Ik heb eerder ook altijd mee gedaan met mvm, maar ik wacht nu tot de eerste echo. Dat afmelden vond ik ook zo vreselijk. Ik heb het tot nu toe alleen nog aan mijn beste vriendinnen en mijn broertje verteld. Ik denk dat ik het ook binnenkort aan mijn ouders en schoonouders ga vertellen. Weet dat het ook nog mis kan gaan. Maar ook dan vind ik het wel fijn om het verdriet ook te kunnen delen. Zoiets heftigs wilde ik niet alleen doormaken. Ik heb net een spiertje verrekt volgends mij in mijn onderrug. Potverdrie wat doet dat pijn. Nog iets meer dan een week wachten en dan heb ik eindelijk mijn echo. Wil zo graag iets tastbaars zien.
Iertje gefeliciteerd trouwens, die positieve test is al zoiets bijzonders. Ik doe er nu om. De paar dagen nog steeds een. Echt zo zonde van mijn geld maar goed. Het geeft me ook weer een beetje rust. En dat is ook wat waard 😊
Ik hoop dat ik volgende week ook mag beginnen met MvM. Lijkt me idd vreselijk als je je af moet melden... Ik hoop dat t ons allemaal bespaard blijft!
Hai! Mag ik hier ook bij? Ik zat in de besloten club, maar dat is zo onoverzichtelijk dat het irritant begon te worden... 12 december, 3e en ik ben 36! Intake en echo op 4 mei Ik test ook nog steeds trouwens, had tot gister alleen nog maar hele lichte streepjes. Hoefde niet te turen, maar toch...
Hi Dames, ook ik zou er graag bij willen. Iedereen gefeliciteerd. Ik had 3 april een positieve test ben volgens mij op 13 december uitgerekend. Sinds afgelopen zaterdag heb ik bij het afvegen na het plassen wat bloed. Maandag de huisarts opgebeld die heeft toen een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis waar ik dezelfde dag nog terecht kon, dit ging zo snel ivm eerdere miskraam vorig jaar. Op de echo(inwendig) was niks te zien alleen verdikt slijmvlies, ik moest ook bloed laten prikken en had een hcg waarde van 500. Nu moet ik donnderdag terug voor nieuwe echo. Ik vind het zo spannend allemaal. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Vanmorgen weer een knaller! Binnen een minuut al. Begin met steeds zekerder te voelen. En steeds meer hoop.
Mag ik ook mee doen hier? zwanger van de 5e onverwachts, wel heel welkom, uitgerekend rond 5-12-17....
Gefeliciteerd allemaal Ik vind het ook echt weer heel spannend. 5 mei de eerste echo. Als ik op bed lig heb ik last van maagzuur en misselijkheid en heel de dag last van gevoelige borsten. Verder voel ik me prima
Hoe gaat het met iedereen? Ik ben echt zo suuuuper moe! Verder vaak verspreid over de dag misselijk, nog niet overgegeven. Af en toe krampjes En ik ruik alles heel sterk. Vlees bakken bijvoorbeeld is echt niet lekker! Genoeg dingetjes, en toch maak ik me super druk dat het mis zal gaan 2 mei eindelijk de eerste echo (ik ben dan 8 weken). In het ziekenhuis, omdat het een ivf baby is
Hier ook erg moe, maar gelukkig slaapt dochterlief nog 's middags zodat ik ook ff rust kan pakken. Ook gedurende de dag af en toe vlagen van misselijkheid, had ik bij de eerste ook. Oeh ja, dat vlees, bah... Haha Ohja en ik vind groene thee naar vis ruiken en smaken haha Gister is MvM geweest, ik mag a.s. week beginnen!
Ik heb erg last van mijn darmen 😵 en ook zo moe! Kan wel de hele dag slapen. Mijn zoontje slaapt ook nog tussen de middag. Dan kan ik ook even gaan liggen. Aan het eind van de dag heb ik ook echt een soort van spierpijn gevoel onder in mijn buik en voelen mijn borsten zwaar aan. Gelukkig nog genoeg kwaaltjes om me zwanger te voelen😊
Mooie testen meiden! En gefeliciteerd aan de nieuwe dames! Hier nog niet super veel kwaaltjes. Misselijkheid met vlagen en vooral in de ochtend even gespannen borsten, in avond wel steeds vaker een opgeblazen gevoel wat ook best zichtbaar is al. Voor de rest nergens last van. Over 5 dagen hebben we de echo en ik tel de uren haast letterlijk af, hoop zo dat het goed zit.