Aaah goed zo! Voor je jezelf van alles op de hals haalt en je zorgen gaat maken.. maar de echo's zijn dan wel weer fijn Het is meer dat ik nu ff fulltime moet werken haha. M'n dochter is meestal super chill en lief. Ben zaterdag alleen met d'r dus gok dat we filmpjes gaan kijken en mariokarten haha. Ik mis dr wel een beetje nu want ze brengt me altijd bekertjes water als ik me niet lekker voel, of geeft me dekens en knuffels.. Maar eerlijk is eerlijk. Een dag helemaal alleen lijkt me nu ook wel enorm chill..
Ah bah, dus je bent gewoon aan het werk?! Ik zou lekker de hele dag in bed blijven Ik ga zo nog ff bellen voor m'n waardes, daaruit kan ik al wel wat info halen
Boedah, succes met de laatste werkdag! Daarna lekker drie weekjes vakantie en kun je lekker bijtanken. Lies, balen van je slechte nacht! Hopelijk trekt de griep gauw weg en krijg je niet meer last van de ichias. JG, oh wat balen de slechte uitslag! Ik heb er zelf echt nul verstand van, maar moet je nu eetschema's bij gaan houden? Hier ook een iets mindere nacht gehad. Veel wakker geweest en toen ik uiteindelijk goed sliep besloot de kleine man een flink feestje te geven daarbinnen (tot nu toe nog nooit wakker van hem geworden, maar vannacht dus wel). Hij was op den duur zo lekker druk bezig dat mn darmen erop reageerde Vervolgens komt zoonlief vanmorgen ook bij mij in bed gekropen met dat ie zich niet lekker voelde en dat hij wilde spugen maar het niet kon. Drie kwartier later spouwt ie alles naast het bed onder (ik kon hem nog optijd erbuiten hangen). Inmiddels ligt die nu onder een deken op de bank en houd ie helaas niks binnen qua eten en gooide die er net ook wat drinken terug uit. Zo sneu, want naast wat verhoging en wat vermoeid oogt ie verder niet ziek; hij wil ook gewoon eten (pizza, zegt ie ook nog ). Hopelijk kalmeert zijn maagje snel.
Net ff gebeld voor de waardes, 4.5 nuchter en 8.2 niet nuchter. Valt reuze mee dus, maar omdat ik wel boven de 7.1 zit val ik wel onder alle maatregelen die getroffen moeten worden. 7 september naar de gynaecoloog voor de eerste groei echo, en waarschijnlijk daarvoor nog naar de internist/diab. vpk etc. @Jairy0811 Ik weet niet of ik schema's bij moet houden, ik denk dat als ik curves bijhoud (4 of 7 x per dag prikken om je bloedsuikers te bepalen) ik zelf wel kan bedenken wat ik wel en niet kan eten omdat ik er in m'n werk ook veel mee te maken heb. Maar dat gaan ze me in het zh allemaal vertellen Och bij jullie ook al ziekenboeg, sneu zeg! Beterschap voor de kleine man!
@JG1986 Wat balen dat je waardes iets aan de hoge kant waren. Is inderdaad niet zo schrikbarend hoog. Hoop dat je snel wat meer weet (al duurt 7 September nog wel even) @Boedah geniet van je vakantie! Heerlijk hoor, en heb je dubbel en dwars verdiend. @Jairy0811 ah zielig voor je zoontje! Is hij al een beetje opgeknapt? Ik herken mezelf wel een beetje in hem hoor... als ik ziek was at ik ook de meeste gekke/zware/vette dingen. Bijvoorbeeld toastjes met kruidenboter HAHAHA of met zalmsalade ofzo. Ik word trouwens ook regelmatig wakker van de baby, ik ben ook een lichte slaper. Aan de ene kant wel leuk, maar soms ook een beetje irritant hehe. Al mag ik niet klagen want ik werk toch op dit moment niet. @kroelen jeetje die inbraak wat erg! Ik zou echt bang zijn, ik ben een pussy. Hoop dat jullie een beetje zijn bekomen van de schrik. Hier een klein feestje whoeeehoeee 24 weken!
Gister ff met een vriendin gesproken die verpleegkundige is, en al 2 keer zw. diabetes heeft gehad en die zegt dat t zich nog wel kan ontwikkelen, vooral als je t al zo vroeg krijgt. Ik mag a.s. dinsdag naar de diëtiste, vrijdag naar de diabetes vpk, die dinsdag daarna naar de internist en dan die donderdag dus naar de gynaecoloog. En ik mag maandag weer beginnen met werken, dus ik verveel me de komende weken niet haha....
Balen @JG1986 ! Kan de rest even niet onthouden, sorry Wij gaan vandaag even opschrijven en uitzoeken wat we allemaal hebben, en dan een lijstje maken van wat we morgen allemaal moeten halen, en waar we daarvoor heen gaan. Zin in!
Z'n gangetje! Krijg nu wel steeds vaker last van maagzuur/misselijk/oprispingen enzo. Kindje zit dus al wat hoger haha! M'n buik zit ook echt al vaak in de weg, en opstaan van de bank gaat ook steeds moeilijker. Als ik klaar ben met douchen en mijn vriend is er helpt hij me met mijn ondergoed en broek aan te trekken lol. Hoe gaat het met jou?
Haha dat meen je niet :') dat zijn wel de leuke verhalen voor later haha. Kun je je tenen nog zien als je staat?? Hier nog steeds verkouden, beetje last van buik en rugpijn en m'n ischias. Heb d'r ook nog niet gevoeld vandaag. Maar goed ben ook de hele dag al in de weer. Verder gaat het z'n gangetje!
Haha ja echt! Ja die kan ik nog wel zien, maar scheren is bijvoorbeeld ook lastig. Moet ik echt op gevoel doen, of mijn buik induwen zodat ik het kan zien maar ik pest de baby liever niet hehe. Rugpijn begin ik nu ook wel te krijgen, maar vooral s'avonds als ik op de bank zit. Dan ga ik van ellende maar naar me bed, omdat ik niet weet hoe ik moet zitten van de rugpijn. Wel balen dat jij er continu last van hebt, en ook nog de ischias! Heb ik godzijdank geen last meer van, doet echt heel veel pijn. Hoop dat er voor jou ook snel verbetering in zit. Want dit is ook vervelend! Ja als je een dagje druk bent voel je het kleintje minder he? Heb ik zelf ook, anders ff op bed of op de bank gaan liggen en je handen op je buik doen. Bij mij reageert hij er meestal wel op. Misschien bij jou ook!
Ik klaag nog niet hoor, er is nog mee te leven! Ben lekker aan t werk dus t zal wel feest worden als ik vanavond op de bank plof
Hi dames, hier gaat het ook z'n gangetje. Ik baal echt van die ischias, ook al gaat het wel beter nu ik vakantie heb, en met veel lopen een bekkenband draag. Vanmorgen wezen babyshoppen. We zijn lekker op weg! Maar jeetje hé, we gingen naar de babydump in Veenendaal, wat een verschrikkelijke winkel! Kamertje daar besteld om niet voor niks gegaan te zijn, en toen snel naar prenatal Amersfoort gereden voor de rest .
Hier gaat alles ook rustig aan. Wel heb ik volgende week een afspraak staan bij een bekkenfysiotherapeut, gezien ik de laatste weken langzaamaan steeds meer last begin te krijgen van mijn stuitje; wat vermoedelijk komt door een val van 3 jaar geleden. Inmiddels zit ik aardig vast daaronder en krijg ik ook niks meer losgeknakt met het aanspannen van mn bekkenbodemspieren, wat dan vervelende pijnscheuten geeft. Ben benieuwd of ze iets kunnen doen, het is in ieder geval totaal onbekend terrein voor mij haha. Boedah, heel veel winkel plezier! Prettykitty, Rennies werken goed tegen maagzuur! Althans hier hielpen ze in het begin, ondertussen zit ik aan de Omeprazol daarvoor. Scheren downunder wordt hier ook steeds lastiger. Vooralsnog lukt het aardig als ik mijn buik wat zachtjes indruk, maar mocht het straks echt niet meer lukken kijk ik misschien vriendlief wel lief aan. Of ik doe het op gevoel haha. Lies, dat wordt een feestje vanavond in jou buik haha.
Hier gaat t goed! Vanmorgen weer begonnen met werken na m'n vakantie, heerlijk! Nog 9 weken tot m'n verlof @Boedah wij hebben hier in de buurt ook een babydump, vind ik ook niks aan idd. Babyplanet is mijn favoriet! Al ben ik nog nooit in Prenatal Amersfoort geweest, die is huuuuge he? Wij hebben hier zo'n citystore, niet zoveel keus. Mijn kwaaltjes gaan allemaal wat over geloof ik, ik doe steeds langer met een doosje rennies haha. Morgen naar de diëtiste ivm de diabetes, maar aangezien ik op m'n werk de diabetes expert ben weet ik al precies wat ze gaat zeggen. Valt me erg mee tot nu toe. Dat scheren is wel een dingetje ja... Ik dacht bij de eerste dat ik t redelijk deed op gevoel, maar toen ik moest bevallen vroeg ik manlief of t een beetje toonbaar was 'down under' toen moest ie lachen en zei dat ik hier en daar wel een stukje vergeten was hahaha Hier een heel druk beebje vandaag, heerlijk!!
@Lies1611 wij vinden de prenatal heerlijk ja! Maar ben alleen maar bij Amersfoort geweest hoor, dus weet niet hoe de andere winkels zijn Hier nog geen last met het scheren! Wel van mn benen, maar dan door de ischias en niet door mn buik. Net de 'laatste' dingen op internet besteld, voor wat er op mn lijstje stond voor vandaag We hebben de aerosleep matras en hoeslakens, dan hoeft er toch geen molton meer over? En we hebben een tummytub, denken jullie dat er perse een onderstel bij moet voor de kraamzorg? Gaan we zelf namelijk niet vaak gebruiken denk ik..
Onder de aerosleep hoeft idd geen molton. Voor de tummytub heb je van die badstandaards waar een badje en de tummytub op past, wij hebben die ook. Al hebben wij de tummytub maar 2 keer gebruikt, vond het vreselijk eng om alleen te doen...
@Boedah je kan die tummytub ook in het badje zetten speciaal onderstel is niet nodig mijns inziens. Ik kom ook alleen maar in die in Amersfoort maar vind m zo ongezellig! Heb het er ook nooit echt druk gezien :')