1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oeps, even over heen gelezen!

Net de verf gekocht, de helft van de muur (onderkant) wordt mint groen :) (1.30 hoog, de rest is al wit)

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Leuk! Ik denk er ook aan de helft te doen in de hoop dat de kamer wat groter lijkt..

3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Bedenk je nog maar een paar keer @Lies1611 :roflmao: Wat een gekloot om een rechte lijn te krijgen:p

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Hahaha hoe doen jullie dat???

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Eerst hadden we alles afgetekend op 1,30 vanaf de grond, maar toen was de lijn schots en scheef. Blijkbaar kunnen ze nog steeds geen rechte vloeren leggen tot een jaar geleden :roflmao:

Daarna vanaf het plafond gemeten, en met een stellage die vriend had gemaakt, een plank met daarop de waterpas getapet, en toen was het wel recht.

Als alle verfzooi straks weg is zal ik even een foto plaatsen!
    Ben d'r helemaal wijs mee :D

Lies1611 vindt dit leuk.
  6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Vanaf t plafond vind ik serieus een goed idee. Een vriendin van me heeft het gedaan door tape op de muur te plakken met een waterpas :De
    Ben benieuwd! Hoe voel je je?

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

IMG_8740.jpg Hart gaat nog steeds als een malle tekeer af en toe, ischias is een stuk beter te doen als ik me rustig houd

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh dat is heel mooi! Is het early dew?

9. Boedah

Boedah Niet meer actief

Subtle river is de kleur :) Ik ben er helemaal blij mee!

10. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Mooi @Boedah!! Ik heb ook zin om aan de slag te gaan, maar moet helaas nog ff wachten tot de verbouwing klaar is, en manlief is nu weer aan het werk dus het gaat allemaal ietsje langzamer... Soms knijp ik m wel of t allemaal klaar is voordat de beeb komt, maar manlief zegt dat het allemaal goed komt, en die heeft altijd gelijk als hij dat zegt...
    Ik ben nu aan het werk, heb slaapdienst, maar ik merk wel dat het steed zwaarder wordt... Nog 9 weken te gaan haha.

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Boedah heel mooi! Wij hebben early drew in de woonkamer en het leek er wel op zo op de foto

@JG1986 ja ik merk het ook! Of het is omdat ik nu meer werk en enorm verkouden ben maar ben doodop aan het einde van m'n dag haha.

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

Werkse @JG1986 !
    Wanneer ga jij precies met verlof? Ik heb 27 oktober mijn laatste dag, kijk er echt naar uit!

Alleen ben ik bang dat ik me heel snel ga vervelen, mezelf kennende Haha.

13. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Dankje! Ik duik er zo lekker in, thuis lukt t me nooit om op tijd naar bed te gaan, maar op t werk lig ik er vaak om 22.00 in.
    De laatste zaterdag van oktober is mijn laatste dienst. Ik neem dan eerst 2 weken aan meer uren op en vanaf 15 november gaat mijn verlof in. 7 maart moet ik dan weer beginnen tenzij ik na de uitgerekende datum beval, maar nu met die diabetes ga ik daar helemaal niet meer vanuit.

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

Dan gaan we bijna tegelijk met verlof, heerlijk!

Lekker toch, optijd naar bed als het kan. Ik slaap weer steeds beter omdat de ischias niet meer zo op de voorgrond is, maar nu lig ik al een poos wakker van een heeele drukke baby :D helemaal niet erg!

Gister avond hebben we vast een newborn shoot vast gelegd, zo leuk!

Vandaag in de planning om de zolder op te ruimen. Er gaat een kast heen die op de babykamer stond, en daar kopen we nog een zelfde kast bij. Als je eenmaal begint te trekken komt er toch wel steeds meer werk bij zeg haha :roflmao:

15. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ja heerlijk! Ik kan niet wachten! Lekker op ieder gewenst moment shoppen ofzo, dat deed ik bij de vorige zwangerschap tenminste. Als ik nu zo doorga moet dat straks ook, ik heb echt nog niks gekocht.
    Ik heb wel van een vriendin zo'n easybase geleend voor de maxi cosi, zo handig, dan heb je dat gedoe met een gordel ook niet.
    Vannacht echt mega slecht geslapen, volgende keer toch m'n voedingskussen maar meeslepen naar het werk haha.
    Hahaha ja wat verzamel je dan veel spullen op zo'n kleine kamer he? Na deze verbouwing ga ik de komende 20 jaar ook niks verplaatsen, veel te veel werk.
    Succes vandaag! De temperaturen zijn iig een stuk prettiger!

16. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @JG1986 haha ik heb ook nog niks gekocht!

Ik ga eind oktober met verlof. 6wk voor, 10na. Heb een eigen bedrijf met m'n vader dus het hele verlof is net wat anders geregeld ;)

17. Boedah

Boedah Niet meer actief

Misschien komt dat omdat jullie al zo'n wondertje hebben lopen @Lies1611 & @JG1986 ?

Ik had nog helemaal niks, dus de drang is er nu echt wel om alles in orde te maken. Vind het gewoon jammer dat het kamertje pas eind september komt ;)

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ja ik denk dat dat zeker meespeelt hoor. Ik weet ook nog niet precies wat ik qua oude kleding terug krijg en zou het zonde vinden om veel te veel te kopen.. en je hebt veel minder tijd om je druk te maken over zulke dingen. Oh en minder energie haha.

19. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Leuk trouwens dat jullie een newbornshoot geregeld hebben @Boedah! Ik ben ook wel wat aan het rondkijken voor een zwangerschapsshoot en newbornshoot, maar ben nu wat kritischer dan bij de eerste merk ik :)
    Ja denk dat dat idd ook meespeelt, en wat @Lies1611 zegt is ook zeker waar, de tijd en energie zijn soms ver te zoeken.
    Oh ik had helemaal niet gereageerd op je naam vraag @Lies1611 , ik vind Z.iva super!! Spreek je L.eah ook met een e uit, of de e als i? Anders heb je in principe alleen een medeklinker wissel, en dan vind ik het weer minder mooi. Lastig zeg die namen dilemma's... Ik moet er ook maar weer eens over beginnnen bij manlief, we kunnen de perfecte meisjesnaam maar niet vinden...

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ja we spreken het gewoon op z'n Nederlands uit, Leeeja dus. Ik vind het zo enorm moeilijk.. het is niet eens leuk meer om het te bespreken haha. Ik heb ook 0 inspiratie..

Deel Deze Pagina