1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja als je alles leest wat kan gebeuren dan durf je niks meer. Niet te veel aan denken.

Fijn vooruitzicht 4 dagen vrij. Ik mag dit weekend voor het eerst weer werken. Geen zin!

Ja het slapen op haar kamertje gaat steeds beter. Ik slaap nu ook vaster en ben dus ook beter uitgerust. Heerlijk. Heb nu tijd over overdag haha!

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh da's fijn! :)
    Ik heb T net maar even vanuit zijn slaap aangelegd. Mijn borsten waren echt bomvol! Hopelijk slaapt hij nu een uurtje of zes door. Een beetje op mamma's verzoek maar ;)
    Zijn wangen gaan nu ook ineens vervellen. Kan dat ook van de tandjes? Bij mijn weten heeft hij geen koorts gehad, dus zoiets als de waterpokken of mazelen lijkt me niet. Al heersen die beiden nu hier in de omgeving.

3. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Jeetje Sukke wat enorm vervelend allemaal.
    Inderdaad allemaal tegelijk zeg...pff...sterkte ff met alles.

Jonneke fijn dat t goed gaat in dr eigen kamer. lekker hé dat je dan zelf ook een beetje bij kan slapen.
    En mooiere tijden dan ook qua slapen.
    Werkse dit weekend.

Sopann wat vervelend joh dat ie zoveel last heeft van zn tandjes. Hopelijk ist gauw over en heb je er nier teveel last van met voeden. ;)
    Lekker 4 dagen vrij. Geniet ervan.

Vandaag lekker wezen shoppen in Rotterdam. :)
    R de hele dag bij papa die hebben zich ook prima vermaakt.

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Geen idee Sopann of vervellen ook bij tandjes hoor. nooit van gehoord of gelezen. ken het inderdaad alleen bij ziektes. Ben je er al achter wat het nu was?

Ow lekker geshopt Mirpat, jezelf verwennen moet ook een keer he!

Hier het werken in het weekend valt mee. Mooi de tijd om heel veel achterstallige dingen op het werk te doen aangezien het rustig is. Maar ben echt de hele tijd bezig joh. moet zelfs tijd vinden om te kolven, zoals nu even snel tussendoor :) Omdt we in het weekend alleen staan is dat wel even zoeken hoor. Gister zat ik te kolven, ging de telefoon en moest ik daardoor ook meteen naar een client toe. Lekker dan...

5. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Tja dat schiet dan niet echt op he.
    Tis dan maar goed dat t geen beeldbellen is op dat moment. :D

Hoe gaat t nu met t vervellen Sopann??
    En met jezelf?

Pff ben mog aan t rijden. Waarschijnlijk 8 uur thuis. R ga ik vandaag dus niet meer zien :(

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Gefeliciteerd nog met de 5 maanden van R Mirpat :D
    Wat balen dat je zo laat thuis was zeg. Lijkt me heel naar.
    Goed geslaagd met shoppen?

Oh wat irritant Jonneke! Hier ook al gehad.
    Ik heb aangegeven dat ik niet alleen kan staan.
    Je hebt echt recht om te kolven en dat werkt zo natuurlijk niet.
    Herken wel wat je schrijft: het kolven is gewoon een bijna nare onderbreking als je net lekker werkt.

Met T gaat het steeds beter. Ik was er al van overtuigd dat hij beter zou slapen wanneer ik thuis ben (dan ben ik voorspelbaar voor hem, nl steeds aanwezig) em idd! Nu geslapen van 19.30 uur tot 04.00 uur :D
    Vervellen is nog steeds. Volgens mij van het kwijlen van de tandjes ook
    De bijtring doet inmiddels goed dienst.

En ja. Daar zit ik dan met een aangezichtsverlamming!
    Mijn man heeft het twee jaar geleden ook gehad, dus echt geschrokken zijn we niet.
    Meer zo van: heh, wat onhandig nu zeg!
    Het grote verschil met mijn man is alleen dat ik continue zenuwpijn heb. Zeker als ik onvoldoende rust neem. Het is weer hoogzwanger zijn ofzo ;)
    Nu iig twee weken niet werken. Wel zuur hoor, zeker omdat ik bijna weg ga natuurlijk.
    En iedereen kan het oplopen. Het kanaaltje waar je zenuw doorheen loopt is heel nauw. Een klein beetje irritatie legt hem dus al plat.
    Bij mij is het een combinatie van verkoudheid en het waterpokkenvirus.
    Het kan een half jaar duren voordat het echt over is, maar de pijn moet met een maand verminderen :)

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja dat zou wat zijn beeldbellen tijdens het kolven haha. Liever niet!
    Ik vind het niet erg alleen te werken want de we weekenden zijn wel anders om te werken, wat informeler contact met bewoners maar toevallig net telefoon als je bezig bent tja...

Balen van die pin sopann. Zie je er nu ook raar uit?:) of valt dat mee? Inderdaad vervelend voor je werk maar ja, nu ben je wel lekker thuis bij T.

Was je gister laat thuis Mirpat? Balen dat je je ventje dan niet meer ziet he. Ik ben blij dat ik nog een voeding doe voordat ik ga slapen anders is het inderdaad wel lang.

Lekker weer vandaag! En ik ben lekker vrij.

Vandaag bij de ha geweest voor L. Ze had twee harde plekjes in de borst. Dacht wel dat het niks was maar wilde het zeker weten. Blijken de hormonen te zijn. Ze heeft net kleine borstjes :)

8. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    OMG!!! Zit ik een heel verhaal te typen bijna klaar alles weg grr...

Nu maar ff kort dan.

Gelukkig was t niks Jonneke. Zal wel gek gezicht zijn van die plekjes.
    Je had zeker lekker weer vandaag. Morgen weer k weer. Dan ben ik vrij. :D

Wel raar van die avl dat t nu toch niet zeker is. Afwachten dus??
    Gaat t goed met de tandjes.??

Was gisteren half 9 thuis. Niet echt op tijd dus.
    Vandaag 6 uur dus dat scheelt weer.

R heeft vandaag omgerold (soort van) hij rolt om met zn hele onderlichaam omgedraaid en alleen liggen op 1 schouder en zn gezicht in de lucht...:D mafkees!!

Vrijdag ff voor mezelf naar de dokter. Voel al 1,5a 2 weken een bultje in mn borst. Denk telkens dat t niks is maar blijf er toch maar aan voelen. Dus toch ff na laten kijken voor de zekerheid.

9. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hè jakkes. Wat zijn we aan het kwakkelen! Goed dat je voor de zekerheid gaat. Je kan maar beter gerustgesteld worden in dit soort gevallen.

Ja voor mezelf is het nog vaag. De ene keer hangt mijn mondhoek ontzettend en dan weer niet. Gisteren ben ik helemaal doorgelicht en ze konden neurologisch gelukkig niets vinden. Nu dus de MRI afwachten. Ze zetten me er van top tot teen op.

T is gaan duimen!! :D En nu slaapt hij praktisch door in volwassen termen. Gisteren was het 20.00 - 04.00 - 08.00 en vannacht 19.30 - 02.00 - 07.30. Heerlijk hoor. Nu zit hij ook echt op 5 voedingen.
    Tandjes zijn nu twee streepjes. Hij kan inmiddels overweg met de bijtring :)

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Leuk dat R nu ook het omrollen een beetje ontdekt heeft. L is er al heel bedreven in, nu nog leren terug rollen. Maar als ze eenmaal een beetje kunnen rollen gaat het snel.

Jeej lijkt me wel schrikken als je dat voelt. Goed dat je het even na laat kijken.

Geniet van je vrije dag (en de regen).

En sopann, hoe is die nu? Wanneer heb je de mri? Hopelijk komt er wat uit wat het verklaart.

Fijn dat T nu op 5 voedingen zit en ook betere slaaptijden heeft. Hij leert het wel :)

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hopelijk komt er wat uit de MRI dat je iig weet wat t is/was.

Vind t altijd zo n geinig gezicht 2 van die tandjes :)
    Gelukkig werkt de bijtring nu.
    Lekker dat ie nu ook langer slaapt. Houden zo. ;)

Nou ik geniet met volle teugen van t weer hoor. :D

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou, ik hoop het ook. Mijn moeder is vanmiddag geweest zodat ik even kon slapen. Ik heb drie uur geslapen! Da's geen normaal middagdutje meer.

T heeft nog maar twee streepjes hoor ;)
    En hij duimt nu ook. Volgens mij was veel van zijn wakker worden gewoon zuigbehoefte. Hij maakt ook aanstalten om te rollen. Idd zoals je schrijft Mirpat!

13. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    R duimt idd ook. Maar op een gegeven moment wil ie toch liever zn speen. ;)

Mwah een middagdutje van 3 uur. Je zal t nodig gehad hebben. :)
    Lekker toch als dat ff x kan.

14. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Als je zo lang slaapt zal je het zeker nodig hebben. Voel je je ook zo moe?

T ook aan het proberen te draaien? Leuk he. Blijft knap dat ze zo veel dingen zelf leren.

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb alweer wat tochtjes naar het ziekenhuis gehad. De laatste ingeving van de artsen is dat mijn bovenkaak ontstoken is en dat tegen mijn zenuw duwt. Morgen dus door de CT en maandag door de MRI. Ik buit de zorgverzekering even flink uit ;)

Dat ik zoveel slaap komt echt door die ontsteking volgens mij. Ik ben alleen maar moe moe moe. Ik slaap zelfs meer dan T.

Bijzonder hè, wat ze allemaal zelf leren :) Dat omrollen is hilarisch. T geniet echt vol op van ons merk ik nu ook. Met knuffelen en kusjes geven is hij constant aan het kraaien. Zo lief :) Nu reageert ie ook steeds meer op de borst, haha. Zo van: hebben! Doen die van jullie dat ook?

Nou, voor de verandering ga ik eens pitten ;) Net na de voeding een ibuprofen genomen, dus de pijn is even minder. Mooi van profiteren :D

16. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hoe ist gegaan vandaag in t zkh??
    Haha ja jij hebt je premie er wel uit dit jaar :D
    Als ze er maar achter komen toch...

Vanmorgen naar HA geweest voor t bultje en hij denkt niet iets ernstigs maar kan toch niet goed beoordelen dus 17 juli een afspraak in t zkh voor mammografie en echo.

17. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Lekker geslapen sopann? Heb je nu extra hulp in huis van je moeder?nog is je vriend thuis zodat je kan slapen?

L reageert ook steeds meer op alles. Vooral honden vindt ze geweldig. Zo leuk om te zien. Gekke is wel dat ze dagen heeft dat ze weinig slaapt en andere dagen echt heel veel.

Goed dat ze even verder kijken mirpat ook al lijkt het oké. Je kan het maar beter zeker weten.

18. Sopann

Sopann Niet meer actief

Fijn dat ze het verder gaan onderzoeken Mirpat! Ben je zenuwachtig?

Gisteren was best uitputtend. Eerst naar de KNO-arts, die heeft alles bekeken en.vond niets. Toen een CT-scan. Daaruit kwam naar voren dat mijn linkerkaakholte helemaal dicht zit. Alleen heb ik dus rechts pijn...! Dat was allemaal niet te verklaren. En zo moet ik nog steeds wachten op de MRI maandag.Er is wel direct uitgesloten dat er in mijn holtes dingen zitten die er niet horen.

Mijn man gaat mee naar de onderzoeken en is daarom thuis. Mijn moeder of schoonmoeder komt nu rond een uur of één, zodat ik even een middagdutje kan doen. Die rust helpt wel. Ik ben vandaag voor het eerst zonder pijn wakker geworden! Na wat inspanning is ie weer terug, maar toch :D

En T slaapt nu echt voorspelbaar. Ik leg hem gewoon steeds op dezelfde tijden op bed. Dat werkt hier wel super hoor.

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Fijn dat je zo wat hulp hebt dat je ook zelf aan je rust toe komt.

Fijn dat T een ritme heeft. Hoe ziet zijn ritme er uit?
    L geeft nu wel goed aan als ze moe is of ik zie het vrij snel en dan leg ik haar in bed. Maar een echt ritme is er niet. Meestal wel dat ze 2 / 2,5 uur wakker is en dan weer slaapt. Maar eergister was ze dus veel meer wakker en die slaap heeft ze gister ingehaald :)

Hebben ze bij jullie last van de warmte? L lijkt het wel goed te kunnen hebben. Ze speelt nu lekker buiten in het campingbedje. Ook heb ik vandaag lekker in het badje gezeten met haar. Heerlijk hoor dit weer, EINDELIJK!

20. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Wat een gedoe joh met al die onderzoeken.
    Maar dus nog steeds niets gevonden eigenlijk??...
    Fijn dat je ondertussen nog wat hulp krijgt.

R kan t ook wel goed hebben de warmte.
    Vandaag bij SO geweest die vierde hun verjaardag.
    R lag dus wel iets later op bed maar slaapt nu als een os.
    Denk dat ik morgen ook maar ff t kleine badje op ga zetten voor R.
    Lekker beetje poedelen. :)

Deel Deze Pagina