1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Foeske, fijn om te horen dat je zo geniet en dat je knullen het zo goed doen. Jammer dat jezelf nog niet helemaal die bent. Hopelijk verandert dat snel.

Mirpat en sopann. Geniet nog even van je buik. Ga er vast langzaam afscheid van nemen! Straks "mis" je het getrappel ed. Ik vond het heel gek dat het zo ineens kwam en ik daardoor mijn zwangerschap niet bewust heb afgesloten!

Balen mvD dat de krampen je zo wakker houden! Vandaag even een middag dutje doen anders.

R gaat heel goed met de situatie om. Hij is totaal niet jaloers. Helpt mee met in bad doen, vanmorgen ook en geeft kusjes en gaat telkens naar de wieg! Hij heeft wel iedere avond een huil momentje zal ook wel met de verandering te maken hebben.

Het valt me tot nu toe mee vandaag! Thnx voor jullie support! :) om 10 uur waren we alle 3 gedoucht/ gebadderd en aangekleed. Toen moest B de borst. Ging op zich goed, R zeurde wel een beetje maar was oké. Gekleid met hem en toen is sm even met hem op de fiets wat kleine dingetjes gaan halen. Vk was er toen. B is al 3 dgn stabiel in temp en vandaag 2500gr. Boven geboortegewicht en dus mogen we naar buiten!!! :) morgen dus lekker zelf wat kleine boodschapjes doen eb pronken met mijn pracht kids! ;)
    Liggen nu alle 3 op bed. Ik moet zeggen dat ik me nu wel gesloopt voel! Beetje last van mijn rug ook! Dus echt ffies rusten nu.

2. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Foeske super dat je mannen het zo goed doen en dat je er volop van geniet... ondanks je zelf niet lekker te pas bent! Ik hoop dat die ontstekingremmers je goed gaan doen!

Sukke wat lief dat R er zo mee omgaat! Lijkt me echt dubbel genieten dan! Fijn dat je het meeviel vandaag en dat je nu gesloopt ben is helemaal niet gek! Lekker rustig aan doen nu!

Hier gaat het wel weer ok..langzaam opgestart vandaag net heerlijk gedouched en de krampen lijken te zijn afgezakt. maar dat snachts er wakker van liggen is idd niet leuk maar ben er nu gewend aan geraakt....rust wanneer ik wakker ben moet ik t van hebben... dus wanneer dais lekker naar school is en ik rustig in eigen tempe verder kan prutsen :) Af en toe idd ook overdag liggen doet soms wonderen ;)

Had net een buikfoto gemaakt.....:$ daar schrok k zelf even... pff wacht ik plaats hier ook even... nou niet zo gek dat ik t zat ben toch? :) ;)

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wauw wat een mooie buik! We komen aardig bij elkaar in de buurt denk ik, al lijkt mijn buik veel lager te hangen. Is jouw kindje al ingedaald? Dat is anders met een tweede toch?

Sukke, wat geweldig dat het zo goed gaat! Ook met broer en zus. Pak idd je rust maar goed. Des te eerder ben je weer op de been en moe zijn doet ook wat met je geest hè. Ik vind het echt fijn om te lezen dat het je vandaag goed af gaat :)

Ik geniet nog vol op van mijn buik, maar ik zou het ook echt niet erg vinden om er nu afscheid van te nemen. Ik krijg steeds meer behoefte aan mijn eigen lijf. Al heeft dat misschien ook wel met het gewicht te maken hoor. Ik begin mezelf in de weg te zitten.

Poeh... Net toch maar even de Rennies erbij gepakt. Wat een maagzuur zeg. De krampen zijn hier ook niet echt krampen meer. Meer een soort zeurderig gevoel.

4. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Sukke wat fijn dat t toch meevalt.
    Houden zo en lekker genieten.
    En zal vast langzaam afscheid nemen van mn buik ;)

Foeske fijn om te horen dat t goed gaat.
    En dat je nu ook lekker naar buiten mag.
    Jammer dat t nog niet helemala gaat zoals je wil,maar gelukkig nog een dag langer kraamhulp.
    Nu lekker uitrusten en misschien morgen je kids showen :)

MvD Wow das idd een toeter :D
    Dan valt ie van mij nog wel mee...
    Snap dat je t zat ben ..heb nu na 3 stappen al last van mn rug.

5. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    @sopann ze is al hele tijd ingedaald. ... maar vandaag idee dat t idd weer hoger zit... maar misschien dat ze anders ligt met de billetjes ofzo haha

Pff even dais van school gehaald.... ben nu gewoon kapot.. dat fietsen ging gisteren nog iets beter volgens mij.. nu weer flink krampen enzo bah en dan heeft ze daarbinnen ook nog eens een feestje ofzo. ...voelt niet zo fijn meer.

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

De laatste loodjes hè... Die kunnen ook ineens zo zwaar zijn vind ik!

Hier nog steeds maagzuur. Bleh!! Het doet zo'n zeer in.mijn slokdarm. Heb nu alles wel geprobeerd.

Vandaag trouwens wel lekker bezig weer. Bijna alle was er weer doorheen. Nog één trommel. Alles ook al opgevouwen en tussendoor alweer een heel stuk gebreid. Wat een leven zo ;)

Rommelt het al Mirpat? Of wordt het voor jou écht morgen?
    Vriendin van me is vanochtend ook bevallen trouwens. 41+2. Pff... Danmoet ik nog tot 23 februari :$

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

Pfff... Flinke krampen hier! Net een uur onder de warme douche gezeten, met als resultaat 10 minuten verlichting en een knalrode kop, haha. Nu zit ik op de bank. Ik heb er een lekker dekentje bij gepakt :) De krampen zijn nu minder, dus het was vast weer voorwerk.

Manlief is ook echt extreem attent vandaag! Ik heb net een kop warme chocolademelk van hem gekregen en hij is druk aan het opruimen, schoonmaken en doen. Zo lief :)

8. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ik weet t ook allemaal niet Sopann.
    Hier ook nog steeds een hoop gerommel enzo maar nog steeds niks concreets. ;)
    Wie weet morgen....maar ben er bang voor :D
    Word denk gewoon 42 weken haha

9. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Haha hier bliift t ook rommelen en beeb is vandaag wel heel erg druk! Net ging ze me tekeer en wat ze deed geen idee maar kreeg erg heftige steken daaronder. . Wel eerder gehad maar niet zo erg.... pff kon geen houding bij aannemen. .. erg naar. Alsof ze zich eruit probeert te drukken....

Moeten geloof ik nog even geduld hebben hihi. ;)

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    En meiden, al iemand "bezig"!???

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nope... Wel al de hele nacht last van misselijkheid... Zoon, wees eens lief voor mamma en ga van buik naar wiegje!

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

Deze nacht gaat toch wel de boeken in als de meest beroerde nacht allertijden. Wat voel ik me naar zeg! Misselijk en mijn ingewanden doen gewoon pijn. Leger dan leeg kan ook niet. Ik dacht bijna verhoging te hebben, maar is eerder aan de lage kant. Manlief heeft me net een beker warme melk op bed gebracht, zodat ik misschien straks nog wat slaap.

Respect voor alle dames die al langer een slechte nachtrust hebben. Ik kan daar écht niet tegen merk ik. Wat een piepert ben ik hè? ;)
    Oh, en bevallen vind ik nu niet zo'n goed idee. Volgens mij ben ik na één wee al helemaal gesloopt. Voor mij wordt het een andere keer dus (als het aan mij ligt ;))

Bij MvD en Mirpat hopelijk beter nieuws :)

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

He meiden.

@mvD wow wat een mooie buik! Succes nog even.
    @jonneke Gefeliciteerd :)

Rest. Succes. Wat is het wachten lastig he.

Ik ben zondagmiddag bevallen van onze mooie dochter.
    Heel nieuw leven nu. Moe maar zo mooi. Gun je iedereen.

14. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Gefeliciteerd pip! Lekker van genieten:D

Pff hier ook stomme nacht. ..dais gaat zo naar school en dan ga ik nog een uurtje proberen te slapen. Voel me ook niet fit. .echt bleeh en keelpijn is op.komen zetten hoop niet nu ziek te worden! Vannacht waren de harde buiken veel pijnlijker..moest t echt weg zichten en geen beweging maken want anders verging ik vd pijn. .. ben t behoorlijk zat nu en merk k ook goed aan mijn humeur. Hoop dat uurtje liggen wonderen gaat doen.

En we blijven (on) geduldig wachten! .....;)

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

Pip, wat fijn dat het goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je moe bent. Hopelijk kom je de komende tijd ook aan je rust toe. Geniet er van :)

MvD, jeetje wat balen! Dan mag het onderhand ook gewoon wel echt beginnen hè. Zeker met die hele pijnlijke krampen. Wanneer heb je weer controle?

Mirpat, ben je aan het bevallen of lekker aan het uitslapen? Beiden is natuurlijk goed nieuws ;)

Het slapen wilde niet echt meer. De buurvrouw speelt jeux de boules op de tegelvloer ofzo. Woest irritant! Ik sleep mezelf zo wel van bed naar bank. Vandaar helemaal niks! Alleen controle en gelukkig hoef ik ook geen eten te koken, want dat gaat gebeuren bij mijn ouders.

16. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    En ook hier weer een dag verder...

Vrijdag alweer 39 weken! Ben benieuwd wanneer ze komt, heb genoeg van het wachten en alle vervelende kwaaltjes! Blegh!

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Pip gefeliciteerd en geniet ervan.

Sukke nee hoor nog niks ;)

MvD balen joh van die pijnlijke steken. Hopelijk komen ze snel met regelmaat.

Sopann jij ook een rotnacht gehad...das minder...en dan zo n buurvrouw doet ook geen goed aan je humeur.
    Mm...moet dus alleen bevallen vandaag, nou lkkr dan. :p
    Nee hoor eerst is nagels laten doen vandaag :)
    En idd gewoon uitgeslapen....

18. Sopann

Sopann Niet meer actief

Haha, oké oké... Eerst je nagels en dan gewoon uitgerust bevallen ;)
    Als jij nou vandaag doet, MvD morgen, dan ga ik voor vrijdag als eerste échte februarimamma ;)

Ik zit weer heerlijk rustig te breien op de bank. Af en toe een slok cola tegen het maagzuur en ik kom mijn dag vandaag wel door :)

19. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Vanmiddag heb ik weer controle. . Ga ook echt even vragen of ze daar beneden even willen checken... bedoel stel dat er al lang ontsluiting is en vliezen gebroken kunnen worden om de rest door te laten zetten? Vind t namelijk lang genoeg rommelen en wordt ook wel heftiger enzo.... zou mij benieuwen. Ik hoop dat er wat voortgang te zien is!

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik duim dat ze wat voor je kunnen doen! :) Hoe laat mag je? Strippen kan mss ook al wel met voldoende ontsluiting :)

Deel Deze Pagina