Ik zou er ook heel onzeker van worden. Wel fijn dat t er goed uit ziet, maar je gevoel zegt waarschijnlijk wat anders.. Sterkte meid! Hopelijk blijft t hierbij..
Bedankt voor de steun meiden! Het blijft gelukkig bij een beetje roze verlies, maar het is stom want het hoort gewoon niet! Net foldertje van prenatal in de bus, 26 september tot 1 oktober mama mazzeldagen!
Misschien heb je de pech dat er een klein adertje bij je bm mond ofzo zit en dat dit ervoor zorgt dat je afscheiding wat roze kleurt. Omdat een aantal van ons nu ineens veel afscheiding heeft lijkt dat haast een logische verklaring. Kom je nu ook extra onder controle? Net de (telefonische) intake van de kraamzorg gehad, dan komt t allemaal wel snel dichterbij hoor! Ik begin steeds ongeduldiger te worden
Ohh dan komt het echt dichtbij @JG1986 ! Nee geen extra controle als het hier bij blijft.. gewoon goed zelf in de gaten houden en aan de bel trekken als het erger wordt. Maar ik wordt er zelf zo'n zenuwpees van joh. Echt irritant
Oh super @Boedah gelukkig zeg. Is toch weer schrikken elke keer! Ik begrijp je heel goed hoor. Elke keer als je naar de wc gaat blijft het dan spannend he? Ooooh goed! Ik ga zo ook ff kijken of hier een folder in de bus ligt. Heb er erg naar uitgekeken haha! Ik houd mijn bloedsuiker heel goed bij. Maar ben nog niet hoger dan 5.6 gekomen, vind t zo apart dat hij na dat drankje 12 was!
Die glucosewaarden zijn sws heel gek. Vorige week een keer gewoon 2 boterhammen met mager vleesbeleg en toen zat ik op 7.6, gister een ham/kaas croissant en een hard kaasbroodje en toen zat ik op 5.3 Bij de babydump hebben ze nu de tripp trapp voor 149 ipv 189, dus voor de liefhebbers Ik ga eens kijken in de webshop van prenatal, we hebben hier alleen een kleine city store. Ik heb nog wel een aantal dingetjes nodig
Oh dat is zeker gek zeg @JG1986 haha nou dan kun je net zo goed elke dag een ham kaas croissant eten. Haha grapje! Hebben jullie nog dingen op jullie wishlist wat nog te kopen voor de baby? Ik heb zojuist lakentjes gekocht, en twee speelgoedjes. (Had nog bijna niks) Bij Baby-Dump. En ga een babyfoon, 2 lakentjes en een wipstoel (met muziek en trilfunctie etc) kopen bij Prenatal. Voor de rest kon ik niet zoveel bedenken wat ik nog nodig heb. Maar wie weet zie ik wat op jullie lijstjes?
Haha nee ik ga nu lekker qua gewicht, dat wil ik graagzo houden hahaha Ik wil nog een extra boxkleed, een electrische kruik, winterslaapzak en wat nieuwe badcapes. Verder ga ik mijn hydrofiele doeken nog even flink aanvullen, daar heb je nooit genoeg van En natuurlijk nog kleertjes. Dekens en lakens enzo heb ik nog genoeg. Ik vergeet vast nog van alles, of ik kom nog met impuls aankopen thuis als ik ga winkelen
Ik heb nog niks gekocht Maar goed ik heb straks 6wk verlof voor ze komt Maxi-Cosi zak en Wikkeldeken(s) staan sowieso op m'n lijstje. Verder eerst maar eens de spullen wat ik terug krijg uitzoeken. Weet niet precies wat daar in zit dus het is een raadsel wat we nodig hebben.. Ohja flesjes! Die heb ik ook nog niet..
Wat zeggen jullie van mijn voetenzak.. ben er helemaal verliefd op! Volgens mij heb ik geen grote wensen meer op mn lijstje, wel een hoop kleine Zoals een ZAZU heartbeat knuffel, doomoo speelboog.. Oja, wel staat er nog een bakfiets op mijn lijstje!
Wow mooie voetenzak!! <3 Oooh een bakfiets wilde ik ook heel graag, maar past hier niet in de schuur. Heb nu een gewone mamafiets en ben er ook heel tevreden mee
Hahaha ik bestel lekker online. Daar is het ook geldig dacht ik! Veel makkelijker Ja ik twijfel zo tussen een Zensy of een aluminium kruik. (Zensy lijkt me veel makkelijker, weet alleen niet of daar nu ook korting op is. Anders koop ik 'm wel later) Die Zazu Heartbeat knuffel vind ik ook wel een goeie, alleen ik twijfel tussen die of een MyHummy. Mooie voetenzak. Van Koeka he? Ik heb 'm ook! En ook nog een taupe kleurige. (En een te leuke van Baby's Only, maar die heb ik in de kinderwagen. Lekker warm) Ik zag vorige week toch een geweldige bakfiets. Die mw. Had er een afdekzeil over! Met uiltjes, ZO leuk!!! Dan blijven de kindjes ook droog. Echt te leuk!!!
Wauw @Prettykitty , volgens mij heb jij zoveel spulletjes Hij is inderdaad van koeka, en 1 vond ik eigenlijk al te duur Hier aluminium kruik en een kipkep woller (pittenzak)
Haha ja ik heb wel veel spullen inderdaad. Haha, vooral dekentjes en boxkleden. Ohja en aankleedkussenhoezen! En billendoekjes, en luiers. Ohja en verzorgingspul. (Maar weet ook niet of hij bijvoorbeeld allergische is voor een bepaald merk) Maar ik moet ook zeggen, ik heb geen zin om elke dag alles te moeten wassen! Dus heb ik genoeg spullen, zodat dat ook niet nodig is. Vandaag 28 weken! Toch een bijzondere mijlpaal. Ik doe weer een dansje hoor, op naar de 32. (Ik blijf dansjes doen)
Ik zie net dat ze bij babydump ook een korting zoveeldaagse hebben! Ik ga van de week ff kijken denk ik. Ik wil ook graag een kipkep heb ik net bedacht. Geboortekaartje hebben we ook al uitgezocht (heb ik uitgezocht, manlief vond t meteen goed ). Zo gaat t snel! Heb ik straks toch nog alles "op tijd" klaar Nog 5 weekjes werken! Ik ben nu echt aan het aftellen merk ik. Nog 7 slaapdiensten en een paar korte late diensten.
Boedah, jeetje, dat is weer even schrikken geweest! Wel fijn dat alles goed was op de echo en het is inderdaad aardig doorbloed daar beneden, maar toch.. fijn is anders. Mooie voetenzak! Ik heb hem hier ook, alleen dan in het mintgroen. Ben er helemaal verliefd op ( zal zo eens een foto'tje plaatsen). Wishlist: ik heb voor nu niet echt specifieke wensen nog, wel nog wat klein spul wat we nodig hebben, maar niks bijzonders. Ik ben niet zo van de elektrische kruiken en ga dan ook gewoon voor de aluminiumkruik ( heb er al een maar moet er nog een bij halen). Wel moet ik nog opzoek naar een babyfoon, maar we zijn er nog niet helemaal uit met wat we nu precies willen ( met of zonder camera), dus daar gaan we binnenkort eens voor neuzen. Kraamhulp: Hier is ze donderdag langs geweest! Alles weer besproken en doorgenomen, ook voor de thuisbevalling straks, dus nu kunnen we echt geleidelijk aan gaan aftellen! Zo spannend weer, haha. Over vijf weken de bedklossen ophalen en een po, dan staat dit allemaal met het kraampakket klaar mochten we over 8 weken thuis aan de gang gaan. Heartbeat knuffel: nah, ik heb daar niet zoveel mee. Ze zien er wel heel leuk uit! Geboortekaartje: Wij hebben het een en ander al uitgezocht en gaan nu, via kaartje2go, het weekend een paar proefdrukken laten maken om te kijken welke het definitief gaat worden. En dan kan ook dit gewoon alweer van het lijstje afgestreept worden! Prettykitty, yaay, 28 weekjes! *doet dansje mee* Nog eventjes en we zitten in de 30 weken!
Hier onze voetenzak, inmiddels is ie gewassen en ligt ie opgeborgen in de kast gezien de maxicosi voor nu bovenop de kast staat en ik niet wilde dat ie vol stof komt.
Highfive Jairy! Haha, op naar de 30 weken. Ben blij dat jij ook een redelijke voorraad hebt, ben ik niet de enige hehehe! Ik vind de meeste geboortekaartjes niet zo leuk. (Voor meisjes hebben ze echt geweldige) maar voor een jongen vind ik het een uitdaging.
Gek he dat die weken soms een extra feestelijk randje hebben Ik had van de week ook wel ff een vreugde momentje bij 28 weken. Idd over ruim een week/ 2 weken tikken we de 30 weken aan, wat is het snel gegaan zeg! Vind t nu bij de 2e echt veel sneller gaan! Maar ben er ook wel blij om, ik ben niet zo geduldig Lastig dat je t niet kunt vinden qua geboortekaartje @Prettykitty Wij hebben een kaartje in dezelfde stijl als die van onze dochter gekozen. Toen hadden we een klassiek kaartje, van dat dikke karton met zo'n 'gescheurd' randje, maar wel met een moderne indeling van tekst. Veel leuke reacties op gehad. Nu weer zoiets gekozen, en dan ga ik weer aan de slag met de teksten