1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Super weer Chats! Bedankt voor het bijwerken. Topper!
    Haha super grappig en schattig, dat je nichtje even in je buik wou kijken.

Boedah : Wat een super schattig rompertje. Vind het lettertype ook erg mooi!
    Geniet van je vrije dagen.

Ik heb trouwens z'n polsbloeddrukmeter in huis. Mega handig (had mijn moeder thuis, dus heb hem even mee genomen)
    Mijn bloeddruk was vandaag 90/61 (wel oké dus)

Twee weken geleden toen ik nog niet zo op mijn eten had gelet qua zout was hij rond de 80/85 (onderdruk)

Gelukkig is hij niet zo laag als bij jullie! Maar dropjes eten is geen straf. (Ik ben echt gek van zoute drop, maar die neem ik dus al 3 maanden express niet.. uit voorzorg haha)

2. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ik heb de huisarts niet gebeld, t ging vandaag wat beter, en ik had een hele volle dag. Als ik dan bel zeggen ze vaak kom direct maar even, vooral als je zwanger bent, en dan schaam ik me altijd als ik dan moet zeggen 'ik kan niet' alsof t dan toch niet zo belangrijk is ofzo. Dus ik wacht t weekend ff af.
    @Boedah wat een mooie buik ook! Wow! En dat rompertje! Super schattig!
    Pas je wel goed op jezelf? Lage bloeddruk en lage suikers zijn niet niks.

Nog even heel wat anders, waar komen jullie allemaal (ongeveer) vandaan? Vroeg ik me vandaag ineens af.
    Ik ben een rasechte Friezin, maar woon al bijna 15 jaar in Drenthe, sinds 11 jaar in Hoogeveen.

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @JG1986 Wij wonen in het midden! We wonen er beide ons hele leven, super saai ;)

4. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wij wonen ook in het midden!

5. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Haha, ach hier is ook niet al te veel te beleven, maar met de auto kom je een heel eind. En als je het zelf gezellig maakt is het ook altijd wel leuk!

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha ach ik vind het wel prima hier hoor!
    Nu ben ik wel benieuwd waar in t midden @Boedah

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

@lies ik woon dichtbij Harderwijk ;). En jij?

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha das een kleine 40 km hier vandaan, vlakbij de plekken waar vorige week die twee meisjes zijn vermoord.

9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik woon in de buurt van Haarlem en Beverwijk (zwarte markt/V
    Beverwijkse bazaar)

Enne JG : Dat is echt niet onbelangrijk hoor niet af kunnen ;')
    Je kunt eventueel op internet even zoeken wat een veilig laxeermiddel is (in Klysma vorm) voor zwangere.

Ik heb die standaard in huis. Niet om maandelijks te gebruiken ofzo want dat is zeker niet goed voor je. Maar je kunt ze wel in geval van nood gebruiken.

10. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Haha ik had er geen ervaring mee, alleen na de bevalling. Maar ik ga me er eens in verdiepen, en anders toch maar even bellen met de huisarts. Al moet ik zeggen dat t nu weer goed gaat gelukkig.

11. samantha2017

8 mei 2017
    63
    4
    8
    Vrouw
    @Chats het komt inderdaad vanzelf .
    grappig die uitspraken van kleine kindjes hihihi.

@Boedah wat een leuk rompertje, heb je die ook op internet besteld?
    mijn suikerwaarde waren 4.2 en niet nuchter 4.6 mijn verloskundige en huisarts vonden het allemaal goed.

@JG1986 wij wonen in het zuiden van limburg .
    ik ben kiwi gaan eten en peperkoek en dat hielp bij mij erg goed, succes ermee

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

@samantha2017 , ja op boefjes & bijtjes. Erg leuke site!

Gek he, iedereen zegt dus blijkbaar weer wat anders o_O

samantha2017 vindt dit leuk.
  13. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Mag ik met jullie mee kletsen?

Ik heb een lange tijd gewacht met reageren maar ik dacht vandaag ga ik ook maar is iets plaatsen..

Ik ben 28 jaar heb 2 gezonde dochters van bijna 7 en bijna 2 jaar en na 9 miskramen verder nu gelukkig zwanger geraakt en is evht een wonder want mijn man heeft zich een week voor dat ik kon testen laten helpen..we waren er overuit dat mocht deze maand weer verkeerd aflopen dat we verder gingen met onze 2 meiden..ik kon het verdriet niet meer aan vandaar onze beslissing..maar ik ben zwanger morgen 13 weken..
    Ik weet het ik mag eigenlijk niet in jullie groepje omdat ik 17 december ben uitgerekend..;)
    Maar ik beval of een week of 2 weken eerder wegens mijn bevallingen hiervoor..dus ik ga na 20 weken medisch na het ziekenhuis..

Hoe gaat het met jullie?
    Misselijk?
    Ik heb hier met blagen nog last van van die misselijkheid..maar de eerste weken vanaf 5 weken tot 9 weken waren een hel tot spugen alles er op en eraan..dat is over gelukkig dus nu genieten..

Fijne avond

14. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik kom uit het hoge noorden. Provincie Groningen.

De klachten zijn goed te doen. Ben wel verschrikkelijk moe en heb s avonds enorme harde buik en pijn door mijn darmen. Maar zoals ik hier boven lees is dat normaal. De tip van kiwis kan ik helaas niet proberen, daar ben ik allergies voor.

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Welkom Kroelen. Gefeliciteerd!

Hmmm ik ging net naar de wc
    Ik veeg af, en jahoor weer bruin. Niet echt rood.. Maar wel roder dan eerste x (toen was het zwart bruin)

Pff wou net gaan slapen! Vet klote zeg...

16. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oh nee pretty kitty!
    Hoe is het nu??

17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik had nog steeds wat bruin verlies.
    Verloskundige is geweest, baby zijn/haar hartslag was rons de 145 (vorige x ook) dus kindje is in orde!

Maar moet voor de zekerheid wel even een uitstrijkje laten maken bij de dokter en urine inleveren om uit te sluiten dat dat 't niet is.

Wel heb ik een laag liggende placenta. (Dat wist ik dus niet) en dat kan ook de reden zijn dat ik af en toe wat bloed verlies.
    Blij dat het in orde is, maar toch elke keer schrikken.

Moest woensdag sowieso al op controle, en toevallig is de verloskundige er dan ook die ik nu had. Dus dat is wel fijn!

18. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oh fijn dat je weer een beetje zekerheid hebt! Maar toch schrikken ja...

Prettykitty vindt dit leuk.
  19. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Jeetje @Prettykitty wat schrikken weer! Hopelijk kunnen ze je snel zekerheid geven, deze spanningen zijn ook niet fijn!

20. Chats

Chats Niet meer actief

Welkom kroelen en gefeliciteerd !!!
    Ook hier (helaas nog steeds) misselijk en overgeven. Met de medicatie gaat het aardig goed.
    Fijn voor je dat het nu over is.
    En wat bijzonder om zo zwanger te mogen raken..... een echt wonder!

@Prettykitty lijkt me idd erg schrikken. Gelukkig heb je een fijne verloskundige! De baarmoeder groeit natuurlijk nog wel ff door dus kans lijkt me groot dat je het nog vaker dit mee zult maken.
    Fijn dat ze ff alles checken dan ben je er hopelijk iets geruster onder.

@ Boedah lastig de combi lage suiker/ lage bloeddruk. Ik eet hier elke 1,5-2 uur iets.... miss ook een tip voor jou? Succes ermee!!

@JG1986 idd kiwi of pruimen eten, 1,5 liter water drinken en müsli eten dan gaat het vaak wel goed.
    Klysma verlost je maar even van het probleem....... dit prikkelt alleen het laatste gedeelte van de darm
    probeer de oorzaak aan te pakken. Door de hormonen werken nml je darmen langzamer..... helaas..... zwangerschapkwaal. Succes!!

Deel Deze Pagina