1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @sopann mooi kamertje geworden. Fijn he als t helemaal af is. hier gelukkig ook al klaar. Fijn dat alled goed was met de kleine.

@jonneke eigenwijs....tja....:D
    Fijn dat alles wel goed was, maar wel luisteren naar je lijf hé!! ;)

@foeske balen dat t telkens minder lijkt te gaan. :(

Hier ist kaartje klaar straks alleen nog bestellen en klaar.
    Kamertje is ook klaar (alleen nog wassen )
    Kleine ligt hier ook nog lkkr met hoofd naar boven al zo n week of 7. ;)
    Maandag groei echo met 30 weken. ben benieuwd.

Ben idd ook benieuwd hoe t met Mayke is?

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hoi dames..

Sorry 1000000x dat ik zo lang niets van me heb laten horen.. Ik zit er een beetje door heen en had er zowaar de puf niet voor om hier te komen kijken... Vind het wel schandalig want jullie weten helemaal niets..

Het gaat goed en slecht. Goed omdat de kleine zich nog lekker in mijn buik beweegt maar slecht omdat er geen vooruit gang is en de bloedingen zijn toegenomen. Niet in hoeveelheid maar wel in frequentie.. Zo lig ik nu al meer dan een week in bed.. Omdat ik deze 4 muren zat ben mag ik voortaan 3x per dag 1 rondje in de rolstoel op de afdeling en 2x per week even 10 min naar buiten om de frisse lucht in te ademen. Lijk wel een gevangene.. Maar doordat ik al zolang lig is mijn conditie weg dus douchen gaat neit meer zelfstandig. Althans, ik meot zitten want anders krijg ik harde buiken etc. Mijn benen zijn zo dik van het vocht dat er kans op trombose is. Mijn darmen doen het nu minder goed dus ik heb last van obsitpatie. etc etc. bijkomende problemen maar wel weer op de berg die voor mij al zo groot is. Ze heeft regelmatig een dipje met haar hartje is te zien op de ctg's en met name als ik een bloeding heb gehad maar dat kan een schrik reactie zijn. Ze prikken om de 72 uur bloed dus mijn vaten doen ook voortaan pijn en ik moet een infuus in voor de zekerheid (mocht ik een bloeding krijgen dat ik een spoed keizersnede moet, dan hoeven ze die niet meer te zetten) en die sneuvelen meestal na 5 tot 7 dagen dus heb al 4 infusen gehad en ik word echt leeg geprikt. vanaf nu komt de psycholoog 2x per week langs. 1x per week om te praten en 1x per week om ontspannings oefeningen te doen. Ik heb er wel steeds meer vertrouwen in dat ze levend en gezond uit mijn buik komt maar dit is zoooo niet leuk en doordat ik zolang lig krijg ik lichamelijke klachten etc.. Arts zei ook dat ik miss beter geen borstvoeding kan geven als ik nog zolang hier lig omdat mijn lichaam wss uitgeput is en dat vergt veel energie. Mijn vriend en ik willen het gewoon proberen en als t niet gaat kunnen we toch wel overstappen op fles. Wel gaan we 7 dagen naar een kraamhotel. Ik krijg 10 uur extra zorg ivm bedliggerig nu. Ik kan mensen niet uitleggen wat er door me heen gaat en hoe ik me voel. Gelukkig krijg ik regelmatig visite maar de dagen zijn eentonig, leeg en niet leuk. Hopelijk voel ik me na de zwangerschap wel beter.. Mijn placenta ligt nog steeds even laag. Moch ik bevallen tot 36 weken dan krijg ik standaard een keizersnede. Pas met 36 weken wil de gyn verder praten over een bevalling of hoe en wat. Ik hoop van harte dat het met jullie wel allemaal goed gaat.

Veel liefs..

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Jeetje meid! Allereerst weet ik zeker dat niemand je kwalijk neemt dat je hoofd niet staat naar het laten weten hoe het met je is. Het is medeleven en daar hoef je écht geen excuses voor te maken.

Wel heel fijn om wat van je te horen. De 30 weken komen in zicht voor je! Hopelijk kan je daar ook kracht uit halen. En verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen. Hou je taai! Hopelijk mag je gauw een gezond kindje in je armen sluiten. Dan kan je beginnen met ontspannen en genieten.

Dikke knuffel!

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey Mayke,

Ik reageer wel even hier ipv pb!
    Fijn om wat van je te horen maar schaam je idd niet voor het feit dat je even afwezig bent geweest! Dat zullen we hier allemaal wel begrijpen!

Goed om te horen dat de kleine meid nog bij je zit! Maar man man wat moet jij allemaal doorstaan zeg! Enorm heftig met al dat prikken en de bijkomende lichamelijke klachten! Wat gaat je lichaam dan ineens hard achteruit zeg! Ivm de bloedingen is het zeker niet te doen om ook fysio te krijgen zodat je iig op 1 of andere manier je spieren in beweging kunt houden?
    Als je het leuk vindt mag je je adres pb-en, stuur ik je een keer een kaartje.

Hier alles oké. Net bij Vk geweest en alles was in orde. Bloed geprikt op ijzer daar krijg ik begin volgende week uitslag van!
    Ik zit hier ook al op plus 9 kg!
    Verder rustige dag hier vandaag beetje in huis rommelen!

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Mayke, wat fijn weer van je te horen maar je hoeft je inderdaad niet te verontschuldigen. We waren gewoon allemaal heel bezorgd om je. Ik hoopte al dat het wel goed met je zou gaan. En ik snap zeker dat je niet de energie hebt om dan ook nog te reageren. Het is allemaal al zwaar genoeg. Zeker nu je ook al die lichamelijke klachten erbij krijgt. Daar zit je echt niet op te wachten. Wat moet jij afzien zeg. Ik heb echt met je te doen, zeker na alles wat je al mee hebt gemaakt had ik je zo gegund dat je er nu een beetje van kon genieten. Wel fijn dat je het gevoel hebt dat het met de kleine goed komt. Probeer dat zeker vast te houden meid. Knuffel!

foeske, vervelend dat je zo veel pijn blijft houden en het erger wordt.

Sopann, wat een mooi kamertje! Zo schattig en mooi. Ik krijg helemaal zin om hier aan het kamertje te beginnen! :)
    Vond jij het niet schrikken dat je nu bijna aan de 80kg zit? We weten inderdaad waar het aan ligt maar toch...

MIrpat, jij bent ook al goed bezig dat je bijna alles klaar hebt. Heb je nu ook lekker de tijd voor natuurlijk. Ben benieuwd naar jouw kamertje. Kun je niet een foto showen? Spannend maandag, hopelijk draait de kleine nog of is ie inmiddels gedraaid.

Sukke, fijn dat alles goed was bij de vk. Nu hopen dat je bloed ook goed is.

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Dank jullie wel voor de leuke reacties op het kamertje! Ik ben er ook zo blij mee dat het al bijna af is. Dat geeft echt een stukje rust :D Hopelijk kunnen jullie er ook snel mee verder. Is toch wel bijzonder hè, dat daar straks gewoon een kindje ligt. Ik ben trouwens ook benieuwd naar jouw kamertje Mirpat!

@Foeske: hoe is het met jou? Kan je het nog een beetje volhouden? Wat ik me afvroeg: kunnen ze echt helemaal niks met medicatie waardoor je je toch iets beter voelt en waardoor het kindje geen schade oploopt? Ik vind het altijd zo moeilijk te begrijpen dat de medische wetenschap al zo ver is, maar schijnbaar net voor het probleem wat jij dan hebt geen oplossing weet :(

@Sukke: fijn dat alles goed was. Nu hopen dat je bloed ook goed is. Scheelt weer een pilletje slikken ;)

@Mirpat: jij hebt dus ook zo'n eigenwijze krummel in je buik. Merk jij dan ook dat je vaak tegen je baarmoeder of darmen wordt getrapt? Of heb je juist een rustig kindje? Hier begint ie steeds harder te trappen en fanatieker te worden. Ik merk het 's nachts ook steeds beter.

@gewicht: we zitten allemaal zo'n beetje op één lijn! Ik ben de uitschieter met 13kg, maar goed... Ik zit ook veel stil. Dan zijn het ook zit-kilo's ;)
    Ik vond het in het begin wel even schakelen hoor met aankomen. Zeker omdat ik altijd kon eten wat ik wilde en geen grammetje aankwam. En nu dus 80 kg. Ik vond 80 kg altijd enorm zwaar en ik had bij 80 kg ook echt het idee van een dikke onderkin en vetrollen, maar ik ben nog steeds heel slank! Alleen dus die dikke buik en dikke billen, haha! :D
    De laatste twee dagen verlies ik trouwens wel extra vocht. Ik drink me tureluurs aan warm water met citroen en honing, omdat ik zo'n last van mijn keel heb.

Hebben jullie trouwens ook dat je 's nachts minder lekker ligt? Ik kan niet meer goed op mijn rug liggen: dat wordt echt te zwaar en dan krijg ik een benauwd gevoel. Maar te lang op één zijde is ook pijnlijk. Dan voel ik, denk ik, mijn spieren of mijn gewricht in mijn heupen. Echt héél vervelend! Ik blijf maar draaien en daarmee terroriseer ik vriendlief dan weer ;) Half op mijn buik dat reageert de baby weer op: die trapt me dan net zo lang totdat ik weer op mijn zij lig.

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Sopann, dat doe je dan toch goed als die 13kg echt op je buik (en helaas kont) :) zit. En dat zitten zal idd ook veel doen. En vocht vasthouden natuurlijk. Maar fijn dat je dat nu een beetje verliest.
    Vervelend dat je minder goed slaapt. Hier nog niet echt last van. Wel minder posities die nog lekker liggen en zoals vanmorgen vroeg wakker, moe zijn maar niet meer kunnen slapen. Zooooo vervelend!

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou, dat vroeg wakker zijn en niet meer kunnen slapen heb ik dus ook. Dat is inderdaad erg vervelend! Vriendlief heeft zijn mobiel in het nachtkastje liggen, maar op trilstand. Dan word ik eerst al wakker van het getril en daarna nog een paar keer gepiep, want die toetsen maken geluid...

Ik heb hem al gezegd dat ik niet meer zo in coma lig als eerder ;) Volgens hem kan ik dan nog wel slapen wanneer hij uit bed is en beneden aan de gang gaat, maar ook dat. Ik ben ten eerste klaarwakker van elke beweging die vriendlief maakt om zijn kleding te pakken en dan hoor ik beneden ook elk klein geluidje.

Ja... Mijn lichaam is zich al helemaal aan het voorbereiden op babygeluid ;)

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Goh Mayke ben even stil van je bericht! Kan me niet voorstellen wat er allemaal door je heen moet gaan wat verschrikkelijk! Ik heb veel pijn en mijn dagen zijn eentonig maar denk dat jou dagen nog leger zijn aangezien je niet in je eigen omgeving bent! Ik kan eigenlijk niets anders doen dan je heel veel sterkte en kracht toewensen de komende weken, want dat zul je nodig hebben! Zet um op meis!

Sopann, verga nu niet alleen lichamelijk maar ook psychisch van de van pijn! Ik kan gewoon niet accepteren dat ik telkens weer dingen uit handen moet geven… Ik wil zoveel, maar kan zo weinig bah! Nee er is geen pijnstilling die het momenteel wat dragelijk zou kunnen maken voor me! Tis balen, maar heb geluk gehad dat ik de eerste 2 trimesters wel heb door mogen gebruiken aangezien dit geen standaard protocol is! Weet wel dat dit echt, echt, echt m’n laatste zwangerschap is!

Nachten, zijn hier een hel! Heb een heerlijk bed, ben moe genoeg maar heb zoveel pijn en draaien lukt door stijfheid en onstabiliteit in m’n bekken niet goed dus zelfs ’s nachts moet ik nog topsport leveren… Zou wel willen dat me dit ook meer spierkracht en een afgetraind lijf oplevert, maar zit er niet in geloof ik :p

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik had over je kamertje heen gekeken sopann! Hij is erg leuk. Ik was bij R ook zo trots op zijn kamer! Hoop dat ik hier ook sneller hoekje voor baby op onze kamer gereed kan maken!

Jonneke, vroeg wakker! Uhm, niet echt uit me zelf maar R is hier al 2 dgn om 6 uur paraat! Zucht! Wel hoor ik ook alles dus slaap ik regelmatig met oordoppen! Misschien is dat nog iets voor jou sopann! En je vrien vragen om zijn kleren s avonds al te pakken!

Foeske, wat onwijs vervelend dat je zo'n pijn hebt! Zijn er wel mensen die je helpen in het huishouden? Hoop dat je met momenten toch nog een beetje kunt genieten. Helemaal gezien het feit dat dit je laatste zwangerschap is.

Mirpat, wat goed dat jullie al zo ver zijn met van alles. Lekker hoor!
    Leuk jullie dus maandag ook de groeiecho, wij ook alleen met 29.1 :). Ben ook benieuwd. Helemaal naar het verschil met 2 wkn geleden!

Hier vandaag alweer te druk geweest. Tijd terug stond er hier een tip over het schoonmaken, lichte meubels, met Zwitsal! Ik heb zojuist dus onze bank onder handen genomen en nu de ontzettende pijn in mijn kont, uitstraling vanuit de rug! Was te verwachten natuurlijk maar het resultaat mag er zeker wezen en ik kan weer iets van mijn lijstje strepen! R ligt net op bed en hoop dat hij even een uurtje of 3 pakt. Gisteren was het maar 1,5 en eergisteren 2x 1 uur! Ben wel even toe aan een langere "pauze."
    Wkd weer voor de deur, jullie leuke plannen?

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @mayke kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar stond om wat te laten horen. Geeft niks. Je hebt t zo al zwaar genoeg.
    Tis echt niet niks zeg pff..kan je alleen heel veel sterkte wensen. Hou vol!!!!!!

@jonneke hij is in zoverre gedraaid dat ie nu overdwars ligt. Echt een dwarsligger dus :D

@sukke fijn dat alles goed was vk. Houden zo. ;)

@foeske jij natuurlijk ook sterkte met al die pijn. Vooral omdat t ook niet minder word lijkt t me erg frusterend.

@sopann hier ook wel een hoop getrappel maar heb r zelf verder niet heel veel last van, gelukkig. Wel sinds 3 dagen vreselijke pijn in mn buik en rug dus verplicht rustig aan doen, volgens vk ws tovh een draaipoging en ligt ie nu gewoon (voor mij) een beetje beroerd.

Dinsdag weet ik idd meer na de groeiecho, ben wel benieuwd hoeveel ie nu gegroeid is. (Ik zelf nog geen 3kg) :D Maar was dan ook zwaarder dan jullie allemaal ;)
    Zal eens ff paar foto s maken van t kamertje en hier plaatsen.
    Voor de nog werkende, werkse vandaag en allemaal vast een fijn weekend.

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

Dat overdwars... Vandaag zat ik bij mijn ouders en pijn ineens joh! Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Zegt mijn moeder: hij draait vast. Mijn buik voelt veel voller en ik voel ineens getrappel onder mijn navel. Lekker acrobaatje ;)

Mijn darmen vinden ook een nieuwe plek. Ik had begrepen dat ijzertabletten stoppen. Nou, ik ben nog nooit zo vaak naar de wc geweest als vandaag! Niet te zuinig ook (sorry :D)

Hier is het kraampakket net binnen gekomen. Ga zo samen met vriendlief eens neuzen. Ik heb vandaag twee albums voor hem gekocht: kraambezoekboek en baby's eerste jaar. Beiden van Nijntje. Vriendlief was dolenthousiast, haha.

Dit weekend gaan we eindelijk na anderhalf jaar kledingkasten neerzetten op de slaapkamer. Heerlijk! Weer een beetje orde in huize Sopann ;) Verder krijgen we eters. Altijd leuk.

Ik ben ook weer naar de fysio geweest. Aan de pijnlijke nachten kan ze niets doen, wel aan mijn stuitje. Ik moet meer gecontroleerd bewegen. Dus vaker even een stukje wandelen en drie keer per dag een uur plat. Moet te doen zijn.

Allemaal een fijn weekend en klus ze voor diegenen die nog aan de slag gaan!
    Foeske, sterkte met je pijn. Idd: lukt het genieten ook nog een beetje?

13. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    #653 Jonneke83, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
    Sopann, ja ik sliep eerst ook wel door als manlief er uit ging maar nu ook niet meer altijd. En als ik s nachts naar de wc moet, wat ook standaard is, is er ook een grote kans dat ik langere tijd wakker lig... zo vervelend! En dan nog wel moe zijn....
    Fijn dat de fysio een beetje kan helpen. hopelijk snel met resultaat. En lekker hoor, klerenkasten neerzetten, weer een beetje ordenen :) Zo komt het toch allemaal dadelijk mooi af voor de kleine komt.

Foeske, vervelend dat het je nu ook psychisch begint op te breken. Op een gegeven moment ben je er klaar mee kan ik me voorstellen. Ik had me ook ingesteld op een zwangerschap met veel lichamelijke klachten maar gelukkig blijven ze hier uit. Heb een zwakke rug en beschadigde knie waar ik door gewichtstoename wel last van dacht te krijgen maar gelukkig nog niet. Ook mijn hoofdpijn, die ik voor de zwangerschap vaak had, zeker als ik veel moe was, is verdwenen. Kon ik maar altijd zwanger zijn (afgezien van die dikke buik dan:))

Sukke, meubels poetsen met zwitsal? Nooit van gehoord! Maar fijn dat het geholpen heeft. Jammer dat je zo veel last had daarna. Hopelijk heb je de middag lekker kunnen rusten.

Mirpat, wat een dwarsligger dan :) Hopelijk is ie dat verleerd als ie geboren is, haha!

Hier lekker weekend. Weinig plannen omdat we in de rommel zitten. Dus denk ik veel op bezoek bij mensen en boven bivakkeren... Zondag denk ik maar een dagje weg met manlief om de boel te ontvluchten :) maar ook lekker rustig aan doen.

Op het werk wel geregeld dat ik nu maar 4 dagen per week werk en maandag hoor ik van mijn leidinggevende hoe het zit met dat extra uur pauze. Heb gevraagd of ik die op het einde van mijn dienst in mag zetten. Dan zou ik dus maar 28uur per week werken tot aan mijn verlof, moet te doen zijn. Kijk er nu al naar uit!

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Mirpat, wauw! Nog maar 3 kg! Haha dat was ik voor de 3 mnd al aangekomen! Ben benieuwd naar jullie kamertje. Altijd leuk om ergens anders mee te spieken!

Sopann, fijn dat de ijzertabletten (nog) niet stoppen! Dit is natuurlijk ook niet alles maar beter als helemaal niet kunnen! Leuke wkd plannen! Veel plezier!

Jonneke, tof dat je al een dag minder hoeft te werken dat scheelt stiekem toch al een hoop! Fijn ook dat je weinig klachten hebt! Ik had bij R ook veel minder klachten en dat was toch wel een iets meer relaxte zwangerschap als deze. Al heb ik nog niet heel veel te klagen nu!
    Die Zwitsal is echt geweldig. Ik had het ook nooit eerder gehoord maar damn mijn bank is gewoon echt weer "wit". Iedere keer als ik er na kijk verbaas is me weer!

Kraampakket, haha! Veel plezier sopann! Ik noem het altijd een oorlogspakket! Toen ik hem bij R kreeg was ik ook echt onder de indruk! Je zou haast denken dat je er oorlogswonden mee moet verzorgen.

Hier vanavond op de bank. Morgen met m'n zus naar een open dag van een taarten winkel. Sinds kort doen we dat samen als hobby en aangezien we volgende week een Bumba taart voor R zijn verjaardag gaan maken moeten we nog wel wat hebben. Daarna vast wat voorbereidingen treffen qua vulling ed. Zondag ook lam thuis en manlief waarschijnlijk veel aan de studie dus niet veel bijzonders!

Fijne wkd allemaal!

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Bedankt voor jullie berichtjes dames! Gelukkig ben ik van nature een genieter dus laat ik me dat niet afpakken ;)

Ik ga per 1 januari overstappen van zorgverzekering en kreeg vandaag ineens een 2e kraampakket binnen…. De inlegkruizen zijn handig maar gebruik voor de rest niets… toch zonde!

Jonneke, ik had me er ook op ingesteld maar deze mate had ik me toch echt niet kunnen inbeelden hoor! Gelukkig valt het bij jou mee!!

Sukke, leuk! Heb 1 x een taart gemaakt maar heb er echt het geduld niet voor :p

Mirpat, je bent waarschijnlijk echt niet de zwaarste hiero hoor! mijn kilo's lopen inmiddels in de 3 cijfers....

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Foeske, er is een stichting waar je ongebruikte materialen naar toe kan brengen die dan naar, ik geloof, derde wereld landen gaan! Moet je maar is Google-en. Ik woon in een gehucht en hier kan ik het zelfs wegbrengen!

17. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Sukke, het is toch altijd afwachten hoe je je voelt, weet je van te voren gelukkig nooit anders was je er misschien niet aan begonnen. Als we alles vooraf weten...

Leuk zeg taarten maken. Ik wil dat ook gaan doen maar heb het nog nooit gedaan en heb het idee dat je zo veel nodig hebt om te beginnen dat ik er maar niet aan begonnen ben :) Maar in mijn verlof ga ik denk ik toch eens een poging wagen.

Fijn dat zwitsal zo goed helpt. Zal de tip onthouden.

Foeske, ik zag bij ons bij de verloskundige ook een oproep hangen dat als je dingen over had van je kraampakket dat je die dan op kon laten halen of weg kon brengen voor arme landen. Misschien inderdaad een idee eens te kijken of dat bij jou ook zit. Vast wel.

18. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @sopann ja lkkr hoor die dwarsliggers. :D
    Fijn dat er een beetje orde komt in huis. Altijd fijn hé ;)
    @jonneke lekker dat je waarschijnlijk nog wat minder kan werken.
    Hoop ook dat ie t verleerd is als ie geboren is maar ben er bang voor. ;)
    @sukke oh leuk taarten maken. Wil ik ook nog steeds maar heb er het geduld eigenlijk niet voor en meestal kom ik niet verder dan een cake. :D

Dat van dat kraampakket is idd een goeie tip. Ga ik zeker onthouden.

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    #659 Jonneke83, 26 nov 2012
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
    Nou het is allemaal geregeld op het werk. Wat diensten verschoven waardoor ik maar 4 dagen per week werk maximaal en daarnaast ook nog die extra pauze. Nu dus alleen nog maar weken van 28uur voor mij. Heerlijk! Daarmee moet ik het wel redden.

Vandaag gepland om de babykamer te poetsen voordat ik moet gaan werken. Maar gisteren denk ik teveel gedaan. Vannacht veel last gehad van buik en rug en weinig geslapen dus nu verplicht maar rust nemen tot ik moet gaan werken :)
    Dus net maar even op internet gekeken voor geboortekaartjes. Wat is dat moeilijk! PFF! Denk dat ik maar van die boeken bij de drukker haal, ik moet het toch ECHT zien merk ik :D en ook inspiratie opgedaan voor een gedichtje in de kaart. Nu aan het dichten voor suprise. Toch nog niet zo slecht rustig aan doen... haha!

Mayke, ben jij al bezig met het geboortekaartje? En willen jullie jullie overleden dochter ook op een bepaalde manier betrekken in het kaartje? Ik merk dat ik veel naar kaartjes kijk waar een vlindertje op staat en ook in het gedichtje wil ik haar wel benoemen. Maar weet nog niet precies hoe.

Daar nog nieuws meiden??

20. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    #660 Jonneke83, 26 nov 2012
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
    Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum
    01-02: Demel89 (1e kindje) ZH, geheim