1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Haha begint t bij jou nog niet te kriebelen? Ik had t echt vandaag pas :) Maar nu gaat t ook los hoor ;)
    Ik vandaag 29! Man man ik kan t haast niet bijhouden zo snel gaat het! :D

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha nee eigenlijk niet. Ben er redelijk relaxed onder (en nee das niks voor mij haha). Het komt deels denk ik doordat ik me nog prima voel en bij m'n dochter dat anders was. Toen wilde ik graag alles zsm af hebben want het koste allemaal moeite. En nu denk ik, goh over 4 weken verlof en dan genoeg tijd om alles uit te zoeken!

3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Goed bezig allemaal meiden!

Hier komt het kamertje vrijdag binnen, ben zooo benieuwd! Zaterdag lekker in elkaar zetten met vriend.

Ik vind de striae ook niet erg hoor, als dat nodig is voor zo'n wonder in mn buik! Maar verbaasde me meer dat ik het met 29 weken al krijg, terwijl ik echt geen hele strakke buik had voordat ik zwanger werd;)

4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Schattige dingen heb je gekocht @JG1986 die Kipkep wil ik achteraf misschien ook nog wel. :eek:
    Lekker dat de nieuwe verdieping ook al een beetje opschiet.

Vk controle geweest. Allemaal in orde. Ze ging naar zijn hartje luisteren, hoppa weer een trap tegen dat apparaat. :roflmao:

Tips van diëtiste :
    Ik mag elke dag een ei als ik wil.
    Ik mag ook fruit eten (dan natuurlijk geen 10 druiven haha) maar z'n 200 a 300 gram fruit. Best veel :eek:
    Ik heb ontbijtkoek zero gehaald, mag onbeperkt groente eten. (Tomaat enzo)
    Olijven mag ik ook (5 op een dag lol)
    Crystal Clear mag ik ook drinken maar gelieve dan wel samen tijdens de lunch bijvoorbeeld.

Voor de rest hoef ik ook niet meer terug te komen. Alleen als ik hulp nodig heb ofzo, waardes zijn prima.

Ohja en pindakaas 100% ofzo van AH.
    Voor de rest geen tips! :oops:
    Heb jij nog tips wat ik kan eten?
    Roggebrood lust ik trouwens niet. (Voor mocht je dat aanraden)

:D

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

@Prettykitty , de dopler kreeg bij mij maandag ook al een tik, Haha.
    Ik heb de kipkep ook, lijkt me lekker voor zo'n kleintje, en anders wel voor mezelf :D

Ik ga vanmiddag even shoppen bij prenatal! Zag dat zoiezo de heartbeat knuffels ook met korting zijn :)

Man,man wat een nacht. Ik zit van ellende nu al beneden in mn werkkloffie, met ontbijt achter mn kiezen, terwijl ik pas om 8:00 hoef te beginnen!

Gister teveel gedaan op het werk, dus gigantisch last van mn rug/billen/benen en
    Baby rammelt me alle kanten op..
    ik kan gewoon echt niet slapen, was vanaf 2uur al klaar wakker :(

6. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    @Prettykitty wat fijn dat je niet meer terug hoeft te komen. Poeh tips, uuuh rijstwafels ben ik gek op, met kaas of kipfilet, plakje tomaat of avocado, super lekker tussendoortje. En ongezouten noten, ook heerlijk. En op internet kun je ook wel veel vinden wat je mag, dan kun je zelf ff kijken wat je lekker vindt.

Oei @Boedah doe je rustig aan?! Straks lig je in je verlof helemaal voor pampus ipv te genieten van je laatste vrije tijd ;)

Ik had de schrik van m'n leven vanmorgen, ging naar de wc, dikke plas bloed bij m'n ontlasting :eek: Had al langer last van een aambei, maar die is dus ws geknapt vanmorgen, man wat schrok ik... Heb de huisarts net even gebeld, en die gaat ff overleggen of ik langs moet komen. Hoop t niet want t past niet in m'n planning vandaag :|

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Boedah oh wat balen zeg! Het is zo vermoeiend om slecht te slapen. Hier gaat de ene nacht beter dan de andere maar over het algemeen is t niet je van het. Super vaak plassen en iedere keer wakker omdat ik niet lekker lig. Dan idd laat van m'n heup/bekken als ik dan te lang in 1 houding lig.. maar er zijn weinig houdingen te bedenken haha.
    Nog een paar weken..

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @JG1986 oh bah! Hopelijk valt t mee maar het is niet iets wat je wil zien zo vroeg in de ochtend haha. Gelukkig niks met de baby!

9. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    @Lies1611 en @Boedah slapen jullie met iets tussen je knieën? Ik lig half over m'n voedingskussen met m'n buik en been, dat ontlast m'n bekken en rug.

10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik slaap met een voedingskussen inderdaad, en dan nog ;)

Schrikken @JG1986 !

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Yes ik ook! Met kussen, zonder kussen, kussen in m'n rug, kussen voor m'n buik. Blegh.

12. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ooh wat vervelend dat t jullie niet helpt, die kussens :(
    Mijn schaambot doet sinds vanmorgen pijn! Vooral bij t opstaan, alsof t helemaal stijf wordt ofzo... Denk dat ik wat te fanatiek gesport heb gister...

Lies1611 vindt dit leuk.
  13. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Slapen met kussen(s) :
    Ik heb mijn voedingskussen ook in bed, heb hem onder mijn voeten/benen. Slaap nog best aardig.

Vandaag de groeiecho gehad.
    Jochie is ietsjes groter dan gemiddeld.
    Niet schokkend groot!
    Buikje en hoofdje ietsjes groter dan gemiddeld, beentjes iets korter dan gemiddeld.

Nu geschat op z'n 1400 gram. (Maarja is een schatting he, misschien iets zwaarder of lichter)

Hij is zooooo ondeugend. De echoscopiste zei ook dat het een boefje is, elke keer als ze een foto wou maken (3D) deed hij zijn handen voor zijn gezicht. Serieus elke keer :roflmao: kind heeft nu al een eigen willetje. Oh en natuurlijk schoppen tegen dat echo apparaat. :p

We hebben wel een zeer duidelijke echo foto van zijn gezichtje. (Enige die gelukt was haha)
    En hij lijkt enorm op mij :eek: vooral zijn neusje, mondje, en kinnetje.
    Voor zover we denken zijn oogjes ook. Maar dat kun je nog niet zo goed zien.
    En hij heeft ook een "fijn" gezichtje.

En zoals ik al dacht. HIJ HEEFT HAREN! :D
    Ik kriebel af en toe over mijn buik, en dan zegt mijn ma altijd nou die krijgt me toch een bos met haren. (Z'n gezegde) en jahoor. Hij heeft echt haren!

Jairy0811, JG1986 en Lies1611 vinden dit leuk.
  14. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Het gaat me niet lukken om alles bij te lezen. Maar zou het wel leuk vinden als ik mee zou mogen schrijven en ook natuurlijk meelezen.

Ik ben 2 december uitgerekend van ons tweede kindje, een meisje. Het gaat nu voor mijn gevoel erg snel. Gelukkig wordt deze week het kamertje geleverd

Lies1611 vindt dit leuk.
  15. Boedah

Boedah Niet meer actief

Goed om te horen @Prettykitty !

Hier wat donshaartjes op het achterhoofdje, en her en der een plekje met wat haartjes. Wat moet ik nu met de Zwitsal shampoo en haar lotion :roflmao::roflmao::roflmao:

16. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Aaah leuk @Prettykitty! Fijn dat ie niet enorm is :roflmao: Het moet er ook uit haha...
    Ik heb dinsdag groei echo, ben benieuwd!

Oooh @Boedah die haartjes komen vanzelf! Kan nog 10 weken groeien ;)

Welkom @dreamcatcher en gefeliciteerd! Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

Lies1611 vindt dit leuk.
  17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Tuurlijk @dreamcatcher welkom!
    We hebben een heel leuk clubje. :D Hehehe!

@Boedah Misschien krijgt jullie kindje ook wel een bos met haar! En anders maar wat later, komt vast helemaal goed. :D Nog tijd genoeg om even te groeien op dat kleine hoofdje.

Ja echt he @JG1986 Ik ben ook blij dat het geen reus van een baby is. :cool:
    Goede motivatie ook om echt serieus op je eten te letten enzo. :p Hehehe.

Wij hebben vandaag de babyfoon, wipper en lakentjes binnen gekregen.
    Heb ook nog een Zazu heartbeat knuffel gekocht. (Wou eerst een MyHummy maar vond dit ezeltje zo schattig) Oja... En de kipkep hehehehe. ;)

Ik weet niet of jullie dit herkennen maar ik heb ook echt al weken last van de aanhechtingen van mijn liezen/benen.
    De vk had geadviseerd om een kussen tussen mijn benen te leggen, nou helpt voor geen meter. :o:

18. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

@Boedah
    Ahh mijn zoontje had ook van die heerlijke dons haartjes.

@JG1986
    De zwangerschap gaat behalve de standaard kwaaltjes goed! Moet wel wennen aan m'n enorme gewichtstoename haha. En m'n bekken word wel steeds erger over de slapeloze nachten maar te zwijgen haha. Maar hey, hoort erbij toch ;)
    En de jouwe?

@Prettykitty
    Zo te lezen lekker geshopt. Ik ben zo laat met alles dus moet nog een inhaalslag maken qua shoppen

19. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    @dreamcatcher Ja ik ben al maanden klaar met shoppen haha. Heb al zoveel, maar moest nog wat laatste dingen.

En dan zou ik snel beginnen want.... er zijn mama mazzeldagen! Dus dat scheelt ook weer wat! :D

Heb ook even vergeleken met de Baby-Dump. Maar Prenatal was met de meeste dingen nu het goedkoopste.

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wat leuk! Welkom @dreamcatcher. Je bent niet de enige die laat is hoor.. @JG1986 en ik kunnen er ook wat van (of juist niet).

Deel Deze Pagina