@foeske: na mijn weten doen ze er niks aan... hoeft niet te betekenen dat binnenkort de bevalling zou gaan beginnen. Blijf ik er veel last van hebben zal ik het volgende week bij mijn volgende afspraak eens neerleggen.. hoor ik t vanzelf
Nou dat stelt me wel wat gerust! Verschrikkelijk van je mk! Kleine de hik? hahahhahah!! Heb ik hier nog niet gevoeld.
@Sopann; het korte lontje herken ik wel maar meer naar mijn vriend toe dan naar andere mensen.. Staat wat dichter bij mij denk ik! Maar ik herken die momenten ook echt wel hoor. Mijn vriend zegt: hoe kun jij toch opeens zo veranderen, zo was je nooit.. Tsja, hormonen?! @Foeske; Ik heb je blog gelezen! Hihi de kleine man wilde niet eens stoppen. Leuk resultaat geworden hoor! @MamvDaisy; dat is idd vroeg en balen!! Hoop dat het niet zo heftig blijft! @All; gisteren had ik een raar dagje. Voelde me niet echt lekker; hoofdpijn, best veel harde buiken etc. Naar de fysio geweest en mijn bekken zijn weer recht gezet. Vriend is vannacht weg geweest ivm werken in Valkenburg. Ik werd om 00.00 wakker van enorme pijn in mijn buik en krampen.. En ik voelde nattigheid in mijn broek. Licht aan; bloeding. Godver, ik was alleen thuis. Vriendin gebeld en deze kwam om mee naar zkh te gaan. Temp, bloeddruk goed. Was nog oud bloed te zien aan mijn baarmoederhals. Middels katether urine opgevangen om te kijken voor een blaasonteking. Maar dit was schoon. Buik voelde idd gespannen aan maar met de baby, baarmoederhals etc was alles goed. Kon om 2.00 weer naar huis gelukkig. Maar elke keer weer doodeng!
Hè bah wat een gekwakkel Mayke! Niks aan Sterkte en hopelijk blijft het allemaal nog zeker een paar weken plakken
Mayke, het houdt niet op bij jou he! Balen hoor! Wel fijn dat je vaker controle krijgt en er nu ook weer gzegd is dat je moet bellen als er iets niet goed is. Hopelijk helpt dat je ook om het gewoon echt te doen! Vermaak je je een beetje nu je in de ziektewet zit? mamavandaisy, hoe is het met je schoonvader? Schrikken hoor! En jij voorweeen, bah! Jij gaat ook van kwaaltje naar kwaaltje. Maar wel mooi dat Daisy de kleine nu ook gevoeld heeft. Sopann, wat een opmerking van de assistente over je urine. Hier ook veel afscheiding iedere keer bij mijn urine. Kort lontje? Heel herkenbaar.... haha! Mooi hoor dat jullie je zoon erkent hebben. Weer een stapje dichterbij he! En hoe voel je eigenlijk dat de kleine de hik heeft? Hier nog niet gevoeld denk ik. Voel de kleine nu wel steeds beter en gisteren zag ik mijn buik ook echt omhoog gaan. Wel bijzonder! Sukke, ook R heeft de kleine al gevoeld. Leuk! Wat brengt ons nieuwe wondertje toch mooie momenten in ons leven he! De tijd gaat eigenlijk ook best wel snel vind ik, jullie niet? Dank je wel nog voor jullie lieve reacties vorige week op de engeltjesdag van mijn dochtertje*. We hebben een hele rustige dag gehad. Overdag was manlief werken maar hij kwam naar huis als ik hem nodig had. Ik heb lekker een herinneringskistje geschildert voor alle spullen van mijn dochtertje*. Was er al langer mee bezig maar heb het toen af kunnen maken dus vond het ook niet erg alleen te zijn. Heerlijk zelfs. Al het bezoek wat langs wilde komen afgehouden en 's avonds gaan wandelen met manlief. Een fijne rustige dag met emotionele maar ook mooie momenten. Sinds die dag meer rust en merk dat ik meer kan genieten van dit wondertje in mijn buik. Sta er nu ook bewuster bij stil. Het weekend veel nieuwe dingen gekocht voor de babykamer e.d. Zo leuk! Ik kan me er nu eindelijk aan overgeven, zo fijn! Ergens blijft de angst wel, wat als het weer fout gaat? Maar die angst wordt steeds minder, gelukkig.
Vraagje, ik heb alweer een tijdje last van een drukkend gevoel onder mijn linker borst. Is dat de kleine die tegen de maag aan drukt? Ik heb ook regelmatig last van maagzuur dus het leek me het meest voor de hand liggende. Of is het iets anders. iemand een idee?
Even snel weer, want het huis staat op z'n kop hier Jonneke, ik had rond week 15 veel last onder de borst. Ook links. Heb het maar op groeiende klieren gehouden. Nu geen last meer. En de hik voelt als regelmatige tikjes/plopjes. Om de twee seconden zo'n beetje. En dan drie minuten lang Ik zag vandaag ook mijn buik op en neer gaan. Hij is zo druk! Soms heb ik het idee dat ik misschien verkeerd eet ofzo. Alleen is het dan niet logisch dat ie 's ochtends waterpolo speelt
Mayke, hoe voel je je? Gelukkig was alles goed! Bah wel weer schrikken! Jonneke, fijn dat je die dag goed bent doorgekomen. Last onder de borst zegt mij niets...zou inderdaad denken aan dat de kleine erop drukt en dat je daardoor ook last van maagzuur hebt... Met mijn schoonvader gaat het goed! Echt veel geluk gehad..busje aan zijn kant was niks meer van over!! Woensdag komt hij thuis met vliegtuig. Ik heb vandaag ineens veeel minder buik!!! Heel apart haha... de beeb zal wel anders liggen ofzo. Las ook dat beeb vroeg kan indelen dat je buik dan ook kleiner wordt. Mja dat zal ik dan wel morgen te horen krijgen... dan weer naar vk Heb geen last meer gehad van de voorweeen! Vandaag is vloerbedekking gelegd! Kunnen we weer verder jeee! Zal van de week rolgordijn inkorten en ophangen en Ladekastje in elkaar zetten! En dan even plannen wanneer we ledikant gaan halen. Weten al welke en er is nog geen haast bij... maar is toch leuk om kamertje straks af te hebben!!! Meiden, fijne avond nog! X
Ook leuk: vriendlief: "hee schat, je hebt geen enkels meer!" Dat heet vocht vasthouden Kan de baby al zo vroeg indalen? Je buik wordt dan wel anders ja Ik heb vandaag al een paar keer echt enorme steken in mijn schede. Tijdens het koken stond ik er krom van even. Verder wel naar, maar te doen. Bekend bij jullie? Fijne avond nog! Tijd om onder de wol te kruipen
Die pijn op de schede herken ik wel. Heb het nu nog niet echt gehad maar had het bij R wel. Echt 1 punt een scherpe stekende pijn! Er hechten op ie plek verschillende spieren aan vanuit je liezen / heupen. Heeft te maken met bandenpijn! Hier gisteren heel de dag in de Efteling geweest, was een heerlijke dag maar ik was wel gesloopt zeg! Vandaag dus rustig aan doen. Heb net even een uitzet lijstje gemaakt en moet echt nog wel het 1 en ander hebben dus ga nu echt maar is wat aanschaffen! Gisteren nog 2 rompers gekocht en een knuffeltje dus langzaamaan begint het ergens op te lijken! Ow ja, we zijn denk ik zo goed als uit de naam!!!!!
Sopann, toch apart die hikjes En de kleine die s morgens actief is is juist omdat jij dan rustig bent. Dan is de kleine het meest actief, als jij beweegt schommel je de kleine weer in slaap vertelde de vk mij. Die steken die je beschrijft herken ik niet. Klinkt wel pijnlijk! mamavandaisy, wat leuk dat de vloerbedekking ligt. Kun je lekker verder! Altijd leuk om mee bezig te zijn. En gelukkig geen voorweeen meer. Heb ej de vk nog gevraagd naar je kleinere buik? wel apart! Maar als de kleine anders ligt is dat natuurlijk wel mogelijk. Sukke, leuk dat je weer wat aangeschaft hebt. Langzaam komen we er wel. Hier al veel in huis. Mag ook veel lenen van mijn zusje, scheelt ook weer Maar sommige dingen wil ik gewoon van mezelf hebben. Hier vanavond naar een informatiebijeenkomst voor zwangeren over houding en tillen. Ben benieuwd!
heej dames even een teken van leven... en hier m'n creaties van afgelopen weken http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/bevallingslijst-forum/282374d1351018579-februari-mamas-2013-deel-2-img_3423.jpg
Wat leuk Foeske!! Ik begin steeds weer aan iets anders. Alles nét niet af. Ben niet zo goed in de laatste loodjes. Dan heb ik alweer veel te veel ideeën voor het volgende werk Ben benieuwd wat je leert Jonneke Is dat vanuit je werk? Succes voor de dames met de kamertjes in wording Ik ga proberen te slapen. Al is de kleine man weer een feestje aan het bouwen. Volgens mij ligt ie met zijn voetjes aan de onderkant. Ik heb steeds het gevoel dat ik lucht in mijn darmen heb
Oké, hier staat de naam vast! Had vanmiddag 2 chocolade letters gekocht met de voorletters en die net aan manlief gegeven! Het was hem meteen duidelijk. En nu zitten we de letters op te eten met mijn ouders. Haha, ze moesten is weten!
hai ladies.. ik heb zojuist al jullie berichten gelezen.. Ik wil even melden dat ik gisteren nacht ben opgenomen na de zoveelste grote bloeding. De arts. ass. had overlegd met de gyn en nu wilde ze het eens in de gaten gaan houden. CTG gehad en hartslag baby was oké. Ik had met regelmaat harde buiken.. Vanmorgen er weer aan gelegd en hetzelfde verhaal. Om 18.00 weer een grote bloeding en er was oud bloed bij mijn baarmoederhals te zien. Rest was ok. Nu moet ik volgens het beleid 72 uur plat behalve om te plassen. Daarna verder kijken. Maar morgen komt mijn eigen gyn weer aan mn bed en eens kijken wat hij vindt/wil. Hopelijk mag ik thuis rusten maar dat is afwachten. Heb voor de zekerheid een infuus in gekregen mocht het nodig zijn..
Jeetje Mayke, wat heftig zeg! Bizar eigenlijk hoe het kan. Eerst in je eerste zwangerschap jullie meisje verliezen en nu dit! Oneerlijk zeg! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen! Hopelijk blijft het vannacht rustig!
@Sukke! Tnx.. Ben ook erg benieuwd naar straks.. Iedereen zegt wel; daar lig je goed etc.. dat is ook wel, maar thuis rusten is natuurlijk fijner.. ik wacht braaf af en houd me maar gedeisd.. Meer kan ik nu niet doen
Tja, daar lig je goed! Dat wel maar alleen maar liggen is thuis al dodelijk saai! Als je het op kan brengen om thuis ook echt alleen maar te liggen dan is dat natuurlijk beter!