1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik heb een auto idd gevonden gahaha dus ik kan weer overal naartoe hahaha..ik heb straks half 5 de echo spannend hoor..nu ff rustig aan doen..ik heb namelijk de zenuwen hahaha

2. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wat balen van de zwangerschapsischias! Wat gaan ze nu doen, kunnen ze het iets verlichten?
    Oncharmant gevoel he Haha, als je daar zo in je ondergoed moet staan.

3. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Nic, Monet en Kroelen, hoe waren jullie echo's?

4. Boedah

Boedah Niet meer actief

Heeel oncharmant Haha.
    En dan ook nog een hele leuke fysio van je eigen leeftijd :oops:
    Moest even 3x slikken toen hij zei; buk eens voorover? Terwijl hij achter me stond :roflmao:

Jaaa ik ben ook benieuwd naar jullie echo's meiden!

JG1986 en Jairy0811 vinden dit leuk.
  5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Oh Hahaha, dat maakt het ook nog even lekker ongemakkelijk. Om het plaatje dan maar meteen compleet te hebben :p

6. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Whahhaa @Boedah nu ben ik wel benieuwd naar jouw fysio!
    Och zo heb ik een mannelijke gynaecoloog, super aardige kerel met veel humor, maar die knipoogt dus de hele tijd als je met m in gesprek bent. Ook tijdens de bevalling van m'n dochter kan ik me nog herinneren hahaha...
    Ik ben ook benieuwd hoe het met de echo's was vandaag!

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

Haha ook zo ongemakkelijk..

JG1986 vindt dit leuk.
  8. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Hier een hele goede 20 weken echo! Helemaal goedgekeurd :) En nog steeds een jongetje haha.. Enige puntje is dat de placenta nu vlakbij de uitgang ligt, dus dit wordt nog een keer met 30 weken bekeken.

Jairy0811 vindt dit leuk.
  9. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Weer een goede echo, super fijn! Lekker gaan genieten nu!
    Hier overigens ook een placenta die laag en vlak naast de uitgang ligt, voor de derde keer op rij. Voorgaande keren groeide hij netjes mee omhoog. ;)

10. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's. Super hoor!

@Boedah Ah dat lijkt me inderdaad super ongemakkelijk zeg. Haha!
    Ja weet je soms heb ik er een week last van, dan weer een paar dagen/weken niet. Veranderd echt elke keer! Vandaar dat ik zelf geen fysio neem. Maar snap dat jij er wel baat bij hebt.

Had ik weer vandaag.
    Ik ging met me ma naar Ikea, wou ff een nieuw kleed halen en 2 ratten voor mn hondjes. (Zijn ze helemaal verzot op, maar ze hadden er maar 1)
    Ik moest nog even naar het toilet. Bloed! Gelukkig maar een heel klein beetje, en ik was ook niet in paniek.
    Waarschijnlijk mijn baarmoeder(mond) wat geïrriteerd door mijn darmen?

Daarna naar Ikea gegaan, in de auto werd ik me toch een partij misselijk pfff haha nou in de winkel ook. Niet te doen joh!

Waarschijnlijk te weinig gegeten. (1 broodje en 2 glazen drinken genomen voordat we weg gingen) maar waarschijnlijk toch niet voldoende.
    Was me een dagje wel zeg... toen ik thuis kwam gelijk 2 uur geslapen. (En we waren maar 2 uurtjes weg ofzo)

Hopelijk morgen een betere dag. :p
    En vrijdag de echo! Voel me lichtelijk gespannen.

Wat wel heel fijn was, ons jochie was de hele dag aan het schoppen in mijn buik haha. Ik dacht ik ga eens kijken of ik het ook zie en JAHOOR MN BUIK BEWOOG HAHAHA wel grappig, pas (bijna) 20 weken en toch al goed te zien. :D

11. MariaF

MariaF Lid

12 mei 2016
    19
    2
    3
    Wat fijn dat de echo goed was .

Wij gaan nu 3 weken naar Portugal, ik wens iedereen en super goede toffe 20 weken echo voor die nog moeten gaan.

Liefs x

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

Fijne vakantie mariaF!

Hier wakker van de pijn in mn rug,bil,been.. moest net plassen maar kwam mn bed bijna niet uit en kon haast niet lopen. Geen tranen van frustratie maar écht van de pijn gewoon. Kak zooi!

13. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Hier ook een mooie 20 weken echo.
    Hoofdje was 3 weken te klein maar daar maak ik me nie druk om heb een kleine meid die zogezegt te klein was is ze ook wel hoor maar hun maken je altijd gelijk zo bang dus over 2 weken moet ik even trug weer een echo om te kijke hoe ze dan is gegroeid..alles was voor de rest zo als hoe het moest zijn ben dus helemaal te vrede hahaha ow jaaaaa mijn placenta lag eerst gewoon achter en nu ligt die op me uitgang dus ook hier een exstra echo met 30 en 32 weken..ik maak me daar ook nie druk om de groeid straks gewoon mee omhoog hahahah

Fijn dat bij de andere 2 meiden de 20 weken echo ook goed was..

Het mooiste van de echo vond ik dit x dat je het bartje heel mooi kon zien met het bloed erin had ik namelijk nog nooit gezien ik schrok me rot toen ik blauw met rood zag Hhahaha

14. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben bij mijn oma met weinig 3g.... maar onze echo was ook goed. Was vreselijk spannend!!! Om half 9'hadden we de afspraak en pas om 5 voor 9 aan de beurt. Vervolgens kon ze het hartje niet goed zien en moest ik kwartiertje rondlopen en bewegen. Daarna de verlossende woorden dat alles goed was!!
    Wat fijn te lezen dat jullie echos ook goed waren.
    Geniet van de vakantie maria!
    Prettykitty wat gaaf!! Hier voel ik geloof ik nog steeds niks.... placenta lag aan de voorkant dus niet vreemd maar hoop dat het snel komt.

Kopen jullie alles nieuw voor de kleine? Ik heb vandaag een wiegje via marktplaats gekocht en een standaard voor een hemeltje bij de kringloop. Wordt bijna een sport om leuke, goede, goedkope dingen te vinden hahaha.

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wow jeetje wat spannend zeg! @Nic82
    Pfff het zweet zou me echt uitbreken!
    Gelukkig is alles goed met de kleine.
    Over 24 uur weten wij het ook. Maar verwacht wel dat alles in orde is. Bij de vorige echo's keek de echt al naar zoveel dingen. Hersenen, hersenvlies, maagje, darmpjes, ampjes en beentjes.
    Maar blijft toch mega spannend. (Vind ik elke echo hoor)

Ik koop de meeste dingen wel nieuw zoals kleding, badcape's, badje, aankleedkussen, verschoningsmatje.
    Kast, ledikant en commode zijn ook nieuw, kinderwagen ook.
    Knuffels, rammelaar nieuw
    Muziekdoosje nieuw.
    Uuuhhh ff denken hoor.. heb al zoveel voor de kleine!

Doomoo Seat heb ik wel tweedehands gekocht, heb veel spuugdoekjes gekregen. Maxi cosi heb ik gekregen (maar echt zgan)
    2 flesjes gekregen (Dr. Brown) alleen uitgekookt geweest.
    Heel veel sokjes gekregen, maar ook zelf nieuwe gekocht.
    De rest nieuw, spenen nieuw.
    Puckababy slaapzak nieuw
    Puckababy Piep wel tweedehands.

Boxkleed heb ik 1 nieuwe en 2 via Marktplaats gekocht.
    Boxzak ook tweedehands.
    Done by Deer Rocking Rhino net gekocht (nieuw) wel voor maar 60 euro ipv 200 euro hahaha!
    Ohja matrasje en hoeslakens nieuw.

Voor de rest heb ik het meeste wel genoemd denk.

16. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Fijne vakantie, MariaF!

Boedah, Is de pijn weer iets gezakt?

Kroelen, super fijn dat de echo goed was! Heeft de vk niks gezegd over de achterstand van haar hoofdje?

Nic, wat een spanning is dat even geweest, maar super fijn dat alles goed is!

Wij hebben de kinderwagen en babykamer tweedehands gekocht en ik had nog enkele unisex kleertjes van de kids liggen die ik nu weer tevoorschijn heb gehaald. Voor de rest kopen we alles nieuw (hydroluiers e.d, maxicosi, lakentjes, matrasje etc. etc.).
    Op dit moment hoeven we alleen nog maar wat lakentjes, overtrekjes, spullen voor bij het badje, matras en natuurlijk nog kleertjes en rompertje. Voor de rest is/staat alles al klaar. :D

17. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Neee aangezien we dat met onze 2de ook hadden die liep ecbt met alles 3 weken achter.. ze zei ook jullie zijn ook niet echt groot als ouders en ik had vroeger ook echt een groeiachterstand dus het is niet echt raar ofzo.. over 2 weken trug komen om nog eens te meten en dan met 30 weken en 32 weken weer vanwege die placenta..ik maak me niet ecbt druk erom hup gewoon dat doe placenta me groeid om hoog of laag als die maar weg is bij de uitgang haha

18. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Weer spelfouten sorry hoor meiden ik doe alles via me tel en tik dan een beetje te snel en ik check mijn worden niet na haha wat erg schaam me dood voor me typfoute

19. Boedah

Boedah Niet meer actief

WoW wat hebben jullie al veel spulletjes! Wij hebben over 4 weken vakantie en gaan dan op jacht naar alles, + het kamertje grotendeels afmaken.

Ik ben net thuis van een zwangerschaps shoot. Ben er helemaal niet van, maar dacht dat net wel leuk was om te hebben, het kan maar zo de eerste en laatste zwangerschap zijn..

Maar het was zoooo ver lopen! En dat met die pijn.. het is wel iets minder geworden dan vanochtend, maar doet nog steeds verrekte zeer. Die knappe fysio mag volgende week niet weer masseren :roflmao:

20. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Wij hebben nog de meubeltjes van onze dochter. Zij slaapt inmiddels in een 1pers bed (al een tijdje).. voor de rest, box en wipstoel.. kinderstoel, maxi cosi etc hebben we gewoon allemaal nog! Kinderwagen ook hebben we destijds allemaal nieuw gekocht of gekregen.

Dekentjes en lakentjes moet ik ff kijken wat voor een jongetje kan en kleertjes is eigenlijk haast alles voor een meisje.. ff kijken wat er voor unisex nog tussen zit, zal niet veel zijn haha..

Deel Deze Pagina