Hoe is t nu met B sukke? Jonneke merk je al beterchap na je bezoek aan de osteopaat.? Ik vind t ook wel lekker hoor dat R op zn eigen kamer slaapt. Kan je dr niet goed horen dan vanuit dr eigen kamer dan? Maar als jij het fijn vind waaroom niet. Jij weer 2x per nacht eruit Sopann? Of was t eenmalig? Lekker naar de sauna zeg, heerlijk!! Ben voor t laatst geweest toen k 34weken zwanger was. Hebben julie nog wat liefs gedaan vandaag voor papa? Ik had een mok gekocht met super papa erop een pyjama (jaja burgerlijk ) met elmo erop. en natuurlijk een kopje koffie Net thuis van so en nou ff lekkr thuis zitten mijn ouders zijn er niet. Morgen weer werken.
Ja ik twijfel dus of ik meer rust heb als L op haar kamertje slaapt. Vrijdag moest ik werken en was er dus al om half 7 uit. Normaal als ik L in de ochtend hoor dan doe ik het speeltje er in slaapt ze weer verder. Nu was ze tijdens het douchen wakker geworden en dan is ze dus ook klaar wakker als ze even wakker is. Ik denk dat ik dus vroeger een wakkere L heb. Uitproberen is een beetje lastig omdat het bedje versjouwen best een gedoe is met de bochten maken misschien me t het camping bedje proberen een vannacht. Op dit moment heb ik een dagtaak aan L omdraaien in de box. Ze kan nu op haar buik draaien, erg vlotjes, maar niet terug Lekker naar de sauna! Geniet er van. Bv, hier ook geen dip gehad. Nu ruim 180cc per kolf beurt. Genoeg voor 1 voeding dus blijft mooi op peil zo mijn voorraad. L moppert, ik reageer snel weer!
Ik ontving niets meer! Stom Zo bizar... Er is nu al een februari 2014 topic! Dat betekent gewoon dat er iig al meer dan een jaar tussen de eerste en de tweede zit (of de derde bij Sukke ) Ik had voor mijn man een voorleesboek gehaald. Kan ie mooi aan de slag met T. Verder die dag rustig aan gedaan en heerlijk genoten van niets hoeven. Wat hebben jullie gedaan? T is begonnen met kruipen. Althans, iets wat daarvoor moet doorgaan Hij zet zijn knietjes onder zijn heupjes en schuift zo de box door of het ledikantje doordat. We vinden hem nu regelmatig bovenin zijn bed, haha Hoe gaat het met slapen Jonneke? T heeft nog steeds wisselende nachten. Vannacht kwam hij pas om 04.30 uur. Vonden mijn borsten niet heel leuk En! Ik ga stoppen met werken! Die onregelmatige diensten zijn zo onhandig. We zien elkaar soms drie dagen nauwelijks en T heeft geen enkel ritme. Per 1 september ben ik thuisblijfmoeder Best spannend!
En camping bedje al geprobeerd Jonneke?? Haha ja ze houd je wel lekker bezig zo met draaien. Zo Sopann stoppen met werken. Lekker hoor. Nog maar een paar maandjes dan. R gaat ook wel steeds meer verkennen hoor. Hij ligt nu ook telkens op zn zij . R schuift op zn rug naar boven in zn bed. Haha Net terug van cb. Voorlopig laatste prikje gehad. Meneer was 68 cm en 8300gr.
Wat een flinkerd De 10 kg komt gewoon in zicht joh! T slaapt de afgelopen dagen erg goed. Eén keer nachtvoeding weer en verder steeds minimaal 6 uurtjes slapen. We gaan nu ook echt naar 5 voedingen. Soms zelfs 4, maar dat haalt ie de dag erop weer in met 6. Ik ga vandaag mijn ontslag indienen. Ben wel benieuwd wat het teweegbrengt. En dan nog 2 laaaaange maanden werken. ML is ook weer aan het werk en dat brengt direct een hoop chaos weer met zich mee. Gisteren de sauna was wel echt heerlijk zeg Daardoor vannacht ook prima geslapen
Nou dat is een stap Sopann om ontslag te nemen. Maar lekker hoor als het kan en je daar goed bij voelt. Lekker doen dan. Hoe reageerden ze op het werk? Ach die maanden zijn ook zo voorbij. Als je kijkt dat je alweer twee maanden aan het werk bent bijna. En daarna lekker volop genieten van het thuis zijn! Mirpat, wat een grote knul heb je toch. Hij doet het goed zeg! Iedere keer verbaas je me weer met zijn gewicht, haha! Hier het campingbedje nog niet geprobeerd. L draait nu ook in haar slaap en ligt dan ineens op haar buik, met slaapzak en al. Durf het nog niet goed aan Zo gek dat die stap zo groot is. Had ik nooit gedacht want ik was altijd heel stellig dat ik mijn kind nooit bij me op de kamer liet slapen. haha! Maar het komt wel, moet er denk ik nog even aan wennen. Na twee benauwde dagen ben ik vandaag vrij, regent het Kan ik nog niet lekker een stuk gaan wandelen. Vanmorgen geprobeerd tussen de buien door te wandelen, begon het toch te regenen. Dus ik de regenkap er overheen. L vond het geweldig. Heel de tijd tegen de kap aan trappen, net zo lang tot hij er helemaal af was. En lol dat ze toen had Tot ze de druppels voelde, haha! Osteopaat, of het helpt? Moeilijk te zeggen. Wel al twee keer hoofdpijn gehad, maar wel minder lang en minder heftig. Dus ik denk het wel. Maar mijn hoofdpijn is altijd heel wisselend dus kan ook toeval zijn. We wachten af...
Vandaag was ik op het werk en het voelt zo gek nu! Net alsof ik er al niet mmeer thuishoor. Mijn collega's zijn niet verbaasd over mijn keuze. Ze hebben er respect en bewondering voor. Dat is wel fijn Ja wat lastig Jonneke! Ik had juist altijd gedacht om de kleine heel.lang bij ons op de kamer te hebben, maar T ligt toch alweer enige tijd in zijn eigen kamertje. Bizar hè. Van de week ben ik bij een kinesioloog geweest omdat ik last had van hormonale schommelingen en stemmingswisselingen. Wat een verschil zeg! Ik ben al wel drie dagen ganz kaput, maar het is het waard! T slaapt ook ineens veel beter.
Raar is dat hé. Je van tevoren dingen bedenkt en dat t uiteindelijk toch heel anders loopt. Haha dat gebeurt bij mij ool regelmatig. Ben je thuis is t klote weer. En ik verbaas me ook telkens weer over zn gewicht hoor Maar volgens cb groeit ie zn eigen lijn. Alles is gewoon meer haha Hopelijk word de hoofdpijn toch langzaam minder. Voor jou nu echt aftellen dan Sopann. Spannend hoor. Die laatste tijd komt t ook nog wel goed. Natuurlijk is t anders omdat je weet dat je toch weggaat. Mooi hé dat hoe je je voelt ook zo n groot effect heeft op die kleine. Wel fijn dat t helpt. Straks gaan we de buggy ff op t onderstel zetten. Ff kijken hoe plat ie kan. Nu zit ie veel te veel in de mc. Kleine baby s worden (veel te snel) groot. Vanmorgen kleertjes voor m gepakt en t broekje (maat 68) krijg ik amper over zn kont heen. Zit gewoon helemaal strak en shirts worden ook alweer kort pff.. 12 juli gaan we "afzwemmen" voor zn ducky duck diploma haha
Ja kleine kindjes worden groot haha dat we dat nu al kunnen zeggen Lijkt me zeker raar om dan nog te werken sopann, je staat al half buiten nu voor je gevoel. En past de buggy mirpat? Alweer maatje 68 die te klein is. Hier gaat L nu naar 68. Sukke, hoe is het met jou, je bent stil...
T heeft 68 eigenlijk een soort van.overgeslagen. Twee weken en toen kon 74 al. Dat zit nu mooi. Het gaat zo hard met die jongens van ons. Nog even voeden en dan eindelijk slapen. We zijn op pad geweest vanavond.
Oefff... Wij dachten dat het gisteren helemaal goed gegaan was met T bij mijn ouders. Blijkt T echt doodsbang te zijn geweest toen hij rond 23.00 uur wakker werd van onbekende geluiden en ook zijn grootouders in plaats van pappa of mamma. Bah. Van de gedachte alleen al heb ik buikpijn. Het arme kereltje. Mijn moeder - die vond dat T best al kon logeren - is er helemaal van terug gekomen. Ze heeft nu door wat een gevoelig ventje hij is en snapt nu ook waarom dat ik altijd even 'pauzeer' met hem als we op visite gaan. Is het toch ergens goed voor geweest
Wat vervelend dat t toch niet helemaal goed gegaan is. Dat word dan voorlopig geen logeren meer zeker. Ging helemaal goed met de buggy. Hij had t naar zn zin. Kijken naar alles wat voorbij kwam. Alleen vandaag dan weer niet echt wandelweer.
Gisteren ging het dan wel weer goed Toen waren we voor elven terug en.lag ie echt in coma Moet je hem weer wakker maken... 't Is ook nooit goed Ja wat een weer hè! Fijn dat het lukt met de buggy Ik moet straks weer werken. En T zijn boventanden komen door! Net een konijntje, hahaha. Hij is er wel echt door van slag. Al een paar dagen een bleek snoetje en echt níet willen slapen. En uiteraard fijne luiers tot aan de oksels. We worden er nog handig mee
Haha ja die luiers. Denk dat er hier ook wel wat zit te broeien. R is ook al 2 dagen betje uit zn doen en ook wat dunne(re) luiers. Maar T is er ook vroeg bij zeg
Ach arme T met het logeren. En al tandjes? Toe maar! Het is een vlotte he! Leuk hoor in de wandelwagen. Alleen vandaag niet echt weer nee. Helaas! Wij zijn naar de jaarmarkt geweest, tussendoor een paar keer moeten schuilen. L schrok af en toe van harde muziek, gingen die ogen helemaal wijd open... Ging het werken goed met T thuis en zijn tandjes? Hier nog geen tandjes gespot. Is ook nog wel vroeg.
Ben lang niet geweest. Hier een hoop gedoe hond in laten slapen. Moeder geopereerd, oma met herseninfarct en mijn ouders failliet! Mijn vader heeft het maandag aangevraagd, gisteren voor gekomen en eind van de middag is de curator al geweest... Ben dus even met mijn gedachte ergens anders. Wel fijn sopann stoppen met werken heerlijk! Wel ff iets grappigs, kids zijn bij mijn zus ik zit bij de kapper. Wilde mijn melk vanuit de koelkast, maandag gekloft, in een flesje doen maar dat lukte niet!!! Haha! Kon het flesje op zijn kop houden!
Wat een gedoe allemaal sukke. Zit dan ook niet mee allemaal. En die melk, goede slagroom! Gaat kolven wel goed? Lukt het een beetje om daar rust voor te vinden?
Zo! Heb je er even boter van gemaakt? Wel ontzettend heftig zeg. Zoveel tegelijk ook. Trek je het wel? Haha, het waren dus toch zijn ondertanden. Al duren die boventanden vast ook niet lang meer, want dat begint nu allemaal op te zetten. Het is echt zo sneu. Je kan merken dat hij er eigenlijk te snel mee is. Het concept 'pakken en in de mond' snapt ie nog maar net. En 'vasthouden en in de mond' lukt hem gewoon nog niet. Ik masseer nu na elke voeding zijn onderkaak eventjes. Dat helpt wel.Het is wel ellende met zo'n hummeltje hoor! Gisteren is ie wakker geweest van 10.00 uur tot 21.30 uur. Alleen in de wandelwagen heft ie even gedommeld. Uiteindelijk viel ie gewoon steeds in slaap, maar werdeer wakker van zijn tandjes. T is volgens mij gewoon gevoelig. Met die sprongetjes is het ook altijd zo duidelijk merkbaar. Ondertussen zijn de 5 maanden alweer bereikt door jullie kindjes Begint er al wat interesse te komen in vast voedsel Sukke? Ik hoop voor T dat het tandje er snel.door is, maar met voeden lijkt me het wel weer even wennen hoor...
Arme T, vervelend dat hij er zo veel last van heeft zeg. Zeker omdat hij inderdaad nog niet snapt dat je iets vast moet houden om het in je mond te kunnen blijven stoppen. Hij is inderdaad wel heel erg vroeg (en gevoelig). Hopelijk komen ze snel door en zijn de klachten weer over. Maar dan beginnen de klachten voor jou, lekker bijten tijdens het voeden, haha! Hier slaapt L sinds 3 dagen op haar eigen kamertje. Eerste nacht was verschrikkelijk (voor mij dan) Ik heb van 2 tot half 5 wakker gelegen. Ik was zoooo moe maar kon niet slapen. En dan ging ik weer twijfelen of het met L nog wel goed zou zijn, dus weer even kijken maar ze lag gewoon lekker te slapen. Vannacht ging het eigenlijk gewoon super. Ik ben nu ook met de tijden van de voedingen een beetje aan het spelen zodat ik eerder kan gaan slapen. Ze sliep vannacht gewoon van 21.30 tot 8.00 uur. Heerlijk! Zo meteen effe bij een vriendinnetje op de thee. Lekker rustig dagje vandaag.
Oef wat kan ik daar jaloers op zijn Jonneke! T slaapt nog steeds om 20.00 uur, maar meldt zich 's nachts nu om half twee en zes uur. Als ik pas om 23.00 uur uit mijn werk kom is dat echt vermoeiend. Dan lig ik met hem tot 09.30 uur in bed, zodat hij iig goed slaapt nog. Overdag slaapt ie nauwelijks de laatste week. Wat fijn dat het zo goed gaat met het slapen op haar eigen kamertje Het is idd voor jezelf vooral wennen hè. Gaat dat nu al beter? Ik lees zo min mogelijk over wat er allemaal kan gebeuren. Ik merk dat ik me anders ook veel te veel zorgen ga maken. Nog één avond werken en dan weer 4 dagen vrij