@Prettykitty ja best wel lekker dat het snel klaar is hoor! En het scheelt veel geld! @kroelen super spannend! Ik zie nu je onderschrift pas!
Hallo Dames, Ik vind het mooi om te lezen dat het met iedereen goed en wat een mooie buikjes al, wel bijzonder om te zien dat de een al echt een buikje te zien is en ander nog niks. Mijn buikje groeit erg goed en snel voor mijn gevoel. Ik weer niet of jullie dat ook hebben maar soms besef ik het me nog steeds niet dat ik zwanger ben kennen jullie dat? Maar ben woensdag toch echt 16 weken vond het nog steeds bizar en verheug me zooooooo ontzettend op december. We weten ook al wat het wordt en we krijgen een meisje wat mijn vriend heel graag wilde. 4 juli weer afspraak bij de verloskundige en dan gaan we naar het hartje luisteren kan niet wachten en voor mijn gevoel is het nog heel ver weg is. En dan 25 juli de 20 weken echo, wat ook nog een eeuwigheid lijkt te duren pffffff ja ik ben echt miss ongeduld . 2 dagen na de 20 weken echo gaan we 3 weken op vakantie en als we dan terug komen pas met het kamertje beginnen en alles aanschaffen lijkt me erg leuk om te doen. Verder nog een vraagje waar kun je leuke zomerjurkjes kopen ben echt op zoek maar vind ze vaak zo truttig of van die oma jurken. Ik hoop dat jullie leuke tips hebben.
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 1 december: Samantha2017 - 28 jaar - 2de kindje 2 december: 3 december: 4 december: Leanai - 33 jaar - 2de kindje 5 december: Sereenalian - 34 jaar - 3de kindje Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje 6 december: Ziva15 - ?? - 5de kindje 7 december: 8 december: 9 december: Prettykitty- 26 jaar - 1ste kindje 10 december: 11 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje 12 december: Jairy - 27 jaar - 3de kindje LilyOlivia - 36 jaar - 3de kindje JG1986 - 31 jaar - 2de kindje 13 december: Kel1989- 28 jaar - 2de kindje MariaF- 35 jaar - 1ste kindje Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 14 december: Chats - 33 jaar - 1ste kindje Monet- 26 jaar - 2de kindje 15 december: 17 december: Kroelen - 28 jaar - 3de kindje Datumloos: afspraken: 26 juni: kroelen geslachtsbepaling 26 juni: chats controle vk 4 juli: MariaF afspraak vk 5 Juli: Prettykitty Geslachtsbepaling 10 juli: JG1986 controle vk 10 juli: Boedah controle vk 17 juli: Lies 20 weken echo 19 juli: Boedah 20 weken echo 24 juli: JG1986 20 weken echo 25 Juli: Prettykitty 20 weken echo 25 juli: MariaF 20 weken echo
Iertje hoe was je geslachtsbepaling?? Samantha mooi echo zeg!! Heb je nog wat kunnen regelen met je vakantie? Of was dat iemand anders? Ook hier wachten we eerst even de 20 weken echo af en dan (eindelijk) bezig met de babykamer. Mijn handen jeuken nu al haha JG1986 ga je een grote verbouwingdoen? Balen dat je nog niet kan beginnen Leuke buikfotos meiden!!! Ik zal er binnenkort ook ff 1 plaatsen. Hier geen klachten van de bilspier..... klinkt niet fijn..... succes ermee meiden Kroelen spannend morgen!! Laat je het ff weten? Dan kan ik de lijst weer aanpassen. Prettykitty Hoelang moet je wachten op de uitslag? MariaF ik heb een paar leuke gescoord op internet en dan fijne rekstok en 1 maat groter dan normaal. Wehkamp al geprobeerd? Ook hier vergeet ik af en toe dat ik zwanger ben (als ik niet misselijk benhaha) Het besef komt dan weer als ik mijn buik zie...... Heel bizar haha Morgen weer ff voor controle. Even hartje luisteren...... yeahhhhhh
Meiden Bij mij word het weer een meid hahah dus 3 meiden op een rij..ik was heel blij natuurlijk en helemaal toen ik haar nog even op beeld kon zien ze loopt heel goed op haar groei curve dat was bij mijn 2de echt heel anders wat ik jullie al eerder verteld heb..zo loopt dus heel mooie mee en is nu zo een 16 cm intotaal..hoe gaat het met jullie staan er nóg meer geslachtsbepalingen op de lijst?
Hoe was het hartje luisteren @Chats ? Alles goed met de kleine? Op de website stond rond de 10 werkdagen, maar de verloskundige zei het kan wel tot 20 werkdagen duren. Wat leuk @kroelen en fijn dat het kindje goed groeit. Een meid! Heerlijk! Ik mag 5 Juli s'avonds voor de geslachtsbepaling IK KAN NIET WAAAAACHTEN. Vandaag iers heel leuks meegemaakt. Was in Kruidvat (met mijn moeder) we kochten een joggingbroek voor mij, heerlijk chill. Wij nog even bij de spenen kijken, stond er een man en die zegt heb je spenen nodig? Nou schat ik heb er thuis nog een heleboel liggen want mijn kinderen vinden het niks. Allemaal nieuw... Dus mijn moeder heeft ze net opgehaald, en jahoor gewoon 10 (!!!) Nieuwe spenen gekregen. Super lief! (Mn ma had uiteraard een doosje chocolade meegebracht als bedankje) Dus ik heb nu ongeveer 18 spenen, volgens mij voorlopig wel genoeg haha.
@kroelen wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ik heb nu al medelijden met mijn vriend, laat staan met die van jou straks met 4 vrouwen in een huis! @Prettykitty oooh dat snap ik! Maar een week is zo voorbij.. en super lief van die man! Leuk om te lezen dat zulke mensen ook nog bestaan!
Hahah ja evht he..gelukkig is mijn man nie teleurgesteld en is die echt heel blij had eigenlijk verwacht dat hij een beetje teleurgesteld zou zijn..maar zijn reactie was bijzonder mooi..hij tilde me op en zei nu zijn we compleet en heb ik 4 mooie vrouwen om me heen straks.. Echt heel gaaf en zo lief
Ah dat is zo leuk! Mijn vriend maakte het ook niks uit terwijl het me voor hem juist leuk had geleken om een jongentje te krijgen. We zijn hierna ook klaar
Alleen ma fijn die reacties van onze mannen..zijn jullie klaar hierna?dus 2 kindjes en dan klaar dat dacht ik dus ook hahaha toch evht een 3de op komst hahaha
Heey dames! Wat leuk al jullie verhalen elke keer te lezen! Mooi ook hoe jullie mannen reageren op de zwangerschap en geslachtsbepalingen. Mijn man is een echte nuchtere boer, maar als ik hem met onze dochter zie word ik elke keer weer verliefd op m! Hij is 'super stoer' doet aan rugby en judo, maar is een echte meisjes papa. Zo lief!! @Chats Ja een behoorlijke verbouwing, het dak verhogen zodat we op zolder een extra verdieping krijgen. Kan manlief allemaal zelf, dus we zijn alleen afhankelijk van de gemeente nu. Kunnen na akkoord meteen starten. Baal alleen dat hoe langer t duurt hoe minder ik straks kan helpen... Over een 3e zeg ik steeds; dan moet t 'per ongeluk' gebeuren, maar 2 lijkt me tot nu toe voldoende. Ik heb echt al zo'n enorme buik! Heb m'n hele buik inhoud bovenin zitten, is ook keihard. Doet gelukkig niet zeer. Ik zal zo ff een foto maken
Net de uitslag van de nipt gekregen! Alles was in orde. Pfffieuwwww Ik denk de baby ook regelmatig te voelen. Maarja, het is meestal zo kort dat ik dan twijfel. Gisteren voelde het alsof hij/zij aan het ronddraaien was. Z'n soort gevoel in je buik alsof je in de achtbaan zit. Maar dan een mini achtbaantje. (Zo lastig om te omschrijven ook) Nog 6 nachtjes, dan weten we of het een jongen of meisje is. (Als de baby meewerkt natuurlijk hehe)
Wat fijn prettykitty! Bij mij voelde het al een soort gefladder, maar ik had echt wel door dat het de baby moest zijn. Ik ben er gewoon een poosje bij gaan zitten op Mn werk, even van genoten Hihi. Het was ook echt gewoon 20/25 minuten constant te voelen! Heeeel bijzonder!
Fijn dat je uitslag goed was @Prettykitty! Hier voelt het bewegen als een soort van harde buiken, ik voel als t ware dat m'n bm uitgerekt wordt. Doet geen pijn ofzo, maar wel weer een gek gevoel.
@kroelen wat leuk weer een meisje!! En wat zijn de babys in onze buik dan ineens al groot ( he (16 cm) haha De misselijkheid neemt hier steeds meer af dus alleen maar meer aan het genieten. Wij zullen moeten wachten met weten wat het wordt tot de geboorte haha Of miss toch ff goed kijken met de 20 weken echo?? Haha ik laat me verassen..... @Prettykitty alles was weer prima bij de vk. Ik voel af en toe de baby al.... heel bijzonder!! Nog een kleine week en dan weet je welke kleur jij mag shoppen haha Spannend!!!! Wat lief van die man! Zo jij kan wel ff door met je spenen haha 18???!!!!! Je zult idd de eerste tijd niet zonder zitten haha @Boedah bijzonder he!!! Erg leuk en kan daar heerl