1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Net het kraampakket binnen gekregen :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Lies1611 vindt dit leuk.
  2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Groeiecho gehad, alles zag er prima uit. Sommige zelfs boven gemiddeld (lange benen:rolleyes:) dus heel fijn! Ze lijkt totaal geen last te hebben van de afwijking in de navelstreng!

Bijgevoegde bestanden:

3. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Haha leuk he! Ik moet hem nog even bestellen..

4. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Haha leuk he! Ik moet hem nog even bestellen..

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ah fijn @Lies1611 !!

Ik heb de pret echo gehad. Het lag met allebei de armpjes voor het gezichtje, en daaroverheen nog een been.

Mogen donderdag terug voor een herkansing :roflmao:

Wel heel goed nieuws: placenta ligt al 3cm van de uitgang vandaan!

Lies1611 vindt dit leuk.
  6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Kindje was trouwens 1080 gram, dus niks 'te' klein.

Verloskundige zei dinsdag nog dat het klein maar fijn was :rolleyes:

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Bij m'n dochter zeiden ze de hele zwangerschap dat ze klein zou zijn.. ze was bijna 4kilo.

Nu wordt baby op bijna 1300g geschat!

8. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Heey meiden, ik krijg weer geen meldingen o_O
    Fijn het t kraampakket! Ik heb m ook al een poosje in huis terwijl ik al wist dat ik niet thuis ging bevallen, maar veel dingetjes zijn sowieso wel handig, en de rest breng ik tzt wel naar het azc hier, daar kunnen ze het goed gebruiken.

Fijn @Lies1611 dat ze geen last heeft van je 'incomplete' navelstreng. Hele opluchting lijkt me!

Haha @Boedah jullie kindje laat zich nog niet graag bekijken he ;) des te leuker is straks de verrassing!

Ik ben gister begonnen met zwanger(zwem)fit. Half uurtje flink fitnessen en een half uur zwemmen. Het was heerlijk!
    Moet ook nog ff wat frustratie kwijt haha, wij hebben hier een vaste pakketbezorger, een wat oudere dame die altijd veel te lang blijft kletsen, heel irritant. Nu heeft ze me al zo vaak gevraagd hoe lang ik zwanger ben, en dan komt ze met een verhaal over haar schoondochter bla bla... Vandaag weer, en? Wordt het al spannend? Grrrr ik kan haar wel wat doen! Nee t moet nog minstens 10 weken blijven zitten. Oh nou dan heb je al een beste buik. Ja dat weet ik, dat heb je al vaker gezegd. Misschien zijn t er wel 2? Hahahaha :mad: Wat een 'piep' mens...
    Okay en doorrrrrr....

Vanmorgen via Facebook een winter positiejas gekocht, super netjes nog voor maar 25 incl verzenden. Alweer een leuk koopje! Nu maar laten verzenden met DHL, dan komt dat mens iig niet :roflmao:

9. Boedah

Boedah Niet meer actief

Haha @JG1986 , goed gekomen met je jas? Mooi koopje zeg!
    Ik heb nog een 'oude' winterjas liggen, ik denk dat ik die maar ga gebruiken, zolang mn buik erin past :roflmao:

Ik heb net toch een koeka voetenzak besteld :eek: hij was zo mooi :rolleyes: 76,00!
    De Oslo silver-white.

Zometeen herhaling pretecho, zin in!!

10. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    De jas is onderweg volgens de track n trace, dus ik ben benieuwd. Ik doe al 5 (!!) jaar met dezelfde winterjas, dus ik heb voor deze winter dan deze, en dan mag ik volgend jaar van mezelf weer een nieuwe :D

Hoe was je echo? Hopelijk nu wat meer beeld haha

Ooooh ze zijn zo mooi die dure krengen haha...
    Ik heb vandaag nog maar een extra week vakantie aangevraagd voor m'n verlof/vakantie aan, ik hoop nu over 6 weken te kunnen stoppen met werken, en dan ga ik dan wel shoppen :rolleyes:

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh zo lekker! Ik moet nog 5,5 tot verlof! Heerlijk! Denk dat ik dan ook maar eens ga shoppen, vooral als ik weet wat we nog 'nodig' hebben :rolleyes:

Ja @Boedah vertel! Ik haat de prijzen van Koeka. Ik denk dat ik m'n zinnen heb gezet op Jollein voetenzak (diamond knit) maar twijfel over de kleur, grijs roze of groen.

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

IMG_8865.JPG Jaaaa hele mooie echo gehad dit keer! Helemaal verliefd hoor ;)

Jairy0811 vindt dit leuk.
  13. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ik heb een lijstje op t prikbord hangen met wat ik nog 'moet' maar heb vandaag alweer wat gekocht wat er niet op staat, t begint toch wat te komen die shopdrang haha
    Ja ik kijk echt uit naar verlof, door ziekte en allerlei onzin is het momenteel best druk op t werk, en ik merk dat ik daar echt geen zin meer in heb.

Oooh @Boedah wat mooi!!

14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Boedah prachtig, dat neusje! Speculeert je niet over het geslacht nu?

@JG1986 ja erg is dat he? Ik werk voor t bedrijf van m'n vader dus ik zal niet geheel niks doen tijdens m'n verlof (in zoverre m'n gezondheid het toelaat natuurlijk) maar het lijkt me wel even lekker!

15. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ja normaal vind ik het niet erg hoor, ik ben echt een 'problemsolver' op t werk, en vind werken onder (lichte) druk ook wel fijn, dat houd me scherp, maar nu ff niet.
    Ja dat vertelde je laatst, lijkt me dan wel lastig loslaten idd. Hopelijk lukt dat wel een beetje!

16. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Nee nu heb je genoeg aan jezelf haha.
    Geen idee of het loslaten lukt, vast niet. Maar als de druk en de verplichting er een beetje af is lijkt me dat al fijn. Of gewoon af en toe een paar uur ipv een hele dag! Denk dat ik onze dochter gewoon naar de opvang laat gaan, ivm haar ritme. Doen jullie dat?

17. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ja dat is idd lekker. Dat kun je vast regelen met je vader! ;)
    Ja onze dochter blijft ook naar de opvang gaan, wij nemen flex opvang af ivm mijn onregelmatige diensten, dus ik weet nog niet welke dag(en) ik haar laat gaan. Het lijkt me voor mezelf wel fijn, maar idd ook voor haar ritme.
    Voor nu ga ik een poosje horizontaal ;) Slaap lekker!

18. Boedah

Boedah Niet meer actief

@Lies1611 , nee we zijn het er over eens dat we het niet willen weten :)

19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    En komt er nu sowieso lastig achter maar als ik zo maar dat hoofdje kijk heb ik wel een idee qua geslacht:D

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

Serieus? Wat denk je dan?
    Ik heb nog nooit zo'n echo gezien dus werkelijk geen idee :oops:

Deel Deze Pagina