Gefeliciteerd mirpat... Voortekenen?? Daar had ik nog niks over gelezen... Ik heb ook al 2 dagen last van hoog dragen, rugpijn, hardebuiken... Vind het allemaal zo spannend... We wachten nog ff af.
Jaaa mirpat gefeliciteerd!! Geniet ervan! Pfff ik ben op de bank gecrasht beneden ... vanaf t moment om naar bed te gaan was t mis.. volgens mij is het dat ze dr ontlasting niet kwijt kan .. zoo zielig! Het enige wat ze wil is mijn pink sabbelen... ze is nu op af en toe wat jengelen net een kwartier stil.... ben bang als k weer naar boven ga t gauw weer mis is en dais wakker wordt... morgen kunnen ze me denk ik opvegen .. overdag ging zo goed allemaal en heb dus overdag ook niet geslapen of gelegen... hoop nog 3 uurtjes slaap te pakken danbdais voor school klaarmaken etc en aks kraamhulp er is maar heel gauw mn bed weer in. Oja ze heeft vanavond ook t stukje navelstreng verloren. ... vond t maar eng dat dat zo snel kan??? Bij dais gebeurde dat pas op dag 8. Nou ff gauw mn klaag moment gehad nu oogjes toe!
Jeetje MvD! Dat is ff balen. Ik las van de week wat over speentjes, als de zuigbehoefte erg groot is. Staat volgens mij in het topic "baby en dreumes". Mss heb je er wat aan! Hopelijk kun je vandaag nog een beetje rust pakken En van navelstompjes heb ik nog geen verstand Mss één van de andere dames? Zowel manlief als ik zijn vannacht in onze dromen alweer 5x bevallen, haha. Komt volgens mij echt door dat gerommel. Dat het dan een prominentere plek inneemt in je hoofd. Vandaag komt schoonmoeder de gordijnen van de babykamer korter maken en ga ik eindelijk mijn nagels laten bijwerken. De styliste was ziek vorige week. Nou... Nu ben ik de enige nog, want ik ga er stiekem van uit dat Mayke gisteren is ingeleid. Hopelijk duurt het niet te lang meer... Kunnen we overschakelen op babypraat
speentjes heb ik al in huis gebruikt ze wel maar dat was ook niet goed genoeg. Net weer voeding gehad en t is alsof er niks gebeurd is vannacht zo vredig. Ach ze zal ook wel helemaal moe zijn van vannacht. Ik kruip strx gewoon lekker mn bed in. . Heb laatste 2uurtjes op de bank geslapen nou dat is dus ook echy niet fijn boor t bekken pff.... haha vandaag maar even helemaal niks qua huishouding doen. Hoop voor je sopann dat het niet lang meer op zich laat wachten. Heb je niet al bepaalde vorderingen zodat ze je kunnen strippen? Heeft bij mij geholpen!
Doe maar kalm aan!! En fijn dat ze nu weer zo vredig is. Schattig Donderdag heb ik controle. Dan ga ik vragen het eens goed te bestuderen daaronder Ik ben niet zo voor "forceren", maar dit kan idd net het laatste zetje geven
Sopann, zo is het maar net Ik ben obese vergeten opnemen (hadden visite) L ga z off kijken of het nog herhaald wordt Wat vervelend dat je zo schommelt in je energie hoop dat ook jij snel jullie beeb mag bewonderen! Mirpat, YES meid! Gefeliciteerd nu lekker genieten, je laten verwennen en uitrusten! mamavD, is idd slopend hier is het meestal 1 nacht slapen, 1 nacht huilen afgelopen nacht een half om half nacht gehad hoop dat je tussendoor wat bij kunt tanken
Hier ook nog 1 nog niet bevallen! 8 feb uitgerekend dus zit al bijna aan de 40 weken! Donderdag wordt ik gestript als t goed is...
Nou, als ik jullie zo lees levert het me niet echt wat op als ik zou bevallen, haha Gekheid natuurlijk Ik wil zo graag mijn lijf terug! Gewoon weer voor mezelf. Vandaag bewoog zoonlief zo ver omhoog dat serieus mijn borsten gewoon werden gelift! En ik heb een bescheiden b cup, dus dat is niet omdat ze op mijn buik hangen En we zijn zo nieuwsgierig! Ik heb twee zusjes, dus een mannelijke variant van mij is echt nog een raadsel.
Gefeliciteerd Mirpat!!! Is alles goed gegaan met de bevalling? Nu kun jij ook lekker gaan genieten! Elijfay, jij ook gefelicteerd en geniet er van. Sopann, je blijft dadelijk als enige over om te wachten tot je zoon zich meldt... Ik hoop dat het niet te lang meer voor je duurt. Maar zoals ze er dus naar kijken wel. Balen dat je zo veel last hebt van al die kwaaltjes. Dan ben je het snel beu en snap ik dat soms de tranen komen. Sukke, zielig he die ontstoken oogjes. is het nu al een stuk beter? Ons meisje heeft er nu ook last van. Zo zielig. Maar borstvoedingsmelk doet het inderdaad wel goed. Waar het wel niet allemaal voor kan dienen he! Foeske, wat fijn dat je steeds iets meer kan en het met hele kleine stapjes beter gaat. Maar wel hele kleine stapjes maar als ik het zo lees wel met heel veel geluk en genieten, dat is fijn! Mvd, doe jij wel een beetje rustig aan? Al aan de poets... Jammer dat de hulp dat niet zo goed doet want daar is ze ook voor. Is ze verder wel oke? Nu dus aan de flesvoeding? Jammer dat het niet wilde lukken maar je hebt het geprobeerd en als ze nu wel tevreden is dan is het ook goed toch. Daar doe je het voor. Naveltje kan er inderdaad snel afvallen. Hier geloof ik op dag 6. Droogde echt al heel snel in. Hier gaat het allemaal goed. Vandaag lekker voor het eerst naar buiten geweest, rondje om met manlief, ons meisje en de hond. Wat had ze bekijks in de buurt Lekker showen met ons meisje, haha! Verder is vrijdag de kraamhulp voor het laatst geweest. Fijn om nu lekker met zijn 3tjes te zijn zonder hulp. Al was het een goede meid en deed ze veel. Ons meisje doet het ook goed. Ze lijkt zelfs al een ritme te hebben met de voeding. Ze komt iedere dag al rond dezelfde tijd. Traanbuisjes bij een baby gaan meestal pas werken inderdaad vanaf 2 wkn. Dat maakt het inderdaad moeilijker voor de beeb zelf om de ogen schoon te houden. Bij ons meisje werkte het wel al meteen. Maar de vk en kraamhulp stonden er bij meerdere dingen al van te kijken wat ons meisje al doet/kan. Het is gewoon een wonderbeeb, haha!!! Mayke, hoe is die daar???
Wat super Jonneke! Ik kan me zo goed voorstellen dat je trots bent Dat mag ook zeker! Op zich gaat het wel hoor. Wachten duurt gewoon lang, zeker als er al allemaal signalen komen die verder niks meer doen. Dan kan je beter niks voelen en ineens het echte werk krijgen Net lekker in de keuken gestaan Muffins gemaakt met havermout. Ik had echt een onbedwingbare behoefte om te bakken, haha
Ja dat klopt je denkt en hoopt nu steeds dat het begint maar is allemaal valse hoop. Lekker toegeven aan die bakkunsten en daar van genieten. Jezelf verwennen mag ook, zeker als wachten zo lang duurt.
Hihi, man in de stress: "Nog maar 9 dagen?!!" "Ja, over drie weken is hij er sowieso!" En toen dat gezicht Pappa's zijn echt leuk, hahaha Hoe doen jullie mannen het eigenlijk meiden? Kunnen ze er een beetje aan wennen?
Kraamhulp is verder helemaal ok. Ze is jong iets jonger dan mij nog. Maar ze kan me goed helpen met wat nodig is de was houd ze mooi bij en nadat ik huishouden heb gedaan houd ze dat ook prima bij. Ik ben zelf ook gewoon heel slecht in dingen uit handen geven.... zelfs bij mn vriend hihi. Gister stortte ik ff emotioneel in omdat hij er ook gewoom even niet voor me was op moment dat ik nodig had. (Wonen ja apart hij had thuis geslapen ik rotnacht gehad niet geslapen en hij belde mij op smorgens dat ie niet lekker te pas was...wat ik daarmee wilde doen... ivm dais van school etc. ) ik had ook nog rens hoofdpijn de stuwing en flinke verhoging en mocht ook dat gaan oplossen. .. toen werd t me even te veel. Uiteindelijk is schoonmoeder langs gekomen om er even voor me te zijn en hebben schoonouders dais opgehaald etc. Later heb ik bij mn vriend duidelijk kunnen maken dat hij toch meer moet gaan nadenken voordat ie dit soort fratsen uithaalt. Hij is uiteindelijk ineens opgeknapt.... (??)... smiddags kwam hij hier heeft geholpen en wou vannacht luna overnemen qua zorg... nou daar had ik moeite mee!!! Heel stom maar goed uiteindelijk mocht ik t zelf doen hihi en heeft luna doorgeslapen op laatste voeding van 01.00 tot 06.00 u!! Het is voornamelijk dat k m gewoon hier nodig heb om en de oudste af en toe over te nemen en daar waar of wanneer t nodig is. Handje helpen zeg maa en stel ze had weer zo'n nacht dat we om de beurten bij haar zouden zijn ofzo. Hihi.... altijd al moeite mee gehad.... ben dan te bezorgd dat er iets niet goed gaat en dan vooral met luna.... zo klein enzo.. daarnaast was mn vriend er bij dais ook niet zo goed in... Maar goed.... vanmiddag ga k voor t eerst even de deur uit. Dais heeft bontemiddag en dat wil ik niet missen! Hoop dat goed gaat in die drukte. Ga met schoonmoeders papa blijft dan bij luna en kraamhulp.... hihi zou raar zijn om ineens evenbweg te zijn van kleine luna!!....
Kan ik me helemaal voorstellen MvD! Wat een gepuzzel... En dat terwijl je net bevallen bent joh. Niet teveel van jezelf vragen hè... Ik vind het supergoed dat je ook tegen je vriend zegt dat hij dit soort streken niet moet uithalen. Zeker nu niet joh! Hier zou het huis ook echt te klein zijn, hihi Een vriendin van mij is ook net bevallen. Haar man had bedacht dat manlief en ik wel direct op kraamvisite konden komen, aangezien ik op knappen sta. Ik vond het al wat optimistisch en na overleg met mijn vriendin bleek dat haar man ook nog niet helemaal begreep wat voor een impact bevallen heeft. Ik ben er met mijn man niet zo bang voor, omdat we al een heel proces hebben doorgemaakt toen ik met mijn bekkenpijn niets kon. Dat was toen even knallen, maar echt... Daar plukken we nu de vruchten van Goed voor jezelf blijven zorgen hè! En veel plezier met Daisy
Hahaha Oh meiden, dit moet ik toch even met jullie delen Manlief heeft gisteren foto's van mijn buik gemaakt en ik dacht serieus dat ik met 30 weken al een HUGE buik had. Dat valt dus best mee als ik het nu zo bekijk... Hoe is het met jullie buikjes? Trekt dat eigenlijk snel weer bij?
Nou mvd, doe je wel een beetje rustig aan daar, Gekkie. Jammer dat de bv niet lukte, ging het bij daisy ook zo of heb je haar wel langer gevoed. Fijn dat de overstap je iig wel rust geeft. Dat is ook belangrijk. Jammer dat je vriend zo reageerde zeg. Goed aangeven bij hem hoor! Ik had eigenlijk soort wel gedacht dat hij iig de eerste week wel bij je zou slapen.... Vind je dat niet vervelend dat je s nachts alleen bent? Jonneke, lekker even naar buiten hè. Voelt zo trots dan achter de wagen! Hoe is het met de bv en je kloven? Heeft je man nu nog vrij of moet hij bijna weer werken? Mirpat, YES! Bij jullie dan ook eindelijk. Hoe is de bevalling je bevallen? gewoon natuurlijk gelukt met de stuit? En hoe gaat het nu met jullie. Al een beetje aan elkaar gewend? Grappig,ik ben van R ook op de uitgerekende datum bevallen! Sopan, wauw! Het is idd een toeter maar wel een hele mooie buik hoor. Een mooie punt naar voren.... Hopelijk mogen jullie de kleine ook snel in de armen sluiten! Mannen die de impact van bevallen onderschatten! Haha, ik zei gisteren nog tegen mijn broertje en zus dat het eigenlijk " soort jammer" is dat ik zo ongeschonden door mijn bevalling heen ben gerold en zo fit ben. Er wordt dan veel sneller weer heel veel van je verwacht! Je kan dan alles wel meteen weer. Ondanks dat het hier toch ook nog maar twee wkn geleden is! Hier alles wel oke. Alleen de ellendige kraampjes! Z sneu. En ze beginnen telkens op te spelen als we naar bed willen. Vannacht ook pas om half 2 gaan slapen. Voor het meisje ook zo sneu. Heeft zich net ook weer helemaal onder gespuugd.
Ow wat buik betreft! Haha! Hier vind ik hem al weer aardig slinken. Al is het wel echt een zachte plumpudding! Komt alleen net een oppaskindje (7 jaar) van mijn moeder binnen, heeft eerst bij B staan kijken zegt ze daarna tegen mij, " heb je nog een baby??? " kijkend naar mijn buik!!! *shock* hahaha!
Hahaha! Oh, wat zijn kinderen eerlijk hè... Niet altijd even leuk. Maar joh, het is pas twee weken geleden dat je net zo'n toeter had als ik. Niet gek dat dat nog zichtbaar is. Ah, zo zielig als ze spugen en krampjes hebben hè. Vertroetel haar maar lekker En laat jezelf ook vooral nog lekker verwennen Het blijft een hele opgave om te bevallen, of dat nou vlot ging of niet. Ik kan niet wachten om ook lekker onze baby te showen! Als ik jullie verhalen zo lees kriebelt het alleen maar meer