1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Leuke naam krijgt jullie meisje mvD! Zou wel toepasselijk zijn dan idd!
    Fijn dat je nog even wat quality time door gaat brengen met zijn drietjes. Zal straks druk genoeg zijn.

Nou jonneke, hoop dat dat vannacht het begin van het einde was! ;) misschien heb je al wel een mooi meisje in je armen! Het kamertje staat er iig al helemaal klaar voor zag ik. Erg leuk!

Hier gaat het Allemaal prima. Meisje heeft wel nog steeds moeite met temp. Man was er gisteren klaar mee. We doen telkens alles wat het advies is met kruiken en voeding ed maar toch zakt ze steeds. Vandaag met Vk besproken die was er en ze vertoont een beetje premature gedrag. Helemaal niet gek gezien haar gewicht en de kou buiten. Ze komt niet onder 36 graden dus dat is ook niet zo gek en ze komt ook nog niet heel hard aan gisteren 20 gram en vandaag niks. Dus eigenlijk doet ze het heel goed.
    Met mij ook alles ok. Vandaag lijken de kraamtranen alleen te komen. Bij R was het mijn grootste angst tijdens auto rijden om in het water te komen. Die angst verdween uiteindelijk maar goed. Dat schoot nu weer door mijn hoofd. Wat dan. Ik kan in mijn eentje nooit 2 kindjes uit de auto halen dan moet ik kiezen!!!!!!!! :(
    Janken dus!!!!! Grrr....

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou, ik begin ook echt te denken dat Jonneke druk bezig is of al een prachtig wonder in haar armen heeft! :D

Sukke, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Heeft het verder nog betekenis dat je dochter prematuur gedrag vertoont? En kraamtranen... Ik heb wel met je te doen! Je angst vind ik wel terecht, maar is nu natuurlijk ook extra versterkt door alle hormonen. Lijkt me heel vervelend als je je verder goed voelt.

Hier nog steeds krampen. Soms wat heftiger dan anders. Baby is vandaag opvallend rustig. Hij beweegt nog wel, maar veel rustiger. Ook wel eens lekker :D En een bloedneus! Zo stom. Laatst schreef ik al dat ik door het snot het idee had dat ik de slijmprop via mijn neus verloor. Nu voel ik me alsof ik ongesteld moet worden en komt er bloed uit mijn neus. Beetje gekke gewaarwording :D

Ik brei maar weer vrolijk door. Manlief is zes uur pas terug van de boerderij, dus ik moet mezelf nog eventjes vermaken :)

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja is heel gek. Ik ben helemaal geen angsthaas in de auto/ op de weg. Bij R zwakte dat destijds ook af maar nu bedacht ik het me opnieuw. Zal ook wel weer afzwakken maar de eerste kerende beide in de auto hier over de dijk rijden of de brug over naar mijn ouders zal ik toch wel kriebels hebben!

Haha je bloedneus! Leuke gedachte. Hier was meisje de laatste week ook duidelijk rustiger! Wie weet sopann!
    En jonneke, spannend ik krijg ook zo'n voor gevoel!

4. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Jonneke..joehoe je zit zoveel op internet. Wat ben je aan t doen??? :D

Heb t voor mijn idee inderdaad nog wel druk met van alles en nog wat.
    Gaat de tijd wat sneller.
    Samen met vl boodschappen doen. Hondje uitlaten.
    Beetje stofzuigen. Verzin wel wat haha.

Hier toch ook telkens krampen enz maar ook totaal geen lijn in te bekennen (helaas) ;) We wachten dus nog maar rustig af en morgen dan 2 verjaardagen.
    Heb wel voor as woensdag ovb een afspraak staan om mn nagels nog te laten doen. :) Of t gaat lukken gaan we zien....

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Stom hè, hoe kwetsbaar je je ineens kan voelen! Gisteren kwam er een auto véél te hard de bocht om. Toen was het ook bijna janken geblazen. Puur omdat ik me nu al niet fatsoenlijk uit de auto kan werken, laat staan met een ongeluk. Beetje hetzelfde gevoel als wat jij hebt denk ik Sukke!

Ja, Jonneke moet haast wel bezig zijn nu hè! Anders was ze wel online geweest. Misschien is ze gewoon een dag weg met manlief, hahaha. Zitten wij hier complotten te bedenken ;)

Vervelend hè die krampen! Ik heb nu net een half uur een beetje afwisselend slaperige benen. Beetje gek gevoel in mijn dijen, schaamlippen en doos. Net alsof er ineens heel veel bloed naar stroomt ofzo. Doet geen zeer. Zit ik meteen heel alert te zijn... Pfff... Dan maak ik mezelf echt gestoord! En ik moet nog het langst van ons allemaal, haha! :D
    Nagels laat ik donderdag doen :D Ook idd onder voorbehoud. Zoonlief heeft alweer de hik. Het arme ding ;) Hij hikt er wat op los.

6. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ja idd. Misschien is ze gewoon weg.
    We beginnen langzaam gek te worden. :D
    Misschien bij jou ook een voorteken. ;)
    Hier heeft kleine ook vaak de hik. Gek gevoel is dat hé.
    Op gegeven moment heb je ook zoiets van...ja klaar nu....

7. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ben benieuwd wat we van jonneke gaan horen... hihi

Sukke ik kan me goed die angsten voorstellen. .. hoop dat je gauw wat rustiger onder bent...probeer vooral lekker te genieten!!!

Hier vandaag wel de bekende krampen maar verder rustig helaas....
    Erg herkenbaar dat je nu bij alles denkt...ooh zou t zou dit t begin zijn? Ik heb t ook en ben ook veel te oplettend volgens mij...hihi

Blijft afwachten.... meer kunnen we niet doen! ;)

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hihi, nu ben ik weer geobsedeerd omdat ik benieuwd ben of Jonneke al bevallen is :D

Die hik is idd soms irritant. Vooral omdat ik het ook zo laag voel! Net alsof hij zich eruit port ;)

Dat gevoel is nu weer minder frequent dan net, dus het zal wel (alweer) niets zijn. En zo wachten we maar lekker af met z'n allen. Wel fijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten hoor! Dat zorgt er bij mij iig wel voor dat ik me nog niet helemaal gestoord voel: jullie hebben precies hetzelfde!

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Daar ben ik dan!

Wat leuk al die speculaties wat ik aan het doen was, haha!

Maar inderdaad BABYNIEUWS!

Vanmiddag zijn we bevallen van een gezonde dochter van 3820 gram. Ze heet L.evie. Was pittig maar heel cliche, alles vergeten toen ze op mijn buik lag!

Ben nu bekaf, vannacht niet meer geslapen. Om half2 begonnen de weeeen en om 12.20 is ze geboren.

Jullie zien me snel weer hier! Nu nog even samen op de bank tot de volgende voeding en dan slapen.

Wie volgt?

10. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Jeeeee hoera! Gefeliciteerd! Mooie naam ook! Lekker bijkomen nu en genieten!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Yeeeaaahhh! Wat goed!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Flinke dame al voor 38 wkn!

Succes zo de eerste nacht als newly parents.
    Geniet er van meid!

12. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Jaa hoor..dus toch...gaat hard zo met iedereen. ;)
    Van harte gefeliciteerd Jonneke. Super!!
    En inderdaad een flinke meid voor deze termijn.
    Geniet er lekker van. Leuke naam ook.

Sopann en Mvd we moeten niet zo obsessief zijn denk haha we moeten gewoon echt nog ff geduld hebben. :D

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Gefeliciteeeeeeeerd!! :D
    Superleuk! Wat een mooie naam en inderdaad een flinke meid :)
    Geniet ervan!

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Zo. De visite is weg, dan kan ik nog eventjes fatsoenlijk reageren.

Jonneke, hoe voel je je verder? En lukt het allemaal zo als vers nieuw gezinnetje?

Hier is de wens mss idd te groot, haha :D Gewoon maar afwachten. Al denk ik dat het voor mijn omgeving ook niet heel best is. Hihi, ik sta behoorlijk op mijn strepen merk ik. Net nog even gehad over het kraambezoek. Dat komt dus écht niet onaangekondigd. Als dit nog 4 weken voortduurt hou ik geen familie en vrienden meer over :D

15. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha nou dan moet t maar snel gebeuren. :p
    Ben op zich niet zo heel moeilijk maar vind t toch ook wel lekker als ze ff bellen van te voren.
    Laat je jouw ouders/schoonouders wel gelijk komen als je bevallen bent??
    Sommige wil dat ook niet gelijk...

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Dat heb ik net zo hoor. Ik vind visite altijd hartstikke leuk, maar wel even bellen idd. Voor hetzelfde geldt ben je net aan het voeden of lig je eindelijk te slapen.
    De opa's en oma's mogen direct komen ja. Die hebben ook al.kinderen gehad, dus die kunnen zich beter inleven ;) En van beide kanten is het het eerste kleinkind, dat is wel bijzonder natuurlijk. Wat gaan jullie doen?

Ik was gisteren wek behoorlijk chagrijnig merk ik nu. God, wat zat ik mezelf in de weg. Een nacht goed slapen doet dan weer wonderen :)

Baby hier weer enorm rustig. Hij wordt nu pas wakker! Mijn buik is in één nacht ook geëxplodeerd, haha! Manlief kijkt zijn ogen uit :D Zo even naar mijn ouders, trouwfoto's laten zien.

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ja ouders/schoonouders mogen van ons gelijk komen.
    Voor mijn ouders is t ook t eerste kleinkind voor mn schoonouders de 7!e ;)
    Mn vriend heeft al 2 oudere broers en wij schelen 11 jaar vandaar. :)

Als je je een dag niet zo lekker voelt kan je van niemand wat hebben hé. Heb ik ook hoor.
    Beeb is hier telkens met zn voet naar buiten proberen te duwen. :D

Veel plezier vandaag.
    Wij gaan ook zo. 2verjaardagen. Joepie. :)

18. Sopann

Sopann Niet meer actief

Net terug uit het ziekenhuis. Baby hield zich wel erg stil namelijk. En druk doen aan die ctg!! Haha, lig je daar :D Gelukkig is alles hartstikke in orde. Ook al wat weeënactiviteit te zien, maar nog allemaal beginfase. Dus wachten we maar weer verder!

Hoe waren de verjaardagen?
    En MvD wat ben je stil...? ;)

19. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Gelukkig dat alles goed is met beeb! Hier ook nog rustig op krampen en steken na... nu last van echt zeurend gevoel dat me de rug op straalt en af en toe dat mijn buik lijkt op te blazen... zakt dan weer weg en komt later weer terug... wie weet t begin??... hehe beeb is daarnaast wel aardig in beweging maar goed dat hoeft niet te zeggen dat t niet gaat gebeuren natuurlijk.

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh spannend! Eerst nog even eten, dan lekker warm douchen en dan weet je het vanzelf :) Als het doorzet heb je misschien een kort nachtje ;) Zo langzamerhand mag het wel hè.

Ik hou die krampen ook nog steeds, maar laat het nu maar los dat het elk moment kan gebeuren. De 40 weken volmaken wordt het ook niet, denken we al vanaf begin af aan, maar tussen dan en nu zitten nog ruim twee weken.

Trouwens wel grappig. Mijn buik is in één week 2cm gegroeid. Ik had al zo'n idee ;)

Deel Deze Pagina