1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik was mooi op tijd thuis :) Het was niet eens zo zielig voor T. Vooral voor ML. T had de hele dag nog niet gelachen. Kwam ik thuis: dikke schik :D

2. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha hier is R ook nog wel es kieskeurig met naar wie ie lacht. :D
    Gelukkig voor mn vriend behoorr hij wel tot R zn lijstje. ;)

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    oh arme ml....

L lacht naar iedereen en altijd :)

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Haha, meestal ook wel hoor! Nu was het gewoon te lang zonder mamma. Net het verhaaltje voor het slapengaan was niet eens meer interessant. Toen was ML weer leuker.

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    En sopan, je lange reeks door gekomen?
    Je hebt zeker niks meer van die sollicitatie gehoord? Jammer!
    Wel lekker dat je 16 uur kunt gaan werken zeg. Heerlijk.

Jonneke, hoe bevalt de mei tai nu. Gaat het al wat beter met knopen?

Vandaag weer het bureau geweest! 57,5 cm en 4955 gram! Het gewicht had ik dus goed mis! Haha. Ze zit met alles nog op de -2 lijn. Weer 2 prikjes gehad dus veel aan het slapen nu.

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Lang en dun dus! -2 is niet erg als dat haar lijntje is toch?

Ik had een afwijzing, maar gelukkig alleen omdat ik te weinig ervaring had. Nu intern gesolliciteerd. 18 uur, dus ook goed te doen.

Vandaag lekker staan bakken in de keuken. Heerlijk! Ik kan echt zo kneuterig zijn :D
    Donderdag naar de kapper. Ook zo'n zin in!! Mijn haar is in september voor het laatst geknipt. Oeps :D

Hoe gaat het nu met je productie Sukke?
    En wil het met de MT Jonneke?

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

En oh ja. Drie dagen is pittig hoor. Ik heb vanochtend lekker kunnen slapen tot 08.30 uur. Hulde aan ML :D

8. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Jammer dat je afgewezen bent Sopann. Maar intern, is dat op een andere functie dan je nu doet of niet?

Vandaag gewerkt. Moest tegen het einde van mijn dienst nog naar de apotheek voor een client. Was kei druk natuurlijk en liep allemaal uit. Uiteindelijk een half uur over moeten werken en nog in de file naar huis AAAH! Zo gek hoe snel je dan naar huis wilt als je dienst er op zit, haha!! Daardoor nu twee voedingen gemist dus kon ik haar alleen de eerste en laatste voeding vandaag geven :(

Het knopen van de MT lukt steeds beter. Ze zit er steeds beter in. Toch blijf ik het onzeker aanvoelen en draag ik haar alleen korte momenten in huis. Ik blijf bang zijn dat ze verkeerd zit met haar heupjes, al kan dat haast niet. Maar dat komt omdat ze dan moppert en ik niet weet wat dat kan zijn. Wellicht dat zij ook moet wennen. Deze week eens proberen met een rondje wandelen met de hond of het ook wil.

Ik ga effe op de bank hangen, ben weer op van het werken...

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja ze gaat gestaag met het lijntje mee dis dat is prima!
    Heb je nu op en p&o functie intern gesolliciteerd?

Ik zit nu weer deels in de ww en moet dus ook weer volop solliciteren. 4 keer per maand. Is nog best lastig. Zit nu al op 3 activiteiten en heb voor deze maand nog een dag of 8 staan. Morgen dus maar even verder zoeken.

Van de week ook maar weer is even goed gaan kijken naar doeken.
    Sopann, wil jij is een keer een fotootje spannen van die van jou en hoe t daar in zit... Dat vind ik Eem betrouwbaarder beeld dam zomaar een "plaatje!"

Pff, man ligt weer een keer naast maat ik "verdraag" het gewoon bijna niet meer lijkt me! Dat irritante k** gesnurk wordt er gek en agressief van! Grrrr!

10. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik zal morgenmiddag eens even spammen :) Vertel het ML direct, zodat hij me er aan kan herinneren (hormonen :D)

Ik heb nu gesolliciteerd op begeleider. Da's weer een stapje hoger dan wat ik nu doe en daarmee kom ik meer in de buurt van HBO werk- en denkniveau. Langzaam werk ik toe naar teamleider, maar eerst lekker moederen. Die carrière komt wel. Belangrijkste nu vind ik dat ik bezig blijf, zodat ik geen gaten in mijn CV heb.

Hè wat frustrerend Jonneke! Kon je de laatste voeding nog wel geven? Weinig is dat dan hè. Daar kan ik echt niet aan wennen. Wil ik ook niet... ;)
    Deels WW is ook balen. Ik heb nog recht op 7 maanden, maar ik pas. Dat gesolliciteerd is zo vervelend. En ik zou voor 36 uur moeten gaan. Dat gebeurt sowieso niet meer. Geen zin in die verplichtingen!

Sliepen jullie nog apart Sukke? Vanwege B? Snurken is echt het meest irritante dat er bestaat. Gelukkig doet ML dat echt zelden. In de twee jaar dat we samenzijn nog maar 2x ofzo ;) Het kan de sfeer iig erg verpesten. Bij mijn vorige partner ging ik gewoon in het logeerbed liggen.

11. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Balen sukke dat je zo moet solliciteren en dat niet meevalt. Je hebt natuurlijk wel andere dingen om mee bezig te zijn. Maar ja het moet. Voor hoeveel uur ben je aan jhet zoeken?

Ow mannen die snurken, verschrikkelijk! Ml doet het soms maar met een paar porren is het over.

Normaal ga ik dan net iets eerder weg op het werk om die voeding zelf te kunnen doen. Dat ging nu niet. En omdat ik over ben gestapt naar 4 voedingen blijft er dan niet veel over. Kan ik ook niet aan wennen nee.

12. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Zo Sukke das een heel verschil met de jongens haha :D
    Maar als ze dr lijntje volgt prima toch.
    Wat voor baan ben je aan t zoeken??
    Vervelend weer in de ww.

Voelt raar hé in t begin he Jonneke met die MT.
    Had ik ook hoor. Tis echt ff wennen tov een draagzak.
    Balen is dat dan he dat je nog niet naar huis kan

Gisteren was ik ook een kwartier voor zn laatste fles thuis.
    Maar vandaag weer thuis. ;)

Jammer dat je afgewezen bent voor de functie Sopann. Hopelijk gaat t intern wel lukken.

Snurken doet vriend ook wel es maar als ik ook slaap word ik er echt niet wakker van. Als ik al wakker ben gewoon ff por in zn zij. :)

Straks met R naar t cb voor zn 2e prikjes. Gelijk wegen en meten. Ben benieuwd want tis al weer ff geleden dat we gewogen hebben.
    Gelijk es over hebben of we niet een fles ertussen uit kunnen halen en dan bv met de 4 flessen iets meer geven. Omdat ie zo lang slaapt zit er overdag amper 3 uur tussen de flessen in.

13. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ben benieuwd naar het gewicht :)
    een fles minder moet volgens mij gewoon kunnen hoor als je wat meer geeft.

Maar sopann ga je ML s nachts echt vertellen dat je een foto moet posten? Zal ie blij mee zijn :)

14. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja, jij Mirpat hebt dat natuurlijk ook dat je soms pas laat terug bent met je werk en daardoor R weinig ziet op zo'n dag. Fijn dat je de laatste fles wel kon geven.

En zo'n MT is inderdaad heel anders dan een draagzak. Ik moet nu vertrouwen op mijn eigen knopen en eerst was het gewoon inklikken en klaar. Daar zit het hem denk ik ook wel in. Maar oefening baart kunst en geeft vertrouwen denk ik :D

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

Zo... Wij werden ook even van de straat gehouden. Onze auto is vannacht gewoon gejat! :$ Met de MT er in :x

Maar hierbij dus alsnog foto's van de MT en de doek. In de doek is ZL net wakker, hihi :D

Bijgevoegde bestanden:

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

En hier nog eentje. Kan je beter zien hoe hoog ik hem draag. Ook met slaaphoofd, haha :D Hij werd wakker van de flits.

Plus even een fotootje (als ik toch bezig ben :D) van hoe groot ie alweer geworden is! :D

Bijgevoegde bestanden:

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Die doek ziet er heerlijk uit zeg. Wat vind jij fijner? Welke doek is het!

Niet auto gejat!!!! Gewoon thuis voor de deur?
    Damn en dan ook nog je mt er in!!!

Ik werk nu bij mijn ouders in het restaurant alleen gaat het daar erg slecht. Staat te koop. Vandaar dat ik en niet volledig bij hun wil werken om voor hun ook kosten te drukken en dus deels ww houd met mijn vorige salaris wat veeeeeeel hoger was dan mijn salaris nu.

Ik zoek wel in de zorg voor max 3 dgn. Dgn van 9 uur vind ik ook geen punt dus max 27 uur! Wil het liefst iets in de jeugdzorg maar dat is schaars en regelmatig! Heb maandag gesolliciteerd op vacature voor intakefunctionaris in de verslavingszorg, waar ik uit kom.
    Maar hoezo heb jij nog recht op ww dan sopan??? Heb je voorheen al gebruik er van gemaakt?

Dat solliciteren is idd echt een ramp maar ja!

Wat een beer trouwens, die T van jullie!!! Lekker ventje!

Mirpat, en hoe ging het op het cb. Flink gehuild? Heeft ie last van de prikjes?

Hier vanmiddag echo gemaakt van B's heupjes, zag er allemaal goed uit.

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier ons meisje!

19. Sopann

Sopann Niet meer actief

De doek is een Girasol Betula lengte 6 (4.60m). Ik heb hem wel heet gewassen hoor :D Hij is idd echt superfijn. De MT is vooral fijn om even snel te knopen en ML kan daar ook beter mee knopen.

Echt flink balen van de auto ja! :x Gewoon voor de deur ook! Moet vannacht gebeurd zijn. Dan vind ik het zo stom, omdat ik nog nachtvoedingen geef. Had ik even kunnen kijken of ie er nog stond.

Ik heb hiervoor 36 uur gewerkt en ontving nog WW toen ik in de ziektewet kwam door de zwangerschap. De WW schuift dan gewoon door na ná je bevallingsverlof. Dus ik kan het wederom aanvragen, maar dan moet ik dus ook solliciteren voor 36 uur.
    Balen joh, van het restaurant van je ouders. Lijkt me verschrikkelijk. Zoiets bouw je toch op met heel veel werken. Lange dagen maken en veel andere dingen inleveren.

Wat een mooi meisje! :D En fijn dat alles goed is met de heupjes.
    Je kan echt zien dat ze ouder is dan T, maar dan vooral aan het gezichtje. Dat staat toch alweer heel anders dan dat van T. Die is gewoon nog baby. Mega-baby dan wel ;)

4 juni hebben we een afspraak bij de dermatoloog voor T. Via dit forum ben ik in contact gekomen met iemand die dezelfde afwijking als T heeft. Zo fijn! Nu kunnen we wat gerichter naar hulp zoeken.

Bwoah... Gekke dag vandaag! We gaan maar Chinees halen ;)

20. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Wat een mooie baby's allemaal.

Jeetje Sopann auto gestolen.....das mooi klote zeg:(
    Zijn julllie verzekerd voor diefstal of is t pech auto weg??
    Hoe dan ook belachelijk dat mensen nog steeds denken dat ze met dr klauwen aan andermans spullen mogen komen....:x

Sukke wat erg zeg van de zaak van je ouders.
    Logisch dat je ze dan nog wil ontlasten.
    Fijn dat alles goed was met de heupjes .

Vanmiddag is alles goed gegaan bij t CB.
    Afgezien dat ie de hele tijd heeft gehuild. Alsof ie wist wat er stond te gebeuren...
    Vanmiddag ook huilerig maar nu gelukkig slapen.
    Hij was bijna 65 cm en ruim 7600gram. Lekker binkie dus..:D

Heb (nu jullie t goeie voorbeeld hebben gegeven ;)) nu ff mn laptop gepakt en ff tijd gevonden om foto's te uploaden.
    Deze zijn nog van de fotoshoot.
    img_4985_2.jpg

img_4967.jpg

Deel Deze Pagina