Ik heb nog 3 voedingen bij mijn ouders staan, die zijn voor morgen, dan moet ik weer werken. Ga vandaag direct na iedere voeding ff 5 min kolven met behulp van de neusspray. Ik kan om 14.50 bij de ha terecht.
Pff... Wat een stress zeg! Dat komt je productiedip ook niet ten goede. Balen dat we allemaal zo ver van elkaar wonen. Ik had zo voor je kunnen kolven anders
Pff nou, over productie is denk ik ook niet fijn maar lijkt me prettiger dan net genoeg! Vandaag gaat het op zich wel redelijk. Ik kolf nu dus na de voeding mbv de neusspray nog ff na. Dat is dan ong 20 cc. Ik durf het nu niet vaker te doen omdat ik bang ben dat ze dan bij de voeding niet genoeg heeft. Morgen moet ik werken en dan ga ik proberen iedere 2 uur te kolven hopen dat dat wat doet. Zit nu bij de ha te wachten. Sopann, je laatste dgn verlof nu zeker? Heb je al iets gehoord van die sollicitatie? Mag je op gesprek komen?
Spannend! Ik ben benieuwd of de ha je verder kan helpen. Ik moet overmorgen weer. Helemaal geen zin, al is het wel fijn om weer wat te doen. T is weer aan het clusteren vandaag, dus meer dan een was doen heb ik nog niet gedaan. T heeft het clusteren volgens mij zelf uitgevonden, haha. Zodra ik hem weg leg is het huilen en zodra hij aan de borst ligt slaapt hij. Zulke dagen zijn wel schattig, maar voor mij eigen gevoel van nuttig zijn is werken weer prettiger. Deze week hoor ik wat van de sollicitatie. Ben zo benieuwd!
Nou ik heb geen domperidon gehad!!!! De lk zei gisteren al dat het niet zo snel meer gegeven wordt wanneer er hartklachten in de familie zitten. Maar de ha zei zelfs dat het een omstreden middel is en dat er zelfs gezonde mensen en kinderen aan overleden zijn! dat moeten we dus ook niet hebben! Zij snapte ook niet waarom het dan nog vrij verkrijgbaar is bij de da maar dat zal ook snel verboden worden. In Amerika is het al niet meer te krijgen! Advies van haar was rustiger aan doen en heel veel eten en drinken! En ook nog een lk bellen!
Jeetje wat vervelend allemaal. Maar goed dat je dat middel niet hebt gekregen dan als t zo omstreden is. Als t helemaal niet beter word ga je dan over op fv?? Ik hoop voor je dat t allemaal goed komt.
Jeetje, nou, zo hoor je nog eens wat. Stel dat het niet lukt kan je altijd nog gebruik maken van het moedermelknetwerk. Als je een goede LK hebt moet het haast wel lukken, maar zij zal er dan ongetwijfeld ook over beginnen. Balen zeg! Hopelijk is het van korte duur
Jeetje sukke, nee dan maar geen domperidon. Lukte de 5min kolven? Hopelijk kun je vandaag weer volop kolven op je werk. Wat de stress er omheen zal niet meewerken met het advies om rustig aan te doen. Aftellen sopann tot het echte leven weer begint zal wennen zijn. Maar even iets anders om handen is niet verkeerd. Went snel moet ik zeggen om weer aan het werk te zijn.
Pfff... Momentje hoor. 62 is nu definitief opgeborgen. Het kon nog net voor sommige shirtjes, maar dan zat het wel superstrak. Hij wordt zo snel groot!! Nog niets gehoord van de sollicitatie. Wordt nu wel spannend! Hoe gaat het vandaag Sukke?
Nou, ik heb het zomerrooster van mijn werk ook gekregen. Ik denk dat het inderdaad wel meevalt. Vandaag weer druk met het regelen van de oppas. Best onhandig wanneer je zo onregelmatig werkt! Hoe doe jij dat Jonneke?
Succes met werken morgen Sopann. Komt er iemand naar jullie om op te passen? Hier komt moeder rn schoonmoeder naar ons. En bij ons is t ook de ene week ochtend andere week middag/avond oppassen. Vriend heeft ploegendienst en ik als ik moet werken van vroeg tot laat 62 past hier alleen nog broekjes. Shirts ook niet meer. Ging t vandaag Sukke.?? Ik heb alweer weekend hihi. Vandaag heeft voor t eerst schoonmoeder opgepast. Ook allemaal goed gegaan gelukkig
Wij brengen hem weg. T gaat van 13.00 tot 17.00 naar mijn moeder en dan komt ML hem om 17.00 ophalen. Ik werk tot 22.00 en ben dan 23.00 thuis. Dan slaapt ie al lekker Het is heel dubbel. Ik heb er wel zin in, maar ergens ook helemaal niet. Stom hè. Fijn dat je alweer weekend hebt! Hoe is het met de spierpijn? Wat gaat het toch snel hè met die kindjes. ML zei al: tijd voor een tweede. Hahaha. Dat nog maar even niet doen
Wow 62 al te klein hier past het nog goed. Sommige beetje strak. Toevallig gister wel 68 van zolder gehaald om al uit te zoeken. Kijken wat ik nog nodig heb. Mijn ouders passen alle dagen op. Schoonmoeder woont te ver weg. Mijn moeder is flexibel in haar werktijden en mijn vader werkt in ploegen. Avonden is ml thuis. Als L slaapt komen mijn ouders hier en nemen haar dan mee naar hun thuis. Als ze wakker is breng ik haar weg. En met onregelmatig werken valt het best mee in hoeveelheid dagen. Merk je wel dat het een stuk minder is. Veel lange reeksen vrij. Niet verkeerd succes vandaag sopann. Fijn dat je ook wel een beetje zin hebt.
Hoe bepalen jullie wat je geeft aan voeding in de fles. Ik heb het idee dat L toch wel opdrinkt wat ze krijgt omdat dat verzadigde gevoel pas later komt. Soms moppert ze daarna even maar kan de speen ook al helpen. Ben altijd bang te weinig mee te geven.
Succes vandaag sopann, kan me voorstellen dat het dubbel is. Toen ik nog onregelmatig werkte had ik wel de dinsdag en de donderdag soort vast! En over het algemeen dagdiensten. Als het lastig te regelen was kon ik eigenlijk altijd wel ruilen! Gisteren ging wel. Heb ong iedere 2 à 2,5 uur gekolfd alleen nog maar 2 voeding, niet eens meer. Maar goed ze zijn wel weer even extra gestimuleerd. Vandaag naar de dierentuin. Het is de Beekse bergen geworden, zijn bij mijn ouders dus lekker dicht bij! Vanavond en voor dat we gaan nog maar is kolven. Lekker mirpat, al wkd. Ik eigenlijk ook, al moet ik zondag werken. Wel pas om 16.00. B heeft een enkel kledingstuk in 62. Haha, alleen 50 is nu allemaal te klein. Eigenlijk alles nu dus 56!
Moet je werken op moederdag? Da's ook niet leuk Sukke... Ik geef 150cc per fles mee. Vanmiddag 4 flesjes. 3 voor bij mijn moeder (1 reserve) en 1 voor vanavond. T drinkt 5 tot 6 keer in 12 uur. Nu heb ik al twee keer gevoed en als ik dat net voordat ik ga werken weer doe, hebben ze zeker genoeg aan 3 flesjes. Het is nog wel oude melk, dus er zal allicht minder voeding inzitten dan nu, maar goed. Moet toch eerst op. ML besefte gisteravond pas dat hij morgen de hele dag voor T moet zorgen. Dus ook voeden! Hij vindt het wel heel spannend. Hoe doen jullie dat met vriendinnen trouwens? Mijn vriendinnen van de studie zijn nog allemaal kinderloos en willen één keer in de maand stappen zoals vroeger. Dus samen eten, borrelen en dan blijven slapen. Ik heb daar écht geen behoefte aan. Het samen eten nog wel, maar de rest? Ik drink toch maar één wijntje of biertje ivm de bv. Wat moet ik ook in de kroeg? Slapen vind ik helemaal idioot, omdat T 's nachts nog voor een voeding komt. Daarnaast lig ik natuurlijk veel liever naast ML. Maar goed. Ze begrijpen het gewoon niet! 'Dan ga je toch kolven?' ...
Nou, dat kolven is ook wel eens beter gegaan! 150, 130 en toen 110 Ik ben 200-tallen gewend!! Bah... Hopelijk is het alleen een kwestie van wennen. Morgen slinger ik hem gewoon 4x aan. Toch wel een traantje moeten laten hoor... En dan was er op het werk ook nog eens bar weinig te doen. Alleen de gesprekken met cliënten waren leuk, maar verder... Echt tijd om op zoek te gaan naar wat anders. Moet sowieso trouwens, want ML heeft een nieuwe baan!! En dab moet hij héél hard werken en lange dagen maken, maar dat levert dan ook wel weer wat op. Ik kan eigenlijk stoppen met werken. Wil ik niet hoor... Maar gewoon kantoortijden is eigenlijk wel noodzakelijk. Alleen al voor het ritme van T. Hoe zijn jullie dagen verlopen? Jonneke, hoe gaat het kolven bij jou?
Hoe was de dierentuin vandaag? Gelukkig heb je nog wat kunnen kolven. Hopelijk is de dip voorbij nu. Geen spierpijn meer nu hoor Toch lastig he zo n eerste dag. Vooral als je dan niks te doen hebt. Kan je maar beter druk zijn. Morgen dan eerste echte papa dag voor je man?? Wij zijn allebei niet van die vreselijke feestbeesten en zeker nu erg burgerlijk allemaal maar ik vind t heerlijk. Over 3 weken gaan we avondje weg en gaat R voor t eerst logeren bij opa en oma maar om nou te zeggen dat ik er al zin in heb. Kan me dus voorstellen dat je nu niet uitkijkt naar een pyjamaparty
Dat burgerlijke is ook gewoon heerlijk Voor mijn idee heb ik tijdens mijn studeren genoeg gefeest voor mijn hele verdere leven Ik heb er idd gewoon geen behoefte meer aan. Mooi dat de spierpijn weg is! Was ook gewoon even wennen dus Hoe was het in de dierentuin Sukke? Heeft B ook weer goed gedronken? ML heeft idd zijn eerste pappadag vandaag. Ik ben van huis van 10.00 tot 20.00 uur. Gisteren kon ik iets eerder weg. Misschien vandaag ook Hopelijk gaat het kolven wel beter, want de vriezervoorraad is bijna op. Ik moet T toch echt wel 150cc per fles geven. Gisteren dronk hij zelfs in een keer 280cc Daar kon ik eerder wel tegenaan kolven, maar nu is het de helft Sukke, kolfde jij steeds meer of werd het juist minder? Na jouw verhaal schiet ik hier natuurlijk direct in de stress
Ik heb bij beide oma's een volledige voeding in de vriezer liggen, soms zelfs 2. Voor nood gevallen. File, autopech, calamiteit op het werk, als ze er 1 omgooien (wat hopelijk niet gebeurd.) ineens een regendag..... Sopan, ai jammer. Niet meteen in de stres schieten hoor. Ik heb nooit meer dan 120 gekolft. Neem je er wel goed de tijd voor? Bij R ging ik er echt voor zitten. Nam een kop thee, tijdschrift mee em haasten me over het algemeen echt niet om snel weer op de afdeling te zijn. Tenzij er echt heel veel drukte was of er een gespannen sfeer oid heerste. Ik kolfde bij R meestal 160 à 170. Soms meer soms minder. Wat fijn dat je eigenlijk niet meer hoeft te werken. Dat zou hier echt een heerlijk gevoel geven. Ga je wel minder werken dan of hou je het op 24 uur? Dierentuin was leuk. R vond het geweldig. Vooral de apen. Die vonden wij zelf ook het leukst. Waren ook baby aapjes bij de moeder op de buik/ rug. Ik had B ook in de doek. Was zo leuk om te zien! Stappen, ben ik ook niet meer zo van. Wij hebben in juni een vrijgezellenfeest en dan willen ze ook gaan overnachten! In zo'n all in vakantie park! Dus alleen maar zuipen ook... Blegh! Zie er nu al tegenop!