Sopann ik zou ook echt kwaad zijn hoor. Ben bang dat ik ook niet zo lief zou zijn als ik zou bellen. Inderdaad nog steeds stuit en gaat eigenlijk zo goed als zeker niet meer draaien. Sukke wat fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten zo. Word inderdaad niet ingeleid. Doen ze niet met stuit. Foeske gefeliciteerd!!! Toch nog redelijk snel gegaan. Hopelijk is alles goed met jou en de kleine??
Jeeeee!! Foeske gefeliciteerd! Lekker genieten nu! Hihi dames t lijstje wordt nu langzaam afgegaan! Hopen dat er gauw meer goed babynieuws volgt!! Idd sopann laat ze maar lekker stikken. ... pff hadden ze eerder mee.moeten komen! Sukke fijn dat ze het beter doet... lekker rustig aan doen en volop genieten! Ben er vanmiddag maar even tussen uit geweest om voor dais een nieuwe jurk te halen voor carnaval. . Toch weer een middag afleiding gehad hihi daarna door naar zwemles gegaan maar.pff breekt wel op hoor. En mijn ribben! Morgen is dais.lekker vrij van school dus kunnen evt lekker uitslapen hihi en als beeb nog blijft zitten gaan we morgen lekker uitgebreid uit eten bij de chinees/wok! Ow en voor vrijdag staat ook al wat gepland.... dan voor dais naar zo'n indoor speel klim paradijs hihi. Iidg genoeg leuke afleiding bij t wachten
Even snel vanuit ZH land... allemaal bedankt voor de felicitaties gister om 17.08uur is onze zoon T.ymo geboren... hij is 50 cm en weegt 3766gr Super dus! De bevalling is om 15uur begonnen, dus een echte 'floep bevalling'... heb er flink wat spierpijn aan over gehouden, maar zolang dit alles is hoor je mij niet klagen... vannacht weinig geslapen want wat is ons mannetje mooi! Kan mn ogen er niet vanaf houden
Geweldig! Wat een gezonde knul (op je cijfers af te gaan) Lekker genieten nu Hier al vanaf vannacht flinke krampen. Ik werd er gewoon wakker van! Straks controle. Ik ben benieuwd.
Joehoe!!!! Gefeliciteerd foeske! Wat leuk, nog een knulletje erbij! En ook zo'n snelle bevalling! ( sterkte met de naweeeen) Geniet van jullie mannetje!
Zwangerschapslijst Uitgerekende datum 02-02: Mirpat (1e kindje) ZH, bv, geheim 03-02: MamavanDaisy (2e kindje) thuis bevallen, bv, meisje 03-02: Mayke1717 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje 06-02: Jonneke83 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje 14-02: Sopann (1e kindje) thuis bevallen, bv, jongen Afspraken 29-01: Jonneke, controle vk 30-01: MamavanDaisy, controle vk 30-01: Sopann, controle vk Bevallen 22-01: Sukke - meisje| 48 cm | 2480 gram - 37+2 23-01: Foeske - jongen | 50 cm | 3766 gram - 38+3 2 jongens, 4 meisjes, 1 geheim
Alles goed bij vk. Zoonlief vond het maar niks dat ze aan zijn hoofd zaten te voelen, haha. Wel weer 1,5kg aangekomen. Dat had ik alleen verwacht, omdat mijn buik zoveel groter is, maar verder eigenlijk niet! Ik ga die 20kg misschien nog wel halen Krampen blijven een beetje komen en gaan. Kwam volgens de vk door het draaien van het hoofdje. Maar mooi afwachten. In ieder geval mag ik lekker thuis bevallen als het zover is Ik voel me echt alsof ik ik weet niet wat heb gedaan. Gisteren was ik ook al zo, ja... Loom. Beetje het gevoel wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden, maar dat lijkt me in dit geval stug
Foeske dat klinkt allemaal goed. Fijn dat je zelf (naar omstandigheden ) ook goed voelt. Kan me voorstellen dat je weinig geslapen heb. Lekker genieten.... Sopann gewoon thuis bevallen. Mooi hoor. Krampen hier ook. Hoop ook telkens dat t wat te betekenen heeft maar tot nu toe helaas. We willen te graag. Vanmiddag lekker naar vriendin toe morgen andere vriendin zaterdag lekker niks en zondag 2!!verjaardagen. Helaas is vl al 2 dagen ziek en begin ik vandaag ook te hoesten. Hoop maar dat ik ff oversla...
***BUDDYNIEUWS*** Foeske en T.ymo mogen zo naar huis!!! ***EINDE BUDDYNIEUWS*** En succes iedereen met de laatste loodjes en de bevalling!!!
Héérlijk Foeske dat je zo al naar huis mag! Lekker kneuterig met dit weer zo. Hier is de lucht tenminste strakblauw en schijnt er een heerlijk zonnetje. Echt weer om lekker thuis te komen Net nog eventjes liggen tukken op de bank, hihi. Wat kan dat een verschil maken zeg! Mirpat, ik denk idd dat we te graag willen. Ik ben ook zo nieuwsgierig en helemaal omdat het nu echt volop bevallen is in dit topic en dat van de februari mamma's. Dan zouden wij toch ook binnenkort aan de beurt mogen zijn Mijn onderdruk van de bloeddruk was trouwens weer lekker laag gezakt. Vorige keer 75/110 en nu weer 60/110. Normaal gesproken schijnt je bloeddruk iets te stijgen voor de tijd. Ik zeg het je: die kleine heeft het veel te goed bij mamma
Wat een leuke naam Foeske! En wat fijn dat je weer naar huis mag. Geniet er lekker van thuis met het gezinnetje! Ja wat willen we allemaal graag. Nu er bevallen zijn begint het toch wel te kriebelen en zijn we allemaal zo nieuwsgierig! Er wordt hier ineens ook veel meer geschreven. Gezellig! Fijn dat het bij de vk goed was Sopann. En je mag nu thuis bevallen! Jeej! Die krampen en het gevoel van ongi worden had ik dus gisteren ook. Vandaag is er weer niks van te merken, alles weer rustig... Mamavandaisy, jij hebt het lekker druk met alles! Denk je ook goed aan jezelf? Maar wel leuke dingen die zeker als afleiding kunnen dienen. Hier houd ik het lekker rustig. Ik vind het zo fijn niks te moeten. Had eigenlijk gister en vandaag met een vriendin afgesproken maar door kapotte auto gaat dat nu niet. Zit dus aan huis gekluisterd. Maar wat is het lekker om gewoon in huis wat te rommelen nu.
Hoi hoi! Net even fotos gemaakt van de babykamer nu hij helemaal klaar is. Ik denk ik post ze eventjes!
Wat ontzettend leuk en mooi Jonneke!! Mag je trots op zijn Heerlijk om niets te moeten hè. Gewoon lekker op je dooie gemak de dingen doen die je wilt doen. Ik vind de dagen ook eigenlijk best voorbij vliegen! Hier nog steeds af en toe kramp. Dat ik me echt even moet concentreren. Eén keer in het uur zet alleen weinig zoden aan de dijk, haha.
Mooi Jonneke! Lief kamertje! Bovenaan het vlindertje toch? Zie het niet zo goed maar ik dacht dat je die symbolisch had?
Ik zie dat ik van de lijst afgehaald ben. Ik las altijd wel mee hoor. Maar reageren lukt me niet zo. Dus snap het wel. Nog even meiden. Hier nul krampen of andere tekenen dat ze snel komt. Maar ik wil zo graag!
Ja ik vind de dagen ook voorbij vliegen, ook al doe ik soms niet eens zo heel veel. Maar toch is het altijd zo weer tijd dan manlief thuis komt Ja Pip, dat is inderdaad een vlindertje, staat voor mijn overleden dochtertje bij 23 wkn zwangerschap. Sopann had de lijst opgeschoond omdat er veel op stonden die niet meer reageerden. maar voel je vrij jezelf er weer op te zetten hoor! Hoe gaat het bij jou verders?
Pip! Zet jezelf er gewoon weer op joh Ik had idd een paar dagen terug de lijst opgeschoond, maar dat is alles behalve persoonlijk hoor Soms is manlief zelfs vroeg thuis en dat ik iets meer tijd alleen ook nog wel fijn had gevonden Al is half zes wel de max. Dan ben ik altijd blij dat we een avond zelf hebben en meestal heb ik dan ook écht honger.
Mooi jonneke! Mag je zeker trots op zijn!! Hier ff mezelf en dais klaar maken. Dan wachten op lief die werkt tot 5 en dan heerlijk uiteten! Mmm krijg al honger! hihi. Hier vandaag ook steeds die krampen maar wil ook niet echt doorzetten helaas. ..vanavond dus maar gewoon lekker genieten!