♡ Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 ♡ 14 december: Chats - 34 jaar - 1ste kindje 16 december: Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje 1 jongen en 1 verrassing! ♡ Bevallen ♡ 28 november: Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje 4 december: Kroelen - 28 jaar - 3de kindje 6 december: Lies1611- 28 jaar - 2de kindje 10 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje 12december: Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje 13 december : JG1986 - 31 jaar - 2de kindje 14 december : Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje Boedie- 29 jaar- 2de kindje 20 december: Monet - 26 jaar - 2de kindje 6 meisjes zijn er geboren! En 3 jongens zijn er geboren! Afspraken: 22 december: Prettykitty strippoging Chats controle zkh ctg
@Prettykitty Ahhhhhh nu is het lijstje wel heeeeeeel kort!!! Wie van ons gaat als eerste bevallen ??!!! Spannend!!!
Hahaha ik denk jij!!!! Alleen wij nog. Hahaha wel grappig. Hoop zo dat het strippen morgen lukt enzo. (Je moet 2 cm hebben toch vooraar strippen lukt?) En als ik dan 2 cm heb he, dan hoef ik toch ook geen ballon als ik ingeleid wordt? Of ben ik nu dom? (Als het strippen niet werkt)
Ik weet niet precies hoeveel ontsluiting je moet hebben om te kunnen strippen En ook geen idee betreffende ballon. Ik zal dat morgen wel horen in het zkh. Wanneer gaan ze jou inleiden?
Ze komen morgen bij mij thuis om te strippen. (Hoelaat weet ik nog niet, ze moest eerst iemand haar vliezen breken) en dan hoop ik dat het op gang gaat komen. Of dat het überhaupt mogelijk is om gestript te worden! Ook spannend voor jou! misschien bevallen we wel op dezelfde dag hahaha.
Je moet inderdaad al wat ruimte hebben. Toch heeft mijn strippoging bij mij de ontsluiting op gang geholpen waardoor ik bij mijn inleiding geen ballon hoefde. Ik heb het momenteel best pittig. Moet huilen om alles en voel me soms erg ongelukkig. Totdat ik de baby weer zie en dan vergeet je alles. Toch vind ik de roze wolk nog niet echt boven mijn huis hangen. Het herstel en de nachten vind ik pittig. O en de borstvoeding ook trouwens, mijn borsten zijn zoooo gevoelig. Tepels helen nu gelukkig een beetje, 1 was helemaal zwart van de korsten. Nu alleen nog 1 kloofje op elke tepel. Geven jullie ook borstvoeding? He wat ben ik aan het klagen. Sorry!
@Monet jeej! Gefeliciteerd! Lekker bijkomen nu. Is alles goed gegaan?? Hier met z naar de dokter geweest. Ze heeft verhoging en is nog steeds verkouden. De dokter adviseerde dr heel goed in de gaten te houden en geen kraamvisite te ontvangen (/haar niet van arm tot arm te laten gaan). Mocht ze de 38 graden dreigen aan te tikken terug naar de dokter morgen..
Babyblues bah! Ik heb t bij de oudste geprobeerd en dat was een regelrechte ramp dus deze keer niet eens aan begonnen.. en ik weet niet of het er mee te maken heeft maar voel me deze keer stukken beter (ook emotioneel) dan de vorige keer.
Om te strippen moet je minstens 1cm hebben en het liefst ook dat het al soepel is, des te beter kunnen ze het dan doen. Nic, ik geef nog bv, maar erg denderend loopt hij niet. Kleintje is sowieso erg ongeduldig als het hem niet snel genoeg gaat en soms nog onverzadigd na een voeding waardoor we hem dan een klein flesje kv bijgeven. Ik kijk het nog heel eventjes aan, morgen komen ze van het CB langs en dan bespreek ik het ook even of het anders niet beter gaat zijn om langzaam af te bouwen (hopelijk met behoud van in ieder geval de avond/nacht/ochtend voeding).
@Nic82 juist goed dat je aangeeft hoe je je voelt, ook (of juist) als het niet goed gaat. De maatschappij legt zo'n druk op het "gelukkig moeten zijn" na de geboorte van een kindje. Je moet altijd maar blij en dankbaar zijn, maar helaas is het niet altijd zo. Ik had t bij de eerste ook, die tepelkloven en andere stress en ellende. Daarom ben ik nu na 48 uur stress en paniek gewoon heel bewust gestopt met bv, dat geeft al zoveel rust... Ik geniet nu wel heel erg, maar vooral omdat ik nu weet dat alles goed komt, dat is met de oudste ook gelukt, dus nu zeker weer. Probeer de dingen die voor jou vervelend en negatief zijn zoveel mogelijk te bannen voor nu, dat is mijn advies. Deze tijd kun je nooit meer over doen! Succes en sterkte! @Lies1611 Och jee, dat is ook niet leuk! C is ook zo ontzettend verkouden, I noemt haar af en toe al peppa (vanwege t geknor haha) Maar gelukkig geen verhoging hier. Hopelijk knapt Z gauw op, want dit is wel een beetje een domper op je kraamtijd... Beterschap!
Thanks! Grappig dat jij het nu ook veel beter ervaart dan bij de eerste. Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht altijd toen mensen zeiden "geniet er maar van", ehm? Waar moet ik can genieten? Ben kapot, kind huilt en houd me wakker, alles doet zeer. Bv lukt niet. Etc etc. En pas nu kan ik oprecht zeggen dat ik geniet! Heel gek..
Ik kon destijds dat "en nu lekker genieten" niet meer horen! Wat een lading lag er op het woord genieten. Gelukkig nu wel volop genieten! Ik had vanmorgen om 10.00 de wasmachine draaien, I en ik gedoucht, C gewassen en fruit en drinken op. Ik was toch zo trots op mezelf
Klinkt als een goede planning @JG1986 ! Ik vind het hier met 1tje al aanpoten. Vanmorgen moesten we om half10 in een studio zijn voor de newborn shoot. Ik was blij dat mijn schoonmoeder eerder was zodat ik nog even snel een broodje naar binnen kon proppen. Merk echt wel dat je niet alles gedaan krijgt wat je even bedenkt. Ze had heel erg last van krampjes helaas, en een beetje overprikkeld denk ik op een gegeven moment.. dus volgende week terug voor een herkansing. Nu lig ik afgepeigerd in bed (was het eerste 'echte' wat ik heb gedaan sinds de bevalling en operatie) en zij lekker in dr wiegje naast me.. helaas vanmiddag kraamvisite (stom gepland) dus ik ga even snel mn ogen dicht doen