1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Fijn dat jullie een fantastische dag hebben gehad en je er zelf ook volop van hebt kunnen genieten. Vandaag lekker bijkomen!

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Goed om te horen sopann! Lekker samen na genieten vandaag!

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb onze lijst er maar weer eens bij gepakt voor het overzicht! Daar kunnen we zo onderhand de bevallingsdata aan koppelen ;)

Zonder iemand voor de borst te willen stoten: om het overzichtelijk te houden heb ik de mensen die al tijden niet meer hier hebben gepost eruit gehaald.

Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum
    02-02: Mirpat (1e kindje) thuis bevallen, bv, geheim
    03-02: Foeske (2e kindje) ZH, flesvoeding, geheim
    03-02: MamavanDaisy (2e kindje) thuis bevallen, bv, meisje
    03-02: Mayke1717 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje
    06-02: Jonneke83 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje
    10-02: Sukke (2e kindje) thuis bevallen, bv, geheim
    14-02: Sopann (1e kindje) thuis bevallen, bv, jongen

Afspraken
    24-01: Sopann, controle vk

1 jongen, 3 meisjes, 3 geheim

4. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Zo heb net de vluchttas ingepakt. Alles is klaar nu dus voor mij mag ze komen!

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum

Afspraken
    17-01: Sukke, controle vk

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Goed bezig sopann!!!

Diass, ben jij mvD?

7. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Wordt spannend nu he dames! :D
    Hier helemaal klaar voor ... laat maar komen hihi

Aardig veel last van voorweeen en steken en druk onderin... hopen dat t gauw een x doorzet. .. mja hoeft niks te zeggen natuurlijk. ... heb er al weken last van en bij daisy had ik er al last van vanaf rond de 22weken ofzo.

Rommelt het bij jullie al wat??
    x

8. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Mvd?
    @mamavandaisy dan hoop ik dat het snel doorzet bij je.. Hier rommelt er helaas nog niks :(

9. Sopann

Sopann Niet meer actief

Het enige wat rommelt zijn mijn borsten, haha! En mijn darmen: naar de wc gaan is geen enkel probleem meer. Dat is ook wel anders geweest.

Zojuist de eerste pakjes klaargelegd. Zowel in de vluchttas als in de kraamkamer. Van mij mag uk nog wel eventjes blijven zitten. Met die sneeuw blijf ik liever binnen in plaats van in de ambulance of auto onderweg naar het ziekenhuis ;)

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Goed bezig Sopann! Zeker even moeten zoeken om de lijst nog te vinden? Zal hem dadelijk ook eens bijwerken.

Hier nog geen vluchttas. Deze week wel even doen.
    Merk al enkele dagen dat ik krampen heb, soort gevoel van ongesteldheid die door moet zetten maar daar blijft het ook bij. Verder merk ik hier nog niks. We wachten rustig af. Merk wel dat ik zelf onrustiger wordt, herkenbaar? Het idee dat alles ineens af moet waar ik nog mee bezig ben. Zo van: stel je voor dat de kleine komt... :D
    Dus vanavond ook het bed even op verhogers zetten en mijn tasje pakken. Ik ben er klaar voor! Nu de kleine meid nog!

11. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum

Afspraken
    22-01: Jonneke, controle vk

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    MvD, hier rommelt het niet echt meer. Was van de week ziek en toen had ik wel "regelmatig" pijnlijke harde buiken maar nu al zeker een dag niet meer!

Diass, dacht dat jij misschien iemand anders was omdat ik je hier nog nooit "gezien" had maar dat is dus niet zo!

Sopann, haha fijn dat de darmen weer werken.

Ik denk niet dat ik vanavond nog de fut heb maar anders word er morgen hier een begin gemaakt aan onze vluchttassen. 1 voor ons en 1 voor R! Vrijdag of zaterdag gaat man de wieg ophalen en maandag komt mijn lieve mama nog even mee poetsen! Als dat gebeurt is ga ik het wiegje opdekken met R! Heb er zin in

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Herkenbaar jonneke! Goed dat je het zegt van het bed! Wij moeten nog een plank of oude deur regelen omdat we gewoon 2 matrassen op ons bed gaan leggen. Hebben een boxspring en is zo'n gedoe omdat te verhogen!
    Moet alleen een plank tussen mijn matrassen dan omdat ik anders in een kuil kom te liggen met persen en de Vk mij in het matras duwt ipv de baby eruit als ze onverhoopt in moet grijpen tijdens de bevalling.

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Sopann, gelukkig een mooie dag gehad :D Wat goed dat je de lijst weer us opgetrommeld hebt ;) vergeet het steeds deze aan te passen…

mamavD, voorweeën kunnen best een poos aanhouden heb ik begrepen….

rommelen, Hier nog niets aan het rommelen… wel het idee dat de kleine iets aan het indalen is… hoop hier morgen bevestiging van te krijgen ;) krijg morgen iig wel de datum van inleiden J zoooo benieuwd!!

Bed verhogen, hier het ‘geluk’ dat ik eigenlijk alleen maar mag rusten en dus een verzorgingsbed in de wk heb staan… we hebben daarom vanaaf ook besloten om onze boxspring niet te verhogen (ik kom er dan nauwelijks uit). De controles kunnen mooi op het bed in wk!

Vandaag de naam om m’n schilderij geschilderd! Ooooo ben zo trots op het resultaat :D :D :D als de beeb er is post ik een foto!!

15. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Ik kwam toen straks ook pas achter dit topic volgens mij.. Reageerde eerst wel vaker in het topic over de februari buikjes dus vandaar :)

16. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Foeske spannend dat je de datum te horen krijgt.
    Dan word t "echt" ;)

Sopann wat fijn dat jullie trouwdag zo goed verlopen is.
    Nogmaals gefeliciteerd.

Iedereen is er nu wel echt mee bezig he,...leuk hoor.
    Hier ook wel hoor, maakt me op zich qua datum niet zo veel uit ben nu gewoon nieuwsgierig hoe hij/zij eruit ziet. :d

Verder wel hoop steken en pijn de laatste 2 dagen maar verder niks bijzonders...

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum

Afspraken
    22-01: Jonneke, controle vk
    22-01: mirpat, controle gyn

18. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik krijg zo langzamerhand de eerste vragen of het al rommelt. Best vervelend eigenlijk... Het hoeft van mij nog niet te beginnen. Er moet nog best wat gebeuren. Gewoon kleine dingetjes.

Hier sinds vandaag alwéér verkouden en keelpijn. Zal wel van al dat zoenen tijdens de receptie komen... Erg fijn (not). Ondertussen ook meer écht bekkenpijn. Tenminste, af en toe voel ik mijn schaambeen best goed. En slapen kan alleen nog maar met slapende heupen.

Maar! Je hoort mij niet klagen :) Ik hobbel gewoon maar door en begin ondertussen aan een nieuw breiwerk, haha.

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    #919 Jonneke83, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    Foeske, je schilderij is nu klaar? Ben benieuwd!
    En een datum voor het inleiden gekregen? Wil je hem ook delen of houd je het lekker geheim? :) Ergens wel fijn lijkt me als je weet wanneer het gaat beginnen. Van de andere kant vind ik het onvoorspelbare ook wel iets hebben. Als het dan maar voor de UD is :) Anders is mijn geduld denk ik snel op, haha!

Sopann, wat moet je nog allemaal doen voor kleine dingen dat de kleine man nog wel even mag blijven zitten? belangrijkste dingen toch klaar? En wat voor breiwerk ben je nu aan het maken?

Hier hoeft de kleine ook nog niet te komen hoor. Ik vind het wel fijn nog even vrij te hebben en bij te komen. Bovendien is mijn boxkleed nog niet klaar. haha! Maar ik weet ook niet of dat helemaal klaar komt eigenlijk. Al schiet het aardig op nu, er is nog veel werk te doen...

Vandaag high tea met collega's gehad. Was erg leuk. Kreeg ook te horen dat ik er uitgerust uit zag. De laatste weken op het werk was de vermoeidheid dus duidelijk van mijn gezicht te lezen. Maar goed ik slaap nu ook zeker 10uur per nacht en dan nog ben ik soms wel moe :)

20. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Mirpat, op de zwangerschapslijst sta je nog met thuis bevallen maar dat moet ziekenhuis zijn toch??

Deel Deze Pagina