1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ik ben gestript en t idee dat t wat doet nu.. hopen dat t doorzet. Krijg nu flink krampen met de 4min ... spannend!! Haha mja 50/50 kans.. duimen jullie mee? :D

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    duim duim duim!!!

zelf heb ik gister in het ziekenhuis gelegen met weeen om de 5 minuten die afgezakt zijn

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wij duimen mee hier :) Ik was al zo benieuwd!! Succes :) Ik denk aan je :D

Hier zit ik alweer twee uur met een kruik in mijn rug en een kruik in mijn buik. Zet niet echt door. Nu op naar controle!

4. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    O lovelymom dat is dan wel even schrikken! Zou mooi zijn als je uk nog paar dagen blijft zitten toch? Lekker rustig aan doen!

Ben benieuwd sopann hihi succes

5. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Heel veel succes mvd! Hopelijk zet het door!! :D

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Spannend mvD! Hoe is het nu? Misschien is ze er al wel! Haha. Als ze net zo vlug is als ons meisje is die lans wel aanwezig!

Hoe was je controle sopann? Zet het al een beetje door?

Pip, gefeliciteerd met jullie meisje! Lekker genieten nu!

Hier vandaag teveel gedaan.. Ben af! Voor het eerst maar buiten geweest en duurde langer dan ik wilde aangezien R er vandoor ging in de winkel! B had wel mooi 37 temp bij terugkomst dus dat is super!

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou... Dolle pret hier bij de vk. Als een boer met kiespijn!

Mijn "klachten" zijn duidelijk voorwerk en er is een hoop gaande, maar! En dan komt het: er is nog zoveel vruchtwater en zoveel ruimte dat ze verwachten dat ik de 42 weken vol ga maken!! Boehoehoe! Zeker na vandaag is dat echt eventjes balen.
    Baby is al wel flink aan de maat, net als mijn buik, maar er is dus nog zat ruimte over! Hoe ga ik dat meeslepen zeg... En mijn bekken is ook extreem verweekt. Ik vlieg telkens tegen het plafond als ze het lint met meten op mijn schaambeen drukken. Maar goed, met zo'n forse baby ook wel handig misschien ;)
    We zijn, letterlijk en figuurlijk, flexibel. Ik ga gewoon keihard voor een maart-baby :D

Hoe is het met je MvD??

En Sukke! Wat heerlijk dat je meisje het zo goed doet. R was vast de grenzen aan het opzoeken ;) Rust goed uit!

Mirpat, zie je er alweer stralend en verzorgd uit voor dé grote dag? ;) Ik heb zo het idee dat MvD ons voor gaat zijn.

8. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    MvD ben ook druk aan t duimen maar heb idd t idee dat je al bezig ben. ;)
    Zo ja, zet m op!!!!!!

Sopann waarschijnlijk ben ik niet de eerstvolgende nee....;)
    Ben weer helemaal bijgewerkt haha dus laat maar komen die baby. :D
    Das geen positief vooruitzicht nee pff....maar aan de andere kant kan t dan alleen maar meevallen als t toch eerder word...
    Geen maart baby hoor :)

9. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ah, bij jou dus nog alles rustig, Mirpat. Dan wordt het gewoon na MvD, al is dat niet zo moeilijk, want we zijn in de minderheid zo als baby-in-wieg-lozen.

Ben jij braaf aan het rusten, Sukke? :)

MvD, doe je best! Heel benieuwd hoe lang jij en de kleine nodig hebben :)

Jonneke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Lukt het je ritme te vinden als verse mamma?

Ja, het valt idd altijd mee als ik uitga van 28/02. Ik merk wel dat ik een stuk rustiger ben. Nog steeds krampen, maar die negeer ik nu gewoon. Het zet toch niet door! Kruikjes zijn wel nog steeds mijn grote vrienden. Straks een beker warme melk met honing en dan ben ik voor een nacht comateus slapen :D

10. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Slaap lekker alvast dan....en lang :D

11. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hey dames we zijn om 00.45 bevallen van een gezonde meid! ze is 49cm lang en weegt 3220gr :D
    Wij noemen haar Luna! :D
    (Uitgesproken met u... en niet oe)

De weeën begonnen na 10 goed door te zetten.. 00.10 hebben ze gecheckt en had ik 6cm, 00.30 hebben ze de vliezen gebroken. Best nog snel al leek het me erg lang duren. Persen ging moeizaam vanwege schouder in de weg en moesten ze haar draaien.... uiteindelijk armpje eruit en toen was ze er zo!

Ik ben helemaal blij! Ook heeft ze direct de borst goed gepakt en temp was perfect! Nu nog even uurtje proberen te slapen voor de volgende voeding.

Zal gauw weer wat posten! :D

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Supergoed nieuws :) Dan was je er ook al echt aan toe hè.
    Geniet ervan met z'n viertjes. Eerst maar eens bijkomen :)

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Yeag! Wat heerlijk! Gefeliciteerd met jullie meisje! Lekker genieten nu van elkaar!

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mvd van harte gefeliciteerd!!!!!

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou Mirpat! Ga jij nog voor januari of stappen we samen in het schuitje voor februari? ;)

Héérlijk geslapen hier! Vanochtend eventjes wakker geweest (ik was ook direct nieuwsgierig naar MvD ;)) en daarna weer heerlijk verder geslapen.
    Ik ben het trouwens echt niet eens met de opmerking van de vk dat ik nog voldoende ruimte heb! Ik voel zoonlief nu zelfs als ik plat op mijn rug lig duidelijk tegen mijn bekken én tegelijkertijd tegen mijn ribben.
    Niet vervelend overigens, maar wel erg vol hoor. Zeker op mijn zij kan ik niet echt een knik meer maken. Zo'n automatisch kuiltje tussen je ribben en bekken bedoel ik.

Vandaag ook weer even lekker niks. Ik wil de badkamer nog schoonmaken, maar we hebben nu dat hg spul, omdat er wat spocht in de douche zit. Er zit geen raam in onze badkamer helaas. Maar.goed, dat hg spul is vet chemisch. Lijkt me niet heel verstandig.

16. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Mvd van harte gefeliciteerd met jullie meisje! :D geniet er lekker van en hopelijk mogen wij allemaal ook snel volgen!!

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    MvD van harte gefeliciteerd. Super nieuws!! Geniet ervan en lkkr uitrusten.

Sopann zoals t er nu naar uitziet ga ik gewoon met je mee februari in. ;)
    Dat spul van hg hadden wij ook voor de badkamer maar is idd niet ecgt fris spul zou dr maar ff mee wachten ja...
    Gelukkig wel lkkr geslapen.
    Hopelijk heeft vk t mis en wil de beeb er gewoon eerdr uit. ;)
    Bewegen gaat hier ook wel wat moeizamer haha

18. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    #1138 Jonneke83, 31 jan 2013
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
    Zo weer even de tijd gevonden te lezen.

Lees meteen het goede nieuws van mamavandaisy, gefeliciteerd! Fijn dat jij nu ook mag genieten van je meisje. Alles goed verders?

Sukke, hoe is die daar nu de kraamhulp weg is? Veel last van kraamtranen gehad? Hier nog helemaal geen last van. Dag 4/5 is dat meestal toch het ergst? Zal wel wennen zijn als manlief ook weg is en je er alleen voor staat. Hier is manlief vrij als de kraamhulp weg is en daar ben ik wel blij mee. Ik vind het wel druk hoor maar zo leuk allemaal.
    Lees nu dat de hulp weg is en je er veel moeite mee had. Snap het ook wel als ze zo lief is. Zo'n omschakeling.

Foeske, wat een mooi mannetje op jouw foto. daar wordt je wel verliefd op ja! Balen alleen dat je nog zo veel pijn hebt en veel plat moet. Lukt het wel goed om alles te combineren nu?

Pip, jij ook gefeliciteerd met je meisje. Leuke naam ook. Hoe is die met je?

Sopann en Mirpat, het wordt dus zo te zien een februari baby? Maar het kan nog! Dan moeten jullie wel snel zijn....
    Maar als jij, Sopann, nog zo veel ruimte hebt en de 42 wkn kan halen heb je nog even te gaan :( Ik hoop dat ze het mis hebben en je ook snel je wondertje in je armen mag sluiten.

Sopann, je vroeg of ik veel schade had opgelopen. op zich valt dat wel mee hoor, klein beetje ingescheurd maar. En daar heb ik nu eigenlijk ook geen last van. Maar omdat ze al bijna 8pond woog en ik dat wel groot genoeg vond om er uit te persen bedoelde ik dat ik blij was dat ze niet langer was blijven zitten. :)

Verder bevalt het moederschap me prima. Ik ben zooooo blij met mijn meisje, ben helemaal verliefd. Ze kijkt echt al rond met haar ogen open vanaf dag 1. Ze dronk meteen goed aan de borst, te goed zelfs, want ik heb er nu al kloven van en ze is ook alweer aan het bijkomen in haar gewicht. Temp blijft redelijk stabiel nu dus morgen mag ik al naar buiten van de kraamzorg. Alleen de kinderwagen was nog niet schoon gemaakt, had niet verwacht zo vroeg al te bevallen, dus straks even schoonmaken zodat ik met haar kan gaan pronken buiten :D Nachten gaan wisselend. Ene nacht veel huilen, jengelen, andere nacht slaapt ze van voeding tot voeding goed door. Slaaptekort moet nog ingehaald worden maar ons meisje geeft me zo veel energie dat ik er wel tegen kan D Het is alleen wel zoeken naar een ritme en wanneer ik dingen doe. Op internet zitten tussendoor is echt zoeken wanneer ik tijd heb voor mijn gevoel :) maar eens in de paar dagen zal het wel lukken hier even te komen kletsen hoor.

Ben benieuwd naar de volgende die bevalt!

En Mayke, hoe is het met jou?

19. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    mamavd, gefeliciteerd met jullie meisje!

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Zwangerschapslijst

Uitgerekende datum
    02-02: Mirpat (1e kindje) ZH, bv, geheim
    03-02: Mayke1717 (2e kindje, 1e vlindertje) ZH, bv, meisje
    14-02: Sopann (1e kindje) thuis bevallen, bv, jongen

Afspraken
    05-01: Mirpat, controle gyn
    07-01: Sopann, controle vk

Bevallen
    22-01: Sukke - meisje| 48 cm | 2480 gram - 37+2