Succes met je misselijkheid Chats! Heb je wel al dingen gevonden die je helpen tegen de misselijkheid? Ik lees dat cola, vanille vla, gember thee, en tucjes soms kunnen helpen. Misschien werkt dat voor jou ook? ♡ Ah dat zou het verklaren, dat mijn darmen nu op zijn "plek" liggen zeg maar! Morgen is het nog geen 1 mei moppie, maar dank je wel hihi. Ik moet pas 20.20 uur 1 mei, mooi dan moet ik echt kei lang wachten die dag haha! Ik neem mijn moeder en vriend mee (handig voor het vervoer) mijn vriend is ook super zenuwachtig haha! Als hij in bed ligt en hij denkt eraan krijgt ie kriebels in zijn buik haha.. best schattig Ja ik zat er ook aan te denken om z'n ding te lenen van een vriendin zodat je naar het hartje kunt luisteren als je 16 weken bent ofzo? Maar ik las ook weer van heel veel mensen dat ze daar super gestrest van werden als ze geen hartslag konden vinden... dus dat ga ik dan maar niet doen denk! Ik betaal wel voor extra echo's als dat kan. Kan mij die 25 euro per keer nou schelen haha, ga ik echt niet weken in de onzekerheid zitten ofzo.. spiek ik liever af en toe naar mijn beebje!
Wat fijn al die mooie echo's! En spannend nog even voor degene die nog moeten. De gember capsules helpen me nu al, ze zijn wel heel goor idd Collega vertelde dat gember thee dezelfde werking heeft, maar dat zal wel net zo vies zijn. Ik kijk het zo eerst aan, het lijkt goed te gaan. Ja die spanning voor de echo, ik had er totaal geen last van, tot ik de parkeerplaats bij t zh opreed. Ik kon wel janken zo zenuwachtig werd ik. Gelukkig merkte de vk dat op en nog voor ik kon gaan zitten mocht ik al gaan liggen voor de echo. Ik heb vandaag gewoon gewerkt, heb ook niet zoveel met koningsdag... Nu lekker languit op de bank, heerlijk!
Ik heb er ook een gehad in mijn eerste zwangerschap! Vond het ideaal.. Maar het mag niet te vaak want dat schijnt niet prettig te zijn voor je kindje
Dank je chats, maar ik moet echt nog even tot maandag wachten. Verwarrend he de dagen. Nu met al die feestdagen. Hier nog steeds behoorlijk misselijk ook. En last van mijn darmen. Naar de wc gaan. Is heel pijnlijk. Wat gek en anders is deze keer. Is dat mijn borsten nu helemaal niet opzetten. Mijn tepels en dat bruine er omheen zijn wel heel gevoelig. Tegen het pijnlijke aan. ( gek he en juist dat maakt me onzeker)
Yes, thank you ik zie het! Wat leuk. Ja ik ben ook benieuwd, net gebelt maar nog niet binnen. Ik droom er ook steeds over *CRY* pfff 'Tijd' is niet echt mijn vriend..
Spannend leanai, ondertussen al wat gehoord? Ik lig weer wakker door de misselijkheid.. heel vervelend! Dinsdag de echo, heel leuk maar spannend! Denk steeds: kan niet anders dan goed zitten, met al deze kwaaltjes.. maar toch..
Geeft helemaal niets hoor, als je alles moest onthouden hehe! Dank je wel. Vind het vet spannend! Maar ik kan niet waaaachten. Mijn ouders, vriend, en schoonouders zijn ook allemaal lichtelijk nerveus hihi. Wel leuk om het zo samen met mijn familie te beleven. Ik wil mijn moeder en schoonmoeder ook beide bij de bevalling. (Ik ben er nu al bang voor haha, dus ik kan wel wat steun van hun gebruiken) en natuurlijk mijn vriend erbij!
Grappig hoe iedereen het weer anders voor zich ziet en beleefd. Ik moet er niet aan denken om iemand anders dan manlief (en medisch personeel) bij de bevalling te hebben. Ik vond t bij de eerste zo bijzonder om het met z'n tweetjes te beleven. Maar gelukkig is dat ieder voor zich Ik voel me sinds gister iets beter, en iets minder misselijk. Ik heb vandaag zowaar gestofzogen en de was buiten gehangen haha. Succes iedereen aankomende week met de echo's!
Ook leuk om te lezen dat iedereen er zo anders over denkt! Ik kan me wel voorstellen dat je het liefst alleen samen met je man wilt beleven. Alleen voel ik dat zelf niet, ik ben echt een moederskindje en voor mijn gevoel moet ze er ook gewoon bij zijn! En ik gun mijn schoonmoeder dat ook, die heeft alleen zonen.. dus waarschijnlijk is het de enige keer dat ze er bij gaat zijn. (of als ik later nog een kindje mag krijgen) En ik kan denk hun steun goed gebruiken tegen die tijd... het lijkt me best moeilijk een bevalling, dus alles om me er door heen te slepen grijp ik aan.
Tsja een bevalling kan idd moeilijk zijn, maar ook een fluitje van een cent. Je leest zoveel verschillende verhalen, eigenlijk kun je nergens vanuit gaan, want bij iedereen is het anders. Het is fijn dat we hier in NL zoveel keuzes en mogelijkheden hebben om het zo prettig mogelijk te maken voor de kraamvrouw. Je hoort nog al eens 'negatieve' verhalen, maar ik ben blij dat ik in NL mag bevallen
Spannend Boedah! Op naar een mooi plaatje van jullie kleine uk! Hier gaat alles rustig aan, wij tellen af naar ons spiekmomentje donderdag weer. Krijg er zo een paar dagen vooraf weer de kriebels/zenuwen van.
Hey dames hoe gaat het met jullie? Is het nog een beetje te doen met de vermoeidheid en zenuwe. Ik ben vandaag weer even gerust gesteld. De baby was 2keer zo groot. En ik zag weer een sterk kloppend hartje! En een bewegende beeb. Succes voor de gene die deze week ook weer mogen. Dat we die mooie positieve flow maar voort mogen zetten
Jeeeej! Vanavond onze beeb voor het eerst gezien, met een mooie krachtige hartslag. (Mijn vriend is helemaal in de wolken) Ik ben 6 weken en 6 dagen! (Zoals ik zelf eigenlijk al het vermoeden had) dus ik hoor dan eigenlijk in de andere groep? Maar als jullie het goed vinden blijf ik lekker hier. Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Sereenalian : Wat fijn dat je voor de tweede keer naar jullie baby hebt mogen kijken! Heerlijk! Jairy : Ik begrijp je helemaal, ik was ook stikzenuwachtig! Hopelijk is het snel donderdag voor je! Boedah : Succes morgen! Het is gelukkig al bijna morgen!!!
Prettykitty, super fijn dat de echo goed was!! Geniet er van samen en wat mij betreft mag je hier gewoon mee blijven kletsen hoor! En die zenuwen, ik ben donderdag drie echo's verder en ze worden er nog niet echt minder op. Hopelijk vanaf dan wel, want dan hebben we voor onszelf onze eerste mijlpaal mogen bereiken.
Ik heb hier even niet mee geschreven omdat ik ontzettend onzeker was vanaf vorige week woensdag. Vanmorgen vroeg een echo gehad voor de 2e keer en een sterk kloppend hartje en een beeb die precies op schema is! Erg fijn dus! Ik schrijf ook al mee in het bevallingsclub topic (daar is het even iets actiever), zit ook in een wa groep EN in een Facebook groep haha... dus ik laat dit topic voor mij even voor wat het is, anders moet ik echt op teveel dingen meeschrijven en bijhouden..
Fijn dat de echo's goed zijn meiden!!! Prettykitty helemaal prima wat mij betreft hoor! Gezellig !! Haha Monet je zou er bijna een dagtaak aanhebben! Boedah hoe was je echo?