Morgen weer werken helaas! Kan nu al niet wachten op verlof Lekker toch dat shoppen! lekker van genieten! En korting is altijd goed
@Boedah jeetje dat is schrikken! Hoe voel je je nu? @Prettykitty Haha prachtig excuus. Lekker winkelen! Hier nog niks gekocht qua meubels kunnen we een hoop hergebruiken. Wij hebben het eergisteren aan onze dochter verteld. Ze vind het helemaal prachtig. Heeft al bedacht wat ze kan doen om de baby blij te maken, dat ze nog wel een rammelaar heeft voor de baby, hoe ze het kan vasthouden en flesjes kan geven, dat we een muursticker moeten plakken in de babykamer en dat we haar meubels mogen gebruiken voor de baby. Echt enorm lief. Enige wat ze niet wil doen is poepluiers verschonen
Heey Ladies, hier weer even een berichtje van mij. Voel me niet zo happy, ben heel moe, chagrijnig, druk, blegh... Ook weer wat vaker misselijk, en heb een hele harde buik t.h.v. m'n maag. Had vanmorgen toen ik op m'n rug lag een harde bult onder m'n navel, kan m'n baarmoeder nog niet zijn, dus ik duwde er wat op, moest ik ineens veel windjes laten haha. Heb m'n ontlasting ook wat van de regel, zal morgen de huisarts ff bellen, vind t een beetje gek allemaal. Maar dit zorgt er dus voor dat ik al best een dikke buik heb, zal kijken of ik een foto kan plaatsen. Jullie zijn allemaal zo mooi slank! En al zulke mooie buiken! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik lees alles wel, en leef op mijn manier ook wel mee hoor, maar ik kan niet zo goed alles onthouden, en ben te lui om alles terug te lezen. Ik heb van de week t eerste vestje gekocht voor onze beeb! Een super schattig wit met grijs Noppies vest. Had bij dochterlief haar eerste pakje van Noppies, zo fijn voor die kleintjes, lekker zacht. Verder nog niks aangeschaft, heb ook heel veel nog van DL. En omdat we aan het verbouwen zijn kan ik ook niet zoveel opslaan, dus nog ff geduld
Lies : Ah wat leuk dat je dochtertje zo blij was met het nieuws. Super schattig dat ze gelijk alles wilt delen met de baby. Vind dat altijd zo bijzonder van kinderen dat ze zo vrijgevig zijn. Hahaha, geen poepluiers. Logisch dat ze dat zegt ; -) lekker kind. Boedah : Lekker rustig aan doen op je werk als dat kan! JG : Oeh dat is wel heel vervelend. Je darmen kunnen ook extreem veel pijn doen! Misschien zaten je windjes wel een beetje dwars? Ik had in het begin van mijn zwangerschap echt enorm veel last van mijn darmen. En het leek toen wel alsof ik mijn "lucht" niet kwijt kon ofzo. Misschien kun je iets van de dokter krijgen, laxeermiddel ofzo. (Zijn ze meestal niet zo happig op, maarja pijn in je darmen is ook niks) Ondanks dat vind ik dat je een hele mooie buik hebt!
Ja heb idd al aan gedacht om iets laxerends te nemen, heb hier op t werk genoeg liggen, maar doe ik maar niet zonder overleg met de huisarts. Hihi, dankjewel! Bij DL was ik echt enorm, dus ik denk nu weer haha...
@Nic82 wat fijn dat je nipt test goed is. @Prettykitty leuk is dat shoppen he , ik wacht nog even tot volgende week woensdag dan weten we zeker wat het wordt. @Lies1611 wat leuk dat je het leuke nieuws aan je dochter hebt verteld , als je het zo leest vind ze het inderdaad geweldig. en wat lief dat ze alles wilt delen. @JG1986 dat is inderdaad niet prettig succes bij de huisarts
Mooie buik zeg JG! En wat schattig Lies! Net ging het weer niet helemaal goed op het werk, maar gelukkig was ik een kwartier later vrij. Nu weer lekker relaxen dus maar.. Gister avond had ik best veel pijn links boven in m'n buik, ik denk dat het m'n banden waren.. Zou dat kunnen? Opeens is m'n buik vandaag echt een rond bolletje ipv dat je m'n navel nog een beetje ziet zoals op de vorige foto.. Zal eens kijke of ik nog een foto van vandaag kan uploaden.
Jeetje Boedah! Gelukkig ben je nu vrij, maar wel schrikken! Over je banden weet ik niet zeker. Maar volgens mij groeit het kindje vanaf week 12 echt hard. (Week 12 tot 13 komt er veel bij in grammen, en dus zou het wel logisch zijn als het je banden zijn omdat het kindje nu steeds wat zwaarder wordt) maar dat weet ik niet zeker. Ga maar weer lekker chillen op de bank vandaag!
Ohh ik moet nog even wat met jullie delen hoor!! Net een ontzettend lief rompertje binnen gekregen, met daarop; Geluk zit in een klein rompertje.. Ahhh.. Voor iedereen speciaal, maar vond dit rompertje zó goed bij ons passen
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 1 december: Samantha2017 - 28 jaar - 2de kindje 2 december: 3 december: 4 december: Leanai - 33 jaar - 2de kindje 5 december: Sereenalian - 34 jaar - 3de kindje Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje 6 december: Ziva15 - ?? - 5de kindje 7 december: 8 december: 9 december: Prettykitty- 26 jaar - 1ste kindje 10 december: 11 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje 12 december: Jairy - 27 jaar - 3de kindje LilyOlivia - 36 jaar - 3de kindje JG1986 - 31 jaar - 2de kindje 13 december: Kel1989- 28 jaar - 2de kindje MariaF- 35 jaar - 1ste kindje Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 14 december: Chats - 33 jaar - 1ste kindje Monet- 26 jaar - 2de kindje 15 december: Datumloos: afspraken: 12 juni: JG1986 vk 13 juni: Boedah controle vk 14 juni: samantha2017 geslachtsbepaling 14 juni: nic82 controle 14 Juni Prettykitty Verloskundige controle en hartje luisteren 13 juni: chats hartje luisteren 24 juni: Iertje geslachtsbepaling 28 juni: chats controle vk 5 Juli: Prettykitty Geslachtsbepaling 25 Juli: Prettykitty 20 weken echo
Ahhh zo schattig he al die cadeautjes!!! Nu eindelijk he...... Lekker van genieten!! Jij had toch ook zo'n lage bloeddruk? Hier namelijk ook lage bloeddruk (105/50) Lekker cup-a-soep eten zit boordevol zout en lekker dropjes eten hmmmmmm Hopelijk voel je je snel beter! Mooie buikfoto !!!
Gelukkig dat het bruinverlies over is!! Hoort erbij zeggen ze dan maar kan me voorstellen dat je er goed van geschrokken bent! Lijst is weer bijgewerkt hoor, anders vergeet ik het weer haha Idd erg fijn clubje!!!
Haha samantha dat is idd het gevolg van strakke buikspieren en dat kan idd absoluut geen kwaad. Het kan idd nog wel even duren voordat je wat gaat zien. Helaas...... gelukkig gaat de baby gewoon door met groeien hoor!!!! Hier weinig buikspieren dus buik is al goed zichtbaar haha
Ahhhhh schattig en wat leuk dat ze nu al zo bezig is met wat ze allemaal wil doen. Hier hebben we het inmiddels iedereen verteld en mijn kleine nichtje van 3 vroeg of ze even in mijn buik mocht kijken naar de baby hahaha
Nog iets gekregen van de huisarts?? Tja die darmen van slag is het gevolg van de hormonen..... iets met een zwangerschap haha.... Veel vezels eten en water drinken schijnt goed te helpen. Leuk he al die schattige dingen en Noppies heeft zoveel leuke dingen !!!!
Inderdaad hier ook een lage bloeddruk chats! De laatste x was hij 100/45. Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige, dus ik ben benieuwd. Suiker was de afgelopen x 4,8, niet nuchter. Dat was redelijk laag zei ze toen.. misschien is het een combi van die 2 dat ik me nu niet zo lekker voel. Gelukkig nu 2 dagen vrij!