Haha sopann hier precies hetzelfde gevoel alsof ze er zo uit kon vallen... maar heb t foes volgehouden. .alles kunnen doen wat ik wilde doen. . Fietsen ging idd wel moeilijker hahahha maar ook dat is gelukt... even wat extra hobbels meegepakt wie weet dat t helpt Sukke wat lief van de kraamhulp ook dat ze nog keer contact met je opneemt! Idd spannend morgen! Maar je kunt t! Dat weet k gewoon! Lekker proberen te genieten want is toch ook wel weer bijzonder Zoo nou huisje hier dus lekker schoon boodschappen binnen zelf dais uit school gehaald gebracht en weer gehaald! Stad even ingeweest nog leuke prutjes voor babykamer gehaald en nieuw huispak voor dais en natuurlijk nog leuk pakje voor de baby hihi.... en niet te vergeten de nodige boodschapjes uit de stad. ... thuis even bijgekomen met kop koffie en tlc.... i didnt know i was pregnant. ... hihi best spannend om te zien. Toen eten gekookt... aardappel schotel staat nu in de oven... pff heb t nu wel gehad maar ik vond t heerlijk in de frisse lucht en voel me nu erg tevreden over t dagje! ....
Ja, heerlijk om weer buiten te zijn hè! Ik genoot ook echt van het zonnetje en de frisse lucht Wat knap dat je nog zoveel gedaan hebt! Mijn borsten zijn al bevallen volgens mij. Een aantal dagen geen lekkage meer gehad, maar net had ik gewoon jeuk, of meer wat steekjes in mijn tepels. Zit dat compres gewoon voor een deel onder! Het blijft gek dat ik het niet voel. Misschien in reactie op de baby op tv, haha. Die was net een weekje oud.
Kom op Sukke je kan t morgen. Wel lief vd kraamphulp dat ze nog even bleef. MvD je ben inderdaad druk geweest vandaag. Ook wel lekker zo n dagje waarin je lkkr veel kan doen. Vanavond lekker bankhangen. I didnt no that i was pregnant kijk ik ook wel es, maar blijf t toch bizar vinden hoe mensen t niet kunnen weten. Sopann ja das een goeie titel Liever te vroeg bevallen idd dan een keizersnede. Hier nog steeds geen lekkage haha maar ze zijn (gelukkig ) ook nog niet gegroeid. Komt waarschijnlijk straks met de bv wel. Morgen weer op controle.
Hier ergens in midden van de zwangerschap wat gelekt... en verder niets ook niet veel last van steken gelukkig. ...heel af en toe. Hier nu wel weer flink zeurderig gevoel in buik en rug en krampen... maar zal vast wel weer niet gaan beginnen haha.
Ik ben benieuwd wie de volgende is! Mijn borsten zijn gelukkig al wel gegroeid. Ik had een bescheiden 75a. Inmiddels is dit 85b. Staat toch veel beter met zo'n enorme buik eronder. Ik hoop dat er wat blijft zitten na de zwangerschap Op mijn borsten dan hè Net warm gedoucht en ook even lekker mijn benen en alles geschoren. Hoef ik daar ook niet meer aan te denken voor de bevalling. Baby is ontzettend druk. En vooral mijn rechterborst blijft maar prikken. Heel irritant! Het lekken is gelukkig wel weer gestopt, anders zou ik alvast kunnen kolven, hahaha! Net trouwens wel eventjes een momentje van stress: ik hoop dat alles past!!
MvD pff hier ook weer bijna continu harde buiken/ voorweeen weet ik t.... ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Sopann heb hier nu al 85F dus hoeft van mij niet zoveel daar te blijven hangen. Ga zo ook maar ff lkkr douchen en scheren. Morgen weer zwemmen is dan wel net zo fris hé En waarvan hoop je dat t past??
Hihi jaaa wat moet passen? Vraag k me nu ook af... Hier kon ik tijdje in zwangerschap 80e al bijna niet meer aan. Sinds buik.meer gezakt is en borsten minder pijnlijk en gezwollen zijn mn 75d ook weer.. ben benieuwd hoe dat strx zal zijn... bij de eerste had ik b en werden ze zoo groot dat ik jankend voor de spiegel heb gestaan whahha ach ja alles voor die kleintjes!
Oh sorry!! Lekker onduidelijk Of de baby er wel uit past Ik was met een spiegeltje aan het scheren en het leek allemaal zo klein, terwijl mijn buik ondertussen alle kanten op bewoog. Jeetje MvD! Dat is gewoon 2 cupmaten!! En dat heb je gehouden? Pff... Ja, als ze maar mooi blijven en niet helemaal uitzakken.
Toen ik met borstvoeding stopte hield ik niks meer over helaas... maar ik was nog jong en blijkbaar nog niet uitgegroeid ofzo...haha Dus sinds paar jaar schommel k tussen c en d... hahha dus heb verschillende maten in de kast.
Dat zou idd wel kunnen! Ik weet dat het past. Ik kan het me alleen echt niet voorstellen! En het idee dat ik nog een maand zwanger zou zijn, jaagt me meer angst aan hoor, haha.
Haha oh of dát past. Dat komt vast wel goed. Nee geen maand meer. 2 dagen Zal je zien loop ik als laatste straks Hoop dat ze niet veel groter worden kan nu al amper een leuke beha kopen voor ook nog een beetje een leuke prijs.
Nog 1 dag Mirpat! Ben je er klaar voor? Ik heb eerlijk gezegd zelf het idee dat het nog eventjes duurt. Of zou dat berusting of struisvogelen zijn? Ik word ook echt een beetje zenuwachtig ofzo... Net alsof ik nu.pas besef dat we echt pappa en mamma worden. Vannacht wel weer 2x bevallen en minstens 5x gebroken vliezen gehad, haha. Stomme dromen. Bij jullie nog alles rustig? Sukke, heel.veel sterkte vandaag! Je kan het meid!!
Haha jaa en die dromen!....soms net echt! Pff ik wordt nu al die krampen enzo echt helemaal zat..... bah. Vannacht weer tig x wakker van gelegen. Dais net naar school. ... en ik lig nu op de bank met menstruatie gevoel. ... bah ...alsof ik iedere dag hevig ongesteld moet worden ofzo. ... En idd sukke sterkte, succes! You go Girl! we denken aan je!
Hè, wat vervelend dat je er 's nachts ook wakker van ligt zeg. Heb je geen kruik? Dat helpt echt wonderbaarlijk. Ik houd hem tegen mijn bovenbenen, net onder de bolling van mijn buik. Niet heet, gewoon warm. 50 graden denk ik. Ook als je nu lekker op de bank zit. Hier nu al de pijn die ik in de loop van de middag normaal gesproken heb de laatste dagen. Van die pijnscheuten onderin mijn buik en een zeurend gevoel in mijn rug. Ik vind het maar lastig om te bepalen of dat nou van de activiteit van gisteren komt. Reageert jullie kleintje ook zo erg op jouw bewegingen? Ik hoef maar iets naar voren te zitten en meneer verbouwt mijn buik. Net alsof hij dan klem zit ofzo en het er niet mee eens is, haha.
Sukke succes vandaag. Je kan t. Ja nog 1 dag!! Al denk ik dat we nog wat geduld moeten hebben. Net terug van controle en alles gewoon weer goed. Waarschijnlijk wel voorweeen maar zegt ook niet zoveel. Als er verandering is bellen en anders volgende week dinsdag weer controle. Nee!!!! Ik wil niet Kleine reageert daar bij mij niet op. Als ik rustig zit af en toe een voet in mn zij maar verder niet. Sopann en MvD vandaag met zn allen met kramp de dag door. Allemaal in t zelfde schuitje. Succes hou vol.
Allen bedankt voor de felicitaties . Ga nu echt ff bijlezen want ben jullie niet vergeten maar heb gewoon geen tijd gemaakt om te reageren T.ymo doet het super! Echt een schatje Ben helemaal verliefd op al mn mannen hihi! Ik krijg nog een extra dag kraamhulp omdat het lichamelijk niet echt goed gaat Erg fijn dat dit kan! Ze blijft dus t/m vrijdag en in het weekend is mn man gewoon thuis om te helpen dus moet ik pas vanaf maandag zelf alles te doen! (op naar herstel hoop ik) Jonneke, de kamer ziet er echt super uit En wat een mooi idee dat jullie een vlindertje in de kamer hebben ben benieuwd naar je boxkleed!!! Sopann, hoe is het met de vreetbuien nu? Gelukkig was de CTG goed! Toch weer een hele opluchting!!! Geloof goed dat je graag wilt tutten Nog ff en je mag Sukke, fijn dat alles goed gaat! Hoe is het nu met haar temp.? En hoe gaat het zonder kraamhulp?? OOOO Jonneke, je bent bevallen zie ik Gefeliciteerd!!!! Heerlijk genieten nu zeg! (kippenvel staat gewoon op mn armen ) mamavD, hoe is het nu met je?? Pip ook bevallen zie ik Gefeliciteerd! Wat leuk al dat babynieuws Cup, euhm hier voor de zw.schap 85B, tijdens ook en nu nog steeds 2x niks dus haha Mirpat, zet um op he morgen!! Gaan er hier nog dames in februari bevallen??? hihi
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat Foeske! En met je mannen natuurlijk. Heerlijk dat je nog even wat extra kraamhulp krijgt. Hoe gaat het met je reuma en bi? Nog steeds vreetbuien ja, haha. Vooral zoetigheid. Morgen mag ik weer gewogen worden. We gaan voor de +20kg Al groeit mijn buik vooral erg hard, en mijn bovenbenen. En inmiddels ook flink dikke benen van het vocht. Nog even Het maakt me opzich niet zoveel uit, als baby maar gezond is. Net even de WIJ gelezen. Daar werd ik wel goed chagrijnig van. Al die slanke dames met hun bescheiden buikjes... Nu voel ik me helemaal ontploft!
haha ze weten ook wel welke foto's ze in zo'n blaadje plaatsen niets van aantrekken dus haha! De reuma gaat heel snel achteruit het is echt dag hormonen, hallo reuma... is balen maar tzal niet anders zijn... Ben wel weer begonnen met meds maar deze gaat pas werken na 8 á 12 weken... gister overleg gehad met de HA en krijg ter overbrugging van deze periode ontstekingsremmers. Kan hier vanmiddag mee beginnen dus op hoop van zegen... De BI is hetzelfde gebleven maar de pijn hiervan wordt door de reuma op de achtergrond geduwd... Nog veel plat dus en voor de rest zien we wel...
Ah, da's balen zeg!! Je mag binnenkort wel weer aan de medicatie beginnen? Of zitten daar nog restricties aan? Wat een ontzettend schattig knulletje heb je trouwens! Ik zie de foto nu net bij je naam staan. Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent! Zo lief ook hoe kindjes samen zijn. Hoe gaat dat eigenlijk met R en je meisje bij jou, Sukke? Ik moet me er idd ook niet aan storen, haha. Zullen ook wel hormonen zijn. Net het hele huis op de kop gezet om eens goed te stofzuigen. Ik zit nu echt supertevreden te zijn in een schoon huis