Sukke, wauw al 92! Dat is al een prestatie op zich Maar dat maakt het verdriet er natuurlijk niet minder op! Sterkte Sopann, niet meer toegeven aan die nesteldrang jij! (of met mate ) Seks, ondanks alle pijn is mijn libido niet verminderd Arme man van me Die had het voor de zwangerschap n.l. ook al zwaar met me haha (meestal hoor je andersom) Zn geluk is dat de pijn soms zo heftig is dat het gewoonweg niet lukt L Hier ook een extra laagje in mn ondergoed liggen hoor Maak mezelf er anders gewoon vies van en een inlegX kun je nog us verwisselen Gister op controle geweest. De beeb doet het goed en ik ga nog verder achteruit pfff Ben vanaf gister moeten starten met metformine om de suikerwaardes in de avond goed te houden Heb dit met vorige zwangerschap toch maar mooi 5 weken weten te rekken Gyn vond dit ook helemaal niet tegenvallen! Nog wel gevraagd of hij me iets kon vertellen over inleiden aangezien de wallen nu al aan mn kin hangen en de pijn niet harden is + erger wordt Maar ik mag er niet vanuit gaan dat ik voor de 39ste week ingeleid zal worden Is wel een beetje een domper maar heb nu al zo veel pijn gehad . Dan kunnen die paar weken er ook nog wel bij! Gelukkig is er wel toegezegd dat hij me niet overtijd laat lopen! (das wel een geruststelling)
Foeske, wat vervelend dat de pijn alleen maar erger wordt en er geen vooruitzicht is dat je veel eerder ingeleid gaat worden. Maar de beeb doet het goed en dat is ook fijn! De laatste loodjes wegen toch wel erg zwaar he! Sterkte daarmee.
Foeske, ja 92 is echt een hele leeftijd! En eigenlijk nooit echt wat gemankeerd! 10 jaar geleden een herseninfarct en misschien wel 25 jaar geleden een nieuwe hartklep. Dus dat is ook heel mooi. Het is ook goed zo. Ze was op! Wat balen dat je je steeds slechter voelt en dat de gyn niet eerder wilt inleiden. Waarom willen ze dat niet? Jonneke, goed dat ze al aan het indalen is. Geeft wel wat meer lucht. Als ze niet te veel op je schaambeen gaat drukken iig. Hier alles wel oké. Donderdag was de crematie en hebben goed afscheid kunnen nemen. Was erg mooi. Voorlopig hier maar even niet meer zwanger worden straks, bij Raf hadden we ook al een crematie tijdens de zwangerschap en tussen deze zwangerschappen in helemaal niet! Qua bekkenklachten is het hier nu wel iedere dag aanwezig en word ik er nu af en toe wel wat chaggie van maar goed. Manlief heeft nu 2 wkn vakantie dus dat scheelt! Vandaag drukke dag, nu in de bus. Ga met zus en moeder naar Düsseldorf naar een kerstmarkt en vanavond hebben we nog een verjaardag van een collega van man!!!! *oeps* zal morgen wel gesloopt zijn maar dat zien we dan wel weer. Jullie nog leuke plannen? Of is het de laatste kerstboodschappen shoppen? blegh, moet ik ook nog doen trouwens!
Even snel: ik ga vanmiddag heel even de stad in. Verder druk aan het haken weer. Ik moet nog een best eind en de kleine kan ermaar zo over 5 weken al zijn! Verder geen nesteldrang hoor Fijn dat het mooi was, Sukke. Hoe groot willen jullie het gezin eigenlijk? Dat heb je natuurlijk niet helemaal voor het zeggen, maar idealiter? Foeske, veel pijn lijkt me ook niet goed voor de kleine... Kunnen ze niet gewoon week 38 aanhouden ofzo?
Zolang de baby het goed doet is dat het belangrijkst! Vorige x wel ingeleid bij 38 weken maar was omdat mn suikers toen veel hoger waren en zo schommelde Sukke, gelukkig een mooi afscheid gehad dan! sopann, ook nog heerlijk aan het freubelen zie ik!
Maar kijken ze dan niet naar hoe de moeder "zo fit mogelijk". De bevalling in kan? Lijkt me ook wel belangrijk! Ow sopann, hou op! Over 5 wkn al! Idealiter zou ik zeggen 3 kids. Dan sowieso een derde wel iets later dus wanneer de tweede bijv naar school gaat nog een kindje om het af te leren! Manlief wil dat ook wel alleen is meer een financiële kwestie straks. Wil ze wel allemaal even veel kunnen geven en ook nog een lekker leventje over kinnen houden! We zien wel hoe de economie, en wij zelf, er over 3 jaar voor staan!
Zo zitten wij ook hoor, alleen willen wij er graag 4 of 5. Heerlijk, zo'n huis vol. En dat brengt later ook allemaal weer aanhang mee Maar goed, eerst de eerste maar eens afwachten en inderdaad ook de economie. Als ons tweede huis verkocht is, zitten we er goed bij, maar vanaf drie kinderen zou ik er wel voor kiezen om thuis te blijven. Scheelt dat we tegen die tijd een eigen ondernemers hebben
Foeske wat balen dat je je steeds slechter voelt en dat ze er ook niet veel eerder wat aan gaan doen. Sukke oh kerstmarkt leuk...maar moet er nu ff niet aan denken. Het idee alleen van al die mensen maakt me al kribbig haha. Hoop dat t leuk geweest is en dat je niet teveel afgedraaid bent. Sopann 5 stuks. toe maar je heb er zin in haha. Hier ook creatief geworden (soort van) ben een dekentje aant breien voor in de kinderwagen. Mn eerste creatieve uitbarsting maar t gaat de goeie kant op. Vrijdag naar de vk geweest en beeb doet t goed maar nog steeds in stuit. As vrijdag moet ik voor een liggingsecho en dan evt de week erop voor een uitwendige versie. Dus blijft nog ff spannend. Hoop dat ie nov voor die tjjd gaat draaien maar heb r een hard hoofd in aangezien ie nog geen één keer is gedraaid de afgelopen maanden. Fijn weekend nog meiden.
Hai dames. Allereerst weer sorry voor mijn geen berichten... Ik heb op de een of andere manier moeite met hier inloggen de laatste tijd.. Waarom weet ik niet goed te verwoorden; misschien omdat ik alles helemaal beu ben?! De kleine zit (gelukkig) nog steeds in mn buik. Ondertussen heb ik vaak meerdere bloedinkjes/bloedingen per dag en heb ik bijna constant menstruatiepijn of harde buiken hetzijn regelmatige of onregelmatige.. Ik mag nu in het weekend overdag naar huis als mijn vriend er bij is en mijn buik rustig is maar bij bloedverlies meer dan een 2euro munt moet ik terug. Vorige week heb ik het een heel half uur vol gehouden thuis, dus bijna niet de moeite waard. Vandaag en morgen proberen we het weer. Verder is het steeds zwaarder aan het worden. Gevoelsmatig ben je blij dat de kleine nog in je zit alleen aan de andere kant denk je: haal d'r maar over 3 weken uit mijn buik dan heb ik haar iig en kan ik zelf ook weer wat. Maar dat voelt weer niet fijn aan (schuldgevoel dat je zo denkt) dus zit je jezelf weer in de weg. Gyn wil me sowieso niet inleiden met 37 of 38 weken. Heeft niets te maken met de bloedingen maar daar is hij niet voor. Dus ergens hoop ik dat de kleine zich zelf meldt over 3 weken want als ik hier nog tot 40/41 of zelfs 42 weken moet liggen zie ik niet zitten. Ik heb donderdag weer een groei echo en 9 januari nog een gesprek met gyneacoloog.. Ik ben gewoon blij als dit achter de rug is. Droom soms wel eens dat ik 40 weken ben en dan alsnog een grote bloeding krijg waardoor ik mijn baby weer verlies.. Ik vind inleiden wel een meerwaarde ook al is de kans op een keizersnede daarmee groter. Mijn gyn vindt dat dus niet...... *Zucht Hoe gaat het met jullie?? Sorry hoor nogmaals, voel me beetje voor schut dat ik het zo heb laten verwateren!!! Ik hoop dat het jullie wel goed vergaat en ik wens jullie allen hele fijn kerstdagen toe en een mooi uiteinde.. Over een niet al te lange tijd hebben we onze hummeltjes vast!!
Hee Mayke fijn weer wat te horen. En geeft niks hoor dat t ff duurt kan me voorstellen dat je er wel helemaal doorheen zit. Balen dat de gyn niet eerder wil inleiden. Hoop idd voor je dat je kindje dan zelf maar komt over een week of 3..... Een half uur thuis is niet echt top nee..mag je met de kerst t wel weer proberen naar huis te gaan?? Iedereen alvast fijne kerstdagen.
Wat leuk om te lezen hoeveel kinderen jullie graag zouden willen J Ik heb altijd al 2 gezegd du swat betreft zit ik gebakken Mayke, allereerst Je hoeft echt geen sorry te zeggen meis! Snap dat heel goed in jouw situatie. Hier ook een gyn die me niet wil inleiden Moeder aan het leiden of niet, maakt schijnbaar niets uit . Zie dat het bij jou niet anders is L Ik zucht met je mee, wat houd jij je sterk zeg! Hier officieel de eerste dag van mn zw.verlof. Niet dat dit iets aan mijn situatie veranderd maar het einde nadert
Mayke, wat leuk weer van je te horen en wat fijn dat het ook nog allemaal goed gaat, naar omstandigheden dan. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Waarom is de gyn niet voor inleiden? Ik kan me voorstellen dat je het helemaal beu bent en het niet meer ziet zitten op deze manier. Natuurlijk wil je het beste voor de kleine maar dat je er op een bepaald moment doorheen zit is gewoon logisch. je ligt er nu al zo lang en gaat eigenlijk niet vooruit. Een half uurtje thuis is inderdaad niet echt de moeite. Ik hoop dat je met de feestdagen ook een beetje thuis kan zijn... Krijg je nog wel veel bezoek in het ziekenhuis die je helpen de dagen door te komen? Ik hoop dat je ondanks alles toch fijne feestdagen hebt. En meid, geen sorry hier op het forum omdat je zo lang niks hebt laten horen. Je hebt het al druk genoeg met jezelf en dat je baalt snappen we allemaal. Dan lees je hier dat het met de meeste eigenlijk allemaal wel goed gaat en dat lijkt me ook niet altijd even makkelijk. Sopann, wow 4 of 5 kids! Dan heb je nog even te gaan En allemaal dicht op elkaar qua leeftijd of niet? Ik denk dat wij het bij twee houden. Als is manlief er nu nog niet voor. Hij wil eerst eens afwachten hoe het met eentje is, haha! Hij moet er nog vertrouwen in krijgen. Mirpat, wat leuk dat jij ook creatief geworden bent. Creatief clubje hier! En je moet ergens mee beginnen toch! Balen dat de kleine nog in stuit ligt. Kans dat hij draait is inderdaad klein maar je weet het nooit! Hoop het voor je!
Oeioeioei... gister een gezellige avond gehad met vrienden. Toen ze weg waren gezellig tv gekeken met ml... Na even liggen liep ik naar de keuken en ja hoor... BAM daar ging ik! Ik zakte gewoon door m'n rechter been/bil! Vallen deed ik niet (kon me nog net opvangen) maar er zit een spier in m'n rechter bil die niet wil meewerken! Waarschijnlijk net een spier die enorm helpt om dat bekken van mij bij elkaar te houden... AUCH... Dacht vanmorgen dat het wel ging maar toen ik opstond bleek het net zo slecht als giste... gaat lekker zo! En dat precies bij kerst Gelukkig kan ik nu rollend door huis, dus zal daar vandaag extra gebruik van moeten maken denk ik... Nou ja iig fijne feestdagen dames!
Dan neem maar even rust moeder en moeder in spe Want deze kleine wil nog wel langer mee. Balen dat je zo vergaat van de pijn, Want nee dat is echt niet fijn. Ik hoop dat je deze kerstdag toch kan genieten, en kerstdiner bij je schoonouders niet hoeft te laten schieten
@foeske oh dat is minder dat je gevallen bent. Wel fijn dat je nu verlof hebt. Is t al wat beter? @jonneke hier ook eerst maar es kijken hoe t gaat met 1. Mijn vriend wil ook nog niet zo ver vooruit kijken Hoe gaat t verder met jou??
Jeetje! Dat is naar Foeske. Hier de dagen goed doorgekomen. Morgen weer naar de fysio en verloskundige. Mijn buik groeit énorm hard. Hij hangt ook stukken lager, maar of dat de zwaartekracht is of het indalen dat weet ik niet! Ik heb steeds minder honger en steeds meer ja... Hoe zeg ik dat nou? Het lijkt op kleine prikjes onderin. De kleine beweegt trouwens ook veel en vaak. Ik ben heel benieuwd wat alles is dat ik voel. Nog een fijne avond voor allemaal!
Mirpat, mannen kunnen het denk ik nog moeilijker voorstellen hoe het is om een kleine te hebben. Ik zeg soms wel met dingen uitzoeken. Kunnen beter een neutrale kleur kiezen mocht de tweede een jongetje zijn maar dat vind manlief nog maar eng om te horen krijg dan ook als antwoord dat we eerst maar eens met een zullen beginnen. Zelf zou ik het liefst niet teveel leeftijdsverschil er tussen willen maar dat zien we wel. Hier gaat het goed hoor. Kleine beweegt steeds meer maar kan eigenlijk nog alles doen. Weinig pijn als ik er op let hoe ik dingen doe alleen veel slapen. Maar dat kon ik altijd wel. Zal tegenvallen als de kleine er is met slapen dan. Sopann, vk zal wel kunnen zeggen wat het is wat je voelt maar mij klinkt het als indalen. Zo voelt het hier ook een beetje en mijn buik hangt ook lager. Sommige broeken zitten daarom nu ook minder fijn met zo'n hangbuik. Morgen heb ik weer een echo. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik mijn meisje zie voor de geboorte. Ben benieuwd of alles op schema ligt in de groei.
Jonnke whahaha jij kunt het ook O en dat slapen met een kleine gaat heel goed hoor lig je heerlijk samen in bed Mirpat, niet gevallen hoor, kon me nog op tijd opvangen J Tis ietsiepietsie beter maar nihil hoor! Sopann, hier hangt mn buik ook iets lager denk zelf de zwaartekracht aangezien de beeb vorige week nog niet was ingedaald