1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja denk idd dat het de hormonen zijn. Bij R nooit gehad. Haha, ik word wel eentonig in mijn vergelijking met mijn eerste zwangerschap! Hahaha!

Hoe was het gisteren?

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    hai dames..

Tsja ik was zo blij dat ik niet tot 41 weken hoef rond te lopen dat dit prima is.. Hij vindt eerder inleiden een te groot risico op keizersnede omdat de kleine en je lichaam er dan wss nog neit aan toe zijn.. Ik denk dat mijn lichaam er zo ong wel degelijk aan toe is met al die bloedingen en hardeb uiken.. Ik ben ook erg benieuwd wat ze zien als ze me toucheren.. Ze gaan me dus neit eerder toucheren helaas.. Heb ik ook al geprobeerd.. Ooo dames, nog even voor ons!!!!!!!!!

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Geen pakje gevonden Sukke? Hetzelfde pakje als R is inderdaad ook wel leuk en bijzonder.
    Jeuk heb ik eigenlijk alleen op mijn buik maar ik denk dat dat door de strakke huid komt. Verder geen last van.

Mayke, wat fijn dat je toch nog positief kan blijven in je berichtjes hier. Ik had het gesnapt als je aan het klagen was hoor! Zijn de bloedingen nog steeds zo vaak als voorheen? De laatste loodjes inderdaad en dan hebben we allemaal ons kindje in onze handen. Maar voor jou was het toch wel het meeste afzien hier op de lijst.

4. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Sopann hoe wast vrijgezellefeestje??

Foeske lekker dat je er nu helemaal klaar voor bent.
    Nog 3 daagjes ;)

Sukke zelfde pakje als R kan natuurlijk ook prima.

Mayke fijn dat je t toch nog beetje positief in kan zien.
    Is mooi genoeg geweest hè. Hou nog ff vol.

Vanmorgen heeft vl met mn vader t bed omhoog gezet allejejezus wat een hoogte.
    Ga denk ff kijken voor een trampoline kan ik zo mn bed in springen :D
    Vind t op zich niet erg naar buiten te gaan.
    Lekker met hond in de sneeuw spelen.
    Alleen lukt niet te lang helaas.
    Fijn weekend nog allemaal.

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ow, Mayke iedere keer als ik jou naam zie staan hoop ik dat je baby nieuws komt melden!
    Nog even volhouden dus! Zet hem op!

Sopann, nee niks gevonden. Oid, zag wel een leuk shirtje voor nog geen 8 euro maar dan met 5 euro verzendkosten, vond ik ook zo'n onzin! Alleen op mijn buik was nog wel te doen. Maar vooral mijn enkels en onder mijn voeten met name s avonds ook! Ach ja.

Mirpat, hoog hè! Wij gooien er matrassen op. Vandaag besloten dat dat binnen 10 min gebeurt is dus man doet dat pas wanneer ik weeën krijg! Dan haalt hij ook even de deur naar de zolder eruit om tussen mijn 2 matrassen te leggen en dan kan ik bevallen! ;)

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Even ego hoor. Wát een nacht! Omdraaien, harde buiken, zweten, heftig dromen. Bleh!

Zo maar lekker ontbijten (énorme honger ineens?) en dan rest van de dag maar eens bekijken.

Mayke: ik denk aan je!

Rest van de dames: ik denk.ook aan jullie ;)

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Mirpat, ja hoog he zo'n bed! Hier het weekend ook het bed omhoog gezet. Maar dat is echt een heel verschil, ik moet er ook bijna uitspringen :)

Sopann, balen dat je een vervelende nacht hebt gehad. Te druk weekend gehad of ligt het daar niet aan? Lekker rustig aan doen anders vandaag.

Hebben jullie ook al het zeiltje in bed liggen wat in het kraampakket zat? Ik heb dat ook het weekend op bed gelegd. Op het matras, badlaken er over heen, molton er over, en dan nog het hoeslaken en het blijft kraken. Zo irritant!

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Geen idee Jonneke! Ik zit mezelf al de hele dag in de weg. Niet zo lekker in mijn vel ofzo, beetje onrustig. Zin om héél boos te worden, maar ook om alleen maar lamlendig op de bank te hangen. Hormonen!! Hopelijk slaap ik vannacht weer normaal :)

Wij hebben het zeiltje er nu ook op liggen, maar dat kraakt idd als een gek. Het is ook niet bepaald ventilerend... Misschien heeft dat vannacht ook wel parten gespeeld trouwens. Ik heb hier ergens de tip gelezen dat Action complete waterdichte moltons verkoopt. Die schijnen ideaal te zijn. Mijn schoonzusje gaat die vanmiddag voor ons halen. Ik ben heel benieuwd! Alles beter dan die ondingen ;)

Zo aan de strijk voor het wiegje. Dat is echt het laatste. Wat een drang ook om alles opgeruimd te hebben! Ik ben nog nooit zo strak bij geweest met de was, haha.

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja die hormonen... soms snap ik mezelf ook niet helemaal meer. ZO frustrerend! haha!

Bedankt voor de tip van action. Zal daar eens gaan kijken. Had het toch nog op mijn lijstje staan dat ik daar heen moest, misschien vanmiddag dan wel. Al zoek ik het niet door de sneeuw te moeten...

Leuk he, die strijk... ik heb er ook altijd zo'n hekel aan maar voor de kleine beeb wordt het ineens leuk om te doen :)
    Dadelijk ook maar eens wat dingetjes van mijn to do lijstje afwerken. Al heb ik nu een spel op FB wat zo verslavend werkt dat ik er moeilijk toe kom, haha!

Hoe was het vrijgezellenfeest Sopann?

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hè balen sopann. Vandaag overdag dan maar even een dutje doen!

Hier gisteren ook het zeiltje op mijn matras gelegd. Ligt idd totaal niet. Ik heb niet zo zeer last van het gekraak maar ik glij door mijn bes heen. Heb het nu op mijn molton geplakt, badhanddoek erop en nog een hoeslaken! Volgens mij ligt het nu al niet goed meer.
    Bij R handig het anders had ik er ook een open geknipte vuilniszak op maar weet niet meer hoe ik dat toen gedaan heb. Daar had ik iig geen last van!

Pff, man zit vandaag in Enschede voor zijn opleiding, 160 km hier vandaan. Zit toch wel een beetje op hete kolen! Niet goed geslapen vannacht en om kwart voor 6 wakker en hem wat proviand meegegeven. Heb R vanmorgen een dvd laten kijken en heb naast hem op de bank liggen slapen, echt schandalig!
    Hij ligt nu op bed dus ik denk dat ik zo mijn ogen ook maag weer eventjes sluit.
    De deur gaan we iig niet uit vandaag!

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Vrijgezellenfeestje was leuk! Gewoon gezellig gegeten, niet veel meer bijzonders. Ook wel prima zo. Na twee uur zitten was alles toch best weer gevoelig.

Als ik het zo lees lopen we allemaal op onze laatste benen. Moeilijk om tot het einde er vol voor te gaan hoor. Het gaat allemaal 20x zo langzaam. Net wel het wiegje helemaal klaar gemaakt. Zo schattig :) Ik vind het steeds logischer dat daar straks echt een kindje in ligt.

En wat ga ik graag naar buiten normaal met sneeuw! Nu is het echt niet te doen. En dat terwijl ik het liefst nog allemaal kleertjes erbij zou kopen, haha. Kan je niet iemand voor je op pad sturen Jonneke?

Oh en dat verre weg vind ik idd ook altijd verschrikkelijk Sukke! Zeker met dit weer. Manlief zit vandaag redelijk in de buurt gelukkig, maar vorige week moest hij 154km enkele reis maken. Ik heb dan ook geen rust hoor. Ook als de bevalling zou beginnen... Niét aan denken!! :D

12. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Nee inderdaad niet aan denken dat de bevalling op gang komt als je mannetje nog zo ver weg zit. Maar hopen dat het gewoon lekker rustig blijft!

Ik kan wel iemand anders op pad sturen maar ik wil niet graag zo afhankelijk zijn :) Het is ook niet dat ik niet de deur uit kan, ik had gewoon geen zin met dat weer. Maar snowboots aan en het is te doen dus heb het toch maar gedaan. Meteen even boodschappen gedaan. Maar het gaat allemaal niet meer zo gemakkelijk. Die laatste loodjes zijn wel zwaar hoor.

Hier hadden ze bij de a.ction trouwens niet die moltons die waterafstotend zijn, enkele voor 1persoonsbed... Dan maar op een krakend matje....

Herkenbaar dat het nu steeds echter wordt dat er dadelijk een beeb in huis is. Hier staat nu sinds een week de box. Zo leuk! En het bedje is ook zo goed als opgemaakt. moet alleen nog een lakentje in. Maar ik kijk er echt naar uit!

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ik heb echt dubbel respect voor jullie.. Jullie lopen ook op jullie laatste loodjes en hebben het ook zwaar! Een dikke knufel voor jullie!!! Ik heb dan ook wel geen fijne zwangerschap maar doordat ik 24/7 op bed lig geen last van moeheid etc.. Ik heb enkel het zuur en ik zit vol vocht.. Mijn buik is wel huge. Zijn jullie veel aangekomen? Ik nu al 18 kg, schaam me dood. Ze vinden het hier echt heel weinig aangezien ik al 13 weken plat lig.. Striae is ook een ramp.. Haha, ik zal zo een foto erbij zitten, niet schrikken!!
    Die 1e foto is begin dec. Ik heb mee gedaan voor serious request. Vanuit het zkh deden ze ook mee en dan kon je bieden op een belly paint. Ik had mijn naasten 1 euro gevraagd en zelf 30 euro ingelegd. Zo had ik 230 euro ingezameld en deze belly paint gewonnen toen:) heb zelf goed internet geshopt, hier een stukje van de collectie maat 62/68.. Tsja, je moet iets he

Bijgevoegde bestanden:

14. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    En ik had een babyshower gehad, ook daar wat cadeautjes bij gekregen..

Bijgevoegde bestanden:

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jonneke, nu je het over fototoestel hebt… mag m’n extra accu wel us opladen haha O en die zeiltjes zijn idd irritant!

Sopann, leven de bonbons nog?? Hoop dat je komende nacht beter mag slapen!! Super dat je vrijgezellig feestje lekker en gezellig was :D

Jeuk, vaak aan voeten en rond de navel… smeer elke avond m’n buik in….

Mayke, petje af voor jouw hoor! (sorry ik blijf het zeggen ;) ) vind 18 kg trouwens echt niet veel hoor (idd icm het platliggen…)Ik heb net zoveel striae als jij, bij mij is het alleen lichter omdat dit nog van de vorige zw. schap is ;) (heb er een paar nieuwe bij) Super mooie belly paint!
    Ooo en wat een verwennerij zeg! Geweldig

Hier echt een geweldige dag gehad! Vanmorgen druk geweest met het uitkoken van de flessen, was weggewerkt, met de duplo gespeeld (ja samen met jelte ;) ) en om 13.30uur lag ik dan voor het eerst op bed (en dat was nodig).... M'n moeder heeft de keuken gepoetst, m'n haren geverfd en terwijl m'n haar in de verf stond heeft Jelte m'n buik geverfd :D :D :D helemaal geweldig!

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Leuk sopann, dat het wiegde klaar is nu. In eerste instantie zou mijn moeder vandaag komen poetsen duik wilde het morgen doen maar ivm het weer komt ze donderdag. Ik moet dus nog even geduld hebben.
    Heb je vandaag nu ook last gehad van je buik zoals vannacht?

Jonneke, ik snap dat je niet zo graag andere voor je op pad stuurt. Dat heb ik ook. Fijn dat het je iig wel gelukt is vandaag. Gewoon wat rustiger aan doen.

Mayke, nou alle credits naar jou hoor. Wij lopen nu dan wel wat lastig op het eind maar jij bent al wkn aan het tobben! Gave buikschildering! Die boom staat op ons kaartje! Erg leuk en 18 kg vind ik ook meevallen gezien de bedrust e.d.

Foeske, lekker nog even getut dus! Ik wil ook nog even naar de kapper volgende week, dan ben ik er klaar voor!
    Wat leuk dat jelte je buik heeft geschilderd! Zal hij vast prachtig hebben gevonden!

Damn, man belt net dat hij een dorp verderop met een lekke voorband staat!!!!! Hij was omgereden omdat ik graag chocola wilde en nu staat hij daar te tobben met die band!!!! Grrrr

17. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Idd mayke petje af voor jou! Hier wordt t ook echt wel zwaarder maar alleen maar bedrust lijkt me weer op een andere manier erg vermoeiend. Qua kilos is dat idd heel netjes hoor!! Ontzettend mooie buikschildering!!

Die sneeuw is idd niet fijn en t afhankelijk zijn van anderen ook niet... hier is t nu niet te doen met fiets en school van dais is ook niet om de hoek...heb geen rijbewijs. .. . Gekukkig heb ik hele lieve buren waarvan de jongste klasgenootje is van daisy.. dus kan ze mooi mee rijden... dat nemen ze strx ook even over als de kleine er is.... moet nog even speuren naar een mooi bedankje voor ze!

Sukke ...wel ontzettend lief dat hij even voor je omreed...maar idd erg vervelend.. heeft ie t een beetje vlot voor elkaar gekregen ...brr niet fijn om met dit weer aan de weg te moeten klungelen.

Hier verder alles nog rustig.... blijf veel krampen hebben maar volgens mij zit ze nog prima. ...lekker warm hihi. Morgen weer naar verloskundige. .hopen dat dat de laatste controle zal zijn hihi!

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat fijn dat daisy met je buren mee kan! Scheelt wel een hoop voor jou lijkt me!
    Ja was idd erg lief. Het heeft alleen uiteindelijk zelfs geen chocolade opgeleverd want de pomp waar hij strande was al onbemand!
    Hij heeft er gelukkig niet lang over gedaan en hij stond dus bij de pomp dus iig met goed ligt!
    3 jaar geleden heb ik ook lek gereden met sneeuw! In de stad die muurvast stond. Ik kan opzich wel een band verwisselen maar ik krijg die bouten nooit los. Heb toen 3 uur in de berm gestaan!

Succes morgen bij de Vk, hopelijk is het idd de laatste keer! ;)

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    OMG!!!!!:$

Meiden, volgens mij zijn mijn vliezen net gebroken!!!!!

Ik twijfel alleen!
    Om 1 uur ben ik eruit geweest om te plassen, was redelijk veel en toen ook een flinke hoestbui gehad.
    Nu werd ik net wakker met gevoel dag het een beetje "liep". Ben echt heel snel en gek uit mijn bed gesprongen en met een hand tussen de benen naar de wc en ook toen bleef het lopen.... Normaal als je heel erg moet plassen en je houdt je hand er even tegen dan stort het wel! In de badkamer snel naar de wc en toen kwam er wel een plens maar ook gewoon plas!!!
    Ik twijfel dus nu, ik heb geroken maar ik ruik niks. Niet aan het washandje maar misschien is mijn neus ook nog niet goed door de verkoudheid.
    Als ik op mijn hand blaas komt er niks maar als ik hoest wel en niet zo maar een paar druppels....
    Spannend! Voel verder nog niet echt iets dus laat man nog maar even slapen aangezien die om 1 uur al wakker werd van mijn gehoest en naar zolder is gevlucht!!!

Oohhh, spannend dit!!!

20. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ooh sukke.spannend zo gewoon even bellen denk ik? Hihi missch ben je nu al.wel aan het bevallen of heb je de kleine al in de handen! Laat t ons weten! Denken.aan je! :D

Deel Deze Pagina