1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

*zwaait ook even*

Wat schrikken @JG1986 !
    Ik heb ook bhv, de ene x reageer ik heel snel en de andere x 'bevries' ik ook. Heel stom. Hopelijk komt het goed inderdaad! Misschien straks even bellen met het restaurant mocht het je dwars blijven zitten?

Ik hoop maar dat het slapen beter zal gaan in mn verlof of als het kleintje er is.. dit is niks!

Het heeft trouwens ook weer gezellig de hik nu :rolleyes:

Gister de ochtend gewerkt, en in 5uur tijd 8x te horen gekregen: goh ik dacht dat je nu wel verlof had.. en 3x: je buik komt nu opeens helemaal naar voren he?! (Zou dan opeens vanaf zondag gebeurd moeten zijn :roflmao:

2. Boedah

Boedah Niet meer actief

Whaaa! Sliep ik eindelijk weer, kramp in mn kuit!! Zo erg heb ik het nog nooit gehad! ik werd er wakker van en kon alleen maar au roepen. Man dacht gelijk dat de bevalling was begonnen :roflmao:

Nu staat mn kuit helemaal strak en doet het écht zeer!

3. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ja heb wel ff aan gedacht om nog even te bellen, maar de medewerkers leken niet heel betrokken dus denk dat ik er niet veel wijzer van word. Was in een sushi restaurant en de medewerkers moesten ook meteen weer door, werden gewoon echt weer aan het werk gestuurd.

Je hebt me afgelost vanmorgen, ik ging om 4.30 weer slapen haha. Kramp herken ik ook wel helaas, ook idd wel zo extreem. Geloof dat magnesium daar tegen helpt, maar heb t nog niet geprobeerd.

Haha ja mensen kijken mij idd ook verbaasd aan als ik zeg dat ik nog aan het werk ben. Nog heel ff aftellen! Ik heb echt zin in m'n verlof!

4. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik heb ook echt zin aan mn verlof!
    Zou eigenlijk 4 weken van te voren gaan, maar nu is het toch wel lekker hoor, 6 weken van te voren!

Al weet ik nog niet wat ik ga doen, en ben ik stiekem een beetje bang dat ik me ga vervelen :rolleyes:

5. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Lekker uitslapen, boek lezen, winkelen, nog minstens 2 keer alle kleertjes wassen en de kast opnieuw indelen (want dat ligt toch handiger zus of zo) bedje nog 5 keer opmaken etc. Hahaha Zo ging het bij mij de vorige keer iig.
    Maar geniet van elke dag dat je niks moet. Ik had het toen zo druk met van alles, en na 3 weken verlof, tijdens een extra controle, hoorde ik dat ik zwangerschapsvergiftiging had en de volgende dag ingeleid ging worden. Ik mocht nog een halve dag naar huis onder de strikte voorwaarde dat ik echt niks ging doen wat mijn bloeddruk zou kunnen verhogen. Dus het kan ook zo ineens zover zijn. Ook natuurlijk kun je eerder bevallen dan je uitgerekende datum ;)
    Hier wordt het allemaal wel spannend met de verbouwing, er hoeft op zich niet vreselijk veel meer te gebeuren, maar manlief is het ook een beetje zat (5 dagen werken en s avonds en zaterdags thuis) en die begint een beetje in te kakken... Ik snap het volkomen, maar ik krijg er wel een beetje stress van :|

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Begrijpelijk van je man @JG1986 , maar ook dat jij het graag op orde wil hebben langzamerhand!

Hier van de week de keukenmuur geschilderd, indeling woonkamer veranderd, ik weet ook niet waar het vandaan komt,Haha. Had liever schoonmaakdrang gehad maar die heb ik nog niet opgemerkt :roflmao:

Net wakker geschrokken van een enge droom! Buurvrouw was aan het oppassen en wij zaten samen op de bank (het idee alleen al :rolleyes:) en kwam opeens met een slap kindje aanrennen die wel een huil gezichtje had maar geen geluid maakte. Ze had het 'alleen maar laten vallen' .... jeetje, het leek ZO echt! :(
    Ik ben er ook helemaal verdrietig van.

7. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hahaha de nesteldrang begint bij jou ook te komen dus :D Dat schoonmaken heb ik ook niet zo hoor, ik ben niet zo'n poetser...
    Ooh bah die dromen lijken dan zo echt he? Heb dat ook regelmatig, dan word ik haast huilend wakker.... Gelukkig is het maar een droom, maar je kunt je er nog wel een hele dag naar om voelen.

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wat een vervelende droom @Boedah

Ik had gedroomd dat ik werd gebeten door een mega kalkoen ofzo. Ik heb hele rare dromen sinds ik zwanger ben :roflmao:.

Schoonmaken : Ik heb heel erg last van nesteldrang! Zelfs de flessen wasmiddel schoongemaakt. :rolleyes: Slaat nergens op, maarja.

Morgen komen mijn moeder en schoonmoeder mijn huis flink poetsen!
    Vriend gaat de keuken schilderen. (Iedereen heeft er last van :o:)

Morgen weer controle bij de vk.

Vind de bevalling nu wel echt dichtbij komen haha, af en toe denk ik oh god ik ben best bang :p. Maar ach, ik zal het toch moeten doen hehehe.

9. Boedah

Boedah Niet meer actief

Haha lekker bezig @Prettykitty

Ik ben net voor controle geweest. Bloeddruk 120/60 dus nog steeds mooi laag!
    Mijn buik lag iets voor op groei :rolleyes:
    Baby is al ingedaald!
    En ik mocht weer even spieken :D

30 oktober bevalling bespreken, en 14 november liggingecho, ookal kon het nu niet meer veranderen omdat het al ingedaald was ;)

32 weken dansje vandaag!!

Ik kijk nog steeds uit naar de bevalling :$

Monet vindt dit leuk.
  10. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Leuk dat je weer even mocht spieken zeg! Heerlijk :D.

En super bloeddruk hoor.
    In het ziekenhuis was mijn onderdruk 84, ze vond hem netjes. (Ik ook, vooral in combinatie met de situatie op dat moment) Ben benieuwd hoe hij morgen is.

Jeuuuuj 32 weken! Toch weer een mijlpaal.

Goed dat jullie kindje ook al is ingedaald. Die van ons zijn er vroeg bij he? :eek:
    Sommige kindjes dalen pas in vlak voor de geboorte.

11. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Wow jullie kindjes zijn er zeker snel bij! Onze dochter was op de dag van inleiden nog niet eens ingedaald, was toen 37.3. Dat is trouwens wel heel vervelend, ik moest haar zelf nog naar beneden 'duwen' zeg maar met een soort van half persen/half zuchten. Heel gek.
    Ik doe morgen mijn 32 weken dansje, en mag dan ook weer op controle. Hopelijk is ons kleintje inmiddels gedraaid! Ik voel dat zelf echt niet. Al zeiden ze 2 weken geleden dat t gedraaid was, maar op de echo bleek toen van niet, en aangezien ik morgen geen echo krijg weet ik dan dus nog niks haha...

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

Inderdaad vroeg he? Dat dacht ik ook al!

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Poeh wat een dromen! Zelf geen last van gelukkig.
    De tijd gaat super snel he? Ik heb zelf niet zo heel veel laat van nesteldrang. Ik wil het wel af hebben hoor maar die drang is niet zo groot dat ik het daadwerkelijk ga doen :rolleyes:
    Maar goed ik ga lekker op mn gemakje beginnen op dagen dat ik vrij ben en dochter op de opvang is. Heb ondertussen 5 zakken dingen van mn schoonzusje gehad.. bem benieuwd wat er in zit!

14. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hey meiden, ik zwaai even voorbij!
    Ik ben hier inmiddels snotverkouden en niet helemaal lekker, vooral in de nacht is echt een ramp. :(

Indalen: Jullie kindjes zijn er inderdaad vroeg bij! Maar je ziet bij een eerste kindje volgens mij best vaak dat ze al vroeg indalen, bij een tweede of derde is er veel meer ruimte van binnen waardoor ze vaak later pas gaan indalen. Hier was de kleine man bbbi (beweeglijk boven bekkeningang) bij de laatste controle en konden ze hem nog met gemak terug duwen, ben benieuwd dinsdag!
    Overigens kunnen ingedaald baby's nog wel terug omhoog hoor, je hebt er altijd van die kleine slimmerikjes tussen, dus sta er bij een volgende controle niet van te kijken als ze weer wat hoger in de bekken liggen.

Dromen: ik heb ook al enkele aparte dromen gehad, waarvan ik dacht "Wat was dat?" Haha. Vooralsnog geen last gehad van enge dromen overigens! Hopelijk blijven die ook nog even weg.

Voor degene met een 32 weken dansje, whoohoo! We tellen echt af nu! Nog maar 8 weken tot de uitgerekende datum. :D

15. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Nou die verkoudheden zijn wat zeg! Zeker de afgelopen weken hoor en zie ik zoveel mensen mega verkouden zijn!

Heerlijk dat je (nog) geen last hebt van nesteldrang @Lies1611 Ik op zich ook niet zo, alleen die 'stress' om de verbouwing een beetje.
    Fijn dat je de spulletjes gekregen hebt! Leuk werk, dat uitzoeken :)

Ik heb zojuist een topic geplaatst voor een nieuwe meisjesnaam. Charlie wordt m denk ik toch niet. Dochterlief kijkt wel eens Charlie en de getallen, en ik erger me er steeds meer aan. Hopelijk komt er iemand met DE naam...

Net telefonisch consult gehad met de dietiste en de internist. Gewoon zo doorgaan, waardes zijn top. Hoef ook niet meer langs te komen, alleen maar elke 2 weken m'n curves te mailen. :D

16. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Top hey @JG1986 veel chiller he dat je niet meer terug hoeft te komen. :D
    Super!

Ik zal je topic even in de gaten houden. Misschien schiet er nog een leuke naam bij me binnen.

Oooh dat is leuk dat je nu spullen kan uitzoeken @Lies1611 leuk klusje! :D
    5 zakken.. dan zit er vast genoeg leuks tussen hehe.

17. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    1. 123. 12345. 6789. 9 10. Dankje, nu zit dat in mn hoofd.
    Ik ga zo ff het namentopic lezen. Ik geef onszelf nog heel even voor ik er zelf een moet openen :rolleyes:

@Prettykitty Ja ben benieuwd! Wat ik niks vind geef ik wel weer door haha. Ik hoop mn dochters eerste pakje ergens te vinden :D

18. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Whahaha irritant he? Gelukkig kijkt ze steeds minder baby tv, momenteel is peppa big favoriet. De baby is nu dus ook 'kleine broertje George' haha...
    Niet dat ze nou de hele dag voor de tv zit hoor :p
    Pffff t wordt een lastig verhaal... Dan maar hopen dat t een jongetje is, dan moeten we uit 2 kiezen :|

19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh ja peppapig vind ze hier ook Leuk, de Engelse variant dan! Hier doet ze veel met de tablet maar ze leert er ook echt wat van. Zo snapt ze basic engels en komt ze zelf met dingen als "hmm delicious! Da's engels voor heel lekker he mam?".
    Ik vind t ook super moeilijk! Ziva staat nog steeds bovenaan maar ze krijgt ook nog een tweede naam... moeilijk!

Morgen 33 weken :D

JG1986 vindt dit leuk.
  20. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    @JG1986 haha ik snap je wel maar ik vind Charlie zoooo leuk voor een meisje! Lekker stoer.. houd ervan!

Hier vandaag ook op controle geweest. Alles prima in orde! Verder kamertje klaar, enkel nog een soppie straks en de kleertjes wassen.. begin ik over een paar weekjes mee.. week 36 zoiets

Deel Deze Pagina