L in de MT. Volgende keer moet ik alleen de band onderaan een keer omslaan zodat ze iets verder omhoog komt maar dit was de eerste keer dat ik hem om deed
Je draagt haar te laag Jonneke Ze moet zo hangen dat je haar met gemak op het hoofdje kan kussen. De onderste band mag om je middel in plaats van je heupen. Dan komt haar kontje ook meer onder haar knietjes. Ik ben nu niet thuis, maar zal vanavond even een foto posten van T in de zak Als je haar hoger draagt hupst ze mee met de bewegingen die jij maakt en valt ze zo in slaap Of ze kijkt mee.
Jij bent sneller met de foto s dan ik haha. Zestaan op de tablet maar daar kan ik geen foto mee uploaden op zp. Moet dus ff laptop pakken maar dit gaat sneller. Bij mij zit R idd ook hoger maar zoals je zei is t de eerste keer. Gefeliciteerd met ML. Fijne avond.
Ow oke dank je. Ga het straks eens proberen. Stond niet zo duidelijk in de beschrijving die ik had. En naarmate ze groter worden draag je ze dan iets lager? Misschien dat ik daarom nu ook dat gevoel had dat de heupjes zo ver gespreid waren. L heeft gisteravond ook weer weinig geslapen maar was verder wel gezellig, gelukkig maar heeft nu zelfs uitgeslapen tot 8uur vanaf 22.30!
Is ook lastig hoor Jonneke! De beentjes heb je inderdaad om je taille. Dat is veel minder wijd dan je heupen. Of sowieso zachter, waardoor ze niet geforceerd wordt. T heeft vannacht voor het eerst op zijn eigen kamer geslapen. Dat sliep zo goed dat hij om 04.00 besloot om wakker te blijven. Na lang slepen en aaien is hij uiteindelijk wel weer in slaap gevallen. Ik kan de foto zo niet vinden Jonneke! Hou je tegoed. Ik moet nu drie dagen achter elkaar werken. Zo even eten koken en dan mag ik weer.
Hoe vond je het Sopann dat hij op zijn eigen kamer ligt? Ik vind het eigenlijk een best wel grote stap, meer voor mezelf denk ik dan voor L Nooit gedacht eigenlijk, idee was eerst gewoon dat ze meteen op haar eigen kamer ging. En nu ligt ze nog steeds bij ons, haha! Om de taille ging inderdaad een stuk beter alleen nog steeds mopperde L en dat ging over in huilen... Ze zal er ook wel aan moeten wennen denk ik. Werk ze!
Werkse Sopann. Weer een mijlpaal in zn eigen bedje Heeft ie toch wel goed geslapen. We zouden eigenlijk gisteren al naar de camping gaan (mn ouders hebben een seizoensplek met de caravan ) maar toch nu maar thuis gebleven ivm t weer. Had weinig zin om met een baby en hond + 2 volwassenen in de caravan te zitten omdat t regent. Dan thuis maar een beetje keutelen. Jullie nog plannen?
Nu aan het kolven, haha. Gaat weer een beetje beter, maar is toch niks zo hoor. De volgende keer neem ik mooi 9 maanden verlof Ja, het is idd een stap, maar we zaten even met een praktisch probleem. Ik wilde T langzaam laten wennen, maar we hebben geen zolder, dus dan zouden we straks met een extra ledikant zitten. Hebben we gewoon geen plek voor. Dus dan maar zo. Ik ben er wel beroerd van. Toch slecht geslapen ML was helemaal gesloopt, de arme ziel. Zo. Opbrengst weer compleet. Tijd om aan het werk te gaan
Ja blijft onwennig he op het werk kolven. Hoe lang doe je er over? Kan me voorstellen dat het slecht slaapt als T ineens zo 'ver' weg ligt. Kun je hem wel goed horen vanuit jullie slaapkamer? Dus ML is nu samen met T een middagdutje aan het doen om bij te komen en jij maar hard werken. Wat is het toch slecht geregeld allemaal he! Inderdaad, 9 maanden verlof zou niet slecht zijn!
Ik ben met ruim 10 minuten echt wel klaar. Ik kolf nu twee keer en dat is samen ongeveer 400cc. 390. Precies 3 voedingen terwijl T er maar 2 neemt. Volgens mij is ie daarom de dag daarna ook zo hangerig. Ik ga serieus overwegen om per 1/9 ouderschapsverlof op te nemen. Lekker 16 uur blijven werken En bij de volgende blijf ik écht 9 maanden thuis. Veel makkelijker met het ritme enzo.
Groot gelijk om 16uur te werken als het financieel kan. Ik vind 24 wel oke. Om ook op de hoogte te blijven van clienten is dat wel nodig. Maar de overweging voor ander werk, meer regelmaat speelt wel. Tis alleen zo riskant in deze tijd met een vast contract. En ik heb het nog wel naar mijn zin. En met oppas is het ook fijn, dat onregelmatige, want daardoor heb ik minder opvang nodig.
Ja, zo zit ik idd ook. Al vind ik dat gezeul met T echt niks waard. Vast contract of niet Moeilijk hoor. Mijn carrièrekant wil het liefst 32 uur vol aan de bak. Mijn moederkant wil max. 24 uur En qua cliënten... Je kan er dus 8 maanden uit, zonder dat er wat verandert haha!
Ja dat is natuurlijk ook niet motiverend als er al die tijd niks verandert is. Wel bijzonder vind ik hoe sterk je moedergevoel dan is. Eerst had ik het idee niet gemist te kunnen worden op het werk, deed ik er ook alles voor en nu kan ik heel goed denken: het is maar werk.
Haha dat denk ik nu ook hoor Jonneke. Vind t lekker om weer aan t werk te zijn maar als ik klaar ben vind ik t ook heerlijk om weer naar huis te gaan. Dan maar minder overuren.
+1 Al ben ik nog wel steeds vreselijk fanatiek. Alleen minder uren. Per 01/08 neem ik ouderschapsverlof. Ga ik 16 uur ipv 24 werken
Had jij daar nog niks voor geregeld dan? Wat was jou idee eerst om te doen met je werk? Wel fijn dat het geregeld is. Verder nog iets leuks gedaan het weekend? Hier 3 verjaardagen gehad. L genoot volop van alle aandacht morgen lekker niks gepland. Heerlijk!
Wat schattig Ze wordt natuurlijk ook steeds bewuster van haar omgeving. Ik had gewoon in gedachten om 24 uur te werken. Maar nu met die 16 uur vind ik het zo lekker Morgen laatste dagje alweer. Toch snel gegaan!
Wel fijn dat het dan zo kan. En met die 24uur zou je dan geen ouderschapsverlof opnemen? Of werkte je altijd al maar 24uur? En fijn dat de dagen werken snel gingen. Is T nu weer van slag of valt het mee omdat ML thuis is? Ja ik merk echt heel duidelijk nu dat L alles bewuster ziet. Ze volgt nu ook echt onze hond bijvoorbeeld als die over de bank springt.
Ik werkte eerst 28 uur,maar dat was tijdelijk. Het was sowieso dus maar 24 uur. En straks dus 16/18 uur. Grappig is dat met beesten hè! T wil steeds de staart van de hond van mijn ouders pakken. Het ging wel goed met T. Wel veel langere voedingsmomenten. Dat is echt een stukje zuigbehoefte en mammahonger. Vandaag gaat volgens mij niet zo best. Ik ga mooi op tijd naar huis!
Fijn dat het met T ook wel goed ging. Alleen vandaag dan niet... Moeilijk om dan op het werk te zijn? Kan me voorstellen dat je snel naar huis wilt. Hopelijk kan dat ook!!