1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    #721 JG1986, 24 jul 2017
    Laatst bewerkt: 24 jul 2017
    Over een week of 10 wordt je hele buik dan zo'n harde bol, heel gek gevoel! Ik had bij de eerste zwangerschap de placenta aan de voorkant liggen en voelde de baby niet aan de buitenkant, maar toen ze echt groot werd kreeg ik telkens grote bulten aan de zijkant als ze zich bewoog, soms leek het net of ze naast me ging zitten haha. Nu placenta aan de boven/achterkant, heb t nu ook al zien bewegen. Het blijft zo bijzonder allemaal...
    Ja zo ziet je haar er ook wel uit, dat t dat nodig heeft. Maar wel super mooi! Ik heb een steil bosje touw, reageert alweer heftig op de hormonen en zit voor geen meter...

2. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wat een mooie buikjes!!
    Fijn dat alles goedgekeurd is JG!

Hier (ook) weer een zere buik. Het is een paar dagen weggeweest, maar nu volgens mij weer volop aan het goeien! Ben ook suuuuper moe terwijl ik ZO slecht slaap. Vannacht van 22:00-00:30 geslapen en toen lag ik wakker.. Gewoon niet meer geslapen en van ellende maar om half6 eruit gegaan.
    Net even een uurtje geslapen op de bank, voelde me gewoon beroerd van moeigheid.

Woensdag ga ik trouwens naar de fysio voor de pijn in m'n rug/bil/been. Klonk als zwangerschaps ischias zeiden ze :(

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik zou haast denken dat wij een tweeling zijn ;) met onze overeenkomsten haha.

Aiiii mijn bilspier doet op dit moment geen pijn, maar het zijn periodes.
    De ene keer moet ik kruipend de trap op, en de andere keer loop ik weer als een kievit. Heel gek!

Hopelijk helpt je fysiotherapie een beetje, want dit is ook vervelend he?

Wel balen dat je zo weinig/moeilijk slaapt. Je hebt je slaap nu 10x zo hard nodig, ook aangezien je lichaam weer zo hard aan het werk is voor de baby.
    Ik hoop dat je vanavond weer lekker kunt slapen. :D

HAHAHA Alsof ze naast je ging zitten JG. Lijkt me echt heel gek ja om te zien en te voelen! En is je dochter een druk meisje? Of valt het mee?

Mijn moeder zei dat ik in haar buik ook heel erg druk was, maar ik ben verder helemaal geen druk persoon. Dus wie weet valt het mee met ons jochie :rolleyes:.
    Mijn vriend heeft ADHD, Maar hij heeft het redelijk onder controle hoor.
    Maar zou me niks verbazen als ons jochie ook z'n klein deugnietje wordt.

4. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    @Boedah Oh man wat shit die pijn, klinkt idd als ischias, zo naar! Hopelijk geeft de fysio wat verlichting. Evt Cure tape aan laten brengen? Helpt mij altijd erg goed met rugklachten. Er zijn wisselende meningen over het gebruik van die tape tijdens de zwangerschap, het zou kunnen zorgen voor irritatie aan je baarmoeder, maar goed dan kun je t er gauw genoeg weer afhalen.
    Dat slapen is idd ook wel een dingetje. Ik heb t voedingskussen weer van zolder gehaald om me daar omheen te vouwen 's nachts, heel fijn voor je buik en bekken.
    @Prettykitty ja ons dochtertje is heel 'druk' als in klimmen, klauteren en niet stil kunnen zitten, mijn man heeft dat ook. (Niet t klimmen en klauteren haha) Het verbaasd me dus niks...

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Mooie buikjes!

@Boedah Dat is zo vervelend! Ik had t bij mn vorige en heb al een paar keer t gevoel gehad het weer te krijgen dus ok pas heel erg op met stofzuigen en tillen etc. Stom zeg slecht slapen! Hopelijk gaat het vanavond beter

@Prettykitty
    Onze dochter is redelijk rustig nu maar ze heeft me gekneusde ribben bezorgd tijdens mn zwangerschap :rolleyes: het schijnt dat meisjes drukker in de buik zijn dan jongens, zal vast een fabeltje zijn haha.

Hier gaat het allemaal wel prima. Ga nog steeds 5x per nacht naar de wc maar goed.
    Verder druk in huis en de tuin, We hebben nu vakantie dus dan heb je tijd voor klusjes.. als dit allemaal af is krijgt dochter een nieuwe kast en gaan we beginnen aan de babykamer. Vrees dat dat na de vakantie gebeurd. Weet ook nog niet wat ik wil:rolleyes:

6. MariaF

MariaF Lid

12 mei 2016
    19
    2
    3
    Hallo Dames,

Drukke periode achter de rug maar lees nog wel steeds mee. Nu lekker vakantie .
    Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit, ben zo enorm blij ik was zooooo bang niet normaal kende mezelf niet een terug wist niet dat ik zo kon zijn.
    Ik zag dat ik niet de enige ben vandaag met 20 weken echo, ik wil jullie heel veel succes wensen vond het zo mooi om allemaal te zien.

Voor mij kan nu de vakantie echt beginnen gaan over 2 tagen lekker weg voor 3 weken.

Liefs

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

@Prettykitty @MariaF @Chats @Jairy0811 , hoe was de 20 weken echo, of hoe laat mogen jullie?

Hier net de afspraak voor een pretecho gemaakt, 12 september mogen we nog even spieken :rolleyes:

8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oh blond.. wat fijn mariaF dat alles goed was!

9. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wij zijn helemaal verliefd! ♡ Vanmorgen de 20 weken echo gehad en ons kleine ventje doet het super goed, loopt qua metingen mooi op schema (20.1) en nadat alles is nagekeken is hij helemaal goedgekeurd! ♡ Niks gek te vinden of te zien en hij was lekker aanwezig.
    Wel heb ik wéér een laagliggende placenta (langs de uitgang, gelukkig wel vrij), dus met 30 weken krijgen we een extra echo om te kijken of dat zo is gebleven/mee omhoog gegroeid is, of niet. Met 28 weken gaan we ook een pretecho laten doen, 4D!

10. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Nou ik moet dus de 28ste.
    Heel stom want in mijn telefoon staat 25, maar op mijn afsprakenkaart staat 28ste. En toen ik op controle was zei de andere verloskundige oh ik zie dat je de 28ste de 20 weken echo hebt.

Dus ik mag vrijdag pas! Mehhhhh

Lies1611 vindt dit leuk.
  11. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wat fijn Jairy!

En wat een tegenvaller prettykitty!

12. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    #732 Jairy0811, 25 jul 2017
    Laatst bewerkt: 25 jul 2017
    Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017

1 december:
    Samantha2017 - 28 jaar - 2de kindje

4 december:
    Leanai - 33 jaar - 2de kindje

5 december:
    Sereenalian - 34 jaar - 3de kindje
    Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje

6 december:
    Ziva15 - ?? - 5de kindje

9 december:

Prettykitty- 26 jaar - 1ste kindje

10 december:
    Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje

11 december:
    Boedah - 28 jaar - 1ste kindje

12 december:
    JG1986 - 31 jaar - 2de kindje

13 december:
    Kel1989- 28 jaar - 2de kindje
    MariaF- 35 jaar - 1ste kindje
    Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje

14 december:
    Chats - 33 jaar - 1ste kindje
    Monet- 26 jaar - 2de kindje

17 december:
    Kroelen - 28 jaar - 3de kindje

3 jongens, 2 meisjes en 3 verrassingen!

afspraken:
    25 juli: chats 20 weken echo en controle vk
    26 juli: Monet 20 weken echo
    28 juli: Prettykitty 20 weken echo
    17 augustus: Jairy0811 controle VK
    12 september: Boedah pretecho

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Fijn de mooie echos!

@Prettykitty wat een tegenvaller haha.

Hier net controle gehad bij de vk. Moet over een week of 3 een suikertest doen en met 28 en 32 wk extra groei echo's..

Verder was alles wel prima geloof ik. Vanavond gaat dochter uit logeren dus morgen kan ik uitslapen :D

14. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Prettykitty, oh dat is balen! Sta je daar half in de zenuwen en dan moet je nog langer wachten. Dat het maar snel vrijdag is!

Boedah, jaa een hele opluchting! Nu kunnen we dan echt écht gaan genieten. :D

MariaF, super fijn dat alles goed was! Hier waren de zenuwen ook enorm aanwezig, onbewust ga je je toch even van alles door je hoofd heen halen.

Lies, fijn dat alles weer goed was. Is de suikertest nodig ivm de navelstreng?

15. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ah bummer @Prettykitty dat valt ff tegen. Maar ach t is ook zo vrijdag...

Fijn @MariaF en @Jairy0811 dat alles goed was!
    Fijne vakantie @MariaF!!

@Lies1611 Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Ik moet idd ook een suikertest doen tussen de 24 en 28 wk. Moest ik bij de eerste ook, vond het maar niks...

Oh en voor op de lijst: @Chats en ik krijgen ook een verrassing! ;)

16. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja ik vind het ook een tegenvaller!
    Nog langer wachten haha, gelukkig waren we nog niet onderweg (want pas s'avonds de afspraak) maar we waren eerst wel in de veronderstelling dat ik de 25ste moest. Toen keek ik nog ff op die kaart en dacht ik ooooh bah de 28ste pas. Wel stom maarjaaaaa!

Bedankt voor het aanpassen @Jairy0811 :D

Heerlijk hoor, lijkt me echt z'n opluchting @Jairy0811 dat je nu weet dat jullie jochie het heel goed doet en alles helemaal in orde is. Nu weer een beetje extra genieten!

@Lies1611 Gelukkig was alles goed!
    De groeiechos zijn natuurlijk wel spannend, maar ook fijn dat ze jullie kleintje zo goed in de gaten houden.
    En extra baby gluren is natuurlijk helemaal leuk. (Alleen de reden ietsjes minder) al denk ik dat het helemaal goed zit hoor. :D

Wat heerlijk dat je morgen lekker kunt uitslapen. Lekker vooruitzicht.

@Boedah hoe is het met jou? Nog steeds last van je lage bloeddruk? :(

@MariaF Fijn te lezen dat bij jou ook alles in orde is. Geniet van je vakantie!

Voelen jullie de kleintjes ook al zo goed/vaak?
    Soms voel ik hem een paar uur niet en dan whoppaaaaa dan gaat hij weer flink dansen in mijn buik hoor. :roflmao:

17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Trouwens echt knap en stoer dat jullie het geslacht niet (willen) weten hoor.
    Ik ben helaas veel te nieuwsgierig. Maar vind het wel extra tof voor jullie! :D

18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Als het goed is klopt de lijst nu weer helemaal. :D

Prettykitty, jaa het is echt een hele opluchting. Ik merkte eigenlijk pas hoe gespannen ik werkelijk was toen aan het einde alles goed bleek te zijn, er valt gewoon echt iets van je af.
    Hier overigens ook een heel aanwezig kindje! Zelfs de VK voelde hem vanmorgen bij de echo een paar keer schoppen en ze noemde hem ook een lekkere wiebelkont haha. Hier heeft ie wel af en toe een of twee dagen er tussen zitten dat het wat rustiger is, maar dat haalt ie de dag erop dan weer mooi in door te gaan rampetampen daarbinnen haha.

19. Boedah

Boedah Niet meer actief

Bij mij is het momenteel zo druk in m'n buik dat ik er misselijk van ben hahaha.
    Lief dat je het vraagt prettykitty, bloeddruk gaat gelukkig iets beter. Nog wel steeds laag, maar ik kan er gewoon mee functioneren.

Wat fijn meiden, al die goede echo's!!

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

7 augustus heb ik trouwens controle vk, maar ik krijg die lijst niet voor mekaar :oops:

Deel Deze Pagina