1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Jeeeejjj de kozijnen zitten erin! Nu is de verbouwing van buiten iig helemaal af en kan het afwerken binnen verder. Komt het toch nog allemaal goed voordat de beeb komt (er vanuit gaande dat deze gewoon op tijd geboren wordt)

Ik hoop dat bv goed gaat, zo niet dan ga ik weer voor AH eigen merk, zit hier om de hoek. Bij dochterlief van alles geprobeerd, en alles was haar wel goed.
    Idd hamsteren is niet zo'n goed idee voor als je kindje er niet tegen kan.

Poeh ik had vandaag een dikke herfststorm verwacht, dochter was gister echt een mini heks! Moesten allerlei winkels bij langs voor wat kleine dingetjes, en in stuk voor stuk heeft ze me toch een stennis lopen schoppen! Op de grond gillend, huilend, nee roepend (ja net als in de film) ik vind t dan ook wel sneu voor dr dat ze nog niet echt kan vertellen wat haar dwars zit, maar waarschijnlijk gewoon erg moe...
    Ik merk ook dat ik wat minder energie krijg. Gelukkig nog maar 2,5 week werken!

Lies1611 vindt dit leuk.
  2. Boedah

Boedah Niet meer actief

Lekker dat de verbouwing aan de buitenkant klaar is JG!

Beetje jammer van je mini heksje gister, Haha.

3. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wat fijn dat de verbouwing van buitenaf nu klaar is, JG! Wel minder inderdaad van jullie kleine mini heksje, wat dat betreft scheelt het soms inderdaad als ze wat ouder zijn en het je kunnen vertellen.

Voeding: ergens gaandeweg de afgelopen paar weken heb ik de knoop doorgehakt en besloten om weer voor BV te gaan, maar mocht dit onverhoopt niet kunnen/lukken dan haal ik waarschijnlijk voeding van de Etos. Hamsteren doe ik sowieso niet, hooguit 1 pak altijd op voorraad, maar alleen eventueel gekolfde voeding straks haha.

Hier de laatste dagen weer steeds vaker last van mijn maag, hoop ergens dat dit weer minder wordt zodra de kleine man gaat indalen, want ik was zo blij met de Omeprazol die zijn werk deed (nu lijkt hij eerder uitgewerkt ofzo, echt niet fijn).
    De kleine man ligt volgens mij ook telkens recht onder mijn maag, krijg je zo lekker vol en zuchtend gevoel van, met zn billen want voetjes voel ik voornamelijk richting mijn zij haha.

4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Maagpijn : Bah dat doet echt z'n pijn!
    Ik heb er bij vlagen last van, maar valt nu gelukkig mee. Wel zuur als ik dringend moet eten!
    Heb je al andere producten geprobeerd voor je maag? Zoals Gaviscon bijvoorbeeld? Volgens mij is dat ook "veilig" voor zwangere vrouwen.

Verbouwing : Wat heerlijk zeg, fijn dat het vanaf de buitenkant sowieso klaar is. Nu zal het helemaal opschieten! :D

Mini heksje : Ik zie het al helemaal voor me hoor. Oh oh oh. Wel sneu dat ze zichzelf dan gewoon in de weg zit. :( En daarom zo dwars doet.

Voeding : Ik ga denk voor Kruidvat. Die zit juist weer dichtbij, en hebben we twee winkels van.

Ik haal sowieso maar één pak. Want je weet nooit hoe de baby erop reageert. :D

Nog minder dan 10 weken gewoon! Niet te geloven toch... Dan zijn we (weer) mama en papa. :D:eek:

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Prettykitty, gaviscon of andere middeltjes hebben geen nut naast de Omeprazol omdat dit al een maagbeschermer is, althans dat is me verteld. Gelukkig heb ik er nog niet steevast elke dag last van, maar op momenten waarbij de ene dag wel en de ander niet. Denk nu dat een deel ook begint te komen door de kleine die onder mijn maag ligt en natuurlijk steeds groter wordt. :D

Nog 8 weekjes hier (mits het een keizersnede zou worden) en ik kijk er toch wel steeds meer naar uit! Ik kan niet wachten om de kleine man te mogen bewonderen en knuffelen samen met vriendlief en de kids.
    Afgelopen zondag mijn babyshower gehad en daar hebben ze naam plus datum mogen raden, zo leuk om al die verschillen te zien én dat ik erg benieuwd ga zijn wie er gelijk gaat krijgen :D

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

De kraamzorg was hier trouwens gister blij met het baby nestje wat ze zag liggen. Vond ze heeel fijn zei ze :thumup:

Ze vertelde ook dat als de baby eenmaal geboren is, zij en de verloskundige op een gegeven moment naar beneden gaan, zodat er tijd is om samen te zijn. Kreeg er tranen van in mn ogen, zag het al helemaal voor me, Haha.

En ook dat je eerst moest eten voordat je je bed uit mocht. Om je bloedsuikers aan te vullen. Weet iemand wat je dan te eten krijgt? Maakt niet uit hoor, gewoon nieuwschierig :roflmao:

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha gewoon eten hoor.ik kreeg geloof ik in t zkh in eerste instantie beschuit met muisjes maar dat vind ik geen succes dus dan brood met kaas en brood met hagelslag haha

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik reageer later even uitgebreid.
    Ik moet over twee uur voor een extra echo, en eventueel voor een ctg.

Voel de baby echt al een paar dagen een stuk minder. (Ik dacht eerst groeispurtje of minder ruimte, maar zelfs mijn vriend heeft het door dat hij veel minder beweegt. Normaal komt hij naar onze hand en schopt dan een keer of 10, nu moet ik echt op mijn buik duwen om hem aan te sporen en hem 1x te laten schoppen) o_O

9. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oh jeetje wat naar... Hopelijk is alles goed! Succes!

Prettykitty vindt dit leuk.
  10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Heel veel succes zometeen! Hopelijk heeft de kleine man zich gewoon wat gedraaid en voel je hem daarom minder.

11. Boedah

Boedah Niet meer actief

Heel veel succes @Prettykitty ! Hopelijk inderdaad gedraaid of gewoon door minder ruimte..

12. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja hij is dus al ingedaald zei de vk.

Lig nu aan de ctg, hij is nu zo druk dat ze geen volle 15 minuten kunnen meten haha

Mijn vriend moet dat ding op mijn buik houden, want hij schopt er de hele tijd tegen aan en draait elke keer.

Ook stom he, hele ochtend voel ik hem amper. Nu lig ik hier en schopt ie 100x tegen dat apparaat.

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha wel fijn hoor! Hier heb ik ook periodes dat ik dr minder voel. In mn vorige zwangerschap was ik daar wat panischer over maar toen lag ook de placenta voor dus dan voel je nog minder..
    Fijn dat alles goed is!

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

Beter een x teveel aan de bel trekken dan te weinig @Prettykitty !

Geniet er maar van dat alles goed lijkt te zijn!

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden!

Alles was in orde. Maar ze wil me voor de zekerheid morgen ochtend weer terug zien! Mocht ik twijfelen ofzo dan moet ik de vk weer bellen.

16. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oh wat fijn te horen dat alles goed is. En idd beter 100x te vaak bellen dan 1x te laat...

17. Boedah

Boedah Niet meer actief

Alleen maar goed @Prettykitty , laten ze het maar in de gaten houden! En misschien ook wel fijn voor je eigen gemoedsrust!

18. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Wat fijn dat ze het goed in de gaten houden!

19. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja zo is het ook!
    Vind het ook heel fijn dat ze er echt heel serieus mee omgaan.

Ook dat ik morgen moet terug komen, ookal was hij tijdens de CTG hartstikke druk.

Voel hem nu ook lekker bewegen. :D

Gaat het met jullie allemaal goed meiden?

@Monet Al uit de naam? :p

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

Goed zo prettykitty!

Hier gaat het goed, maar ik begin het wel 'zwaar' te krijgen.

Het slecht slapen begint me op te breken, steeds vaker pijnlijke trapjes, en de pijn van de ischias.. maar ik klaag niet :roflmao:

Deel Deze Pagina