Wat spannend!! Hou ons op de hoogte Baby doet hier ook al twee dagen anders dan anders. Ik hoor soms "tik" in mijn buik. Beetje gek. En gisteren viel ik in slaap met mijn buik tegen de billen van manlief, heeft de kleine daar nog een half uur tegenaan lopen schoppen, hahaha! Echt comateus geslapen trouwens. Héérlijk! (had ik het misschien toch goed met de 22e, alleen dan niet voor mezelf ) Mayke, wat ben je verwend. Leuk joh! En dat aankomende niet te druk om maken. Hier 15kg zonder totale rust. Die verhalen van 6kg moet je gewoon negeren. Sterkte. Nog eventjes meid!! Mama van Daisy, hopelijk idd vandaag de laatste keer! Gaan ze ook inwendig kijken?
R krijgt zo zijn eerste beschuit met ROZE muisjes! Vanmorgen om 06.30 is onze dochter B....elle J.....ane geboren! 3.00 zijn mijn vliezen gebroken dus lekker rapjes. 2480 gram schoon aan de haak! Had niet gedacht dat ik de eerste zou zijn van ons lijstje!
Gefeliciteerd Sukke! wow wat mooi snel! Toch je man maar wakker gemaakt! Ik wil ook!! Maar er gebeurd niets
Wauw!!! Gefeliciteeeeeeeerd Wat een mooie naam Geniet ervan nu met z'n viertjes en een spoedig herstel. Viel het mee? Het is wel snel gegaan hè. Hopelijk heeft je lichaam het goed kunnen opvangen Nu wil ik óók!!
Even een snelle reactie: gefeliciteerd! Wat snel ook ineens! En wat een leuke naam. Alles goed verder? Inderdaad, nu wil ik ook! Haha. Reageer straks op de rest, moet nu weg.
Oh sukke das inderdaad rap gegaan zeg. Super...gefeliciteerd en geniet ervan. Leuke naam ook. Mayke mooie bellypaint. Vind qua kilos en bedrust ook wel meevallen hoor. Nog ff volhouden. Mooie cadeaus ook van de babyshower. Jonneke ik had ook gekeken voor een molton bij action maar idd ook alleen maar 1-persoons. Heb er nu één van leen bakker. Goedkoopste merk (geloof 14,-) met elastiek voor om de hoeken vsn je matras. Zweet niet en kraakt niet. Sopann gelukkig deze keer beter geslapen. Hier ook meer en andere bewegingen. We zullen nog ff geduld moeten hebben. Mvd hopelijk vandaag de laatste keer controle...hoop ik ook vanmiddag stiekem haha. Succes.
Sukke, de kapper red ik niet zal pas zijn als ik weer een beetje kan zitten en autorijden Heeft de chocola nog wel gesmaakt?? mamavD, succes bij de vk of ben je al geweest?? Sukke, ooo idd spannend heb ook geen idee hoe dit moet voelen bij mij zijn ze de vorige doorgeprikt en kon toen mn bed niet uit Hoe is het nu?? O je bent gewoon al bevallen!!! GEFELICITEERD met jullie dochter!! Echt super haha Sopann, lekker zon comaslaap Mirpat, jij ook succes vanmiddag
Tnx voor de tip Mirpat! Mijn schoonzusje kwam er idd ook achter dat ze alleen eenpersoons hebben bij A.ction. Ik heb manlief gevraagd om vandaag even langs L.een B.akker te gaan Net eventjes mijn nagels bijgevijld. Ik heb een laagje acryl over mijn eigen nagels, zodat ze niet afbreken, maar ze groeien wel héél hard nu zeg. Eerst maar eens tosti maken en dan weer verder met de was. Lekker huiselijk. Foeske, kan je niet gewoon de kapper thuis laten komen? Ik ben benieuwd hoe het bij de VK was Mama van Daisy! Hihi, de kleine heeft weer de hik En kan je je slijmprop ook via je neus verliezen? Ik heb ineens echt een snothoofd, hahaha
***breekt even in*** Sukke gefelciteeeeeeerd!!!! Mooie naam! Nu lekker genieten meid! ***breekt weer uit***
Zwangerschapslijst Uitgerekende datum 02-02: Mirpat (1e kindje) ZH, bv, geheim 03-02: Foeske (2e kindje) ZH, flesvoeding, geheim 03-02: MamavanDaisy (2e kindje) thuis bevallen, bv, meisje 03-02: Mayke1717 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje 06-02: Jonneke83 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje 14-02: Sopann (1e kindje) thuis bevallen, bv, jongen Afspraken 22-01: Jonneke, controle vk 22-01: Mirpat, controle gyn 24-01: Sopann, controle vk 30-01: MamavanDaisy, controle vk Bevallen 22-01: Sukke - meisje| ... cm | 2480 gram - 37+2 1 jongen, 4 meisjes, 2 geheim
Denk het ook. Ik moest er spontaan aan denken. Komt vast doordat het nu ineens allemaal veel echter wordt nu Sukke bevallen is Ik heb het lijstje even aangepast met "bevallen" en bewust de naam niet genoemd. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat op internet wil. Manlief en ik hebben al besloten om jullie de naam te PB-en De afstand tussen jullie en mij is nu trouwens wel heel groot geworden!
Sukke van harte gefeliciteerd!!!! Nu maar lekker genieten! Ik wil ook! Hihi bij vk was alles goed... niets bijzonders haha gewoon lekker standaard.... De 30e heb ik weer een afspraak. Hoop dat deze niet meer nodig is hihi.
Mayke, wat fijn dat je zo verwend bent! En dan ook nog zo'n mooie bellypaint. Leuk hoor. Zijn toch van die kleine dingen die je kan doen om de zwangerschap een beetje leuk te maken he! Erg leuk. En goed geshopt zelf zie ik Groot gelijk, je moet toch iets he! Foeske, morgen is het zo ver. Spannend! De laatste dingetjes nog snel gedaan en leuk dat je Jelte op je buik hebt laten schilderen, zal hij ook wel leuk hebben gevonden. Sopann, slijmprop via neus? Hmmm... niet te hopen voor je! Zou je raar staan te kijken! haha Mirpat, dank je wel voor de tip. Helaas is LB hier wel bijna 15 km vandaan dus moet ik even kijken of ik daar kan komen of iemand op kan laten halen. Vandaag namelijk met de auto uitgeschoven, ben me rot geschrokken. Bij een paaltje tot stilstand gekomen maar wat maakte ik me zorgen om de kleine, ook al ging het heel zachtjes en lijkt de schade mee te vallen. Maar op dat moment gaat alles te hard natuurlijk. Vanmiddag dan ook niks meer gedaan dan op de bank gelegen om bij te komen. Verder vanmorgen bij de vk geweest. Zag allemaal goed uit. Volgende week mag ik weer. Fijn dat je de lijst aangepast hebt Sopann! Ben benieuwd wie nu volgt. Foeske?
Zwangerschapslijst Uitgerekende datum 02-02: Mirpat (1e kindje) ZH, bv, geheim 03-02: Foeske (2e kindje) ZH, flesvoeding, geheim 03-02: MamavanDaisy (2e kindje) thuis bevallen, bv, meisje 03-02: Mayke1717 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje 06-02: Jonneke83 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje 14-02: Sopann (1e kindje) thuis bevallen, bv, jongen Afspraken 22-01: Mirpat, controle gyn 24-01: Sopann, controle vk 29-01: Jonneke, controle vk 30-01: MamavanDaisy, controle vk Bevallen 22-01: Sukke - meisje| ... cm | 2480 gram - 37+2 1 jongen, 4 meisjes, 2 geheim
Jeetje Jonneke! Kalm aan doen Is altijd schrikken, ook al gaat het zacht. Was alles goed bij de vk? Ja Foeske! Jij mag morgen toch? Of vergis ik mij een week?
Ja die auto blijft nu wel staan Ik deed ook echt rustig aan maar het was plaatselijk zo glad dat ik helemaal geen grip meer had. Had ook nog de auto van manlief, mijn auto heeft meer grip. Maar voorlopig blijf ik binnen! Stomme is ook nog dat ik in de ochtend al onderuit ging met de hond uit laten dus het is niet mijn dag vandaag! :S Bij de vk alles goed ja. Goed ingedaald en klaar om te komen, alleen nog afwachten wanneer
Bedankt voor de felicitaties meiden! Ik vind het nog heel onwerkelijk eigenlijk. Was er nog niet echt klaar voor. Vannacht hebben we het bed nog verhoogd, de straal kachel stond nog niet in de kamer, ik had de emmers e.d. voor de bevalling nog niet schoon en heb tussen de weeën door nog even de foto's die op de camera stonden op de pc gezet! Mijn kraammand voor man is nog niet af, zitten maar 5 cadeaus in ipv 8. Maar goed, om 3 uur mijn vliezen gebroken, na een minuut of twintig kreeg ik weeën ong om de 3 tot 5 minuten. Toen dus nog evenmhet wiegje opgedekt want dat was ook nog niet gedaan. Om 5 uur man maar wakker gemaakt, had toen ieder 1.30 minuut weeen, die heeft even gedouchte en toen mijn kant van het bed verhoogt. Rond kwart over 5 vk gebeld en vlak daarna werd R wakker. Schoonzus gebeld en snel daarna kreeg ik al persdrang. Lag ik mdaar in mijn blote gat met R ernaast! :d Gelukkig was schoonzus er snel en heeft hem meegenomen. Man moest vk weer bellen van mij met de vraag aar ze bleef. Ze heeft man toen instructies gegeven over het ter wereld brengen van de baby. Gelukkig was ze er toen met 10 minuten. Alles snel klaar gezet en bij controle had ik al volledige ontsluiting. Mocht langzaam mee persen maar koste teveel kracht dus moest op mijn zij, toen ging het een stuk sneller. Met 10 minuten persen was ons meisje er. Het kleine hummeltje. Heb er geen schrammetje aan overgehouden en voel me eigenlijk erg fit! Al met al heeft het maar 3,5 uur geduurd waarvan dus 10 min persen. Bij r nog geen 12 uur een ruim 1 uur en 20 min persen. Ons meisje is prachtig maar zo klein! Temp was laag, 35, dus ze heeft al een paar keer bijvoeding gehad omdat ze energie nodig heeft om op temp te blijven. De borst gat ook al vrij goed. Temp wisselt ook nog, vanmiddag had ze 36,8 daarna weer 36,1. Moeten haar dus goed in de gaten houden. R is druk maar doet het tot nu toe super.
Wat fijn te horen dat het allemaal goed gaat Sukke. Je leeft er naar toe en dan nog komt het onverwacht he en ben je er dus eigenlijk nog niet klaar voor. Maar lekker genieten nu! Hier lig ik al vanaf 3.30 uur wakker en ineens spoken er allerlei dingen door mijn hoofd die ik nog moet doen. Besef me dat ik er ook nog niet klaar voor zou zijn als de kleine zou komen Dus vandaag toch maar even wat dingen op orde maken die wel gedaan moeten worden. Vannacht al een paar keer van die gemene steken in mijn onderbuik gehad dus voel nu echt de noodzaak alles klaar te maken, haha! Nu weer nergens last van dus zal vast wel niks zijn maar toch.... Dan lig je wakker en bedenk je de gekste dingen die nog gedaan moeten worden. Zo had ik mijn trouwboekje nog niet klaar liggen. Omdat ik in het ziekenhuis, dus andere gemeente beval, is het handiger meteen aangifte te doen. Toen bedacht ik me dat ik wel een eerste setje kleren klaar heb gelegd maar geen sokjes. Arm meisje, moet ze straks zonder sokjes mee, zal ze het koud hebben dus die liggen nu ook ingepakt. Verder blijkt de auto verder kapot dan gedacht. hij lekte koelvloeistof dus manlief moet hem deze week nog maken. Gelukkig hebben we een tweede auto en is manlief erg handig. Maar nu dus nog geen tijd om te bevallen.