Hallo meiden, Ik zag nog geen topic voor de 2e helft van augustus. Ik hoop dat veel meiden zich hier de aankomende weken zullen aanmelden zodat we met z'n allen kunnen dromen en kletsen over onze zwangerschappen en kunnen aftellen naar augustus 2013. Het zal wel een heel bijzondere zomer worden! Liefs!
Ja, ik heb me aangemeld bij MVM en zojuist de verloskundige gebeld. Heb ook al 2 afspraken mogen inplannen maar die duren nog wel een anderhalve maand, pfff.:x Op 21-01 een echo en op 24-01 de intake. Ik hoop zo dat het allemaal goed mag gaan, ben er behoorlijk onzeker over. Jij al dingen besproken?
Ik heb nog helemaal niets gedaan. Misschien vrijdag als ik bij de gyn ben geweest en niet ongesteld ben geworden. Ik vind het zo onwerkelijk allemaal, ik ben zo bang dat ik het jinx als ik er naar ga handelen haha. Onzin natuurlijk! Ik ben al wel aan het kijken naar een verloskundigepraktijk maar ik vind het nog best lastig om een keuze te maken. Had jij dat ook?
Hi Eliz30, en alle aanstaande Mama's! Ook hier van harte Gefeliciteerd! Ik ben de 14e van augustus uitgerekend maar op een ander site weer de 17e???! We zullen het zien! Idd, Eliz30 geen idee hoe vrouwen het stil weten te houden, ik heb het inmiddels al aan 8 mensen verteld, haha! Mijn vriend zegt dat ik mij in moet houden.. Pfff! Moeilijk. Maar wauw! Ook 7 nov laatste .."! Wanneer vermoed jij dat je eisprong dag was? Ik testte op de 18e in de avond positief met Cb, 19 ook avond en 20 om 13:00. 21 had ik een leeg rondje. Ik vermoed dus de 20e.. Groetjes
Haha lastig he? Ik heb het aan 2 forumvriendinnen verteld, waarvan ik een aankomende zondag weer zie. Verder zal ik het echt voor me moeten houden tot we een goede echo hebben...zucht... Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. Ik dacht eerst op 23 of 24 november. Ik heb vanaf de 23e steeds wat roze verlies gehad tot afgelopen vrijdag. Wij hadden een pauze ingelast en hebben dus heel bewust niet geklust of ovulatietesten gebruikt. Het gaat dus nog heel lang spannend blijven ben ik bang..
Ik heb niet veel te kiezen we hebben maar 1 praktijk bij ons in het dorp dat vertegenwoordigd is met 3 vervoersdeskundigen, maar voor zover ik weet staat deze goed aangeschreven.. Je bent zwanger meis, dan gaan we er niet van uit dat je ongesteld wordt. De verloskundige vroeg of ik bang was of het mis zou gaan, toen heb ik tegen haar gezegd dat ik dat wel was. Ze zei dat je je daar echt niet druk om gaat maken omdat je je zelf er helemaal gek mee maakt. Ben je ook de MMM in geweest dan omdat je 2 jaar bezig was?
Jij ook gefeliciteerd!!! Ik heb ook geen idee hoe ze dat kunnen. We hebben het dan nog aan niemand verteld. Met kerst willen we het onze ouders vertellen, mooiste cadeau wat je kan krijgen toch?. Al zou ik het mijn moeder al wel willen vertellen, hih.
Kijk zo perplex ben ik dus nog haha Wij hebben alle onderzoeken gehad en mijn linker eileider zit dicht, op zich geen probleem maar ik heb een dominante linker eierstok en zelden een eisprong van rechts. Kennelijk hadden we deze maand een perfecte timing of zo. Ik kan uit meerdere verloskundigenpraktijken kiezen maar degene die mij het meest aanspreekt geeft aan bij de bevalling niet mee te gaan naar het ziekenhuis waar ik nu in behandeling ben en waar ik graag zou bevallen. Daardoor vind ik het lastig om een keuze te maken. Fijn dat de vk jou zo gerust heeft gesteld! Het is zo'n omschakeling!
Dank je, Cappucino! Jij ook!! Hoe ver ben jij? Ik heb mijn vriend beloofd het tegen kerst tegen zijn ouders te vertellen omdat hem min of meer gedwongen heb om met mij mee te doen; schreeuwen van de daken en mijn Moeder als 1 van de eerste verteld. Voelt toch speciaal he! Wachten is wellicht leuker, maar ik ben o zo zwak! Eliz30, ik snap het.. Verwarrend, maar kan natuurlijk zijn dat je een paar dagen bloed van innesteling. Het kan 5-10 dagen duren de weg naar je baarmoeder las ik. Hebben jullie overigens ook heel licht buikpijn, beetje gevoelig? Ik hoor overigens wel vaker dat als je het 'even' loslaat het raak kan zijn! Geweldig toch! Wanneer mogen jullie voor de 1e keer naaar de VK? Haha sorry voor mijn vele vragen! Hihi Groetjes
Zo lang ik geen roze of bruin zie zit ik er niet over in. Ik snap dat je het van de daken wilt schreeuwen!! Ik wil dat ook, moet nu ook steeds smoesjes gaan verzinnen voor het afslaan van een wijntje. Dat is toch voor niemand leuk? Ik heb de vk nog niet gebeld.. Gek he? Maar ik geloof het nog niet helemaal. Anders maar een lijstje maken?
He meiden, Ik denk dat ik ook een augustusbaby krijg als alles goed gaat. Ik heb gister 2 positieve testen gedaan. Ik ben in oktober gestopt met de pil, niet meer ongesteld geworden, maar dacht dat ik aan het ontpillen was. (We wilden eigenlijk rustig aan doen maar omdat het meestal wel lang duurt voordat de hormonen uit je lichaam zijn was gestopt met de pil.)Deed dus wel soms een test en die was gister dus raak. Ik schrok me een hoedje! Had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan.. wel heel erg blij! Achteraf valt alles wel op zijn plek. Mijn buik voelde al een tijdje een beetje raar. Een menstruatie achtige gevoel: dit had ik al een poosje daarom dacht ik ook steeds dat ik bijna ongesteld zou worden.. niet dus! De bandenpijn heb ik nu ook 1,5 week last van: met hoesten of snel opstaan krijg ik zo'n pijnscheut door me heen. Ik ga morgenvroeg de VK maar even bellen, doordat ik al bandenpijn heb en mijn laatste menstruatie in oktober was kan ik niet inschatten hoe lang ik zwanger ben. Ik wil wel graag een echo: ik denk ook dat ik het dan pas geloof... Hoe is dat bij jullie: ik heb de halve nacht wakker gelegen.. ik ben er beetje van slag van!
Ik ben het ook hoor, kan het ook bijna niet geloven. Ohw, ja dan wordt het je qua eisprong niet makkelijk gemaakt. Ben blij voor je dat het nu dan eindelijk gelukt is Ja oke op die manier, dan kan ik me voorstellen dat je nog twijfelt. Nou ze probeerde het maar of het haar gelukt is, misschien voor dat moment. Maar ik vind het net als jou heel moeilijk te geloven. Je hoort dat het in het begin nog wel snel mis kan gaan. Wie weet als we 3 weekje verder zijn dat we er volop van kunnen genieten, want daar gaan we natuurlijk wel voor!!!
Wat een prachtige verrassing Lise!! Van harte gefeliciteerd en welkom hier! Ik ben benieuwd wanneer je mag komen voor een echo!
Dank je, . Ik ben morgen precies 4 weken. Dus ik dacht dan even ver als jij. Mijn man en willen het met kerst aan onze ouders vertellen. Al zou ik het liefst het alles gelijk willen delen mijn ouders, hihi. Want het is inderdaad zo speciaal!! Maar ik moet me ook in houden. Mijn man is gelukkig wel net zo enthausiast als mij. Voor dat we bezig waren met zwanger raken wilde hij altijd eerst wachten met het vertellen tot na de echo, had hem toen maar even verteld dat ik dat echhtttt niet kon. Nu is hij daar gelukkig op terug gekomen, en heeft hij de grootste ideeen om het bekent te gaan maken. hahah. Heb af en toe meer last van een weeëg gevoel vooral 's avonds. Nu trouwens nergens last van en had vandaag de hele dag trek en als ik naar bed ga krijg ik last van zuurbranden. Ja, ik hoor dat ook wel is. Was er deze maand ook wel minder mee bezig had ook niet verwacht dat het raak was want ik het nergens last van, jij wel een voor gevoel gehad? Ik mag 21-01 voor de echo en 24-01 voor een intake. Duurt nog even, jij al gebeld. Hebben jullie je ook aan gemeld voor MVM, ik wel. Vragen mag, he.
Ja ik ben ook enorm benieuwd wanneer we de eerste echo hebben! Heb er enorm veel zin in, dan wordt het denk ik echt voor mij. Jullie zijn het al lekker aan het vertellen! Fijn of niet om je blijdschap te delen? Ik wil het eigenlijk ook aan m'n ouders vertellen maar wil ook eerst de echo doen! Wil een beetje een bewijs hebben... Het is zo raar! Misschien moet het bij mij zelf ook eerst even landen! Over vertellen etc had ik van te voren nog niet eens zo erg overname gedacht..
Wij hebben gezegd dat we willen wachten tot de eerste echo, maar oh oh wat duurt dat lang!! Ik zou kerst al mooi vinden haha. Maar ik wil toch ook wel graag weten dat het goed zit. Tijd zat gehad om te bedenken hoe we het zouden vertellen en nu ben ik helemaal blanco haha. Ik had vandaag voor het eerst echt wat krampjes. Dat vind ik toch wel eng hoor. Terwijl het volstrekt normaal schijnt te zijn. Zo maar eens lekker mijn mandje in. Slaap lekker en tot morgen!