Gefeliciteerd!! Wauw!! Eerste ronde gewoon zwanger!! Nog last van kwaaltjes? Of gaat het prima? Wil je ook bij op de lijst? Mag ik je leeftijd dan weten?
Graag even de lijst checken. Ik hoor wel wat er anders kan of wie hem ook aan kan passen.... ga je gang hoor. Ben het overzicht ff kwijt hahaha
Bedankt lieve dames! Fijn dit echt een heel fijn groepje, erg prettig om zo open te kunnen zijn. Als het goed is *klop het even af* is het bruine verlies over. Althans, er komt nu steeds meer "normale" afscheiding bij. Godzijdank. Boedah : We hebben wel een beetje dezelfde kwaaltjes haha, ik had een week terug een beetje druk van onder. Ook leek ik wat druk te hebben op mijn rechter schaamlip? (Klinkt vast heel gek) Vandaag had ik daar ook weer een beetje last van! Heb ook echt hele diverse klachten, dan voel ik mijn banden weer een dagje. Volgende dag niks, andere dag weer buikpijn van een groeiende baarmoeder (dat denk ik tenminste haha) Mijn bilspier voel ik vandaag niet trouwens. Het komt en het gaat weer! Voel je je verder wel goed Boedah? Samantha : Wat heerlijk dat jullie het hebben verteld aan familie. Fijn dat je de vreugde nu kunt delen! Goed bezig Chats met de lijst! Topper! Ik heb nu trouwens nog drie afspraken staan, zet ze er maar in als je tijd hebt. Heeft geen haast! En alvast bedankt. 14 Juni Verloskundige controle en hartje luisteren. 5 Juli Geslachtsbepaling 25 Juli 20 weken echo.
Wat fijn dat het minder lijkt te worden prettykitty, lijkt me echt heel eng! Gelukkig alleen bruin en geen rood! Ik voel me verder wel goed hoor. Alleen nu sta ik weer misselijk op . Als ik 'teveel' doe heb ik last van die druk en gelijk van Mn onderrug en bilspier. Ik denk dat het de banden zijn of het groeien ofzo is. Want als ik rustig aan doe heb ik nergens last van. Ik heb wel een beetje last van iets stoms ... ik wil vaak nog ergens langs en dan zit Mn buik al in de weg hahaha. Op Mn werk even snel ergens tussen door ofzo, en dan past dat gewoon niet meer.. krijg ook al bijna Mn werkkleding niet meer dicht Hihi.
@Boedah ik heb dit ook maar is vast van het groeien van de baarmoeder. Lekker rustig aan doen , misschien help een badje of douch even. @Prettykitty fijn dat het bruine verlies over is en de baby's groeien volgens mij allemaal heel erg goed.
@Chats de lijst is altijd in orde , wat fijn dankjewel . Hier dacht ik dat me buikje aan het groeien was maar helaas ,nog niks ,wel was ik gister bij de Vk en het hartje gehoord en ze groeit goed. Dat is het belangrijkste. Volgende week echo
Pretty kitty: wat een schok zeg!! Samantha: Meet de vk je buik op dat je zeker weet dat je buik niet gegroeid is? Hier goed nieuws gekregen vandaag!! We hebben de uitslag van de nipttest binnen en hij was GOED!!! Weer een stapje dichterbij....
@Nic82 ze heeft alleen gevoelt en ze gaf aan dat de baarmoeder goed groeit, maar dat mijn buikspieren nog te sterk waren. doe anders geen buikspieren meer trainen hoor . bij onze zoon was dit ook zo. toen ik 25 weken zwanger was vroegen ze aan mij of ik wel zeker wist ofik zwanger was ivm collega minder lang was en echt een flinke buik had. maarja als de baby maar goed groeit
Pf, daar lag ik midden in de winkel.. ben aan het werk en voelde me niet lekker worden, helaas redde ik de kantine niet.. enge ervaring! Nu maar even bijkomen..
Ja was super eng! Nu weer mooie afscheiding jeujjjj. (Wat kun je blij zijn met iets stoms he) Wat super dat jullie nipttest helemaal goed was Nic82! Ik ga volgende week laten prikken voor de nipt. Samantha : Mijm buik groeit weer enorm snel, is aan de ene kant super leuk. Maar aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd hoe mijn buik is over een paar maanden. Hopelijk wordt hij niet te groot haha. Jeetje Boedah, heb je je pijn gedaan? Viel je niet op je buik? Voorzichtig doen he! Hopelijk zijn ze een beetje begripvol op je werk. Doe maar rustig aan! Je baby is het belangrijkste (en jij zelf natuurlijk)
@Boedah hehe , heb je je bezeert. doe maar rustig aan. @Prettykitty wauw dus al echt een zwangerschapsbuikje , hopelijk begin het bij mij nu ook snel, als is het belangrijker dat de baby goed groeit.
Ja bij mij is het echt al dik te zien haha! Heb er even een foto van gemaakt voor je, dan heb je een idee! En inderdaad, als je baby maar goed groeit. Je buikje komt vanzelf!
Dank je wel! En je buikje gaat nu wel groeien denk. Lijkt alsof ik al een klein beetje een "bollingkje?" (Volgens mij is dat niet echt een woord, maar je snapt me wel) zie.
Beetje zere onderrug en zijkant, waarschijnlijk toch ergens tegen aan gevallen. Gelukkig niet Mn buik! Ik moest de hele dag, maar ben naar huis gestuurd net.. kleur wil niet terug komen op Mn gezicht, en blijf me een beetje duf voelen. Mijn buikje:
Gelukkig ben je naar huis gestuurd. Ga lekker ontspannen op de bank ofzo! Ff bijkomen. Gelukkig ben je niet op je buikje gevallen. Mooie foto! Jij groeit ook al aardig. Ik kreeg net mn bestelling van Prenatal. Had vast een aantal handige dingen gekocht, zoals luieremmer, doosje voor billendoekjes, flessenborstel, badcape, en nog een aantal dingen. Zegt de pakket bezorger ja ik heb een pakketje voor je. (Al vanaf beneden, hij moet 3 trappen op) zo van ja kom het ff halen. Eh leuk geprobeerd maar nee. Ik zei NEE IK BEN ZWANGER IK MAG NIET TILLEN. Sorry not sorry haha. (Ik mag heus wel tillen, maar ik had geen zin om op mijn sokken 3 trappen af te gaan en met een grote doos te gaan slepen)
Haha pretty kitty! Je bent er wel mooi optijd bij Maar inderdaad, is toch zijn werk. Jij hebt ook al echt een mooi buikje hoor! En samantha een schattig bolletje zie ik toch al wel! Ik ben inderdaad aan het relaxen op de bank
Doe maar lekker rustig aan! Ben je morgen vrij of weer werken? Enne ja, was korting op Prenatal merk zeg maar. Dus heb even zitten puzzelen en had bij elkaar behoorlijk wat korting! Had trouwens een aantal zilveren dingen gekocht (Die kleur wil ik sowieso of het nou een jongen of meisje is.. Al denk ik echt een jongen) haha. Ja mn buik is echt hard aan het groeien! Mijn ma had me twee dagen niet gezien, en zei dat ze alweer verschil zag.