@JG1986 ik heb ook het zelfde. Ik kreeg ook niet altijd meldingen. Dus ik check het nu maar zelf steeds. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en zij denkt dat het mijn zenuwen in mijn onderrug zijn. Gelukkig kan ik morgenochtend gelijk terecht bij de fysiotherapeut. Hoop dat ik wat pijn verlichting ga krijgen. En overmorgen weer een echo en de intake. Jeetje wat gaat de tijd toch snel. (Voor mijn gevoel dan) kan me meer dan voorstellen dat het voor sommige van jullie veel te langzaam gaat. Dat weet ik ook nog wel van de vorige zwangerschappen
Ik hoop dat ze je erbij kunnen helpen sereenalian! Ik mag morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo en de afsluiting. Gek hoor, toch bijna een jaar geweest en nu zit er eindelijk een kindje in m'n buik! Ik besefte me gister opeens dat ik het eigenlijk nog niet goed door heb.. Ik heb nu 2 echo's gehad, maar het besef dat dat in mijn buik groeit, ondanks de misselijkheid en moeheid, is heel moeilijk! Hebben meer van jullie dat? Ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan. Heeeerlijk! Alleen heb ik die band dan nog naar beneden omgevouwen, want anders zie je hem nog onder m'n shirt zitten. Maar eindelijk geen strakke broek met knoop open meer haha!
@Boedah Ik herken het wel hoor. Dit is hopelijk mn 2e gezonde zwangerschap maat besef is er nog niet. Ik denk dat dat komt als je hem straks ook echt gaat voelen! Ik heb mn vorige zwangerschap eigenlijk in constante angst beleefd want ik kon me niet voorstellen dat het goed zou gaan. Tot nu toe gaat het beter denk ik veel succes en plezier morgen! Ik heb donderdag mn officiële termijnecho bij een echobureau ipv de gynaecoloog! Ben benieuwd..
@Boedah ik vind het ook nog altijd spannend en het besef dat er een kindje groeit is erg onwerkelijk, over een paar weken zien we vast meer
Thx!!! Ohhhhh wat fijn voor je! Hopelijk blijf je je zo goed voelen. Ook hier idd de ervaring dat ik geen melding krijg van nieuwe berichten.
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 1 december: Samantha2017 - 28 jaar - 2de kindje 2 december: 3 december: 4 december: Leanai - 33 jaar - 2de kindje 5 december: Sereenalian - 34 jaar - 3de kindje 6 december: Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje 7 december: 8 december: 9 december: Prettykitty- 26 jaar - 1ste kindje Ziva15 - ?? - 5de kindje 10 december: Iertje - 26 jaar - 2de kindje 11 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje JG1986 - 31 jaar - 2de kindje 12 december: Jairy - 27 jaar - 3de kindje LilyOlivia - 36 jaar - 3de kindje 13 december: Kel1989- 28 jaar - 2de kindje MariaF- 35 jaar - 1ste kindje Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 14 december: Chats - 33 jaar - 1ste kindje Monet- 26 jaar - 2de kindje 15 december: Datumloos: afspraken: 16 mei: chats termijnecho 16 mei: ziva termijnecho 17 mei: sereenalian termijnecho 17 mei: jairy echo 17 mei: nic82 intake en echo vk 17 mei: Boedah 2de echo zkh 18 mei: JG1986 termijnecho en intake 18 mei: liesje1611 termijnecho 22 mei: jairy intake en termijnecho 22 mei: 2012 termijnecho 23 mei: Boedah echo vk 26 mei: Iertje termijnecho 30 mei: Iertje vk 24 juni: Iertje geslachtsbepaling
Tijd gaat idd wel snel. Als ik terugkijk denk ik jeetje alweer 9 weken !!! Maar als ik vooruit kijk- denk ik elke x: duurt lang haha Hoe was het bij de fysio?
Leuk he moederdagcadeautjes haha ook hier helemaal verrast door mijn man. En de positiebroeken is, volgens mij, de uitkomst van de eeuw haha heerlijk!!! Door de misselijkheid heb ik wel het gevoel dat er wat veranderd in mijn lijf, maar zwanger zijn blijft onwerkelijk. Hopelijk vanmiddag met de echo weer even het besef krijgen van zwanger zijn. Succes en veel plezier morgen.
@Chats Goed bezig met die lijst! Gek om te zien hoor, geslachtsbepaling al volgende maand! Hoe zit het met jullie dames? Werken jullie? Zo ja, hoeveel? Gaan jullie evt minder werken na de komst van de kleine?
Ik heb gister wat te vroeg gejuicht, vandaag weer erg moe en ook weer wat misselijk. Maar deze week is ook de piek in aanmaak van hcg, dus niet zo vreemd. Hopelijk neemt het hierna af. Ik voel al echt een 'ballonnetje' onder in m'n buik af en toe, zo leuk! Ik werk ongeveer 20 uur pw als woonbegeleider in de gehandicaptenzorg. Ik ga niet minder werken, doordat ik 1 keer per week een hele lange dienst draai (15.30-11.00) hoef ik niet zo vaak te werken. Heerlijk!
Het is misschien nog eat vroeg, maar hebben jullie al nagedacht over kraamzorg? Bij onze dochter hadden we een vreselijke kraamhulp, echt een drama (had haar weg kunnen sturen, ik weet t, maar dat durfde ik niet) Maar nu vind ik het dus super lastig om een kraamzorg organisatie te kiezen. Iemand tips?
@JG1986 wij hadden ook geen leuke kraamzorg. Achteraf gezien heeft ze het er zich gewoon super makkelijk vanaf gemaakt. Ik weet niet of ik ga kiezen voor een ander bureau of hetzelfde bureau maar aan ga geven dat we niet dezelfde willen. Nog even over na denken haha.
Jaaaaa zo blij, zo blij, zo blij!!! Alles was goed en ben (zoals geschat) nu 9+5 Die misselijkheid maakt me nu niets meer uit haha ik weet nu waar ik het voor doe. De baby schopte op de echo. Dit was erg leuk om te zien. Zelfs het hartje gehoord. We zijn helemaal verliefd.....
Ooooh wat een mooie!! Heb de tranen in m'n ogen die handjes en voetjes! Wij mogen donderdag weer even spieken, ik kan niet wachten!!
Wauw chats! Mooie echo zeg!! Echt heel erg duidelijk al! Ik werk 40 uur en als het kleintje er is wil ik graag naar 28 of 24 uur, even kijken wat het makkelijkste uitkomt qua dagen.. Kraamzorg is hier al geregeld, goede verhalen over gehoord en die dames doen het met z'n 2en dus we weten nu al wie we in december krijgen!
@Chats wow moooi! Mijn laatste echo was 9wk en lang niet zo duidelijk, Wat een verschil een paar dagen al kan maken zeg! Gefeliciteerd!