Hier ligt L ook in de wipstoel. Ze vindt dat zowiezo heerlijk. Doen we ook buiten het eten om. Ze kan dan net iets meer zien en ligt toch net iets vrijer als in de MC. Ook kan ze dan beter spelen met een speelgoedje als in de box omdat ze het nog makkelijker vast kan houden. Willen jullie ook geen wipstoel Sopann of heb je die gewoon nog niet gekocht? En een tweeling is inderdaad vaak veel kleiner ja. Een van de tweeling woog maar 3pond bij de geboorte dus dat is ook wel een groot verschil Houdt T ook echt van wat lompere dingen? Zoals boven je hoofd 'gooien'? Ik deed altijd wel heel rustig, ook omdat L nog al eens wat teruggeeft, ook als ze haar voeding 3 uur daarvoor op had. Maar gister zat ze in de wipstoel en haar neefje van 3 was me toch wild aan het schommelen met haar en leuk dat ze het vond
Als dat werkt zo sopann ist mooi toch. Moet hier echt eerst zn luier doen s ochtends want die weegt dan echt 2 kilo haha Hoe vond ze t groentehapje Jonneke?? R is ook een wildebras hoor. Ook hoe gekker hoe mooier. Vriend is vandaag met een groep weg met de motor. Vanmiddag met R naar t eindpunt waar we ook wat eten. Nu dus ff rust. Vanmorgen ff hard gelopen met een vriendin. Ben ik bijna thuis struikel ik over een tegel en val toch op mn b*k....2 geschaafde knieën en polsen.
Oh jakkes! Nou, tóch maar kalm aan doen ML rijdt ook motor Hij heeft hem alleen twee jaar geleden in de prak gereden en nu heeft ie er geen meer. Hij mist het wel erg. Komt wel weer De wipstoel gebruiken we eigenlijk niet. Tenminste, we missen hem nu niet. In de box ligt T op zijn buik rond te kijken en te spelen. Hij zit ook veel in de doek of op schoot. Of hij ligt op zijn buik op de bank rond te koekeloeren Spelen en vasthouden doet ie ook in de box of tijdens het autorijden, haha. R maakt een langere ruk ook toch? T doet 9 uur met zijn luier, maar hij plast echt nauwelijks na de laatste voeding. De luier van 06.30 uur zakt altijd bijna van zijn kont af, haha. Idd 2 kilo ML wilde vanochtend persé wegen met T, omdat ie flink gepoept had (logica ). 7200 Vrijdag moeten we weer naar het CB. Ben wel benieuwd wat ze daar zeggen. Gisteren iig een hoop rompers maat 74/80 (Hema) ingeslagen. Rompers moeten niet te strak zitten. Niet handig met volle luiers, haha! En Hema heeft dan weer alleen 62/68. Snap eigenlijk niet waarom ze dan ook geen 68/74 hebben We hebben deze week weer een golf kraamvisite. Ondertussen ook veel aan het bakken. Ik probeer vervangers voor suiker te vinden, omdat suikers schimmels en acné triggeren. Heeft de visite mooi mazzel (of niet als het mislukt )
Wauw wat een (.)(.) sopann!!! Haha! Ml zal er wel blij mee zijn zeker? Ik zou niet weten wat mijn maat nu is! moet wel zeg dat ik de schijt balen krijg van de voedingsbh. Ik heb 3 voor gevormde mAar die komen niet mooi uit de was! Die stof gaat soort dubbel zitten of de rand van de cup komt soort om hoog te staan, dus sluit niet meer aan op je borst! Daarnaast nog die über lelijke theezakken!!! Zonder beugel of vorm! Ik ben dus nog echt op zoek naar goede voorgevormde bh's! Sporten, nou ik was hier ook weer begonnen maar merkte meteen dat ik minder kolfde. Was de 30 days shred abs gaan doen. Iedereen dag ene half uur alleen maar buikspieren trainen! Lekker zeg, en spierpijn! maar ga het nu maar om de dag doen! Kijken of ik dan niet dip. Ml doet hem ook en we hebben afgesproken dat wanneer je een dag overslaat je een hele chocoladereep op moet eten in 1 keer! Waaahahahaha! Wow, 74! Dat had R nog toen hij 1 werd, di zitten nu in 92. B veelal nog 56 soms al 62. Wauw, al met hapjes begonnen! Leuk! Ik zei laatst dat ik me niet kon voorstellen dat B daar over 2 mnd al mee begint. Ze is nog zo klein! Spelen doet ze ook echt nog niet. Dingen vast pakken en zo. Ik geef soms wel eens wat aan haar maar ze pakt het niet en doet er ook niks mee! Hebben jullie eigenlijk fb meiden? Misschien anders wel leuk om elkaar daar vriendjes te worden. Kunnen we elkaars kindjes zien en hoeven we ze niet op zp te zetten met het risico "ontdekt" te worden..... B is de laatste week weer erg onrustig. Al 3 dgn s avonds niet geslapen ineens weer nachtvoeding .... Morgen eindelijk naar de ka voor de reflux. Ben benieuwd! Lekker mirpat, hardlopen. Ik wil ook zo graag weer maar "durf" niet zo goed met die dip iedere keer!
HAHA!! ML kan toch niks met mijn borsten Zodra hij eraan zit krijg ik een tsr en verzuipt hij in de melk Ik heb FB alleen kan je mij niet uitnodigen als je niet vrienden van mijn vrienden bent. Als jullie je naam even PB-en dan zoek ik jullie wel op
Als ik voed mag man ook niet veel met mijn borsten hoor. Ik bedoel dan echt de gehele periode hè. Niet het daadwerkelijke voeden maar gewoon heel de tijd. Hahaha! Ik weet niet of jij mij dan ook toe kunt voegen, ik ben namelijk ook erg goed afgeschermd maar ik zal het proberen.
Dat bedoel ik ook hoor! Hij heeft ze misschien nu twee keer aangeraakt en toen kreeg ik meteen een tsr. Sexy... Haha! Je bent idd te goed afgeschermd. Anders moet je eerst maar vrienden worden met mijn man
HAHA!! Ik lach me rot hier Vanochtend weer hetzelfde riedeltje: 06.30 uur wakker. Even borrelen en dan weer een uurtje pitten. Daarna had ik nog geen zin om op te staan, dus T bleef naast me liggen spelen. Zo rond 09.00 uur vond ik het wel best. Ik leg hem dan altijd weer even in zijn bedje, zodat ik mezelf 'veilig' kan wassen, aankleden en opmaken. T heeft eerst altijd hele verhalen richting zijn konijn. Of hij nou moe is of niet, dat hoort erbij. Nu hoorde ik dat ook weer, alleen ineens was het stil. Ik schrik me rot: snel naar zijn kamertje. Ligt ie daar gewoon te pitten! Hahaha
Gek he rompertjes dat die geen overlap hebben. Snap ik ook niet zo goed. De ene is dan net te klein maar de andere weer veel te groot... Zo irritant. Wel grappig hoe veel verschil er in kindjes kan zitten. B is de oudste hier maar de kleinste en net iets minder vlug met alles. Ieder zijn eigen tempo natuurlijk maar ik vind dat wel bijzonder om te zien. L vond het groentehapje niet zo lekker hoor. Vies gezicht dat ze trok. Ze wist eigenlijk niet zo goed wat ze er mee moest Maar de tweede keer ging al iets beter. Ze deed zelf haar mondje al open maar de smaak was nog niet zo lekker. Vandaag gaat oma de bloemkool proberen. We zullen zien! ML mag hier ook niet aan mijn borsten zitten hoor. Ik vind het ook helemaal niet fijn eigenlijk. Voel me met mijn borsten, ook al zijn ze nog wat groter, echt niet sexy Het idee dat er meteen melk uit komt.... nee dank je! Gelukkig is mijn tsr niet zo groot maar toch. Leuk om elkaar toe te voegen op FB. Zal mijn naam even PB-en. Als dat lukt is het misschien voor jullie ook mogelijk om elkaar toe te voegen
Ik heb je toegevoegd Jonneke! En Sukke was idd uiteindelijk wel gelukt. Mijn FB is gewoon hermetisch afgesloten Wij gaan T vanavond een roosje broccoli aanbieden. Hij zit steeds het eten uit onze mond te kijken en begint standaard te kwijlen als ie ons ziet eten. Hoe bedoel je Pavlov? Vanochtend had ie mijn brood te pakken. Het gaat ook echt zo achterbaks, haha. Net op het moment dat ik niet kijk grijpt ie vliegensvlug. En dan maar lachen. Of huilen als ik het afpak. Dus dan mag ie zelf ontdekken dat het nog te vroeg is Met groenten dus, want al het andere is sowieso nog te heftig.
Ah Mirpat! Ik heb je ook gevonden. Je had je voornaam ooit genoemd hier en ik heb gewoon gezocht op woonplaats. Kon niet missen met die foto Leuk!! Nou de broccoli werkte goed. Hij vond het verschrikkelijk!! En we hebben hem zelf laten rommelen, dus het zat echt overal, haha. Rapley met 3,5 maand T is wel meteen genezen van het gezeur Daarna keek ie gewoon in plaats van continue jengelen.
Zijn idd prenatal bh's, maar heb er ook 1 van noppies en die gaat ook vouwen. Wauw sopann, jij durft om hem nu al te geven. Broccoli rapleyen is een hel, de kleine roosjes gaan echt overal heen! Ik ga jullie ook even zoeken mirpat en Jonneke! Ka was niks trouwens. Het is wel reflux maar geen pathologische. Ik ging er al vanuit hoor dat ze niks gingen behandelen. Maar even verder tobben met het gespuug dus. Ga nu wel een afspraak maken bij de osteopaat, kijken of dat nog iets wil!
Hahaha, ja we moesten wat! We zaten echt steeds met een zeurend en kwijlend kind tijdens het eten. Nou heeft ie mooi door dat het nog niet werkt (ofzo). Het was in ieder geval gedaan met het gejengel en daar ging het ons om. Trouwens wel grappig: hij had het overal zitten, dus toen ie weer als een bezetene op zijn knuistjes ging knauwen proefde hij de broccoli. Wat een gezicht trok ie zeg! Hij kijkt ons dan ook altijd zo verwijtend aan. Ook als mijn melk niet lekker is rond de menstruatie haha. Geweldig. Balen dat je nu nog geen steek verder bent. Krijgt ze niet te vaak voeding? T spuugt ook veel als hij te snel achter elkaar krijgt. Ik geef nu nog maar één borst per keer, want ik ben veel te bang dat hij overloopt. Dit is ook niet goed, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen!
Ff kort berichtje. Dit is de 5 de x al dat ik probeer wat te versturen en telkens stopt mn foon ermee k*t ding. Balen Sukke van t spugen nog steeds. Haha voorlopig geen broccoli meer dus Sopann. Jonneke was hier de 2 e een vies gezicht bij t hapje maar ja is natuurlijk ook wel ff wat anders dan melk. Heb nu Sopann en Sukke op FB. Zal jou ook proberen te vinden Jonneke.
Leuk jullie op fb te hebben! Grappug een gezicht bij de naam balen dat er bij de ka niks uit kwam. Hopelijk kan de osteopaat iets. Bij L helpt het een beetje, heeft nog wel reflux maar ze heeft er niet veel last van. Brocolli viel dus niet zo in de smaak? Hah. Zal alles wel onder zitten ja. Maar zal hij het echt onthouden voor morgen of was het voor korte duur? Hier ook nooit die streep op de buik gehad. Zo dat was even een korte reactie. Nu snel slapen. Net late dienst gehad, net gevoed en morgen weer vroege dienst. Bah. En morgen ook nog in de avond voor echo van de heupjes weg. Ben benieuwd
Bij T heeft de osteopaat ook goed geholpen. Hij geeft ook nog steeds wel voeding terug, maar heeft er idd ook geen last van. Een beetje is ook normaal las ik. Die broccoli was eenmalig. Totdat ie weer begint te zeuren ML vond het wel goed om hem zo te laten prutsen. Da's ook ontdekken zegt ie. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat T zelf gaat eten, maar het heeft geen haast. Pas met een half jaar haalt hij ook voedingsstoffen uit de bijvoeding. Idd leuk om jullie op FB te hebben! En al die kindjes. Heerlijk Bij R moet ik steeds aan T denken Mirpat. Die heeft ook zo'n relaxed typisch jongensgezichtje. Lekker gewerkt Jonneke? Wat je dan druk kan wezen hè. Merk je nog dat L anders drinkt als je terugkomt van werk? Die streep had ik altijd al, alleen is ie dus erger geworden in de zwangerschap. Nu zit ie er nog steeds! Het lijkt gewoon een litteken