1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Weer eentje waar het voorgevoel niet klopte :) Gelukkig heb je nog tijd genoeg om een naam te bedenken en te wennen. Gefeliciteerd en fijn dat alles goed was

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Mayke, wat bijzonder dat jullie een meisje krijgen! Zo speciaal, zeker bij jou. En fijn dat ook alles goed was. Toch weer even die geruststelling. Balen van de sex maar het is inderdaad voor een goed doel dus dan maar even afzien :)

Hier kan ik ook weer opgelucht ademhalen! De 20wkn echo zag er goed uit. Er is extra gekeken naar afwijkingen die voorkomen bij trisomie 21 maar ook alle andere organen zijn extra goed bekeken. Hij vertelde me dat het er allemaal super goed uit zag dus ben weer gerustgesteld. PFF! Er viel echt een hele zware last van mijn schouders af. En het geslacht... mijn voorgevoel was goed: het wordt een meisje! Net als Mayke vind ik dat ook heel bijzonder omdat ik dus al een dochtertje* heb. Ik kan het gewoon nog niet echt geloven... zo onwerkelijk.

Sukke, succes vanavond! Hopelijk schiet de dag een beetje op voor je!

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum
    02-02: Sjubidoe (1e kindje) jongen
    03-02: Pip1986 (1e kindje) meisje
    03-02: foeske (2e kindje) ZH, flesvoeding, ????
    03-02: MamavanDaisy (2e kindje) thuis, bv, meisje
    03-02: Mayke1717 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv
    06-02: Jonneke83 (2e kindje, eerste vlindertje) ZH, bv, meisje
    10-02: Sukke (2e kindje) thuis bevallen, bv, ????
    13-02: Elijfay (1e kindje) ZH, jongen
    14-02: Sopann (1e kindje) ZH, bv, ????

Afspraken

20-09: Sukke, 20 weken echo
    20-09: Jonneke83: 20 weken echo
    24-09: Mayke: 20 weken echo
    25-09: Sopann, 20 weken echo
    25-09: Elijfay, 20-weken echo
    26-09: foeske, 20 weken echo
    02-10: Sjubidoe controle vk
    03-10: Sopann, controle vk + evt. geslachtsbepaling
    04-10: Sukke, controle vk
    04-10: Jonneke, controle vk
    11-10: foeske, controle + echo gyn

2 jongens, 3 meisjes, nog 4 onbekend!

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Jonneke; wat enorm fijn dat alles goed was met jullie kleine.. Meisje:)! Gefeliciteerd.. raar gevoel he, om nog een meisje te krijgen. Heel fijn maar ook dubbel.. Althans dat heb ik!! Oo echt zo fijn alles goed was.. Nu ik nog 5 dagen wachten of het wel echt allemaal goed is:)! Geniet ervan!

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jonneke, een extra hieperdepiep voor jou! :D gefeliciteerd met jullie dochter :)

6. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Fijn! Allemaal goed nieuws hier!!!

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat een goed nieuwe Jonneke! Erg fijn om te horen! Een zusje voor jullie dochter*. Gefeliciteerd, hopelijk kun je nu een beetje meer genieten!

Hier een *** dag. Onze auto is overleden! Het ergste is, we hebben hem net 2 jaar en was net afbetaald en we hebben al 2600 kostte aan dat kreng gehad, los van de gewone grote en kleine beurten en de apk's! Hebben hem 2 jr geleden voor 10.000 gekocht en de handelaren geven er nu nog maar 1000 euro voor! Inruil bij de garage levert 1750 op, dan moeten we nog 4200 bij betalen voor een andere!!!! Pfff in 4 jaar en 1 mnd wordt dit dus de 4e auto die we moeten gaan kopen!!! Kan er zo woest om worden!

Maar goed, nog maar een paar uurtjes en dan mogen we naar ons moppie gaan kijken! Hopelijk gaat dat onze dag goed maken!

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wat fijn om te lezen dat alle echo's goed zijn :)

Hier ons zonet rot geschrokken. Ik heb ineens licht roze afscheiding. Meteen VK gebeld en die zegt dat we ons niet druk hoeven maken zo lang er geen bloed is. Dat vind ik natuurlijk onzin ;) Na de miskraam in april is bloed en rozige afscheiding natuurlijk de vijand.

Zucht... Was ik net een beetje zeker, hebben we dit weer. In ieder geval mogen we nu geen seks meer hebben. Dinsdag de 20 weken echo. Duurt nog véél te lang :(

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

He jakkes Sopann! Moet ik ook niet aan denken! Voel je baby wel lekker zwemmen?

@Sukke mooi dat je echo goed was;)

10. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Jonneke: Fijn dat alles goed is met de kleine! Gefeliciteerd een meisje! :D

Sukke: Wat ontzettend balen van jullie auto! Lijkt me erg frustrerend zo! Het zijn ook niet kleine uitgaven!
    Hoe was de echo?

Sopann: Kan me goed voorstellen dat je je nu druk maakt! he bah! Hoop echt dat voor jou de week snel omgaat en je dinsdag gerust kan worden gesteld!

Hier weer een mindere dag...blegh heb bijna de hele dag geslapen! zo ook maar lekker op tijd het bedje in en hopen dat het morgen beter gaat!

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Even update: echt lang leve de angelsound :D Ik meende de baby wel te voelen, maar ik wist het niet zeker. Sowieso weer een supermooie hartslag, maar baby trapte goed hard tegen het apparaat. Net alsof ie even wilde laten weten dat alles goed zit daarbinnen :D

Daarna wisten we precies waar we moesten voelen en toen kreeg pappa toch eens even een trap, hahaha! Mijn vriend zei al:"Dit is de fijnste trap die ik ooit gekregen heb!"

Nu trapt baby er ook flink op los daarbinnen. Grappig gevoel wel en ook echt bizar dat het nu ineens zo duidelijk is :)

Nu dus hopen dat mijn lichaam ook meewerkt. Dan is alles weer.goed.:)

12. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Super fijn Sopan!!! Lekker van genieten!

@Sukke: lol had t berichtje nog niet gezien! Fijn dat alles goed is met de kleine! Lekker van kunnen genieten ook?

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Sukke; wat rot van jullie auto..:(! Word je idd niet vrolijk van! Fijn dat de echo wel super goed was, dat maakt de dag wat beter:)

@Sopann; ik snap je angst heeeeeeeeel goed.. Hopelijk is het snel dinsdag maar ik denk dat het wel lang gaat duren voor je... En als je het niet vertrouwd; gewoon terug bellen en zeggen dat je gezien wil worden!! Maar fijn dat je de kleine met de angelsound hebt gehoord:) En fijn he dat getrappel:)!

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum
    02-02: Sjubidoe (1e kindje) jongen
    03-02: Pip1986 (1e kindje) meisje
    03-02: foeske (2e kindje) ZH, flesvoeding, ????
    03-02: MamavanDaisy (2e kindje) thuis, bv, meisje
    03-02: Mayke1717 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje
    06-02: Jonneke83 (2e kindje, eerste vlindertje) ZH, bv, meisje
    10-02: Sukke (2e kindje) thuis bevallen, bv, geheim
    13-02: Elijfay (1e kindje) ZH, jongen
    14-02: Sopann (1e kindje) ZH, bv, ????

Afspraken

24-09: Mayke: 20 weken echo
    25-09: Sopann, 20 weken echo
    25-09: Elijfay, 20-weken echo
    26-09: foeske, 20 weken echo
    02-10: Sjubidoe controle vk
    03-10: Sopann, controle vk + evt. geslachtsbepaling
    04-10: Sukke, controle vk
    04-10: Jonneke, controle vk
    11-10: foeske, controle + echo gyn

2 jongens, 3 meisjes, nog 4 onbekend!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Sopann, gadsie, wat vervelend dat dat gebeurde. Was dit nadat jullie seks hadden gehad dan omdat je zegt dat dat e rnu niet meer in zit? Fijn dat je de angelsound dan in huis hebt lijkt me. Hopelijk blijft het hierbij nu!

Bedankt voor jullie berichtjes meiden. Toch leuk om het zo even te zeggen, je wilt het toch op de 1 of andere manier kwijt dus dan op deze manier!

Ga vandaag verder met de slaapkamer, mijn broertje komt me helpen ds dat helse karwei, het plafond witte, hoef ik niet zelf te doen.

vanavond een bruiloft dus ik ben weinig hier te vinden vandaag!

Fijne dag allemaal!

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Het is niet duidelijk waardoor het kwam. De VK zei direct dat ik geen seks meer mocht hebben. Niet dat ik dat van plan was, na die schrik.

Héél blij dat de baby zich alweer gemeld heeft. Maar mamma heeft echt een nare nacht gehad. Veel nare dromen. Ik heb vanochtend direct mijn werk gebeld dat ik niet werk tot de 20-weken echo. Sowieso zie ik er nu niet uit en ben ik overemotioneel. Ik heb het maar even op advies van de VK gegooid :D

Het duurt idd nog lang nu, maar beter zo kalm aan doen en horen dat alles goed is (ga ik nog steeds vanuit) dan dat ik wel gewoon doorga en we naar nieuws krijgen. Dat ga ik, mezelf kennende, mezelf lopen verwijten.

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Sukke, balen van de auto zeg! Gelukkig kun je jezelf geruststellen met de angelsound :D

Sopann, ik zou idd ook schrikken hoor!! En leuk je berichtje!

18. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Sukke, wat balen van je auto maar de echo maakte het wel goed? Super!

Sopann, wat schrikken zeg. Lang leve de angelsound dan. Heb je nu nog afscheiding? Groot gelijk dat je even rust neemt van je werk. Denk goed aan jezelf.

Mamavandaisy, alweer wat meer energie?

Mayke, ik vind het ook heel bijzonder weer een meisje. Alsof mijn dochter* nu een beetje voortleeft ofzo. Zo speciaal!

Hier erg moe. Denk ook wel spanningen die eruit komen en veel werk en moet nog 3dagen... Dus nu lig ik lekker in bed tv te kijken en zo slapen. Fijn weekend!

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Nou net weer 2 uur op het zkh gezeten na echt een hele grote bloeding en krampen. Baarmoederhals 2x opgemeten. 1e x was hij 3.8 cm 2e 4.4 dus dat was goed... kindje doet het ook goed gelukkig. Ik mocht een nacht blijven ter observatie zodat ze vanavond en morgen mijn baarmoederhals nog zouden opmeten en kijken hoe het met de krampen ging maar dat wilde ik niet.. Er werd ook nog gezegd: tsja je zit in het termijn dat we nu eenmaal nog niets voor je kunnen doen als afwachten dus wat moet ik dan weer daar.. Ik weet nu weer dat het kwam van de binnenkant baarmoedermond die naar buiten groeit.. Wel rustig aan doen vandaag en morgen en niet tillen of dingen doen... Dus.... Maar gelukkig is alles goed met mij en de baby:)! En daar gaat het om!

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Kan het me helemaal voorstellen Mayke! Jeetje wat zal dat weer schrikken zijn geweest. Idd dan maar kalm aan doen.

Stom is dat met deze termijn hè. Ik hik er ook echt tegenaan. Gelukkig is de afscheiding weer normaal, maar ik hou zelf een naar gevoel. Beetje misselijk ofzo. En mijn onderbuik en ribbenboog blijft ook maar zeuren. Vannacht moest ik eruit, omdat ik wakker werd van de buikpijn. Ik dacht echt dat ik last had van mijn darmen, maar er kwam niks. Dit is nou de hele dag al zo. Raak er een beetje moedeloos van.
    Nou heb ik eigenlijk geen zin om wéér de VK te bellen. Afgelopen donderdag reageerde ze ook echt alsof ze echt níet meer wist wie ik was. Dat maakt het bellen ook niet makkelijker. Ik voel sowieso al veel schroom om te bellen.

Pfff... :(

Deel Deze Pagina