@Chats hoe gaat het met jou? Poosje niks gehoord... @kroelen Is bij jullie de rust een beetje terug na de inbraak?
@Jairy0811 , ik heb 5 oktober de echo om te kijken of de placenta goed ligt (weet al dat ie goed ligt door de pretecho, maar het is nou eenmaal verplicht. 16 oktober heb ik weer controle bij de verloskundige. Vannacht weer de halve nacht wakker geweest . En ik was gelukkig vandaag vrij omdat het kamertje zou komen om 10:00. Dus ik ben om 7uur ofzo eindelijk weer in slaap gevallen, staan ze om half9 aan de deur met het kamertje ik kan jullie vertellen: die jongens zullen vast hebben gelachen toen ze wegreden hier. Dus nu zit ik in een woonkamer vol dozen, te zwaar om zelf naar boven te sjouwen, en een vriend die vanavond pas thuis komt Haha.
Oh das minder @Boedah, ik herken het wel van de eerste, toen had ik van die onverklaarbare slapeloze nachten. Helpt t niet als je ff een beker thee of warme melk ofzo drinkt? Fijn wel dat je vandaag vrij bent, kun je misschien nog ff wat slaap pakken vanmiddag. Leuk dat t kamertje er is! Frustrerend denk ik dat je er nog niks mee kunt hihi. Of uitpakken en plankje voor plankje naar boven
Het enige wat ik heb staan is 12-10 guo. 19-10 en 30-10 afspraak bij de vk. De 30e gaan we praten over de bevalling.. zucht.
@Jairy0811 Ik heb morgen een 3D echo 3 Oktober internist 12 Oktober belafspraak diabetesverpleegkundige. 17 Oktober Controle VK 28 Oktober groeiecho Inmiddels ben ik ook trouwens 27. Maar ach, doe geen moeite Fijn dat het kamertje binnen is @Boedah lekker gevoel he. Alleen klote dat je niet al zelf kan beginnen met in elkaar zetten haha. @JG1986 Lekker uiteten! Ja dan zou ik ook even niet zo op mijn waardes letten hoor. Anders kun je amper iets eten! Alvast heel veel plezier en eet smakelijk. Ja Aerosleep is wel meer lucht doorlatend he? Het idee is wel fijn, ik had 2 hoeslakens toen erbij besteld. Maar ik ontving er 3 en ik had alles met 20% korting gekocht. Dus scheelde al met al best veel centjes! Ik heb trouwens keelpijn! Wel balen, wat dropjes/snoepjes/ijsjes/thee met honing is eigenlijk al niet geschikt als je zw. Diabetes hebt natuurlijk. Iemand nog andere suggesties? Of gewoon maar wat honing in mijn thee gooien? Wil ook geen paracetamol nemen ofzo.
♡ Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 ♡ 2 december: Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje 5 december: Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje 10 december: Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje 11 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje 12 december: JG1986 - 31 jaar - 2de kindje Monet - 26 jaar - 2de kindje 13 december: Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 14 december: Chats - 33 jaar - 1ste kindje 16 december: Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje 17 december: Kroelen - 28 jaar - 3de kindje 3 jongens, 4 meisjes en 3 verrassingen! Afspraken: 30 september: Prettykitty 3D echo 2 oktober: Jairy0811 controle VK 3 oktober: JG1986 controle VK + Gyn 3 oktober: Prettykitty internist 5 oktober: Boedah echo ivm ligging placenta 12 oktober: Lies1611 GUO 12 oktober: Prettykitty belafspraak diabetesverpleegkundige 16 oktober: Boedah controle VK 17 oktober: Prettykitty controle VK 19 oktober: Lies1611 controle VK 28 oktober: Prettykitty groeiecho 30 oktober: Lies1611 bevallingsgesprek VK Zo, nu is ie dan weer helemaal up2date!
Vandaag de 3D echo! Leuk!!! Heb alleen vrijwel niet geslapen. Zo belachelijk veel keelpijn overdag is het wel te doen, maar s'nachts niet. Kan ik wel vast aan de slapeloze nachten wennen.
Bedankt voor de lijst @Jairy0811 Veel plezier @Prettykitty . Lastig van je keel, welkom bij de club van het vrijwel niet slapen. Hier vandaag kamertje in elkaar zetten Wie heeft het kamertje al staan? Hebben jullie ook de kasten enzo al ingeruimd?
Ja kamertje staat al, alles is al ingeruimd. Moet alleen nog alles nog een keer wassen, en van de kleding de kaartjes eraf halen enzo. Dank je wel Ja vervelend he zo slecht slapen! Normaal slaap ik nog wel redelijk, maar vannacht echt maar 2 uurtjes geslapen ofzo. Achjaaaaa. Komt wel weer! Veel plezier met alles in elkaar zetten.
Niet in slaap vallen tijdens de echo he Dankje! Hopelijk krijgen we vandaag alles in elkaar en dingetjes aan de muur, dan kan ik morgen ook een beetje inrichten. Lijkt me zo leuk!
Oooh hier ook weer vreselijk keelpijn Net 2 weken terug ziek geweest en nu weer, ik baal als een stekker. Uit eten was wel heeeerlijk! Vandaag maar lekker een dagje niks, het weer is toch prut... Veel plezier bij de echo @Prettykitty en @Boedah veel plezier met de meubeltjes in elkaar zetten!!
Kijk ons lachende jochie haha! De vk noemde hem ook een blije baby! Hij had er zoals gewoonlijk niet zoveel zin in, maar we hebben toch een aantal mooie plaatjes van hem. Balen dat jij ook z'n keelpijn heb. @JG1986 vervelend he!
Ooh wat een mooie echo! Nog ongeveer 10 weekjes en dat ligt dat blije mannetje in je armen. Kun je t al een beetje voorstellen? Ja echt k*t, ik ga ff uitzoeken wat voor hoestdrank je mag met zw. diab... Word er zo moe van... Edit: hoestdrank wordt afgeraden tijdens de zwangerschap...
Geen dank dames! Boedah, hier staat alles ook al in elkaar en ingeruimd, al paar weken. Alleen alles nog wassen wat in de lasten ligt. Prettykitty, mooie echo! En ook al zo'n vrolijk lachend mannetje!
Echt super onwerkelijk hoor. Over ongeveer 10 weken gewoon een baby, dan zijn we gewoon een gezin. Echt niet te geloven! Super bijzonder ook. Ben je er ook zo verkouden bij? Het druipt gewoon uit mijn neus. Jairy ja volgens mij lijken onze mannetjes qua doen en laten wel een beetje op elkaar. Ik ben trouwens verliefd op zijn volle mondje. Zo schattig! Heb trouwens weer wat kleding gekocht. Ik blijf bezig nog even en hij heeft tot zijn 18e kleding. hehehe
Haha ik ben zo blij dat we t geslacht nog niet weten, anders had ik ook de kasten al vol denk ik Ik zag bij babydump een nieuwe Nijntje collectie, donkergrijs en mint, zooooo mooi!! Gelukkig pas vanaf 62, dan kan ik straks inslaan als beeb er is Nee niet verkouden verder, alleen een keel als schuurpapier
Ahh schattig @Prettykitty !! Nouuu hier staat alles in elkaar, en op zn plek, maar dat is het dan ook wel. Wat een ellende, hadden het beter in elkaar kunnen laten zetten
Boedah: was het zoveel werk of wilde het niet? Pretty kitty: herkenbaar. Ik heb vandaag ook nog weer iets gekocht. Het eerste pakje voor het zh na de bevalling. Vond wel lastig qua maat maar 50 moet kunnen lijkt me. Mooie echo zeg!! Wij hadden afgelopen week ook 1. Zal kijken of ik foto kan plaatsen. Hoe ist met de suikers dames? Hier al best veel gaatjes van al dat geprik. Niks voor een controle freek. Gister na het eten van simpele stampot prei 8,6. Rest was allemaal prima dus vind het heel gek! Dus ik denk doe nog keer. 8,1. Ik kan daar echt helemaal gek van worden!!! Dinsdag weer heen ben benieuwd wat ze zeggen. Ook van mijn eetdagboek. Deze week veel dingen gekocht voor de baby bij prenatal. Scheelde best nog wel wat. Inmiddels het meeste ook gewassen. Elke keer als ik iets koop was ik het meteen. Hebben jullie ook kruiken gekocht? Twijfel nomzo. Meeste zeggen nooit gebruikt. Degene die al een kindje hebben. Hebben jullie ze gebruikt? De gordijnen zijn ook besteld. Kan even niks bedenken wat nu nig moet eigenlijk. Morgen het lijstje maar eens even bij langs. Net ging de bel. De postbode met een grote doos. Leuk schaapje erop en een kinderliedje. Dacht nog heel naiief een cadeautje van iemand wat leuk!!! Maar helaas....... Het kraampakket hahahha niks leuks!!