1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja! Zoiets dacht ik al hoor.
    Dat zijn wij inderdaad ook van plan.
    Die zelfgemaakte schelen ook een hoop centjes en veel leukere printjes en kun je eventueel nog groter maken dan de standaard maten.

Maar toen besloot ik maar dat ik er alleen eentje van Done By Deer (of Sleepyhead) koop. Zo van dat zijn tenminste "merken" en gebruiken misschien speciale producten voor de binnenkant. Luchtdoorlatend ofzo.. ik heb geen idee hoor haha.:p

Je tante zal hem natuurlijk wel helemaal tip top maken voor jullie kleintje. Maar eentje kopen bij z'n random FB pagina zie ik zelf niet zo zitten. (Had ik 'm wel helemaal naar mijn eigen smaak kunnen kiezen) hehehe :o:

2. Boedah

Boedah Niet meer actief

Haha, standaard kopen is wel makkelijker, want ik kan geen stofjes vinden die naar mn zin zijn :p

Wel de halve kruidvat leeg gekocht aan sokjes van bambino, ik las dat die het best bleven zitten.

Prettykitty vindt dit leuk.
  3. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Heey Ladies, er gaat weer iets mis met m'n meldingen, ik heb weer een paar dagen gemist zie ik..
    Hier niet verkouden gelukkig! Gaat momenteel best prima eigenlijk.

Leuk @Prettykitty een jongen.

Balen van je bloeddruk nog steeds @Boedah hopelijk zakt ie niet nog verder.

We mogen maandag weer even luisteren naar ons beebje. En jullie geloven het misschien niet (ik nog niet) maar ik denk dat we al uit de namen zijn. Woohooo!! Nu hopen dat er intussen niet in de vrienden/kennissenkring een kindje met die naam geboren wordt. Dat was bij de eerste namelijk wel zo, toen moesten we last minute nog switchen.

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, maar alles teruglezen op m'n telefoon is echt een crime

Prettykitty vindt dit leuk.
  4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Haha wij hebben de jongensnaam ook al een week of 8 ofzo.
    We waren het er ook direct over eens. (Is ook wel een wonder hehe)

Ik heb vandaag al heerlijk wat jongens kleding geshopt, en wat accessoires voor de babykamer.

Mijn schoonouders en vriend gaan van het weekend vast de babykamer wit schilderen (is het al, maar nog even opnieuw zodat het netjes is)
    En dan hoeven we alleen nog één kant mintgroen te doen en dan kunnen we al gaan inrichten. Lekker optijd :roflmao:
    (Moet nog wel wat meubels kopen hoor voor de babykamer, maar dat is zo gedaan)

5. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteeeerd wat leuk!!leuk om weer ff na je kindje te hebben mogen kijken he hahaha

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Vandaag allemaal gehoord:

Bescheiden buikje voor 18 weken..
    Wat een grote buik voor 18 weken!!
    Weet je zeker dat het er maar 1 is? :confused:

Whaaaaaaa :roflmao:

7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    HAHAHAHA Boedah, ja het is ook nooit goed he voor sommige mensen. Hehehe

Mn oma zei gisteren ja die en die is heel dik. Later zegt ze ja ze is wel dikker dan jou. Ja jezus duh, ik ben zwanger.

Kroelen : Ja baby gluren is altijd leuk! Ik kreeg ook echt 8 echo foto's mee. Ook van z'n beentje en handje. Hij zwaaide naar ons! :D

8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Haha pretty kitty.. het is inderdaad nooit goed!

Maar wat lekker al dat shoppen en het kamertje dat al zo opschiet!

Hier gister al wel een Aankleedkussenhoes (mint groen) en een hydrofieldoek (mint groen) gekocht :p

Meiden, werken jullie? En zo ja, gaan jullie minder werken?

Ik werk nu 40 uur, en wilde eerst terug naar 24/28 uur, maar als ik de dagen zo zie, kan ik net zo goed 32 uur gaan werken.. ik ben dan namelijk liever de hele dag weg en kwijt aan oppas, dan halve dagen.. denk ik nu :p

Maar op mn werk willen ze het binnenkort eigenlijk wel graag weten! Ik vind het maar lastig...

9. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hahaha werkelijk iedereen heeft wel wat over je buik te zeggen. Ik hoor vooral hoe enorm ik ben, en idd de vraag of ik echt zeker weet dat t er 1 is...
    Leuk al dat geklus in de babykamer! Bij de eerste had ik m nu ook al bijna klaar, moet nu nog beginnen. Als de verbouwing klaar is gaat dochterlief naar haar nieuwe kamer, en dan kan haar huidige kamer gesaust worden. Doe 1 muur een andere kleur, dus dat is zo gedaan.
    Ik werkte 16 uur, en ben per 1 juli 20 uur gaan werken, ik doe het net even andersom. Zo blij met mijn werkgever, je hoort soms zulke rare verhalen als vrouwen zwanger worden, maar ik krijg gewoon meer uren. Heb er een paar jaar om moeten zeuren, maar heb ze eindelijk!

10. Chats

Chats Niet meer actief

Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017

1 december:
    Samantha2017 - 28 jaar - 2de kindje

2 december:

3 december:

4 december:
    Leanai - 33 jaar - 2de kindje

5 december:
    Sereenalian - 34 jaar - 3de kindje
    Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje

6 december:
    Ziva15 - ?? - 5de kindje

7 december:

8 december:

9 december:
    Prettykitty- 26 jaar - 1ste kindje

10 december:

11 december:
    Boedah - 28 jaar - 1ste kindje

12 december:
    Jairy - 27 jaar - 3de kindje
    LilyOlivia - 36 jaar - 3de kindje
    JG1986 - 31 jaar - 2de kindje

13 december:
    Kel1989- 28 jaar - 2de kindje
    MariaF- 35 jaar - 1ste kindje
    Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje

14 december:
    Chats - 33 jaar - 1ste kindje
    Monet- 26 jaar - 2de kindje

15 december:

17 december:
    Kroelen - 28 jaar - 3de kindje

Datumloos:

afspraken:
    10 juli: JG1986 controle vk
    10 juli: Boedah controle vk
    17 juli: Lies 20 weken echo
    19 juli: Boedah 20 weken echo
    24 juli: JG1986 20 weken echo
    25 Juli: Prettykitty 20 weken echo
    25 juli: MariaF 20 weken echo
    25 juli: chats 20 weken echo en controle vk

11. Chats

Chats Niet meer actief

Wat leuk Prettykitty een jongen!!! Nu kun je lekker shoppen!!

Boedah ik werk nu 36 uur en ga straks 24 uur werken.
    Ook hier veel opmerkingen gehad over de buik: hoever ben je nu? Ohhh nog MAAR 17 weken?? Tjonge tjonge dan moet je nog wel een hele tijd he!
    Ja en bedankt haha. Ik hou maar vast aan het feit dat ik nog steeds 2 kg lichter ben dan mijn startgewicht (met gezond BMI) en stel mij in op +16 kg haha dan zal het vanzelf wel meevallen.
    Ik draag nu al heel erg 'naar voren' ben benieuwd of dat zo blijft haha

We gaan in onze vakantie beginnen aan de babykamer. Komende weken nog lekker volgepland met feestjes en verjaardag enz hahaha

12. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Wij zijn weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk iets omhoog, vorige keer 104/68 nu 132/66 zolang onderdruk goed blijft is er niks aan de hand. Nu in totaal 4 kilo aangekomen, valt me mee, was bij de eerste wel anders...
    Kindje groeit goed, bm nu tot bovenrand navel. Voel het nu ook echt bewegen, vooral s avonds.
    Nog 2 weken tot de 20 wk echo, ook wel weer spannend!

13. Boedah

Boedah Niet meer actief

Lekker JG!
    Jouw bloeddruk is ook niet echt hoog dan! Maar goed, als je er verder geen last van hebt is het alleen maar mooi.

Ik mag morgen weer naar de verloskundige. Toch fijn die bevestiging weer even, ookal voel ik het al wel af en toe..

Hebben jullie alle 'gekke' eetgewoontes?
    Ik dacht van niet, maar het viel me opeens op dat ik nu alweer galia meloen eet.. Ik eet bijna elke dag een halve de laatste week, haha.

14. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Spannend hoor tot de 20 weken echo @JG1986 en fijn dat je bloeddruk ietsjes hoger is nu.

Ik moet morgen ochtend ook weer voor controle naar de verloskundige.
    Mijn bloeddruk schiet altijd omhoog daar, witte doktersjassen bloeddruk ofzo noemen ze het? Hehehe

Hmmm nee volgens mij niet echt rare eetgewoontes. Probeer wel al sinds ik weet dat ik zwanger ben gezond te eten!
    Maar eet ook af en toe een frietje hoor. En Chips maar dan wel Doritos (daar zit het minste zout in hahahaha)

We hebben de babykamer inmiddels opnieuw gewit. Nu alleen nog een muur mintgroen en dan zou ik al kunnen inrichten. Maar ik probeer me nog in te houden, want anders moet ik alles weer afstoffen haha. :roflmao:
    Wel net nog grotere bh's gekocht. Zit echt gevangen in mn oude maat bh's. Dus ik wordt wel echt dikker! Whoeeeeps.

Ohja en ik werk op dit moment niet. Ik wil na mijn zwangerschap wel weer werken, maar maximaal 20 uur per MAAND. :oops:

15. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wow. Ik krijg ineens geen meldingen meer dus ik dacht dat niemand iets schreef :oops:

Anyway, ik heb snel even terug gelezen!

@Prettykitty gefeliciteerd! Leuk als ie voorgevoel klopt he?

Iemand vroeg over werk.. Ik werk nu 3 dagen en zal dit blijven doen! Mn vriend heeft een van die dagen vrij dus dat zijn 2 dagen opvang! Plus, onze dochter gaat naar school op het moment dat mijn verlof afgelopen is, lijkt me een prima timing!

Verder gaat alles goed, over precies een week heb ik mn 20wk echo, begin nu wel wat nerveus te worden haha.

Mbt buiken. Ik kan het nog wel redelijk verborgen houden. Was al niet slank dus dat scheelt. Al liepen we gister in de dierentuin en schreeuwde mn dochter ineens "MAMA JE BUIK IS ZO GEGROEID. HIJ IS ZO GROOT!" en bedankt.

De babykamer wordt een projectje voor na de zomer gok ik. Het enige wat we hoeven te doen is een kleurtje op de muur of een muursticker (alles is vorig jaar nog gewit) en de meubels uit mn dochter dr kamer verschuiven naar de babykamer. En een nieuwe kledingkast bouwen voor dochter.

Oh en mn schoonzusje is ook zwanger! Super grote verrassing maar heel leuk, ze is een maand na ons uitgerekend van dr eerste.

Namen hebben we nog steeds niet. Er staan er 3 op mn lijstje maar weet t allemaal niet zo goed haha. Iemand ideeën?

16. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Wat grappig dat jullie m'n bloeddruk niet hoog vinden, de vk vond dat namelijk wel. Ik zit altijd heel stabiel, dus nu een kleine uitschieter naar boven vond ze wel een reden om even te checken of alles goed ging...

@Lies1611 Lastig he die namen! Ik ben blij dat wij er zo goed als uit zijn. Hopelijk worden er geen kindjes met 'onze' namen geboren voor ons kindje komt. Dat was bij de eerste wel zo namelijk...
    Maar ik kan je dus niet helpen met namen, vind t zelf al veel te lastig haha...

Gekke eetgewoontes heb ik niet, wel drink ik elke ochtend een kop earl grey thee met melk. Dat deed ik tijdens m'n eerste zwangerschap ook. Na de zwangerschap moest ik er niet meer aan denken... Ik ben nu 4 kilo aangekomen, valt me mee, bij de eerste kwam ik veel sneller aan.

17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Vandaag weer op controle geweest.
    Alles weer in orde!
    Onderdruk ook netjes 81 (als ik alleen al aan bloeddruk meten denk schiet hij al omhoog.. dus best netjes)

Ze heeft trouwens in mijn dossier geschreven dat ik waarschijnlijk iets nodig heb tegen eventueel teveel bloed verliezen bij de bevalling. Erg prettig (als je serieus in me arm prikt krijg ik al een rode plek, en als je hard genoeg prikt een blauwe.. ben nogal gevoelig) maar mn wondjes gaan wel altijd goed/snel dicht.
    Bij mn mk ook heel veel bloed verloren. Dus wel blij met de notitie.

Gisteren de baby trouwens weer goed gevoeld. (Was er even voor op bed gaan liggen) mn vriend voelde hem ook! :D

Vandaag nog een muur schilderen, en dan is de babykamer lekker klaar om ingericht te worden.

Krijg vandaag mijn Aerosleep matras en toebehoren binnen, verwacht ook nog een pakje van H&M en Hema (ons jochie word nu al verwend hehehe)

Snap dat je wel wat nerveus bent hoor @Lies1611 het is en blijft toch spannend. Ik vind elke controle of echo spannend haha, maar ik ben ook gewoon een beetje een tut. :roflmao:
    Hahaha heerlijk z'n dochter. MAMA JE BUIK WORD ZO GROOOOOT. Zie het al helemaal voor me! :p

Wel super leuk dat je schoonzusje ook een kleintje verwacht. Kunnen jullie er lekker samen over kletsen enzo.

@JG1986 Haha ja, naja wel goed dat ze het zo serieus neemt en ze je even extra wilt laten checken. Dat is altijd wel fijn!

Qua namen.. het is inderdaad hopen dat onze kindertjes uit deze groep niet allemaal dezelfde naam krijgen. (Ach neehoor, zal wel meevallen! En we hebben in real life toch geen contact) :cool:

18. Boedah

Boedah Niet meer actief

Fijn dat alles goed was pretty kitty!

Ik ben ook voor controle geweest. Boeddruk was zowaar 120/60! Voel me sinds zondag ook een stuk lekkerder dus waarschijnlijk ligt het daar aan!

Verder weer een snelle echo gehad. We worden zo erg verwend!! Ze vinden het zelf ook heel bijzonder na 3,5 jaar en ivf, dus we verdiende het zeiden ze.. echt super lief.
    Kleintje lag met het ruggetje tegen Mn buik aan, vandaar dat ik het niet zo goed voelde nu.. wel erg jammer!

19. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Zo te lezen gaat alles goed met jullie fijn om te lezen..
    Ik krijg idd ook geen meldingen meer dus ik dacht ook dat niemand meer iets had neer gezet..zal jullie even wat vaker in de gate houden nu ik weet dat de meldingen niet meer op mijn telefoon komen..

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hey meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

Ik lig alweer een uur wakker..
    druk op mn werk waarover ik maal, en gisteravond kwam even alle frustratie en spanning eruit over hoe het hier thuis ging/gaat..
    gister avond eindelijk gehoord dat hij het ook heel bijzonder vind allemaal en er heel blij mee is!
    Soms denkt hij geloof ik dat ik alles maar kan ruiken en nooit bevestiging nodig heb :rolleyes:. Herkenbaar?

Ik was dus gister avond erg overstuur omdat ik het gevoel had dat hij het allemaal niks vond, zodra ik over ons kindje begon of over baby dingen dan negeerde hij het, zo leek het.
    Nu is alles de wereld uit, en helder voor allebei, en zit ik nog met hoofdpijn van al het huilen ;). Gisteravond deed mn buik er gewoon zeer van, dat is gelukkig over..

Baby'tje was wel heel actief gister avond, en zelfs nu weer! Wat een fijn gevoel.. heeft iedereen het al gevoeld?

Praat trouwens iedereen nog (actief) mee uit de lijst?

Deel Deze Pagina