1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017

14 december:
    Chats - 34 jaar - 1ste kindje

verrassing!

Bevallen

28 november:
    Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje

4 december:
    Kroelen - 28 jaar - 3de kindje

6 december:

Lies1611- 28 jaar - 2de kindje

10 december:
    Boedah - 28 jaar - 1ste kindje

12december:
    Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje

13 december :
    JG1986 - 31 jaar - 2de kindje

14 december :
    Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje
    Boedie- 29 jaar- 2de kindje

20 december:
    Monet - 26 jaar - 2de kindje

22 december:
    Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje

6 meisjes zijn er geboren!
    En 4 jongens zijn er geboren!

Afspraken:

2. Chats

Chats Niet meer actief

Oké ik voel me nu echt eenzaam op het lijstje haha
    Hopelijk kan ik ook snel met nieuws komen!!!

Lies1611 vindt dit leuk.
  3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hihi dat snap ik helemaal!
    Dikke knuffel!

Chats vindt dit leuk.
  4. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Prettykitty, dat is nog best heftig geweest! Nu lekker genieten en bijkomen meis.

Vloeien: hier voornamelijk nog bruin, maar wanneer ik druk ben geweest vloeit er best nog wat rood tussendoor. Ik zal in ieder geval blij zijn als die maandverbandjes de deur weer uit kunnen, vind ze zo niet prettig zitten, maargoed :rolleyes:

Chats, jou kleintje komt gewoon of vandaag nog en anders morgen, denk ik zo. Het zou me niks verbazen als het een klein ventje is, de mannetjes op onze lijst hebben bewezen het langste bij mama's te willen blijven :roflmao:

Chats vindt dit leuk.
  5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Chats Ik doe mn best maar omdat het over het algemeen goed gaat vind ik thuis zitten en rustig aan doen moeilijk haha.
    Misschien moet ik dat in vervolg maar zeggen haha. Ik probeer me altijd enigszins in te houden :p
    Jij bent vast snel aan de beurt. Is er iets bekend over evt inleiden?

@JG1986 Ik haat mensen die te laat komen. Serieus vooral voor kraambezoek denk ik altijd.. niet afzeggen en niet te laat komen. Niet vragen of t eerder of later kan. Super irritant.

Bloedverlies. Inderdaad bah bah bah dat maandverband. Echt daardoor voel ik me zo veel viezer dan nodig haha. Van mij mag het snel ophouden :rolleyes: het is sinds vandaag wel minder maar tot nu toe allemaal helder rood.. bah.Ik

Weten jullie al wat jullie gaan doen qua anticonceptie? Ik ga denk ik eerst even aan de pil en overweeg nog een keer een spiraaltje te proberen. Wij zijn er vrij zeker van dat het klaar is met kinderen krijgen.

Oh. Ik heb mn eerste grijze haar gevonden. Help.:(

6. Chats

Chats Niet meer actief

Haha ik hoop het (een jongen) dan klopt mijn voorgevoel!!

7. Chats

Chats Niet meer actief

Ik mocht evt nu al ingeleid worden maar wil dit nog niet. Ik hoop nog op een spontane bevalling....
    Heb nu wel een datum staan voor volgende week omdat ik ook niet door wil lopen tot 43 weken.

Moet nog even niet aan Maandverband denken haha
    Ik geniet nog lekker even zonder :p:p

eerste grijze haar??!! Nu pas??!!
    Hier al enige jaren aanwezig!!!
    En vele zullen komende tijd volgen :roflmao:

Goed dat je op tijd met je anticonceptie wil beginnen.
    Je zult niet de eerste zijn die ineens toch zwanger blijkt te zijn haha

8. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Hier gaat alles goed. Ben ontzettend moe maar voel me zo rijk met 2 kids! Echt een geschenk zeker in onze situatie met al die miskramen hiervoor... En het is een zoet mannetje!

Bevalling is goed gegaan. Uiteindelijk wel naar het ziekenhuis omdat hij in het vruchtwater had gepoept maar goed, ik vond het wel prima zo. Nu volop genieten!

9. Boedah

Boedah Niet meer actief

@Lies1611 , maakt dat jou niet onzeker? Nog helder rood? Mijn kraamverzorgster heeft me zo bang gemaakt.. die zat er echt boven op, en maar zeuren dat het nu al wel bruinig had moeten zijn.. morgen is N 2 weken oud en ik dacht vanmorgen dat het minder was geworden, maar vandaag weer wat meer in huis gedaan enzo, en nu is het gewoon weer helder rood en ongeveer zo erg als een menstruatie.. bah, wil helemaal niet onzeker zijn!

Anticonceptie: ik wil geen pil meer want daar kreeg ik steeds blaasontsteking van. Ik wil de implanon proberen nu.

Volgend kind: zoals ik er nu op terug kijk komen die er niet, ook al zitten er nog 4 in de vriezer. Ben bang dat ik toch een klein trauma heb opgelopen door de hele nasleep. En ben best onzeker met zon kleintje om voor te zorgen..

@Prettykitty , hoe is het? Ben je thuis nu?

10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Qua anticonceptie weet ik het nog niet, van de pil weet ik dat ik die ga vergeten en dat is natuurlijk niet zo heel handig. De spiraal heb ik altijd gehad, maar in het laatste jaar kreeg ik daar tot 2x toe een cysten van, waarvan een operatief verwijderd moest worden en de ander gesprongen was. Dit heeft me best huiverig gemaakt, ondanks dat ik altijd tevreden ben geweest in de tijd dat her goed ging.

Boedah, zoals jij je kraamvloed omschrijft is het echt hartstikke normaal hoor! Zo stom van je kraam dat die zegt dat het al bruin had moeten zijn, want dat is nu helemaal nog niet nodig. Dat je nu met vlagen meer kan gaan verliezen na een drukke dag (en weer helderrood) is ook heel normaal, de wond in je baarmoeder heeft gewoon tijd nodig en daar staat niet voor niks minimaal 6 weken voor.
    Als je echt blijft twijfelen kun je natuurlijk altijd je vk bellen, maar zolang er niks geks aan te zien is zou ik me zeker geen zorgen maken!

Ik heb de hele dag weinig tot niks verloren vandaag, en wat ik verloor was bruin, maar nu net in de douche geweest en wat dingen gedaan en ik verlies toch wat meer en weer rood. ;)

11. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hey dames, even een kleine update. C ligt in het ziekenhuis met een fikse luchtweginfectie :(
    Ze was al wat verkouden, maar gister meldde ze zich helemaal niet meer voor de fles en begin van de avond kreeg ze een wat grauwige gloed over haar gezichtje. Gelukkig werd ik meteen serieus genomen en eenmaal op de huisartsenpost werden we ook meteen doorgestuurd. Nu drinkt ze helaas te weinig omdat ze uitgeput is van het ziek zijn, en er wordt straks een sonde bij haar ingebracht. Wat een domper na zo'n mooie kraamweek... Maar goed ze houden haar hier niet voor niets. Ik mag gelukkig bij haar blijven...

12. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik reageer later ff op iedereen uitgebreid. Vind het zo lullig, iedereen heeft hele leuke verhalen en ik ben nog te moe om te reageren haha.

@Boedah We zijn vandaag thuis gekomen. Moet zeggen dat het wel oké gaat met de baby. (Zijn suikerwaardes zijn goed en hij houd zichzelf aardig goed op temperatuur)
    Mn hb was wat laag 5.7, dus heb medicijnen gehad.

Vloeien : Hebben jullie ook grote stolsels verloren? Ik vandaag, net ietsjes groter dan een mandarijn. Was wel een naar gevoel zeg, mijn vriend moest trouwens kijken in de wc. Want ik kan net aan staan en lopen, niet bukken ofzo om dat ding te bekijken. (We hebben z'n wc waar het niet in blijft liggen zeg maar)

Had de vk gebeld en die zei dat het heel normaal is. De kraamzorg had namelijk gezegd dat ik de vk moest bellen als hij zo groot was als een sinaasappel. Maar hij was kleiner dan dat, maar groter dan een mandarijn.

Verder hebben we 2 uurtjes geslapen vannacht. Naja ik, mijn vriend in totaal 5 uur ofzo.

Nu ook nog wakker, hij huilt nu al zoveel. Arm jongetje. We proberen van alles maar niets lijkt te werken. (Logisch als je pas bent geboren zo in een nieuwe omgeving) We vinden het zo zielig, maarja helaas kan hij niet aangeven wat hij wilt hihI.

Huilen jullie kindjes ook zoveel?

Aaaah nee! Arm meisje, jeetje wat goed ook dat je het door had. En dat ze haar nu heel goed in de gaten houden. Hoop dat ze snel weer een beetje gaat opknappen na het plaatsen van de sonde. Kan ze weer aansterken!

Heel veel beterschap voor C. En ook voor jou veel sterkte. Vreselijk als je kleintje niet lekker is!

13. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Oja anti conceptie is moeilijk.
    Ik ben jaren aan de pil geweest. Maar ben blij dat ik daar vanaf ben..
    Alle andere dingen lijken me niet echt geschikt.

Dus voorlopig worden het denk ik condooms. Ook niet ideal.
    Maar voorlopig denken we dr toch nog niet aan. Haha

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

Nou hier net zo inderdaad! Moet er niet aan denken dat er ooit nog wat gaat gebeuren in dat gebied! :rolleyes:

Fijn dat jullie thuis zijn. N heeft de eerste 2 dagen ook behoorlijk veel gehuild, het is ook niet niks zo'n verandering van buik naar buiten. En ze was heel misselijk door de snelle bevalling en het vruchtwater waarin ze had gepoept..

Als jullie jongetje gewoon warm genoeg is, eten heeft, schone luier, en bij jullie kan zijn, heb je volgens mij alles geprobeerd

15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    JG1986, och arm meisje! Hopelijk knapt ze snel weer op en mag ze gauw weer mee naar huis. Dikke knuffel voor jou en de kleine meid, heel veel beterschap!

Prettykitty, grote stolsels zijn wel normaal hoor, de eerste 1 a 2 dagen. Hebben ze daar in het zh niks van gezegd? Hier verloor ik de eerste dag ook een paar flinke joekels, ze mogen schijnbaar zo groot als een sinaasappel zijn.

16. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @JG1986 nee! Zo sneu! Beterschap!!!

17. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh haha ik kan niet wachten :rolleyes:
    Ik was idd ook blij zonder pil maar condooms zijn niet zo ons ding en ik wil echt geen oho..:roflmao:

18. Chats

Chats Niet meer actief

Ach wat heftig! Fijn dat ze je meteen serieus namen en fijn dat je bij haar mag blijven. Hopelijk knapt ze snel weer op!
    Succes daar!

19. Chats

Chats Niet meer actief

Joh dat reageren komt vanzelf!!!
    Zorg eerst maar dat je zelf genoeg rust pakt en dat jullie kleine man niets tekort komt. Geniet van deze bijzondere tijd

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

@JG1986 , hoe gaat ie daar? Lijkt me echt een verschrikkelijk gevoel!

Man kwam op het idee om eerst zich zelf te wegen en daarna met N. zitten we ons steeds druk te maken of ze wel boven haar geboorte gewicht is nu, en of ze wel genoeg voeding krijgt..geen moment aan gedacht dat we haar gewoon zelf kunnen wegen :rolleyes:

Ze is nu 3900 gram, geboorte gewicht was 3745. Dinsdag is ze voor het laatst gewogen door de kraamzorg en was ze 3580. Dus volgens mij gaat dat helemaal goed komen!

Donderdag komen ze van het consultatiebureau dus ben benieuwd..

Deel Deze Pagina