Sopann, kunnen mannen niet met de girasol overweg denk je? Te heet gewassen. Bewust? Zijn ze er niet minder lang? Ww? Dat snap ik niet helemaal? Je ontving ww omdat je de zw in ging? Of heb je voordat je hier ging werken ergens geen contract verlenging gehad? Het is niet zo dat je op 36uur moet solliciteren dan hoor. Ik heb nu bijv deels werk maar laat de ww doorlopen. Ik kan er ook gewoon voor kiezen om het helemaal stop te zetten. Ja met mijn ouders is echt zwaar *** en erg emotioneel ook. Altijd hard gewerkt, 2 jaar geleden iets nieuws begonnen al hun geld er in en nu dit....
Wat een mooierd Mirpat! En flink ook! Leuk om te zien Is ie al wat bijgekomen van de prikjes? Ik ben in april van baan veranderd. Toen ging ik van 36 naar 24 uur. Ik heb toen 12 uur WW aangevraagd ter aanvulling. In september ging ik de ZW in door de zwangerschap. Dan stopt de WW automatisch, maar heb je na je verlof wel weer rechten. Alles wat nog overgebleven is laat maar zeggen. Maar, als ik 12 uur aanvullend krijg moet ik wel óf op banen van 12 uur solliciteren óf op banen van 36 uur. En daar heb ik dus geen zin in Dus nu heb ik niets aangevraagd. We zijn gelukkig verzekerd ja!! Ik was ook flink van slag af vandaag. Idd wat je zegt Mirpat: dat ze gewoon aan ónze spullen komen! Héél boos kan ik daar om worden. Zeker om de MT ook. T had daar zoveel plezier van! Bah. Stomme lui. Een doek knopen is voor mijn man heel lastig. Die heeft daar niet echt de motorische vaardigheden voor De MT gaat prima (er komt dus gewoon een nieuwe) en hij kan het zelfs alleen! Trots op m'n vent Een 6 is een prima maat, maar je kan ook kleiner krijgen. Met een 6 kan je alle knopen knopen. Omdat ik vrij slank ben is een 6 eigenlijk net te lang. Daarom heb ik hem heet gewassen. Ik heb ook een 4 (3.60m), maar die is voor als ik ga rugdragen. Ik draag nu trouwens nauwelijks eventjes. Heb een kleine terugval van mijn bekkenbodem. Vast doordat ik weer aan het werk ben en dus wat minder rust neem. Nu eerst weer wat aansterken dus!
Wat een knappe kindjes komen er ineens voorbij. Zo leuk die fotos te zien en ook om een beeld te hebben van wie de mama is Mirpat, wat groeit R goed zeg!! Het is een flinke knul. En wat een mooie fotos van de fotoshoot. Schatje! Sukke, fijn dat de echo goed was. Wij mogen dinsdag. Ben benieuwd. En wat een schatje is het zeg op die foto. Zo lief met haar lachebekje . K*T zeg voor je ouders. Lijkt me dan ook niet makkelijk zo'n situatie. Hopelijk vind je snel werk. Spannend dus weer met die sollicitaties. Sopann, auto gestolen, Kl*tE zeg. Je snapt gewoon niet waarom ze het doen he? En al het geregel en rompslomp die je er door hebt. Maar heeft de verzekering nu al uitgekeerd? Dat is wel heel erg snel toch!? Voel je je nu wel weer een beetje beter daardoor? Ik weet nog dat ze vorig jaar ingebroken hebben in de auto van onze overbuurman. ML had ze betrapt en is naar buiten gerend. Ik heb weken schrik gehad, bang dat er hier ingebroken werd. Je moet er toch niet aan denken, het idee gewoon dat ze aan je spullen zitten vind ik zo akelig. Maar wat een knapperd is T zeg. Ook echt al heel groot. En schattig met die schoentjes Fijn dat jullie die fotos van jullie MT gestuurd hebben. Nu heb ik iets meer vertrouwen dat ik het toch wel gewoon goed doe Die doek ziet er ook lekker uit Sopann. Maar ik denk dat ik het maar bij de MT houd, dat knopen is denk ik niet mijn ding.
Idd wat je zegt. Het idee dat ze aan ónze spullen zitten! Ik was ook even bang voor ons huis hoor. De verzekering was gelukkig heel makkelijk. We hebben nog nooit wat hoeven declareren. Vandaag komt de nieuwe MT Ook lekker snel weer. Dat knopen, van zowel MT als doek, moet je echt leren hoor. Ik knoop nu alweer heel anders dan toen ik net begon. Vannacht ook iets stoms. T werd 00.30 uur wakker, dus ML gaat er zoals gewoonlijk uit om hem te verschonen en bij mij te brengen. Ik vond ML al snel terug! Na het voeden viel T maar niet in slaap. Ik snapte er niks van! ML vraagt ook: wat is er met hem? Dus ik zeg dat ik er niks van snap. Hij heeft gedronken, een schone luier... Haha! Is ML dat gewoon vergeten T helemaal van slag af. Dan merk je wel hoe hij duidelijkheid krijgt van de regelmaat. Vanochtend meldde hij zich ineens om 05.30 uur alweer. Ik heb hem maar naast me gelegd en daar slaapt hij nu nog steeds! Meestal zijn dit soort fratsen het begin van een sprongetje... De komende vier weken kunnen we dus weer onze lol op! Al zijn we nu ook wel makkelijker. Slaapt ie niet in.zijn eigen bedje? Dan maar bij ons. Hebben jullie ook wel.eens dat jullie kindje in één nacht gigantisch gegroeid lijkt? Ik vind T ineens zo groot!!
Wel fijn dat alles zo snel gaat met vergoeden. Niet dat je t dan vergeten ben maar toch... Ja ik merk dat ook wel met regelmaat. Is toch wel belangrijk.
Pfff. Een nieuw fenomeen: melkblaar! Zo dus even met een naald in mijn tepel prikken, haha Wat een giller! Hoe doen jullie het met voedingsbh's? Ik begon voor de zwangerschap met 75a. Dat werd in de zwangerschap 85b. Toen 80c en nu mag ik naar 75d. Ik val overal af, behalve mijn borsten haha! Wel lastig met bh's en die zijn al niet goedkoop Vanochtend weer onder de 70kg gedoken. Nog maar 2,5kg tot mijn gewicht vóór de zwangerschap. Bizar. En eigenlijk wilde ik wel iets zwaarder blijven.
Ik heb een (redelijk) goedkope voedingsbeha gekocht via internet in de maat die ik toen had. Alleen ben ik qua cupmaat niet groter gegaan dus was niet lastig. Gelukkig maar. Maar jij hebt dus inmiddels dus ook een flinke voorgevel. Ik heb momenteel haaruitval pff echt niet normaal. Ik heb gelukkig een hele bos maar als je ziet wat ik elke dag eruit kam en vind...
Oh dat komt vast omdat je niet meer voedt denk ik! Hier vallen ook wel steeds meer haren uit, maar het valt nog mee. Kan me voorstellen dat het ergens ook wel eng is. Je wil niet kaal worden! Ja, nou, die voorgevel idd. Zo gek. Vroeger wilde ik altijd grote borsten, maar nu heb ik ze en vind ik het alleen maar irritant Het staat ook gewoon raar, omdat mijn buik weer hartstikke plat is. Dan lijkt het alleen maar nog groter. En ik hou geen kont meer over haha. Bizar hoor. Ik moet wel opnieuw wennen aan mijn lijf.
Haha ja de verhouding is een beetje weg dan hé!! Wel lekker dat je buik weer plat is. Daar ben ik nu hard voor bezig! Hoe gaat t met je blaar?? Doet t niet zeer met voeden?
Die blaar is gelukkig door. Kwam nog best veel vettigheid uit voor de grootte! Ik voel het nu een beetje, maar met blaar doet echt zoveel meer pijn als met wondje door een blaar. Nu voelt het gewoon wat beurs, maar dat trekt wel weer weg. Wat doe je dan om je buik plat te krijgen? Ik wil steeds gaan sporten, zodat het vel ook weer wat strakker wordt, maar ik kan daar echt geen discipline voor opbrengen zeg
Hè! Ik neus ondertussen wat rond op prenatal. ZL valt daar gewoon onder dreumes met maat 74!! Hij is nog écht wel baby!! (74 is niet voor nu hoor, haha, al had hij gisteren zijn eerste klein uitgevallen 74 aan)
Ja regelmaat doet een kind echt wel goed en geeft veel meer rust. Maar ML was er dus duidelijk even vanaf om hem vergeten te verschonen Wel fijn dat T het zelf zo goed aangeeft Mijn borsten zijn niet zo veel gegroeid hoor. Voor de zwangerschap had ik 80 B en nu 85 C. Maar daar is het ook al die tijd bij gebleven. Al heb ik wel het idee dat ze nu iets groter zijn geworden. Maar de bh past nog wel. Ik heb ook goedkopere bhs omdat ik dacht het is toch maar tijdelijk. Volgens mij had ik ze bij de hema gehaald. Geen mooie maar ja... Buik trainen... tja, ik zou het ook wel willen maar heb er inderdaad ook niet de discipline voor. Ik neem me iedere keer voor iedere avond buikspieroefeningen te doen. Nou het is me al 2x gelukt!!!! Ik vergeet het of ik bent te moe, ik heb altijd wel een goede reden vind ik, haha! Gek he dat je soms na een nachtje slapen je kind zo gegroeid is. Hier heb ik dat ook een paar keer gehad. Zo bizar. Nu zijn we weer een weekendje bij schoonouders. Zij hebben L al een paar weken niet gezien, ze keken hun ogen uit hoe ze gegroeid was. Vandaag gaan we beginnen met het eerste groentehapje. Ik heb er zin in. Hopelijk L ook!!!
Stopt L al zelf dingen in haar mond dan? T komt nog niet verder dan kauwen op zijn vuisten, haha. En steeds meer dingen pakken. We hebben zo'n stoffen kubus. T hoeft geen knuffel: hij wil de kubus En die grijpt ie dan ook echt om mee te knuffelen.
Hihi 74. Bizar hé omdat je zelf echt denkt hij is nog zo klein. Wel fijn dat je niet veel last meer hebt van je blaar. Veel plezier bij je schoonouders. En met t groentehapje. R heeft eergisteren de eerste hapjes op in overleg met t cb. Omdat ie ook zoveel honger bleef houden maar niet meer voeding mag. Was echt hilarisch. Helemaal oranje Ben weer gaan fitnessen. Fietsen hardlopen krachttraining komt helemaal goed. Heb de smaak te pakken.
Hoe vond R de worteltjes? Heeft hij ook echt wat op? L vond het maar niks aan haar gezichtje te zien laatste weken verdween alles in haar mond ja, niet alleen haar vuistjes maar ook knuffels enzo. Maar 74 is wel groot. Die maat hebben de tweeling van mijn zusje ook nog af en toe aan en die zijn 17maanden
Haha wat grappig! Dat doet T ook wel idd, maar als je hem wat te eten zou geven, snapt hij nog niet dat het in zijn mond moet. Jullie kindjes zitten nog niet toch? Hoe maak je het dan een eetritueel? T zit bij ons aan tafel in de MC (we hebben geen wipstoel) wanneer wij eten. Dus ontbijt, lunch en avondeten, om hem erbij te betrekken. Sowieso gaan we pas met echt zelf eten beginnen als hij er aan toe is: ons eten uit de mond kijken. Die maten verschillen zo per kindje! Vrienden van ons hebben een zoontje van 13 maanden en die heeft maat 92. Een tweeling is over het algemeen ook wat kleiner toch? Fanatiek Mirpat! Ik doe het je niet na Ik hou het wel bij dagelijks 7 kilo aan baby dragen en tillen
Wij zetten R gewoon in de wipstoel dan heb je in ieder geval je handen vrij. Gewoon T een paar keer boven je hoofd tillen haha Hij heeft wel wat op ja. Vooral t eerste hapje zat ie echt te smikkelen maar in totaal misschien maar 3 hapjes hoor. Vandaag had ie geen trek maar das ook geen drama. Hij heeft in totaal maar een half uur geslapen vandaag dus hij was t ook gewoon vreselijk zat.
Haha wat leuk Mirpat! Dan is ie er echt wel aan toe joh! Ik heb altijd een beetje mijn bedenkingen bij het CB, maar ze hebben daar iig wél goede suggesties We gooien T al in de lucht, met beleid. Misschien dat ik daarom nu zo hard afval Vannacht iets nieuws geprobeerd: zodra we T horen, direct aanleggen en niet eerst de luier. Die zit toch nauwelijks vol (T plast 's nachts niet!) en we hadden wel ons persoonlijke luchtalarm geactiveerd. Zijn stem groeit duidelijk mee, haha. Vannacht ging prima! Half slapend aan de borst. Drinken en slapend weer terug leggen. Vanochtend doe ik de eerste voeding liggend in bed. Eén borst, nog een beetje slapen, dan pas andere borst. Anders verzuipt T in de stuwing.