1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja hier komen ze de 19e!
    Spannend he. Echt z'n moment van oh ja het is echt zo.. :D

Vind het nog steeds onwerkelijk. Ookal kun je niet meer om mn buik heen haha!

Heb soms ook hele gekke dromen. Dat ik niet weet hoe ik zijn flesje moet klaarmaken enzo :roflmao: hahaha.

2. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oh die dromen ja!
    Áls ik slaap droom ik de gekste dingen, zoals de baby vergeten eten te geven, of überhaupt vergeten mee te nemen als ik weg ga, Haha.

3. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Nou dames, ik ben vannacht (in m'n droom) al bevallen hoor, incl dronken vk, liters bloed, razende ritjes in een ambulance en een kindje dat na de geboorte kwijt was. :|

Leuk die intakes van de kraamzorg! Dat maakt t heel echt idd.

Nog leuke weekendplannen?
    Ik ga zo shoppen met dochterlief, manlief heeft een judo toernooi, en morgen 2 verjaardagen :rolleyes:

Lies1611 vindt dit leuk.
  4. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Ik ga vandaag lekker Indisch koken en verder beetje rommelen in huis..

Op zondag ga ik altijd naar mijn ouders omdat mijn man dan de hele dag werkt.. En blijf ik daar ook eten met mijn dochtertje

Wanneer gaan jullie met de wasjes beginnen?

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ooh haha, die dromen zijn zo herkenbaar! Soms wordt ik er ook helemaal warrig van wakker.

Weekendplannen: vandaag gaan we naar een tuincentrum om al eens bij de sfeershow te gaan kijken, ik ben echt verzot op kerst dus vandaar al zo lekker vroeg haha, en daarna gaan mijn vriend en schoonvader de nieuwe poort in hangen. Vorige week is de schutting al geplaatst en dit is het laatste nog.
    Morgen nadat we dochterlief hebben opgehaald wilde vriendlief iets gaan doen met zn alle, maar wat moeten we nog bekijken.

6. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik wilde er met mijn verlof aan gaan beginnen, maar ik denk dat ik toch al iets eerder aan het wassen en strijken ga. Wellicht in de herfstvakantie al gezien ik dan een weekje vrij ben.
    Alleen het idee al van een mogelijke keizersnede schopt tegen mijn nesteldrang aan en wil niet wachten tot 36 weken met alles wassen :roflmao:
    Nu heb ik overigens de baby zijn vluchttas/luiertas al helemaal gewassen en gestreken klaar staan.

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

Weekendplannen: alles ophangen op de babykamer, en het huis schoonmaken. Morgen even een bakje doen bij mijn schoonouders.

Wassen: ik was af en toe de hydrofielen al mee, omdat ik las dat ze dan meer opnemen straks.
    De rest ga ik lekker in mn eerste 2 weken verlof doen denk ik.

8. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Zo, weer geslaagd voor schoenen voor DL. Leuke laarsjes, past ze eindelijk, had ze eerst te dunne voetjes voor. Zeg ik net tegen dr; mama vindt jouw nieuwe schoenen echt super leuk! Zegt ze; neehee, dat zijn laarsjes mam! :roflmao:

Boxkleed ook binnen, super leuk!
    Wassen doe ik als ik ook de kleertjes van dl uitgezocht heb, dan kan alles in 1 keer. Hydrofiel kun je idd t beste meerdere keren wassen, en als je een droger hebt daar goed heet in doen. Krimpen doen ze toch, en zo nemen ze idd meer op.

9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hahaha je dochter @JG1986 grappig! Leuk dat ze nu wel zulke laarsjes aan kan. Lekker bijdehand ook! :D

Had je een boxkleed laten maken? Of gewoon uit een webshop ofzo? :D

Ik heb vandaag lekker op de bank gezeten met mijn vriend, Netflix. Kopje thee erbij :p

Nu aan het eten!

Doe ondertussen mijn 30 weken dansje!

JG1986, Jairy0811 en Lies1611 vinden dit leuk.
  10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Mooie buik @Prettykitty !
    Lekker blijven dansen ;)

Onze babykamer is nu helemaal af! Heel erg blij mee!

Ooh baby is zo druk vandaag, de schopjes gaan ook echt zeer doen af en toe! Hebben jullie dat ook?

Prettykitty vindt dit leuk.
  11. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja op sommige plekken doet het wel echt pijn. Maar gelukkig nog niet zovaak gelukkig.

Dank je wel!
    Wat heerlijk dat de babykamer af is. :D
    Ben benieuwd hoe jullie kamertje eruit ziet.

Bij ons moet de kast deur nog worden gemaakt. Mijn vriend zijn oom komt dat volgende week doen!

Heb je het bedje ookal opgemaakt?
    Wij nog niet, maar ziet er dan wel echt helemaal af denk. Te leuk!

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

Bedje inderdaad ook opgemaakt! Moet allemaal nog wel gewassen worden enzo hoor, maar even om te zien hoe het bij elkaar staat!

Hier komen ze half november de 2 deuren van de kledingkast nog vervangen, die zijn beide beschadigd :rolleyes:

13. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Boedah, hier af en toe al een schopje gehad waarbij ik spontaan 'auw' mopperde. Dat zijn dan van die schopjes/duwtjes die zo scherp lang de buikwand afgaan; net alsof ie dan met een hakje of knietje schraapt zeg maar.

Prettykitty, whooh weer een weekje erbij!

14. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Sorry dat jullie nie zoveel van me horen.

Hoe is het hier heb ook niet alles gelezen ik loop te ver achter bij jullie!

Ik heb al 2 x in 3 weken een antibioticakuur heb een nierbekontsteking en verloor daarbij bloed ik dacht na de eerste kuur het is weg mooi zo..maar helaas ik had het big steeds nu dus een zwaardere kuur en moet zeggen die bevalt me totaal niet..ik ben onwijs moe en kattig door dat ik moe ben en geen slap kan vatte jeetje mina 4 keer in de nacht er uit weer plassen en er komt dan amper wat uit maar goed en voor je het weet gaat de wekker of de kleintjes staan weer aan je bed om half 7 hahah ik vibd de laatste weken echt zwaar hoor ik zal wel weer aan het klagen zijn haha ow ja en was 10 kilo aangekomen maar ben nu 2 kilo afgevallen dus het schiet lekker op bij mij.. :(

En na de inbraak is het wel ruatig geworden ma als nog zzijn mijn spullen weg en dan denk ik wat fijn zujlke mensen in de buurt..

Heb een kinderwagen trouwens want die miste ik nog hahaah en voor de rest heb ik op de 2 kruiken na alles in huis ow nee de voeding nutrilon standaart moet ik nog halen..

Hebben jullie zin om al af te tellen ik wel namelijk hahaha

15. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oh wat zijn jullie goed bezig met de kamertjes!
    We krijgen morgen de kozijnen in de nieuwe verdieping, dus daarna kunnen we stucen, behangen, sauzen en de vloer erin en dan is het klaar! Heel misschien toch nog voordat m'n verlof begint :D

Hier ook af en toe dat ik bang ben dat er handen en voeten door m'n buik heen komen, zo'n naar fel pijntje is dat!

Boxkleed had ik in de prenatal webshop gekocht @Prettykitty, maar vzk zijn 5 euro naar je huis, en gratis als je t in de winkel laat bezorgen. De winkel is 10 minuutjes lopen vanaf ons huis, dus die 5 euro was weer makkelijk verdiend ;)

He @kroelen het zit je ook echt niet mee he. Hopelijk kunnen jullie straks wel genieten van je kraamtijd en daarna...
    Aftellen doe ik al een poosje, ben er wel klaar mee. Ik geniet ook echt wel hoor, maar ik kijk zo uit naar ons beebje, om t vast te houden en te knuffelen <3

16. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik tel ook af, vind het zwanger zijn leuk, maar kan gewoon niet wachten tot ik ons kleine hummeltje vast heb.

Net intake kraamzorg gehad, wat wordt het echt nu!!
    Ze adviseerde wel gewoon 2 metalen kruiken, dus voor de gene die alleen een zenzy kruik hebben..

Lies1611 vindt dit leuk.
  17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Oja dan is de keuze makkelijk en zou ik het ook even ophalen in de winkel @JG1986 scheelt toch weer 5 euro!

Voor degene die voor flesvoeding gaan (naja je moet sowieso ook een pak in huis hebben als je borstvoeding gaat geven) voor welke gaan jullie?
    Ik denk dat ik voor Kruidvat eigen merk ga. Maar misschien hebben jullie nog dingen waar ik op moet letten?

Zo de deur van de baby zijn kledingkast is ook gemaakt. Eindelijk! :D

Kan ik hem tenminste gewoon normaal open doen.

@Boedah oh jaaaa. Nu is het helemaal echt he? Dat was het al natuurlijk, maar ik begrijp je helemaal.
    Bij ons komen ze 19 oktober.

Oh had trouwens nog een zgan Puckababy GoGo gekocht voor 8 euro van een kennis. Werd nog bij me thuis gebracht ook! :p

18. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Oja en ik vind zwanger zijn heel mooi en bijzonder. Maar het is niet mijn hobby :p
    Ik vind het een te onzekere periode!
    Maar dat komt gewoon door hoe ik ben denk ik.

Ik probeer er wel van te genieten hoor, want wie weet is het wel de eerste en laatste keer dat ik zwanger ben. (Je kan niet in de toekomst kijken) maar ben nu ook wel aftellen na December! :D

19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Joehoe wat zijn jullie druk! Haha.

Hier weinig nieuws. Over 2 weken heb ik mn laatste werkdag :D merk wel dat ik wat vermoeider ben dan ik was maar mag nog steeds niet klagen. Morgen 32wk.. gek idee dat ze over 5wk al mag komen maar net zo goed nog 10wk kan blijven zitten..

Wat betreft flesvoeding. Wij gaan denk ik voor hero. Zo zit je niet vast aan één winkel(keten) waar je het kan halen. Mijn tip, ga t niet hamsteren. Je weet niet hoe je kindje er op reageert en het is zo gekocht :)

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik ga denk ik voor Etos voeding. Zit dicht bij mn werk, dus een pak is zo gehaald, of kan meekomen met de AH bestelling elke week ;)

En de kraamverzorgster zei dat dat hetzelfde is als Hero, alleen goedkoper!

Deel Deze Pagina