Ooooh ik zie het @JG1986 wat een schattige kleertjes van nijntje! Heel leuk. Vooral die boxpakjes! Gelukkig heb je alleen keelpijn. Ik ben in ene echt behoorlijk ziek! Lig belabberd op de bank, inmiddels al 3x onder de douche geweest om mn neus wat leger te krijgen. Maar werkt eigenlijk niet! Heb er maar een handdoek onder, en inmiddels al 1 keukenrol op. Ja @Boedah is ook wel echt een rot klus om alles in elkaar te zetten. He maar nu kun je lekker gaan inrichten! Dat is ook weer een voordeel . @Nic82 Fijn dat jij ook goed hebt geprofiteerd hebt van de Prenatal korting. Ik heb qua maat echt alles. Zelfs tot 74 (ja slaat nergens op ik weet het haha, maar sommige kleren zijn zo vreselijk leuk dat ik ze niet kan weerstaan) Mijn suikers zijn best goed. Moet zeggen dat het me vandaag echt helemaal niks boeit, ik prik wel maar gok gewoon dat het 2 uur verder is bijvoorbeeld. Nu ik ziek ben let ik daar niet zo goed op haha! Ik heb nog geen kruiken, maar ik ga advies vragen aan de kraamzorg. (Ivm Zensy of echte waterkruiken) @ echo foto : Ja te leuk he! Ben echt trots op ons jochie, ohja ze zei trouwens dat hij VEEL haar heeft. Wel lekker warm voor in de winter hehehe.
Wat kl*te @Nic82 ik zie aan je onderschrift dat het allemaal niet vanzelf is gegaan, en dan ook nog iets te hoge waardes terwijl je zo je best doet. Ben je wel al bij een diëtist geweest? Misschien kan hij/zij je helpen.
As dinsdag moet ik naar de dietist en internist. Dus zal dan wel horen. Maar als je patat eet snap ik het maar nu.... niet. Ik moet ook een uur na het eten al prikken. Jij dus pas na twee uur?
Ja ik na 2 uur!! Dan vind ik 8 nog net binnen de norm eigenlijk als je en uur later moet prikken. Doe eens voor de grap morgen gewoon na 1 uur, en dan nog een keer na een uur. Kijken hoe hij dan is! Wel stom dat je 1 uur na het eten moet prikken.
Ik moet ook 1 uur na het eten prikken en moet dan <7.8 zitten. Gister na het uit eten was het 8.1, dat snap ik dan, maar vanmiddag had ik 2 tosti's op en voelde me wat naar, 3.7! Daar kan ik dan niet bij... Eet je gewoon brood enzo @Nic82? Ik heb anders wel een lijst met o.a. broodvervangers, die wil ik je wel mailen als je daar belang bij hebt, dan stuur je me maar een pb-tje Je hebt trouwens je volledige naam + geb datum op je foto staan, weet niet of het je wat uitmaakt, maar ik denk ik zeg t ff Kruiken heb ik 2 aluminium en een kipkep (pittenzak) was prima, de alu gebruiken ze om kleertjes aan te warmen, en om t bedje voor te verwarmen. Zenzy heb ik niet naar gevraagd, maar een belletje naar de kraamzorg kan geen kwaad. Balen man dat je zo ziek bent @Prettykitty hopelijk knap je snel op!! Beterschap!
Het was een bedje, commode en kledingkast, maar echt veel werk! Terwijl vriend echt wel handig is. En alles was ook echt zwaar, wat weer niet handig was voor mij. Gister avond zoooooveel pijn gehad van de ischias! Vrijdag ben ik ook bij de fysio geweest die iets te hard te werk gegaan is geloof ik, want ik heb 3 grote blauwe plekken op mn rug, en de rest van mn rug heeft een blauwe waas Vandaag maar op mn gemak de kast en commode schoonmaken en wat inrichten @Prettykitty , hoe is het nu met je?
Prettykitty, volgens mij ook haha. Ben benieuwd of dat straks ook zo is. Heel veel beterschap voor jou en je mannetje, verkouden zijn is alles behalve fijn. JG1986, mag je ook geen dropjes voor je keel? Of anders warm drinken, thee? Niq, mooie echo! Qua kruikjes gebruik ik gewoon aluminium kruiken, dat heb ik bij de oudste twee ook gedaan en werkt voor mij nog altijd het beste. Ik zal ook eens een paar foto's van onze echo laten zien nog, heb de drie mooiste in een collage gezet. Vandaag doe ik mijn 30 weken dansje! De laatste officiële 10 weken alweer, waarin ik mag gaan aftellen naar mijn verlof (nog 6 weken!), het wassen van de rest van alle kleertjes en spulletjes, ons bed wat op klossen gaat, de laatste echo's en waar vermoedelijk de eerste rommels gaan komen voor de bevalling. Toch wel weer een beetje spannend zo langzaamaan
Jeeeutje @Boedah dat klinkt idd echt veel te hardhandig van je fysio! Die blauwe plekken en blauwe waas. Doe anders maar lekker rustig aan vandaag, die kasten lopen niet weg. (Al snap ik dat je heel graag de spullen schoonmaakt zodat je het kan inrichten. Dat is tenslotte ook super leuk om te doen ) Lief dat je het vraagt. Nog steeds ontzettend beroerd, heb de vk ook even gebeld en als ik koorts krijg en die boven de 38.5 komt moet ik de HAP bellen. Maar dat verwacht ik gelukkig niet. (Had vanmorgen 37.6 en Later 37.2 dus helemaal top) Merk ook dat het al wat aan het loskomen is. (Ik zal niet in details treden, maar dingen ophoesten) Lig maar een beetje op de bank, en gisteren 3x onder de douche gezeten. (Op een stoel) Vanochtend ook gelijk gedaan. En zal ik vandaag ook nog wel een paar keer doen, kunnen de bacillen door t putje. @Jairy0811 Jaaaa ben benieuwd naar je echo collage! Gefeliciteerd met de 30 weken! Super hoor, elke week erbij is toch weer een mijpaaltje he? Ik vind het nu ook wel dichtbij komen hihi. Soms krijg ik een beetje de kriebels als ik er aan denk. Hoe is het met jou JG? Ik hoop dat de griep je overslaat, en het bij keelpijn blijft. (Al is dat natuurlijk al vervelend genoeg)
Mooie echo's @Jairy0811!! En gefeliciteerd met de 30 weken mijlpaal! Ja suikervrije dropjes zou wel mogen denk ik, maar ook hier komt t nu lekker los. Jeetje @Boedah das echt niet goed hoor! Heb je die fysio iets aangedaan ofzo waardoor ie je zo hardhandig aanpakt Vervelend @Prettykitty dat je je nog zo beroer voelt! Ik heb gister hot coldrex opgehaald, zo'n citroendrankje met vitamine c en pcm, dat gaat er wel in. Wel een paar rennies er achteraan haha. We hebben vanmorgen een heerlijke bos/heide wandeling gemaakt! Ik denk dat ik op die locatie ook nog wat boll buiken foto's wil laten maken, zo mooi!
@Jairy0811 ahhh wat een lekker jochie! Super schattig! @JG1986 Wat heerlijk dat je even bent wezen wandelen. Goed voor je! Haha ja die Rennies snap ik wel, pff die heb je dan wel nodig! Ik vind 't nog het vervelendste dat ik het zo zuur heb, want dan kan je ook niet liggen. Heb nu een potje Omeprazol gevonden maar staat op 1x per dag... dus dan wacht ik liever tot vanavond met die innemen. Ja ik denk dat ik ook wat foto's ga laten maken op het strand ofzo. Straks ben/kan ik maar 1x zwanger zijn, en dan heb ik er geen eens een mooie foto van. Dat lijkt me dan wel zuur! Dus heel verstandig dat je wat foto's gaat laten maken.
JG, oh dat scheelt al iets, fijn dat het bij jou ook aan het loskomen is! Prettykitty, Omeprazol heeft een 24uurs werking, die kun je nu gewoon innemen en dan werkt ie tot morgen let er wel op dat het 20mg is. Hier gebruik ik ze inmiddels al bijna 2 maanden en ik weet zowat precies wanneer ze uitgewerkt raken haha. Dankjewel en wat een mooie collega van jullie mannetje! Dat voetje hahah
Ja ik heb dus alleen 40 mg in huis volgens mij. Maar ga nog ff zoeken naar 20 mg! Had al gezocht, maar ga nog even kijken. Wie weet vind ik er nog een paar. Haha ja grappig he! Hij is gek op zijn handjes/armpjes/voetjes.
Ahh beterschap @Prettykitty ! En wat een mooie echo ook @Jairy0811 ! Hier eigenwijs geweest en de kast en commode schoongemaakt, en helemaal ingeruimd. Moet er nog wel een keer uit om te wassen, maar het staat zoooo lief en schattig allemaal! Ik dacht dat ik het nooit vol zou krijgen, maar het is me gelukt Nu lig ik op de bank en kan ik geen stap meer zetten, maar hé, ik heb al lang genoeg gewacht op dit moment, daar kan geen pijn mij van weerhouden
Oh, ik heb trouwens donderdag nog een fotoshoot staan op de zandverstuiving! Ben dan 30,5 week zwanger, (ik doe morgen mijn 30 weken dansje) en de vorige fotoshoot was met 20,5 week, dus leek me wel leuk
♡ Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 ♡ 2 december: Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje 5 december: Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje 10 december: Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje 11 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje 12 december: JG1986 - 31 jaar - 2de kindje Monet - 26 jaar - 2de kindje 13 december: Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 14 december: Chats - 33 jaar - 1ste kindje 16 december: Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje 17 december: Kroelen - 28 jaar - 3de kindje 3 jongens, 4 meisjes en 3 verrassingen! Afspraken: 3 oktober: JG1986 controle VK + Gyn 3 oktober: Prettykitty internist 5 oktober: Boedah echo ivm ligging placenta 12 oktober: Lies1611 GUO 12 oktober: Prettykitty belafspraak diabetesverpleegkundige 16 oktober: Boedah controle VK 17 oktober: Prettykitty controle VK 17 oktober: Jairy0811 echo ivm placenta 19 oktober: Lies1611 controle VK 28 oktober: Prettykitty groeiecho 30 oktober: Lies1611 bevallingsgesprek VK
Ik ben zojuist terug van mijn controle bij de VK en ben zo goed als weer goedgekeurd. De VK had even een keer gespiekt met de echo omdat ik aan had gegeven wat onrustig te worden van het idee dat ik niet wist waar de placenta nu lag ( deze lag met 20 weken deels voor de uitgang), maar helaas is die onrust nog niet helemaal weg. De placenta ligt nog steeds over uitgang, nu wel nog een randje maar. Over twee weken weer een echo om te kijken hoe hij dan ligt, mocht ie er dan alsnog zo bij liggen krijg ik een verwijzing naar de Gyn. Even afwachten dus weer en hopen dat ie alsnog wegtrekt, want het idee van een keizersnede geeft me toch wel lichte paniek. Mijn gewicht heeft overigens ineens een spurt gemaakt, ik ga van een kleine +6.7kg bij de vorige controle naar +10.8kg Op deze manier ga ik nog over mijn aangekomen gewicht bij de jongste heen
Leuk @Boedah! Hopelijk heb je mooi weer! Hoe gaat t vandaag met je rug/bekken? Ai @Jairy0811 dat zijn geen leuke berichten. Tenminste niet als je zo op ziet tegen een ks. Lijkt mij ook vreselijk! Zijn er geen 'oma's trucjes' om de placenta op te laten schuiven? Iemand vertelde van t weekend dat er tijdens haar yogales iemand met de benen omhoog tegen een schuine wand gelegd werd om de baby uit stuit te laten draaien. Ja nu is ie gedraaid had die mevrouw gezegd. Volgende dag had diegene een echo, en de baby bleek helemaal niet gedraaid Maar goed proberen kan altijd natuurlijk. Ik heb morgen echo, ben best een beetje gespannen, want ik wil zo graag gewoon bevallen...