En, lekker genoten van het uiteten gaan Mama van Daisy? Naar wat voor een soort iets zijn jullie geweest? Verder alles goed met iedereen? Ik kreeg gisteren steeds meer krampen. Ben uiteindelijk onder een hete douche gaan staan, terwijl manlief een kruik voor me maakte voor in bed. Nou, héérlijk! Ik heb geen pijntjes meer gevoeld en zelfs met omdraaien in bed kreeg ik geen last van mijn buik. Nu dus ook echt héérlijk uitgeslapen Wel jammer dat het dus allemaal voorwerk is, anders had het de weeën aangewakkerd natuurlijk. Aan de andere kant ben ik de zwangerschap nog echt niet beu. Het zijn meer die pijntjes en dat logge gevoel waar ik moe van wordt. Nog plannen voor het weekend? (behalve bevallen? )
Zijn naar luxe chinees geweest... lekker wokken etc hmmm was heerlijk! Veel te veel gegeten nauurlijk hihi en savonds dus helemaal op. Gister avond veel last van de ribben gehad en ook heel veel krampen...pfff. ook dit x hoger in de baarmoeder en niet alleen onder.... hopen dat dat betekend dat t gauw echt gaat beginnen! fijn sopan dat de hete douche en kruiken je goed deden. .. Dais gaat zo met de buren mee richting school en ik denk er sterk aan om dan zelf nog even een uurtje op bed te gaan liggen. ... Verder niet veel plannen voor t weekend. .hoop dat uk het weekend omgooit hihi Jij dan sopan?
Oh heerlijk! Het water loopt me al in de mond. Ik ben zo gek op wokken Lekker met veel knoflook, hahaha. Fijn dat het leuk was Dat klinkt wel veelbelovend als je nu overal meer kramp krijgt! Duimen dat het er aan zit te komen We moeten het tempo er natuurlijk wel inhouden hier We hebben niet echt wilde plannen voor het weekend. Vanavond een feestje en zaterdag en zondag visite. Even afwachten hoe het vanavond gaat. Ik vind grote groepen mensen nu niet zo leuk meer.
Klinkt goed mamavandaisy, lekker wokken! Je eet dan alleen altijd teveel he, en ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik kan echt niet veel meer eten Sopann, fijn dat de krampen weer afgenomen zijn. Wat een warme douche en kruik wel niet kunnen doen he! Het zwanger zijn zelf ben ik ook nog niet beu nee. Zo lekker verlof, rustig aan, beetje genieten van alles. Maar ik ben ook gewoon zooooo nieuwsgierig naar ons meisje! Hier het weekend weinig plannen. Verjaardag van een vriend van mijn vriend die ik eigenlijk nog niet ken. niet echt veel zin in dus. Wat je zegt, grote groepen zit ik nu ook niet echt meer op te wachten. Gewoon lekker rustig is goed genoeg En dames.... het weekend volle maan dus misschien dat er dan wel weer kindjes geboren worden! Niet te veel plannen maken dus
Ooh volle maan ja?? Daar zit ze vast op te wachten omdat dat wel heel passend zou zijn bij de naam...haha nu verraad ik t zo goed als ....maar ach in begin van topic eigenlijk ook al wel genoemd hihi alleen toen was nog niets 100% zker! En zal.toch binnenkort weer gezegd worden. ... en bijgelovig ben k verder ook.totaal niet hihi ....
Ooh!! Dan weet ik de naam ook ja Wat mooi! Leuke naam ook bij Daisy Onze naam heeft helaas niets met volle maan te maken, dus dat wordt vast wachten Hier zijn de vreetbuien weer begonnen ook. Niet normaal gewoon... Rustig 8 boterhammen op een dag, fruit en een bak havermout. En dan nog avondeten natuurlijk. Hier dus ook geen last van weinig plaats in de maag. Eerder teveel Wel weer maagzuur trouwens. Maar met die hoeveelheden vind ik het ook niet zo gek Met inmiddels +17kg zou je toch denken dat mijn lichaam wel genoeg reserves heeft inmiddels!
Hihi ik merk hier ook juist dat ik meer ben gaan eten sinds week of 2... alsof je lichaam wat extra energie nodig heeft voor de bevalling. .. hihi en maagzuur idd ook herkenbaar maar wel . minder erg als maand terug gelukkig.. werd er echt gek van! Qua kilos valt t erg mee... vd week woog ik 63.5. .. mijn start gewicht zat rond de 53... maar heb ook een moment gehad dat ik 65.5 woog... dus welk mpmemt van de dag ik op de weegschaal sta maakt ook nog aardog verschil haha die keer dat ik mezelf 65.5 woog...kwam k net van de mac vandaan hihi
Oh wat netjes! Ik begon wel laag hoor... Zo om en nabij de 67kg bij 1.79m. Nu weeg ik 84kg. Nog steeds niet enorm zwaar voor mijn lengte Ik ben ook niet echt voller geworden, alleen billen, dijen en borsten. De rest valt goed mee. Na de bevalling zal ik vast sowieso 10kg kwijt zijn. Dat is ook wel prima. Ik hoef niet perse terug naar de 67kg. Ik krijg wel spontaan zin in een quarterpounder nu
Hier roept iedereen dat t bij mij alleen buik en borsten zijn maar de broeken zeggen wel anders haha ... veel is t niet denk gewoon ook gemiddeld. Verder ben ik niet heel erg dun ofzo haha maar klein 1.60 Jaaa klinkt wel erg goed he... haha mmm ik zet gauw mn tanden maar even in een appel ofzo hihi
Ow ja mac donalds.... mmmmmm wat heb ik daar nu ook zin in! Maar vanavond eten we frietjes dus nog even uitstellen. Ik denk dat ik de naam dan ook wel weet Mamavandaisy. Wel leuk als ik het goed heb. Wie weet wacht ze er inderdaad op. we zullen het het weekend weten he! haha! Hier juist veel minder honger. Maar misschien komt dat ook omdat ik natuurlijk pas sinds twee weken verlof heb en dus minder doe en dus minder energie nodig heb? Ik vind het ook niet erg want het moet er ook allemaal weer vanaf. Hier wisselt het inderdaad ook heel erg als ik op de weegschaal sta. Als ik de weegschaal thuis aanhoudt zit ik nu op +12kg dus allemaal nog goed te doen. Maar het maagzuur blijft, inderdaad wel iets minder dan een maandje geleden maar het is er nog steeds. Sopann, hoe heeft je werk eigenlijk gereageerd op het telefoontje van je man? Hier weer druk met het boxkleed in de weer. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat dat ik bijna niet kan stoppen. haha! Steeds tussendoor even poetsen. Net iets te actief in de keuken bezig geweest maar die is nu ook weer helemaal schoon! Wel fijn als dat dan weer gedaan is.
Hij heeft uiteindelijk niet gebeld. Ik heb de mail apart gezet en zelf nog even contact gehad met het UWV. Nu laten we ze gewoon in hun sop gaarkoken. Mocht er nog wat voorvallen, dan is het zeker een telefoontje waard. Ik weet ook nog niet of ik ze wel op kraamvisite wil hebben, omdat we natuurlijk al die tijd niets gehoord hebben. Hoe maken jullie de afweging wie wel en wie niet? Hoe maak je dat boxkleed Jonneke? Ik ben echt benieuwd Net weer geslapen op de bank. Zo maar even het ledikantje opdekken, dan kom ik ook nog weer in beweging
Dat kan natuurlijk ook. Gewoon afwachten. Ja kraamvisite? Snap dat je daar niet op zit te wachten met deze collega's die niks van zich laten horen. Wat voor contract heb jij daar? was jij dat niet die nog niet wist of je daar terug kon komen? Als je er nog mee verder moet is het denk ik wel anders. Maar van de andere kant, kun je ook gewoon eerlijk zeggen dat je het lastig vindt omdat hun al die maanden ook niks hebben laten horen en je het dan te druk hebt met allerlei andere dingen. Ik denk dat er in het begin toch genoeg mensen zijn die bellen om langs te willen komen, dus een mooi excuus. Ik zie het tegen die tijd wel wie er allemaal bellen en wie niet. Maar zie er nu al tegenop, al die verplichte bezoekjes, zeker van familie die je anders nooit ziet. Ik heb leuke collega's dus die mogen wel komen Ik ben met patchwork een boxkleed aan het maken. Allemaal kleine lapjes paars stof die ik aan elkaar maak, allemaal met de hand. Dus heel wat werk maar wel leuk. is jouw sjaal voor manlief al klaar?
Wat leuk!! Oh, dat wordt vast heel mooi Best wat werk, maar dan heb je ook wat. De sjaal is bijna af. Ik ga zo aan het laatste stuk beginnen en dan nog even verzinnen hoe ik de achterkant mooi kan afwerken. Eerlijk gezegd had ik het wel fijn gevonden als hij had gebeld hoor. Aan de andere kant had ik ook zoiets van: laat maar, voordat er een nog grotere rel van komt. Daar zit ik nu helemaal niet op te wachten! Mijn contract loopt af in mijn verlof idd, dus ik heb nog geen idee. Ze hebben me een vast contract toegezegd, maar eerlijk gezegd accepteer ik dat alleen omdat het me bij een andere werkgever een betere onderhandelingspositie geeft. Ik wil best binnen dezelfde organisatie werken, maar niet meer op die locatie. Ook best nog avonden en weekenden, maar ook geen slaapdiensten meer. Best een eisenpakket, haha Oh ja... De familie die je nooit ziet en dan wel ineens... Brrr!! Ik kijk nu al uit naar al die mensen die hun handen niet wassen of verkouden langs willen komen De krampen zijn weer begonnen trouwens! Wat een naar gevoel is het toch!
Jeetje...hebben jullie niks beters te doen ofzo hahaha Lees mn eigen een ongeluk. Leuk Jonneke t kamertje. Hier natuurlijk ook w. pooh en sommige dingen hebben we ook hangen /staan. Ziet er goed uit. Nog niemand bevallen dus...mm ik mag t weekend niet bevallen mn zusje is op werk weekend haha. Dus moet wachten tot na t weekend Mvd hopelijk bevallen met de volle maan dan...zal duimen voor je.
Hier rommelde t ook weer bah en t idee dat t weer afzakt. .. grrr... hahahha heb ook vreemd oogeblazen gevoel steeds samen met harde buiken en dan drukt t.me door de lies en druk op onderrug. Hete douche genomen. .. verder ben ik aarig bleeh slap lamlendig tegen t dizzy zijn aan. Nu ff wat eten hopen dat ik ervan opknap.
Snap dat je een vast contract aanneemt om verder te kunnen onderhandelen. En je moet dan toch aan jezelf denken he en gewoon verder kijken. Ik zou uiteindelijk ook wel van die slaapdiensten af willen, zeker met een kleine dadelijk. Al zie ik wel dat collega's die kinderen hebben op het werken komen om daar bij te slapen, ook niet vervelend als je er dan ook nog betaald voor krijgt Mirpat, jij moet dus nog even geduld hebben om te bevallen. kon je het maar plannen he! Al ergens last van of nog helemaal niet? Nu het buiten sneeuwt en ik geen auto heb zit ik aan huis gekluisterd. op zich ook niet erg, houd ik een beetje mijn gemak maar ja, dan zit je wel veel op internet en dus snel reageren. met gevolg dat jij veel bij te lezen hebt, haha! Jij bent nog wel heel actief dan met andere dingen? Hmmm... mamavandaisy, ik hoop dat de douche en het eten je helpt een beetje fitter te voelen. Hier ook al de hele dag wat krampen en harde buiken. maar ik denk dat dat komt omdat ik iets te enthousiast aan het poetsen ben gegaan...
Hihi, het is inderdaad bij huis zitten vanwege het weer en dan maar weer op het forum kijken Ook wel gezellig om toch nog contact te hebben, zeker met mensen die precies weten wat je doormaakt! Ik ben in mijn omgeving de eerste die zwanger is. Nou, mijn vriendinnen denken echt dat ik de baby eruit poep en dan weer dezelfde persoon als daarvoor ben. Volgens mij werkt dat niet zo Allemaal dus krampen! Ik herken dat lamlendige ook wel idd. Zat me net nog te beklagen bij manlief dat ik echt niet begrijp dat ik zoveel en zo diep slaap, maar tussen de middag ook nog slaap en me de rambam eet. Ik doe niks, maar heb schijnbaar toch heel veel energie nodig. Zegt hij: je maakt een kind! Onderschat jezelf niet zo! Oh ja... Hier komen de krampen flink onregelmatig. Zo naar een feestje... Géén zin in. Zeker niet om te horen: zo! Wat een buik! Voel je al wat? Enz. Enz. Gelukkig blijven we maar kort, omdat manlief nog wat werk moet afmaken.
Ik kan niet slapen. Last van harde buiken / voorweeen of weet ik wat het is. Het houdt me in ieder geval wakker... Zucht!
Oh wat irritant! Heb je nog geslapen? Ik lig voor de tweede nacht op rij met een kruik. Helpt wel goed, alleen dat omdraaien in bed! Wat een onderneming hè?