Haha @Boedah ik ben niet de enige dus die af en toe echt denkt dat het begint! Maar hier ook nog niks. Ze hebben t hier zo druk bij de gynaecoloog en vk dat ik zei laten we maar een beval datum plannen dan, dan heb je er weer 1 minder haha Vonden ze wel grappig, maar nu nog niet Ik waggel ook! Voel me echt net een pinguïn soms. Maar niet te druk meer maken. Vanmorgen even gewinkeld, sint inkopen gedaan, dus nu maar weer even lekker op de bank Ohja ik doe vandaag m'n 37 weken dansje! Bij DL beviel ik over 3 dagen... Kan nu nog niet hoor!
Dreamcatcher, geeft niks hoor, we vragen gewoon af en toe even hoe het met je gaat Wat ontzettend balen dat je zo ziek bent, in die laatste weken lijkt me dat echt allesbehalve een pretje. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en knap je gauw op! Pijnlijke onderbuik: mwua, valt nog mee, maar soms gaat het er wel lomp aan toe of is hij zo aan het wroeten met zn handjes daaronder dat ik denk dat er nog een naar buiten komt haha. De steken zijn overigens wel gemeen en erg scherp, daar spring ik af en toe wel van op. Waggelen: ik heb soms wel het gevoel dat ik ietwat waggel, maar volgens vriendlief is er nog niks te zien behalve dat ik lekker traag ben haha. Ik zag inderdaad ook dat er al een babytje is geboren, geloof in het laatste maand topic zelfs al twee; als ik het goed gelezen had. Ben ook heel benieuwd wanneer de eerste van ons lijstje zich gaat melden Hier is het overigens aardig rustig, nog geen rommels of voorwerk, alleen op en af de harde buiken die ik al had (welke wel steeds minder prettig aanvoelen) en zo nu en dan flinke steken down under; lange leve een baby die zakt en weer terug omhoog gaat Vandaag weer controle gehad bij de vk en alles was weer helemaal goed, stond ook zo buiten. De kleine man is alleen nog steeds niet ingedaald en geniet nog even van alle ruimte die hij nog heeft, voordat hij vast gaat liggen in de bekken. Volgende week mogen we weer op controle komen!
Pfff wat een gepraat haha! Waggelen: ik geloof het niet. Naja misschien ook wel. De vk zei gister dat ik niet opstond alsof ik hoogzwanger was.. compliment haha. Vk bezoek, ik stond ook zo weer buiten.. ze ligt goed en ingedaald. Vandaag; 38wk! Bed omhoog, ledikant omhoog, wieg in elkaar. En lekker even naar de indoorspeeltuin geweest. Gek idee hoor dat er straks altijd iemand extra bij is.. Ben eigenlijk nog helemaal niet klaar om te bevallen. In mn hoofd. Bij mn dochter was ik het (eigenlijk de hele zwangerschap) zo zat om zwanger te zijn.. Ben benieuwd wanneer het begint! Ben wel echt op aan het raken. Moe na niks gedaan te hebben etc
Haha goed hè @Lies1611 , het is te merken dat iedereen verlof heeft Ik vind het ook wel een gek idee dat er straks altijd zo'n hummeltje is om voor te zorgen, maar ben er ook wel heeeeelemaal klaar voor!
Ik ben eerlijk gezegd nu banger dan toen met mn dochter en ergens minder klaar voor. Wil haar niet tekort doen ofzo, heel raar. Zullen de hormonen zijn..
Man veel last en pijn van zn maag (is echt een zwakke plek bij hem) Dus is steeds wakker. Ik niet lekker kunnen liggen door zere buik en rug, dus steeds wakker, last van hormonen dus zat net al te janken in bed.. En opeens voel ik me helemaal niet meer zo sterk voor de bevalling
He wat naar @Boedah! Die vervelende hormonen ook! Hopelijk heb je vandaag een goeie dag en kun je een beetje bijkomen! En die bevalling, je kunt t! Ik ben op zich wel klaar voor de bevalling. In huis nog niet helemaal, maar dat is geen prioriteit nu. Ik heb er ook wel zin in, hoop elke dag dat t gaat beginnen
Hey boedah Ik denk dat dat er ook gewoon bij hoort hoor omdat het nu dichterbij komt! Lekker laten gaan en vertrouw op jezelf dat alles goed komt!! Er is tenslotte nog nooit een baby blijven zitten !!! (moet je maar denken) Ook hier benieuwd naar wie de eerste zal zijn qua bevallen. Van mij mag het komend weekend wel komen, pffffff nog 4 weken wachten lijkt me niets haha. Dreamcatcher beterschap!!! En gewoon doen waar je tijd en zin in hebt hoor!! Wel ff zeggen als je bent bevallen hoor haha Waggelen: oh ja!!! Vooral avonds scoor ik een 10 haha Gister weer veel harde buiken gehad hopelijk doet het iets; morgen 37 weken dus dan nog ff iets meer harde buiken creëren haha Lies: gewoon nu lekker leuke dingen doen met haar en straks komt dat met 2 kids ook helemaal goed! Succes!!!
Ik waggel enorm. Kan niet meer normaal lopen! Controle vk gisteren was prima. Vingers doen wel pijn als ik in de nacht wakker word. Houd echt vocht vast, maar in de loop van de dag gaat het weer beter. Hier is alles ook wel zo goed als klaar. Hij mag van mij wel komen. Hier rommelt het nog niet denk ik. Maar mijn buik voelde gisteren wel echt heel anders. Over een drempel met de auto deed gewoon pijn? Heel gek... dus misschien is het wel aan het veranderen zonder dat ik het echt door heb ofzo. @Boedah Komt vast helemaal goed meis. Logisch dat je je een beetje verdrietig voelde, goed slapen is heel belangrijk. Vooral nu je zwanger bent kun je een goede nachtrust wel gebruiken, en ben je sneller verdrietig als je niet zo goed slaapt. @Jairy0811 Ik hoop dat jullie boefje ook snel eens denkt, hey laat ik eens gaan indalen. Maar snap hem wel hoor, met nog genoeg ruimte.
Dankjulliewel voor de opbeurende woorden meiden. Ik heb nog een uurtje een beetje gedommeld, maar verder lukt het niet meer. Vanmiddag nog maar even proberen. Over 1 1/2 uur controle bij de verloskundige, ben benieuwd..
@Boedah hier was ik echt een wrak voor de bevalling. Had echt dagen lang onbeschrijfelijk slecht geslapen maar ze keer toch uit gekomen
Weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige gelukkig! Bloeddruk voor mijn doen hoog; 120/60 Baby volledig ingedaald. @Lies1611 , ik ben ook niet bang dat het er niet uitkomt, meer dat ik er niet tegen op zag om te bevallen, maar vannacht (en nu nog wel een beetje) wel!
Prettykitty, uiteindelijk daalt ie wel een keer in haha, hij moet er toch uit en daarvoor zal ie moeten zakken. De VK zei ook al 'Die denkt gewoon bij zijn eigen, mam die andere twee zijn er ook doorgegaan, dus ik kom vanzelf wel,' Ons kleine eigenwijsje Het enige wat ik er eventueel balende aan zou vinden, mocht ie pas echt met de bevalling gaan indalen, is dat ze me over anderhalve week niet kunnen strippen als hij dan nog niet ingedaald is, maar ik houd de goede hoop dat ie dat alsnog gewoon gedaan heeft dan. Hier is ook alles klaar en staat het te wachten tot de kleine man er is! Oké, ik moet nog een wasje strijken, maar dat is zo gedaan en staat voor morgen op de planning. Boedah, ergens is die angst ook niet gek hoor, of dat je er ineens zo tegenop ziet, maar het komt helemaal goed! Je kunt het! Fijn dat de controle bij je VK goed was én dat jullie ukkie volledig ingedaald ligt!
Hey meiden, hoe gaat het? Hier vandaag deels goedgekeurd door de vk. Baby doet t allemaal prima, maar ik heb weer een flink stijgende bloeddruk, en gezien mijn voorgeschiedenis met zwangerschapsvergiftiging zijn ze er heel streng op. Ik moet zaterdagochtend extra op controle... Hopelijk is ie dan wat gezakt, ik zou zo graag spontaan willen bevallen. Zo niet dan gaan ze me ws meteen houden... Wordt vervolgd!
Oh wat spannend zeg! Ik duim voor je! Hier gaat het wel prima. Ik kan me alleen steeds moeilijker tot dingen zetten en en zo geen zin meer om dingen te doen. Ben binnen no time moe haha. Verder is het de laatste dagen redelijk rustig in mn buik. Volgens de vk is dit normaal. Dinsdag weer op controle en als t dan nog rustig is dan misschien toch een ctg. Ik hoop stiekem stilte voor de storm
Thanx! Ik duim ook! Ik herken dat moe zijn ook wel hoor, een wasje ophangen is haast al teveel. Vannacht ook weer 3 uren wakker gelegen, gewoon om niks, zo frustrerend! Oh niks aan dat t zo rustig is in je buik, hopelijk gewoon omdat ze minder ruimte heeft. Hier nog niet volledig ingedaald, vk 'wipte' t kindje zo omhoog vanmorgen. Mochten dus nu m'n vliezen gaan breken wordt t wel een waterballet haha
Haha bij mn dochter braken mn vliezen terwijl ze al lag ingedaald en dat was zelfs een waterballet. Mn vriend liep achter me aan met een dweil haha. Ik denk ook dat t door minder ruimte komt hoor. Hopelijk is ze niet te groot Wakker liggen heb ik niet zo'n last van.. slaap gelukkig wel snel door als ik weer eens naar de wc ben geweest
Ik doe ook weinig hoor! Maar mijn moeder en schoonmoeder komen 1x in de week schoonmaken. (Keuken, badkamer, wc, ramen lappen) de woonkamer doe ik zelf bijna nog elke dag en natuurlijk houd ik zelf de wc ook netjes. Steken : Ik voel elke dag wel steken down under. Eerst dacht ik pfff dit doet echt ontzettend veel pijn. Maar nu denk ik meer van oké laat maar komen die steken. Elke steek die geweest is komt niet meer terug. @JG1986 Oeiiii, hoop dat het meevalt en je geen zwangerschapsvergiftiging krijgt zeg. Was je onderdruk erg hoog in vergelijking met de vorige controle? Of ben je niet lekker? Dat ze het daarom goed in de gaten houden. Spannend, hoop dat het loos alarm was! Ik ben er nu trouwens wel echt klaar voor. Om te bevallen! Eerder had ik dat nog niet echt. Van mij mag hij nu wel komen hoor... je kan het maar achter de rug hebben! Ik slaap gelukkig ook nog redelijk. Moet wel z'n 3x per nacht plassen. En daarvoor is mijn buik echt keI hard en loop ik heel slecht... plassen lucht dan enorm op. Alleen ik kan mn blaas niet zo goed legen als ik zit. (Op welke manier dan ook) Heel vies, maar ik heb het tijdens het douchen geprobeerd om dan te plassen, dan lukt het veel beter. (Als ik dus sta.. Super goor maar ik dacht ik ga toch even proberen of het dan wel beter gaat)
Ik zat constant tussen de 65 en 70, en nu op 90, en na 5 min liggen nog steeds 90, dus ze maken zich wel een beetje zorgen. En ik voelde me ook niet al te fit nee, wat misselijk en hoofdpijn, en ik begin wat vocht vast te houden. Ik had er dus wel rekening mee gehouden dat t weer mis zou gaan. Maar hopelijk komt t nog goed, ik hou jullie op de hoogte. Ik heb dat ook van dat niet goed leeg kunnen plassen, heeft dan denk ik ook met die harde buik te maken ofzo. Plassen onder de douche doe ik wel eens vaker, je spoelt t meteen af en weg, ik heb daar niet zo'n probleem mee Aha, dus t kan hoe dan ook een waterballet worden Ik ga er vanuit dat ik zaterdag moet blijven en dat m'n vliezen dan weer in het zh breken. Als ik hier maar rekening mee houd kan het alleen maar meevallen
Oei ja dat is wel een flink verschil in ene. Pff naja misschien komt het nog goed, en valt het mee. Succes in ieder geval. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat heeft met het plassen. En je hebt ook wel gelijk, eigenlijk is het nog schoner omdat je dan eigenlijk 1x schoner bent na het plassen. (Aangezien je je dan wast) en het toch in het zelfde putje komt. Maar dacht even van tsja zal het toch even uitproberen, en merkte duidelijk verschil. Konden we maar net als mannen gewoon staand plassen! Jaaaa, wel spannend idee dat jullie kindje zaterdag misschien al wordt geboren.