Groente is nu inderdaad nog niet belangrijk. Maar wel leuk vind ik om te geven. Al denkt L er nog anders over. Haha. Echo van de heupjes was gelukkig goed. L is nu echt strontverkouden. Zo zielig. Ze heeft ook koorts. Haar stemming is daardoor heel wisselend vandaag. Van lachen tot huilen. Maar ze is vooral hangerig. Ze ligt nu lekker op schoot. L drinkt meestal wel langer als ik terug ben van werken. Tenminste de laatste voeding. Om half 6 merk ik eigenlijk niet zo veel verschil. Niet zo duidelijk als jij bij T hebt.
Oh fijn dat de echo goed was. Toch fijn weer hè! Grappig hé die overeenkomsten tussen de jongens. Allebei idd van die niks aan de hand baby's
Fijn Jonneke! Maar wat zielig dat ze zo verkouden is. Bij T hielp het goed om hem overdag in de box op zijn buik te leggen. Dan kwam het meer los. Haha idd 'niks aan de hand'. T kan ons ook zo mooi negeren. Dan zie je gewoon dat ie het amusant vindt, maar strak de andere kant op kijken. Hij is de laatste dagen echt ontzettend goed te pas. Moet ik morgen weer werken. Bleh!
Fijn dat T zo goed in zijn vel zit nu. Jammer dat je dan moet werken. Veel werken de ze week? Ik ben nu 2 dagen vrij. Donderdag naar het cb. Ben benieuwd. Ja fijn dat de echo goed was. Weer een stukje geruststelling. Nu draag ik de mt ook weer prettiger.
De MT kan juist ook een spreidbroek voorkomen hè! Deze week moet ik drie dagen. Vandaag en het weekend. Wij mogen vrijdag naar het CB. Recht tijdens zijn.ochtendslaap. Zal mij benieuwen wat ie doet!
Gaat t vandaag al wat beter met je meisje jonneke?? Werkse Sopann. Jammer dan weer hé om te gaan werken. Wat een contrast met t weer van gisteren. En vandaag ben ik vrij.
Nee L is nog steeds heel erg verkouden. Met momenten dan ook weer huilerig maar het valt mee. Gisteravond weer hoge temp dus maar niet ingebakerd. Met gevolg een gebroken nacht voor mama ... Nu ligt ze lekker te slapen. Haar op de buik leggen heb ik geprobeerd maar werkt niet echt. Ze wil dan steeds haar hoofd omhoog doen, moet dan dus hard werken waardoor ze nog minder adem krijgt. Hier ook vrij vandaag, na twee dagen werken waarin het lekker weer was. Wel jammer maar ja...
Hè wat sneu Jonneke! Werken zit er weer op. Ik kon weer eerder naar huis, en dat was weer mooi want T had om 17 uur zijn laatste voeding en meldde zich om 22.30 uur weer. Anders was ik dan nog niet thuis geweest! Typisch sprongetje weer, al is dat geemmer met slapen nu gelukkig het enige. Nou, lekker slapen nu! Ben benieuwd wanneer hij zich weer meldt
Nou... Doe mij maar gewoon 19.00 uur de laatste voeding en dan om 03.00 uur weer! T sliep pas om 00.30 uur. Steeds kletsen en spelen (kind, het is nacht!) en toen was het 05.30 uur. Deze mamma heeft de pap op
Haha T is dan duidelijk uit zijn doen. Leuk he als ze dan liggen kletsen terwijl je wilt slapen. Wel fijn dat je weer eerder kon gaan. Was dat door de voeding of omdat er niks meer te doen was? Omdat L nu verkouden is en daardoor soms verhoging of koorts heeft hebben we haar nu 2dagen niet ingebakerd. Vannacht mag het weer niet omdat ze vandaag weer prikjes krijgt dacht ik. Dus ik denk dat we nu maar meteen stoppen. Worden wel even gebroken nachten maar ik denk dat het toch niet lang meer duurt voordat ze om kan rollen. Vannacht vanaf 2uur ieder uur wel een keer eruit gemoeten en om half7 was ze klaar wakker. Gelukkig kon ik ze bij ons in bed nog rustig houden tot de voeding van half8, dat vond ze geen probleem.
Huh? Je kan toch beter niet vaccineren met koorts/verhoging/ziek zijn? Wat ik hoorde wordt de vaccinatie dan uitgesteld, omdat het anders te belastend kan zijn. T heeft nog even bij ons in bed gelegen en is daarna weer terug gegaan in de ledikant. Konden pappa en mamma het ook weer eens een keer gezellig hebben Het deed alweer een stuk minder pijn gelukkig. Alleen zorgt de borstvoeding echt voor zo'n droogheid! Héél irritant, al hebben ze daar glijmiddel voor uitgevonden natuurlijk Gek hè, hoe hij zo van het padje kan zijn. Ik kan nu ook weer een voeding weggooien, omdat hij gisteren maar één fles heeft gedronken. Morgen CB. Ik ben zo benieuwd! Ze zullen ook vast beginnen over bijvoeding, haha. Of vaccineren. Lastig zijn we eigenlijk
Ach je moet gewoon doen wat voor jullie goed voelt. Iedereen zegt toch wat anders. Entingen kun je inderdaad beter niet geven als ze echt ziek zijn. Maar L is naast verkouden wel gewoon fit en temp is sinds mister max 37,5 geweest dus kon het wel gewoon. L heeft eigenlijk nooit last van de prikjes, hopelijk nu ook niet. Gewicht was nu 6700. Ze zakt nu net iets onder de lijn boven de lijn die gemiddeld is. Helemaal prima dus.
Ik dacht al Wat is ze goed gegroeid! Vanaf 4 maanden buigt de curve af bij bv baby's. Je kan een app van de WHO downloaden. Het CB heeft namelijk een curve die op fv gebaseerd is. Krijg je misschien toch een vertekend beeld.
Haha T niet! Hij heeft gewoon een strakke lijn, compleet gelijk aan de curve. Toch eens checken of er niet stiekem fv uit mijn borsten komt T heeft wat verhoging. Ik lig nu zelf ook op bed met verhoging. Verder helemaal goedgekeurd weer bij het CB. 65 cm en 7245 gram.
Dat zou wat zijn ja, fv uit je borsten. Je weet zelf wat je er in stopt he. Maar een grote vent. Weer goed gegroeid dus. Heeft T veel last van de verhoging? En heeft hij jou aangestoken?
T was er zo weer overheen. Flink geslapen en toen was het weer goed Zelf heb ik ook even goed geslapen. Maandelijks probleempje weer. Na het slapen voelde ik me ook direct weer een stuk beter. Ik vind sowieso wel dat ik sinds de geboorte van T snel weer over dit soort dingen heen ben.
Nou, T heeft een keer goed doorgehaald! Voeding om 19.00 - 02.00 en toen 07.30 pas. Lekker zo! Gisteren heeft hij voor het eerst van buik naar rug gedraaid. Ben benieuwd of het een ongelukje was Nog plannen.voor het weekend? Ik moet vandaag en morgen een late dienst werken. Vandaag komt ook de nieuwe tuinset. Om het mooie weer af te dwingen
Goed bezig dus onze kindjes. Lekker uitgeslapen Sopann. Oh gedraaid al, goed joh!! R heeft t ook één keer gedaan maar daarna niet meer dus nog ff afwachten al gaat ie wel tot op zn zij dus hij schiet op haha. Zometeen naar de braderie hier en dan van 10-13 spelen met de bigband en van 13.45-14,45 met de harmonie. Dan spullen pakken R en de hond wegbrengen naar mn ouders en dan vanavond bluesboot en morgen nog verjaardag. (Brak!! ) R zn eerste logeerpartijtje. .......
Spannend mirpat dat r gaat logeren. Waar gaat hij heen? En hoe vind je dat? Zo zo T al gedraaid? Goed bezig! Nu inderdaad afwachten of het een ongelukje was Hier het weekend weinig plannen. Zo meteen shoppen met mijn moeder. Levie gaat lekker mee. En verder rustig aan.