Hoi meiden, De laatste 10 weken zijn ingegaan. Spannend . Zijn er meiden die het gezellig vinden om samen af te tellen?
Hoi! Het aftellen is nu echt begonnen hé! Zo spannend allemaal. Lijkt me gezellig om samen de laatste weken om te krijgen hier Hoe gaat het met je?
Hi @Fawny, Gezellig! Hier gaat eigenlijk alles heel goed . Tot nu toe weer een fijne zwangerschap! Hoe gaat het met jouw? Is het jouw eerste kindje? 15 februari uitgerekend zie ikspannend! Ik ben 25 feb uitgerekend van mijn tweede kindje. Mijn dochter is 3
Wat fijn dat het allemaal goed gaat! Hoe vind je dochter dat er een nieuw gezinslid bij gaat komen? Hier gaat het lichamelijk niet zo heel lekker. Ik weet ook al een tijdje dat ik sowieso met 38 weken ingeleid ga worden. Daar zie ik best behoorlijk tegenop. En het klinkt wel heel dichtbij zo, nog maar 6 weken ahhh!! Wij hebben al een zoontje. Hij wordt in februari 3. Knuffelen en kusjes geven aan de baby (mijn buik) vindt hij geweldig, zo lief! We proberen hem ook zo veel mogelijk bij alles te betrekken en te laten helpen. Maar het idee dat er straks ineens echt een baby is begrijpt hij volgens mij nog niet helemaal, haha.
wat spannend! ik ben 16 februari uitgerekend van ons eerste kindje. heel gek dat de tijd zo snel voorbij is gevlogen. waar we eerst dachten 'jeetje wat gaat dat lang duren...' kunnen we nu gewoon aftellen! nog 1 dagje werken en dan begint mijn verlof! heb er echt zin in. ik dacht even even kijken of er meiden zijn die ook al aan het aftellen zijn en het leuk vind om samen af te tellen dat maken de verlof dagen net iets spannender hihi! dus @Orchidee88
wat spannend! zelf ben ik 16 februari uitgerekend van ons eerste kindje. nog 1 dag werken en dan lekker met verlof. wat leuk dat jullie er ook geïnteresseerd in zijn om samen af te tellen! ben benieuwd wanneer de baby's komen! weten jullie het geslacht van jullie kindje trouwens al?
Hier ook aan het aftellen, 21 januari uitgerekend maar ik word tussen week 38 en 40 ingeleid gek idee dat ons zoontje er binnen nu en 4 weken is. Zware zwangerschap met veel onzekerheden gehad dus vind het wel spannend allemaal!
wauw! wat spannend! het komt helemaal goed hoor. wat een lekker idee dat je over max 4 weken je kleintje lekker bij je hebt.
Mijn dochter vindt het super leuk! Is er wel mee bezig. Ze heeft alleen niet get geduld om bewegingen te voelen op mijn buik haha. Ohjee wzt balen. Waar heb je precies last van? Jeetje dat gaat echt snel, nog maar 6 weekjes. Mijn dochter is met 35 weken geboren, dat zou nu al over 4 weken zijn...gek idee. Ook een leuke leeftijd, bijna 3. Wel heerlijk hoe zelfstandig ze dan zijn en idd begrijpen ze het beter. Weten jullue het geslacht? Wij krijgen een zoontje
Hi @FerryH welkom! Gaat snel he idd. Bij een 2e gaat de tijd voor mijn gevoel nog sneller! Heerlijk nog maar 1 dag werken. Geniey van je verlof! Ik heb nu 2 weken vakantie en dan nog 3 weekjes werken . Dan ook lkkr genieyen
el @Mariahh leuk dat je meekletst. Wat balen dat je een zware zwangerschap hebt gehad . waar kwam dit door? 4 weken, jeetje dat schiet op! Waarom wordt je ingeleid?
@Orchidee88 haha, hier ook hoor. Probeer hem steeds te laten zien en voelen dat de baby schopt, maar daar heeft ie geen tijd voor Wij krijgen er ook een zoontje bij! Heb helaas een hele waslijst aan klachten en dingen oa behoorlijke bekkeninstabiliteit, waardoor ik weinig meer kan en mag. Hou giga veel vocht vast en heb deze keer zwangerschapsdiabetes. Voor dat laatste neem ik medicatie en dan is het protocol om met 38 weken ingeleid te worden. @Mariahh dat schiet bij jullie dus nu al helemaal op, spannend! @FerryH lekker, echt bijna verlof! Gek is dat he, eerst lijkt de tijd tergend langzaam te gaan en ineens is het toch voorbij gevlogen. Allemaal jongens onderweg dus, wat grappig! Oh man, leuke kerstavond gehad bij mijn ouders en op de weg terug begon zoonlief te klagen over oorpijn. Ligt nu dus nog steeds op de bank te huilen en te draaien. Arme kleine zoveelste oorontsteking, vrees ik.
@Fawny oh jee wat balen van de klachten en diabetes die erbij kwamen kijken. ik werk op de kinderopvang en was bang dat ik ook snel last zou krijgen van mijn rug en bekken. Toen ik de suikertest deed in de 27ste week kreeg ik van mn verloskundige te horen dat ik net niet doorverwezen werd want dat gebeurt bij 7.8 en ik had 7.6. Mijn moeder heeft ook diabetes en heb een paar dagen via haar apparaat mijn suiker gemeten na het eten en 1 dag bewust na het eten van zoete dingen. nou.. 5.2! en een aantal keren 6.1.. het is ook niet hoger dan dat geweest. ik snap niet waarom het die dag van de test dus 7.6 was... Geniet van de feestdagen dames! volgend jaar hebben we allemaal een nieuw gezinslid bij die ook mee gaat feesten haha
@Fawny wat balen van de klachten zeg. Kun je er wel een beetje van genieten? Aah nee oorontsteking? Mijn dochter ook pas gehad, wat hebben ze daar veel pijn van he. Zo zielig! Ze heeft 1 dag flinke koorts gehad, diezelfde dag druppels gekregen bij de dokter, de volgende dag was ze weer de oude! Hoe is het met je zoontje nu? Wat grappig allemaal jongens. Hebben jullie al ee naam? @FerryH gelukkig geen suiker voor jou! Mijn dochter was 5 weken te vroeg, benieuwd wat dit kereltje doet, haha Fijne dagen meiden!!
@FerryH gelukkig geen diabetes bij jou! Misschien dat je lichaam toch net iets heftiger op dat glucosedrankje reageert. Ik moet regelmatig dagcurves prikken en zelfs voordat ik medicatie kreeg was mijn uitslag niet zo hoog als bij de suikertest. Hij zit bij mij ook altijd net op het randje. En ook alleen de nuchtere waarde steeds. Nu met medicatie wat meer onder controle gelukkig. @Orchidee88 ja, zo sneu is dat he! Ze zijn er echt goed ziek van dan. Wel fijn dat het bij je dochter snel weer over was! Bij m'n zoon was het gister en vannacht weer drama. Hoge koorts erbij en weinig slapen. Vandaag lijkt het weer iets beter te gaan. Heb van de huisarts ook druppels gehad, maar die zouden alleen wat verdoven. Wij hebben al een hele tijd de naam voor de baby. Geboortekaartje ook eigenlijk al klaar. Weer wat meer rust in mijn hoofd, haha! Hoop dat jullie tot nu toe allemaal een gezellige kerst gehad hebben!
Ik heb een hematoom tussen mijn vliezen zitten waardoor ik heel veel bloed ben verloren met 12 weken. Zaten te wachten op een mk maar dat werd het niet. Daarna de angst om te vroeg te bevallen door het bloedverlies. Met 24 weken is het bloeden gestopt maar de hematoom zit er nog steeds. Vanaf 26 weken heb ik een hoge bd waardoor ik nu aan de max dosis medicatie zit ( 12 pillen per dag!) Hierdoor gaan ze met 38-39 weken wel ingrijpen ben ik bang. Zie er best tegen op vooral omdat we er emotioneel nog niet echt aan toe zijn. De halve zwangerschap in onzekerheid gezeten waardoor ik me niet echt durfde te hechten aan het kindje in mijn buik. Iedereen gezellige dagen gehad ?
@Mariahh wat heftig zeg! Wel fantastisch natuurlijk dat jullie, ondanks alle onzekerheden, nu zo ver gekomen zijn. Hebben ze nog niets besproken over evt eerder ingrijpen? Wij hebben gezellige dagen gehad, maar ik ben toch ook weer blij dat het 'normale' leven nu weer begint. Kan eigenlijk ook niet wachten om de kerstboom enz weer op te ruimen Even klagen hoor.. Voel me de laatste dagen zo ellendig steeds meer last van mijn bekken, met vlagen kotsmisselijk en een hoop harde buiken en zelfs voorweeën. Komen echt af en aan. Slapen kan ik daardoor nauwelijks nog.Ga het vanmiddag even aankaarten bij de vk.