Dat is wel een lekker lange ruk die hij maakt in de nacht mirpat. Fijn. Doet hij dat sinds de fles of met bv ook al? Schattig he dat sabbelen. L haar shirtje is soms helemaal nat en die handen zijn wel heel erg lekker! Sinds ik kolf zijn mijn borsten veel meer gestimuleerd ofzo. Ze doen sneller pijn met harde plekken... Nu L maar weer even goed leeg laten drinken. Sukke hoe gaat het daar? En met de bv?
Nee met de bv deed ie dat ook al en met fv is ie daar gewoon mee doorgegaan gelukkig!! Die harde plekken is wel vervelend maar wel fijn dat t goed gaat. Sukke is t spugen al wat minder??
Kolf je dan niet te vaak Jonneke? Ik had het ook van de week, toen ik 3x tijdens een dienst kolfde. Nu ben ik overgestapt naar twee keer waarbij ik ruim de tijd neem en mét neusspray. Totaal 450cc En dus geen stuwing.
WOW 450!!!!!!! Dan staat je vriezer zo vol ja. Hoeveel drinkt T meestal? Hier haal ik 160cc. Genoeg voor een voeding. Doe er ongeveer een kwartier over. En ik kolf gewoon op de tijden dat ik normaal voed, dus niet te vaak nee. En na het kolven voelen ze ook gewoon slap maar ze worden vrij snel weer hard en ik voel ze dan ook echt terwijl ik als ik thuis ben en het tijd is voor de voeding ik niks voel. Lekker Mirpat dat R dat zo is blijven doen
Hier even druk geweest. Gisteren gewerkt, vandaag druk met een taart voor dochter van beste vriendin. Wordt morgen 1. Taart is voor zaterdag maar ik hb als verrassing ook een klein taartje genaakt voor morgen. Die zit man bij ze voor de deur morgenvroeg met kaarsje aan. Bellen en weg rijden! Spugen gaat nog steeds op en af. Ben benieuwd. Denk dat de ka er niet veel mee zal doen tot grote teleurstelling van man dan gok ik. Ik probeer hem er al op voor te bereiden! Mijn dip lijkt over. Gisteren bij beide keren kolven 130 terwijl ik maar max 115 had gehad! Dus gaat de goede kant op! Ben jaloers op jou 450 sopann!!! Schema 06.00-07.00 voeding, soms nog slapen dan. Anders vaak ronD 8.30 slapen 09.30-11.00 voeding 11.00 vaak wakker +/-11.30-12.00 slapen 13.00-14.00 voeding Daarna vaak wakker 14.30-15.30 voeding 16.00-+/- 18.00 slapen 18.30-19.30 voeding 20.00- +/- 23.00 slapen 23.00-00.00 voeding
450 in 2x hè! Da's nog veel, maar anders was het helemaal bizar Leuk van dat taartje Nu snel slapen. Best lekker gewerkt. Of nouja, vooral gekletst weer. Theedrinkend 'rijk' worden
Leuk zeg van die taart! Zal een leuke verassing zijn voor je vriendin. Fijn dat de dip voorbij lijkt. Heb je aan 130 ook genoeg per voeding? Ow sopann, ik dacht al! maar blijft veel. Dan bouw je wel reserves op ja. en fijn toch dat je met thee drinken ook geld kan verdienen. Nog niks bekend over sollicitaties? Ik ga nog even slapen. Ben zo moe. Gelukkig nu 5dagen vrij.
Heb je nog lekker kunnen slapen Jonneke? Fijn dat je nu 5 dagen vrij bent. Kan je mooi even bijtanken. Heerlijk dat R zo lekker slaapt 's nachts! Dan hebben jullie zelf ook weer een beetje ritme. Die 450 is genoeg voor 3 voedingen. Hij drinkt ongeveer 130cc per keer. Omdat hij ook wat meer spuugt zijn we nu bezig met kleinere porties, al dronk hij gisteren 260cc in één keer zonder te spugen! Doet ie wel vaker voor het slapen en vannacht was het dan ook pas 04.45 uur voordat hij zich meldde. Dubbelzijdig kolven schijnt wel de productie super te stimuleren. Daarom kolf ik ook minder dan ik zou voeden. Nu had ik vannacht ook tot twee keer toe enorme stuwing en T had aan één borst genoeg. Zit je daar met die andere, haha. Gelukkig doet het eigenlijk geen zeer, dus dan hou ik het maar zo. Oh wat fijn dat je dip voorbij lijkt Sukke! En B slaapt ook al een goede nacht. Fijn Hoe is het met R? Is ie al gewend aan zijn zusje? Mijn nichtje ligt op dit moment te bevallen. Ze is ingeleid en al vanaf gisterochtend 07.00 uur bezig... Pfff... Gelukkig werkt haar ruggenprik wél! Ik ben zo benieuwd We hebben tijdens de zwangerschap ook heel veel aan elkaar gehad. Ze verwachten ook een jongetje. Kan T mooi mee spelen
Ja ik heb nog lekker 2uurtjes kunnen slapen. Had het wel effe nodig Dat dubbelzijdig kolven de productie stimuleert is wel duidelijk ja Spannend hoor dat je nichtje nu ligt te bevallen. En dat duurt wel lang dan. Hopelijk voor haar is het snel voorbij. Heb jij een goede band met je nichtje? Wel gezellig straks ook voor T inderdaad!
Hihi, ja daarom! Ik was vorige week ook vol goede moed begonnen aan de vaste tijden kolven dat ik voedde, maar dat werd echt niks. Ik heb er een week over gedaan om de productie weer naar beneden te krijgen Trouwens. Ik ben vorige week toch ongesteld geworden? De melk van vorige week wil T nu niet! Gelukkig is het niet zoveel, maar het is ook echt beroerd. 95% water en maar 5% vet. Normaal is het andersom. Bij mijn ouders gisteren had hij een héél vies gezicht getrokken en weigerde hij de fles, om vervolgens dus 260cc van de 'goede' melk te drinken. Bizar hè, hoe die cyclus dan de zaak beïnvloed. Mijn nichtje en ik zijn samen opgegroeid, maar pas sinds we beiden over kinderen nadachten weer een beetje meer naar elkaar toegegroeid. Bah wat vind ik het spannend! Ik hoor nu niets meer en ze zat vanochtend op 8cm, dus het zou nu wel gebeurd moeten zijn Al deed ze er wel 4 uur over om van 7 naar 8 te komen...
Ze is bevallen! Echt weer zooo mooi hè, zo'n verse baby *klepperklepper* T is de 7kg gepasseerd inmiddels. Vanochtend woog ie 7050gr! Eigenlijk hadden we morgen naar het CB gemoeten, maar ML kon niet, dus nu hoeven we over twee weken pas. Ik ben zo benieuwd hoe lang T is.
nou wat groeit T hard!! Gelukkig gaat L niet zo hard. Kleertjes gaan toch al zo snel En gefeliciteerd met de aanwinst van je nicht!!! Inderdaad leuk zo'n klein hummeltje. Dan merk je toch dat het erg snel gaat he. Zo klein zijn onze hummeltjes niet meer. Gaat ML altijd mee naar het CB? Inderdaad gek hoe alles in je lichaam zo op elkaar reageert. Maar niet te vaak ongesteld worden dan anders houd je straks geen melk over, haha!! Gelukkig heb je een hele voorraad.
Nou, wat je zegt Jonneke! De kleertjes gaan echt hard. Ik had nu bewust bij H&M besteld, omdat die kleertjes wat groter vallen, maar nu is het ineens geen mooi weer meer!! Kan ie alsnog geen t-shirtjes aan... Pff... Zal je zien dat ie straks alweer uit 68 is, als het ein-de-lijk mooi weer is... (al zou dat wel heel snel gaan dan, haha) ML gaat altijd mee met controles e.d. ja. Eén keer is hij niet meegeweest en toen was ik daarna zo chagrijnig door dat %$^&-mens van het CB dat ie me daarna niet meer alleen wilde laten gaan
Wat leuk voor je nichtje. Hier vorige week een oud collegaatje en gisteren beste vriend van man. Die was nog extra speciaal omdat zij bij de combinatietest 1:5 en uiteindelijk zelfs 1:3 hadden en al een dood geboren dochter* bij 40 wkn! Nu een tweede gezonde zoon! Idd kippenvel! Taartje viel in goede aarde. Ze moest huilen!!! Haha! R is dol op B! Het is zo geweldig omdat te zien. Extra van genieten want zal over een paar jaar wel anders zijn! Nachten gaan hier idd wel goed. Alleen neem ik haar vaak wel rond 4 à 5 uur bij ons in bed omdat ze onrustig wordt. Speen spuugt ze dan telkens uit maar bij ons in bed slaapt ze verder tot +/- half 7 en drinkt dan pas. Zou perfect zijn als ze dat ook niet meer doet! Hier moeten we dinsdag Naar het cb. Man en ik hadden bij R altijd een weddenschap naar gewicht en lengte. Ik denk nu 4520 en 56,5 cm! Sopann, dan doe je nu gewoon lange mouwen rompets onder de t shirts. Zonde als ze straks helemaal niet gedragen zijn!
Ja kleertjes gaan echt hard. En zou idd zonde zijn als hij ze dadelijk niet draagt. Dus kom maar op moet die zon!!! Hier ook allemaal leuke shirtjes liggen die ik haar zo graag aan wil doen. Misschien idd maar met rompertje er onder. Bijzonder inderdaad die vriend van je man en hun kindje. Fijn dat het nu goed is gegaan. Ben benieuwd of jouw schatting goed is bij CB. Heb je haar zelf al mee op de weegschaal genomen voor een schatting in gewicht? En nu weer een weddenschap met ML?
Zo 7 kilo alweer joh.!! Gaat hard hé!! Hij loopt aardig gelijk met R die was 3 weken terug 7045gr. Reuzenbaby s haha En gefeliciteerd met de kleine van je nicht. En wat een poppetje van jou dan Sukke Benieuwd of je gelijk krijgt met wegen Creatief hoor met die taarten. Viel dus wel in goede aarde. Vl gaat hier ook meestal mee naar t cb. Vind t altijd wel gezellig! Wel lekker Jonneke 5 dagen vrij. Weer een beetje uitrusten hopelijk. Hier ook al weekend 3 dagen gewerkt en 38 uur haha. Vanavond nog ff bankhangen. R is trouwens al 2 dagen achtereen om half 8 wakker. Hij rekt nu steeds langer. Zal je zien dat ie in t weekend om 6 uur komt haha
Ja nou, weet je wat zo jammer is? Die shirtjes vallen allemaal anders en sommigen kunnen niet over een romper met lange mouwen aan Dus! Het moet gewoon mooi weer worden ML zei vandaag nog dat T nu het dubbele weegt van zijn laagste gewicht (3490). Dat is zó gek!! Gelukkig is babyboom er vanavond niet op, haha. Dan was het helemaal niet meer goedgekomen vandaag Wat lief van R, Sukke! Dat kan later ook.nog goed gaan hoor. ML is nog steeds twee handen op één buik met zijn jongste zusje. En brrr.... Zulke berichten wil je ook niet lezen eigenlijk hè. Wat erg voor ze. Verschrikkelijk. Wat ontzettend fijn dat hun zoon nu gezond en wel is geboren Eén keer pech is wel voldoende. Bij T hebben we de speen er nog steeds niet in gekregen. Hij had idd ook zo'n periode dat ie als een bezetene op zijn knuistjes kauwde. Nu doet ie het soms als ie van de borst afschiet, pakt ie direct zijn handje in plaats van mijn borst. Nu laat ik hem aan de leegste borst zuigen. Dat werkt echt goed! Scheelt een hoop kwijl Hoe reageren jullie kindjes op het weer werken van mamma? T zet het de dag erna gigantisch op een brullen. Echt ontroostbaar Behalve dus als ik hem aan de borst heb. Hij slaapt dan ook véél meer. Vandaag is ie alleen tussen 11 en 13 en tussen 17 en 19 wakker geweest!!
Lange dagen maak jij mirpat. Vind je dat niet moeilijk zo lang weg bij je ventje? En wat een reuzebaby heb jij, wow! Haha. hier reageert L eigenlijk niet anders als ik gewerkt heb. Vervelend dat T er zo veel last van heeft. Is hij ook van slag als je aan het werk bent of komt die klap er na? Vandaag is L echt heel de dag aan het kletsen geweest en met steeds meer volume. Zo leuk. Wilde het filmen maar als ze de camera zag was ze stil haha. En de eerste dag in nieuw schema van om de 5uur voeden is gelukt. Ze was met die 5uur nog steeds niet jengelig ofzo. Nu afwachten of het zo blijft. Vandaag de effen shirtjes van L creatief bewerkt met vilt. Ziet er wel leuk uit. Was de eerste keer dat ik dit deed dus was even uitproberen maar wel goed gelukt.
Wat vervelend dat T er zo n last van heeft. Bij R merk ik eigenlijk niet. Mijn vriend is dan in verhouding door zn ploegendienst ook best vaak thuis. Misschien scheelt dat. Hij moet iig wel altijd lachen als één van ons thuis komt. Stom hé dat verschil in maten. R heeft hier ook nu meestal 68 aan maar er zijn een paar broekjes in 62 die zelfs te groot zijn. Ja hij is vrij groot Jonneke Wow 5 uur ertussen overdag dat red ie van mij echt niet. Hongerlijer Wel fijn dat t goed gaat. Als ze t niet erg vind maakt t toch niet uit. Creatief geweest. Leuk hoor. Leuk he dat praten R maakt af en toe ook herrie. Schrik je je rot haha.
Ja dat verschil in maten is echt verschrikkelijk! Zo had ik een zomerjasje gekocht, maat 68... ze past er nu al bijna niet meer in :S Terwijl alles wat ze aan heeft 62 is... Ja met zijn gewicht zou je denken dat hij die 5 uur ook wel vol moet kunnen maken, maar misschien is hij daarom wel zo groot omdat hij zoveel eet, haha! L is vandaag niet helemaal in haar hum. Ze is moe maar kan eigenlijk niet slapen. Dat is lang geleden dat ze zo is geweest. En dan hebben we vanavond ook nog verjaardag, ML is jarig. Hopelijk is ze dan wel een beetje te genieten