1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik duim niet dat het vannacht zo blijft. Je gaat gewoon bevallen of iig beginnen!
    D'r oogjes moeten we goed schoonmaken en daarnaast laat ik er iedere voeding wat druppeltjes van mijn melk in vallen! Dat werkt ook erg goed. Hoe het met die traanbuisjes zit weet ik niet

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Haha Sukke! Zou het? De rugpijn is wel weer terug, dus ik zie jouw wens maar als aanstichting ;)
    Nu een harde warme kruik tussen de rugleuning van de bank en mijn onderrug en dan heen en weer duwen. Dat werkt wel goed! De pijn gaat niet weg, maar wederom dragelijk.
    Het lijkt nu weer op de rugpijn bij menstruatiepijn die ik altijd heb vóór het losbreken daarvan. Alleen heb ik dan rustig een halve dag rugpijn. Ik hoop niet dat dit cumulatief geldt, want dan ben ik nog wel een paar dagen bezig ;)
    Ik ben benieuwd. Zo met dit geklungel ga ik toch wel denken dat er wat aan het gebeuren is :)

Baby doet het nog prima. Mocht dat niet zo zijn bel ik de vk en anders gewoon afwachten.

Wat fijn dat je eigen melk ook gewoon kan gebruiken voor de oogjes :)

3. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Sopann pff je houd t ook wel spannend zo hé. :)
    T kan niet hoor nu bevallen haha
    Nee hoor gun je t je van harte. ;)

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Doe jij ook ff dan ;) Gedeelde smart is halve smart ;)

5. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ja das waar. Ben al hard aan t roepen!! :D
    Is t al begonnen bij je of toch weer afgezakt??

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Het is weer afgezakt!! Hahaha, wat een gedoe zeg.
    Vannacht wel weer heerlijk geslapen, mét kruiken uiteraard. Wel krampen gehouden, maar het zet niet door. To be continued...
    Met een goede nachtrust vind ik het ook niet zo erg trouwens :D

En, heeft jouw geroep nog wat gedaan Mirpat? :D

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wanneer moet je weer naar de Vk sopann?

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Donderdag pas :( Ik ga echt wel aankaarten dat het zo rommelt. Eerst vond ik dat eng. Nu lijkt me dat een verlossing ;) Er staat ook al twee weken in mijn rapport dat ik krampen ervaar.

9. Sopann

Sopann Niet meer actief

Update! (spam spam, haha)
    Net een gedeelte van de slijmprop verloren (vies joh...)!
    Dit zegt nog niets over de bevalling natuurlijk, maar ik ben zóó blij dat de rugpijn schijnbaar toch wat gedaan heeft :D

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Spannend!!!! Ik heb dat nooit gehad! Hopelijk doet het wel wat meer nu!

11. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Spannend Sopann! Ik ben m gisteravond verloren, maar is tot nu toe nog niks veranderd helaas! Hopelijk is het bij jou wel een teken op de bevalling.

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nee hoor, hier ook niks. Wat onrustig gevoel in de buik, maar ik barst van de energie haha! Vandaag lekker op pad geweest.
    Wel balen bij de AH net... Ik wilde nog wat shoppen om een cake te kunnen bakken. BOMVOL die parkeerplaats!! In Italië hebben ze speciale parkeerplekken voor zwangeren. Moeten ze hier ook doen! Nu zou ik de hele parkeerplaats over moeten. Dat is een onbegonnen zaak inmiddels ;)

Mirpat, wat ben je stil? Qualitytime met je man of toch bezig op de uitgerekende dag! :D

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jeeej !!!

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou... Mooi rustig weer. Af en toe een beetje pijn, maar mag niks heten.
    Dit gaat nog laaaaaang duren dames. Hopelijk hebben jullie meer geluk :)

Mijn buik ontploft zo onderhand wel zeg! Manlief zegt me ook iets te vaak: "Jeetje wat een buik..."
    Ik kon vandaag ook voor het eerst niet meer zelf uit de bank komen. Haha, gênant :D

15. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hey dames!

Hoop echt dat jullie ook gauw mogen bevallen als ik van iedereen dat geklungel hoor met dat gerommel. .. ik weet t heel vervelend! Was er helemaal zat van!

Hier gaat alles goed.. heerlijk aan t genieten! Dais vind het ook allemaal geweldig en is helemaal trots!
    Voeding kwam nog niet op gang wat niet gek is maar luna viel te veel af en omdat ik nog weet wat voor gedoe t is geweest bij dais.... heb ik maar besloten om op kv over te stappen. ... had de puf niet om zo door te gaan... luna kwam elk uur om voeding. Toen ff afgekolfd om te kijken hoelang t duurde voordat er überhaupt wat uit kwam. .. maar dat was echt twee druppels na kwartier... en dus werd ze steeds moe en stopte...dus dat ze ieder uur kwam melden voor voeding is niet zo gek. Nu vooral met drukke dais erbij. ..nee laat maar... nu met de fles is luna zooo tevreden het scheelt enorm veel tijd en ik kan er nu ook echt van genieten!! :) heerlijk :D

Verder voel ik me momenten goed maar heb echt mn rust wel nodig merk ik... heb vanmorgen wel het huishouden gedaan... pff kon t echt niet laten.... hihi ff gestoft gestofzuigd en gedweild. Was gewoon echt nodig.. heb een lieve kraamhulp en ze doet t prima maar bepaalde huishoudelijke taken is ze iets minder goed in hihi. Vond t heerlijk om te doen maar daarna wel last van het bekken... mja nu is t weer ff goed schoon en kan ik t bijhouden.. ;)

De naweeën worden ook minder heftig en ik had mn nek en schouders ontzettend vast zitten dat is ook verholpen na fijne massage van mn vriend :D
    Nu beetje last van hoofdpijn en bleeh zijn maar verder helemaal tevreden!

Heb niet alles terug gelezen maar zal nu proberen weer bij te houden! ;) ben erg benieuwd wanneer de volgende baby zich meld! Hihi

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wat fijn om te lezen dat het goedmet jullie gaat, MvD :) Wat een geluk dat je al ervaring hebt met Daisy hè. Volgens mij maakt dat je ook een stuk zekerder ten opzichte van de kraamzorg. Supergoed dat je voor jezelf en Luna kiest en.overgestapt bent naar kv. Je hebt bv geprobeerd en het sluit niet aan op je kindje. Meer kan je niet doen toch? Fijn dat dit wel goed gaat!! Nu kan ze lekker groeien en dik worden ;)

Wel.jammer dat je kraamhulp niet zo'n ster in huishouden is, haha. Ik kan me voorstellen dat zoiets gaat irriteren. Wel rustig aan doen hè!

Dat gerommel is idd gruwelijk irritant. Gisteren dus nauwelijks last gehad, maar vanochtend alweer vroeg wakker met de bekende rugpijn. Imiddels ook met pijn in de liezen. Het lijkt verdraaid veel op "gewoon" bandenpijn.
    Manlief is inmiddels ook zo ontzettend nieuwsgierig! Hij praat tegen mijn buik.over wanneer zoonlief er nu eens uitkomt en ik merk dat hij.echt bezig is met de bevalling en alles er omheen. Ik moet zeggen dat ik me wel.rijk reken met zo'n man. Hij maakt me supertrots :)

Mirpat is nu toch al.een tijdje stil... Zou het dan toch...? :)
    En Mayke wordt volgens mij vandaag ingeleid.
    Ik denk dat ik, ondanks al dat gerommel, toch echt de laatste ben van ons lijstje. Klopt die 11 dagen afstand met de rest toch wel helaas!

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland

Sukke, fijn dat jullie meis het zo goed doet! En die oogjes lijkt me ook zoooo zielig om te zien….

Sopann, hoe is ie nu??? O lees het al! :( hopelijk doet het wel wat voorwerk… (iig de slijmprop al kwijt zag ik… )

MamavD, wat heerlijk dat je je huishouden al zelf kunt doen… maar wel oppassen jij! ;)

Hier alles op t gemakje… gister voor het eerst naar buiten geweest met T.ymo en heb omennabij 30 meter achter de wagen gelopen… Is voor mij toch weer een hele mijlpaal hoor!! Was er gewoon trots op haha… Ik lig voor de rest nog veel op bed en moet nog veel zittend doen (al gaat het zitten me nog steeds niet lekker af) maar ik heb 3 geweldige mannen in huis dus genieten staat hier op het moment hoog in het vaandel :D De dagen gaan een stuk sneller dan tijdens de zwangerschap en dat maakt me een vrolijker mens! (tenminste dat vind ikzelf haha)

18. Sopann

Sopann Niet meer actief

Foeske, wat goed dat je je al zoveel beter voelt :) Kleine stapjes vooruit zijn ook stapjes! Superfijn.

Hier weer een (halve) offday, want gisteren was up, haha. Stom hoor zo. Tot een uur of vier vandaag hartstikke brak geweest. Nu voel ik me in ieder geval weer energiek, ondanks de harde buiken en het gerommel.
    Zo een lekkere bak koffie met manlief en dan Obese kijken. We komen de avond wel weer door ;)

Mirpat, volgens mij mag ik je feliciteren hè? Ik ben zo benieuwd!

19. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ja hoor daar ben ik dan weer.

En inderdaad...BEVALLEN!! :D

Op de officiële uitgerekende datum ben ik om 8.09u bevallen van een zoon genaamd Roy. 3735gr.
    Vandaag mochten we pas naar huis omdat ik teveel bloed verloor.
    Nu gammel en heel rustig aan zitten we met zn drietjes gelukkig op de bank.

Maar jij dus nog niks Sopann??

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Jaaa!! Ik WIST het :D Gefeliciteerd!! Wat leuk, een jongen :D
    Het is toch allemaal natuurlijk gelukt maak ik op uit je verhaal?

Hier nog niks nee. Ik heb braaf gewacht op jou ;)
    Wel alle voortekenen: hoog in de buik, redelijk rustige baby, rugpijn, steken down under, noem maar op en verschrikkelijk overactieve darmen (ik wist niet dat een mens zo vaak, zo veel kon ontlasten! sorry :D) Maar... Er gebeurt gewoon niks!

Manlief heeft ontzettende nesteldrang en ik raak compleet over mijn toeren als hij de babykamer vies maakt. Verder zijn we nog compleet normaal haha ;)
    Het is wel irritant hoor... Vanmiddag was ik ook weer ontzettend brak mentaal, om dan vervolgens een uur later weer hartstikke fris te zijn.
    Ik hoop dat onze man uit beleefdheid geeft gewacht op jou en nu gewoon voor het "echie" gaat ;)

Deel Deze Pagina