1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Jeetje @Boedah wat vervelend. Maar wel fijn dat jullie er nu uitgebreid over hebben gesproken, en dat het uit de wereld is zeg maar. Dat hij wel blij is om een kindje te krijgen.
    Is je hoofdpijn al wat minder?
    En over je werk, is dat op te lossen? Waar je zo over piekert? Anders kun je het misschien aankaarten op je werk. Scheelt toch weer stress!:thumup:

Ons kleintje is nog niet zo heel erg druk. Maar voel 'm af en toe wel!
    (Hoop dat ik hem volgende week vaker voel, jij loopt een week voor op mij haha)
    Hoofdpijn heb ik ook regelmatig, maar dan meer echt mn nek zeg maar.:confused:

En heb sinds drie dagen last van buikpijn, maar gisteren was het een stuk minder.
    Vandaag heb ik het weer!
    Denk dat ons kindje een groeispurt doormaakt. Lees dat het heel normaal is bij dit termijn, maar het maakt je toch onzeker. Althans, het maakt mij erg onzeker!
    De dag voordat het begon heb ik het hartje nog gehoord, en heb ons jochie gisteren nog voelen trappen.:D
    Maar toch blijft het altijd knagen!

Ja ik zie ook weinig reacties van de andere leden uit het groepje. (Of naja van de lijst) jammer!

3. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je alles er even heb uit kunnen gooie en dat jullie alles uit hebben gesproken..lucht af en toe op he huilen en ff lekker je woede eruit zo kan je er weer een paar maande tégen aan haha zo dénk ik altijd maar..

Ik voel de kleine iedere dag gelukkig en ze is echt heel druk vraag me af wat ze dan aa het doen is koppeltjeduike ofzo hahaha..

Ik vond ook al weinig mensen reageren volgens mij zijn ze nie zo actief meer hier haha ik hoop natuutlijk dat ze snel weer mee prate anders blijven we met zijn 3e over haha..

4. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hey meiden,

Ik heb in het begin redelijk actief meegekletst, maar kreeg steeds minder vaak een melding, waardoor ik wat afdwaalde met reageren. De laatste weken lees ik zo af en toe hier weer eens bij, maar de meldingen lijken maar niet te willen?

Als jullie het niet erg vinden dan zou ik in ieder geval graag vanaf hier weer willen inspringen en meekletsen. :)

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ja super stom dat gebrek aan meldingen. Ik krijg ze nu wel weer, yay!

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Boedah , jeetje wat vervelend! Mannen kunnen zo bot zijn en dan helpen hormonen ook niet mee. Het lijkt juist wel alsof ieder stel dat in verwachting is super gelukkig en geen problemen heeft en als hij dankt gevoel hebt dat jou man dat niet is.. blegh

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

Gezellig meiden!

Vanmorgen mega dikke ogen door al het huilen, heb op het werk maar gezegd dat ik bijzonder slecht had geslapen (niks van gelogen ook!)
    Hoofdpijn trok gelukkig wel snel weg.

Vandaag gaat het weer goed tussen ons, hij heeft zelfs voor het eerst verteld dat hij de ivf enzo best heftig vond allemaal, (vooral voor mij), dat hij juist super gelukkig is dat het nu is gelukt.. maar dat hij het zo had ervaren wist ik helemaal niet omdat hij altijd maar zei dat hij het allemaal wel trok.. mannen.. :p

Fijn dat ik het met jullie kan delen dames!

Wij hebben woensdag de 20 weken echo! Al veel echo's gehad en steeds noemen ze dingen (ruggengraat, hersentjes, blaasje enz) wat we goed uit ziet, maar toch ben ik bang voor slecht nieuws!

@Chats, mijn volgende verloskundige controle is 7 augustus trouwens!

8. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik herken het helemaal..ze zullen denk allemaal hun maandelijkse ding hebben jeetje mina bij mij ook zo eentje..voor hem ben ik een en al drama..nou wat ik van me zelf heel goed zie is dat ik eigenlijk alles ma probeer goed te doen maar niks helpt..punt is dat ik dus helemáál nie snel mijn emotie kan laten zien klinkt mischien bot maar ik ben gewoon nie zo ..mijn man vind dat ik om alles een probleem maak haha nou meiden jullie kunnen mij niet en jullie kunnen idd ook nie oordelen of het waar is of niet..maar geloof me als ik zeg dat ik evht geen problemen maak geloof me dan aub haha want ik ben dus evht nie zo..hier een kleine uitleg van het hele verhaal van wat er bij mij vandaag gebeurd is..

Maandag zou er behangen worden door me nichtje en schoonmoeder is gebeurd hoor maar ik werd alleen ma afgesnauwd door me svjoon moeder en geliof me mijn band met haar is goud waard dus dat dit gebeurde was echt verschrikkelijk..ze vertelde me ga ma weg ga uir de kamer nou meid als je een keer ons werk afsnauwd heb je ruzie met me..nou hup hup de kamer uit...
    Mijn reactie was niks ben met een lach weggelopen..

Woensdag zouden ze trug komen om het laatste muurtje te doen..want qas nog nie helemaal af (van mijn dochtertje die woed volgende week 2 jaar heeft dus een nieuwe kamer)en ja hoor het begon gewoon weer..
    Ik vraag wil je koffie mijn schoonmoeder ja wat denk je zelf..
    Mijn reactie nou ff makkie aan ben die reactie van u nu wel zat..schoonmoeder jij moet ophoude tegen mij of ik ben weg..

Nou sorry hoor meiden ik hield weer me mond ik ben nie zo heb meestal me woordje klaar maar nu dacht ik hou respect aub..

Eindelijk kamertje af heel dankbaar echr waar ik was dol gelukkig want haar kamertje kon opnieuw ingericht worden..
    En ze was nog niet beneden me lieve schoonmoeder en ze begon weer..heb gezegt wil u dat ik u na huis breng blablabla nou niks was minder waar maar kreeg de ene bek na de andere bek..en vandaav was de druppel..ze komt binnen en ze begon weer..en meiden ik ben uot me naad gegaan het enige klote waa mijn man was er bij en nam het voor zijn moeder op..ik ben me hierbij verrot gescholden nou echt ik ben nog steeds wit heet..
    Ik weet ook nie wat ik hier nou mee moet..maar schoonmoeder gaat na huis alles leuk en wel die geef ik nóg een kus en klaar en ik en mijn man hebben van af vanmiddag ruzie heb hem duidelijk vanaf maandag al verteld hoe en wat maar vandaag waa me de druppel en heb gezegt tegen me schoonmoeder als ze nie ophoud met dat achterlijke bazige gedoe dat het dan ff lekker klaar is..en nu zit ik nog heerlijk op de bank en ligg me man op bed en ben ik hier de aansteller en had ik niks tegen zijnn
    moeder mogen zeggen hahah nou petje af hoor (ben nog steeds boos) sorry voor het lange verhaal hahaha wie volgt met een ander verhaal?

9. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allen!

Ook ik ben een van de afhakers. Nou ik lees wel mee hoor en volg jullie stuk voor stuk en leef mee maar bij mij is de moeheid sinds een week of 4 a 5 toegeslagen. Ook nu kan ik mijn ogen bijna niet open houden na een goede nacht van 11 uur slaap. Het zijn de laatste weken op mijn werk en normaal is dat zwaar maar nu dubbel heb ik het gevoel. Maar nog 5 dagen en dan 5 weken vakantie.

Ondertussen heeft vriendlief bedacht dat een groter huis ook wel fijn zou zijn dus we zijn aan het hyizen kijken en voeren gesprekkken met banken. Maar ik weet het even niet....ergens heb ik zoiets eerst maar eens afwachten wat voor kosten allemaal bij een kindje komen kijken, hoe het gaat als we beide een dag minder werken ed. Laat mij me eerst maar lekker daarop richten en dan zien we later wel weer. Maar ja huizenprijzen zijn nu redelijk laag evenals de rente vergeleken met het hyphoteek van nu dus moeilijk moeilijk moeilijk.

Maar verder gaat alles goed hier. Ik voel het kindje helaas nog niet. Afgelopen week wel weer even het hartje gehoord. Woendag over een week hebben we de 20 weken echo. Zei vanochtend nog staks zeggen ze dat ik helemaal niet zwanger ben en er niks zit. Blijf het allemaal zo moeilijk te bevatten vinden en zo onwerkelijk. Heb ook nog niks gekocht, alleen maar veel dingen gekregen.

Even tot zo ver want de bank belt zomals het goed is. Zou half 4 zijn....

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik vind het ook lastig om te geloven hoor @Nic82!
    Het scheelt dat ik dr nu wel voel! Het is nog niet zo duidelijk maar het is het wel. Wij hebben ook nog niks gekocht..
    Die vermoeidheid is er bij mij ook sinds een week of 2. Ben echt op. Nachten van 11u zijn helaas niet haalbaar.

Maandag 20weken echo!

11. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wat vervelend kroelen! Soms denk ik ook echt; ligt het nou aan mij of doen jullie allemaal zo stom?? Ondertussen al bijgelegd met je man?

En wat lastig die moeheid nic en lies! Ik merk wel dat ik sneller moe ben en even rustig aan moet doen, maar ik ben niet helemaal op ofzo.

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

@Prettykitty , wauw ik heb het idee dat onze buiken zo erg op elkaar lijken! (In het buiken topic)

13. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hahaha grappig he! :D
    Mijn vriend is gelukkig wel makkelijk. Hij weet toch dat hij niets te zeggen heeft :roflmao: haha nee maar op zijn werk zeggen zijn collega's ook altijd : Happy wife, Happy life. Dus hij accepteert ook dat ik meestal mijn zin krijg enzo.

We hebben het witte van de babykamer af. De mintgroene muur is ook klaar, nu is hij alleen nog bezig met de plinten zilver te maken. Hoef 'm ook niets te vragen ofzo, doet ie ook allemaal uit zichzelf.
    Maar soms kan ik 'm ook wel achter het behang plakken hoor hehehe.

@Boedah heb jij of de andere dames ook last van groeipijn in je buik? Z'n menstruatie achtig gevoel.
    Heb er nu z'n 4 dagen wisselend last van gehad (soms is het even weg) maar mn buik is ook echt gegroeid daardoor!
    T maakt me wel onzeker, naja vooral de eerste dag maar nu weet ik dat het er bijhoort. (Alsnog kijk ik 20x per dag in de wc of er niets geks te zien valt) :confused:

En vind het ook nog steeds onwerkelijk. Dat er gewoon een mensje in ons groeit, onvoorstelbaar eigenlijk. (Zo bijzonder)

@Lies1611 Het is al bijna maandag! Super spannend, maar is vast helemaal goed met jullie kleintje. :D Lekker even gluren naar de baby. Alvast heel veel plezier!

@Nic82 Wat balen dat je zo moe bent. Kan me voorstellen dat je dan amper de puf hebt om te reageren. Wel gezellig dat je nog steeds meeleest. Hopelijk voel je je snel wat fitter.

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

@Prettykitty , fijn zo'n kerel :roflmao:

Die 'pijn' heb ik ook! Toevallig zeg, ik maakte me er ook al een beetje druk om.. Terwijl ik lees dat het bij het termijn hoort, en ik m'n buik ook ongeveer elke dag zie groeien..

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    NAH zie je! Wij hebben heel wat overeenkomsten zo te horen. Wel grappig!

En ik maakte er ook heel erg druk over. Maar ik zag een meisje op het forum (@Irisje24) die had een topic geopend (ze loopt ongeveer gelijk met ons) en die had er ook last van! Ook wisselend, de ene keer best wel "erg" veel last, en dan weer een middag amper enzo.
    Dat stelde me wel gerust. En nu jij het ook voelt helemaal. :D

Ik ben er ook nog niet overuit of ik zwanger zijn wel leuk vind. Het is z'n onzekere en spannende tijd.
    Denk dat het na 25 weken wat "leuker" wordt. Aangezien je dan feitelijk in een veilige zone zit. (Al zegt dat natuurlijk ook niet alles)

16. Boedah

Boedah Niet meer actief

Zo denk ik precies zo, na 25 weken is het nog lang niet zeker, maar kunnen ze wel wat voor de baby doen mocht ie er al zijn..

Wij maken elke zondag ochtend een buikfoto vanaf het begin, zodat je het verschil van een week ook ziet. Deze week vergeleken met vorige week is m'n buik echt hard gegroeid! Dus dat zal die 'pijn' wel verklaren denk ik. Maar toch maak je je er een beetje ongerust over :p

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Kroelen, wat vervelend zeg! Ik vind het nog knap dat je zo netjes bent gebleven, mezelf kennende was ik bij de tweede keer al uit mijn slof geschoten.

Boedah, hier ook een vriend die het soms niet lijkt te begrijpen. Ik mag over het algemeen absoluut niet klagen, want hij is ontzettend lief en helpt zoveel mogelijk, maar soms heeft ie van die momenten dat ie totaal begriploos over kan komen (met name wanneer ik last heb van mn hormonale buien).

Babykamer: Die is hier sinds vorig weekend al helemaal klaar! We moeten alleen nog een hemel voor boven het bedje en een leuke muursticker voor op een witte muur, maar voor de rest is ie klaar. We hebben qua kleuren wit/taupe/mintgroen.

Groeipijnen buik: Ik heb er nog niet zo heel veel last van gehad. Af en toe wel wat lichte steekjes of een wat trekkerig gevoel, maar erg minimaal.

20 weken echo: wij hebben hem volgende week dinsdag al vroeg op de dag (9 uur). Ik vind het toch wel weer even spannend hoor. We gaan er niet vanuit dat er iets geks uit zal komen, maar toch komen die onzekere momenten af en toe naar boven.

Kindje voelen: hier voelde ik hem al vrij vroeg, vanaf 11/12 weken de eerste borreltjes en kriebeltjes en nog erg sporadisch. Nu voel ik hem vrijwel elke dag even de laatste dagen en zie je mijn buik zelfs al af en toe licht bewegen als ik een wat hars schopje krijg. Zo lief en zo schattig. Ik kan daar echt uren van genieten als hij zo lekker bezig is daarbinnen.

Buikfoto: wij maken er elke twee weken eentje. In het begin vond ik het verschil wel even goed te zien, maar tussen de laatste 2/3 lijkt weinig verschil; denk dat mn buikje even stilstaat met de groei.

18. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Ja hoor alles is bijgelegt..gelukkig..

Ik voel de kleine al echt vanaf 13 weken en het word iedere dag wel meer en meer en harder..

Ik heb jullie buikrn foto's niet voorbij zien komen?mis ik iets hahah

19. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Is in een ander topic @kroelen maar zal hem hier ook ff plaatsen.

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

Mijn buikie in zit toestand :p

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina